Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για το νέο Passat 1.4Tsi


vaiostir

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καταρχήν ας πάρουμε ως πρώτο κρατούμενο ότι το βάρος ή ό,τιδήποτε άλλο δεν έχει σχέση με την αξιοπιστία του κινητήρα.

 

Από εκεί και πέρα, ο κινητήρας θα έλεγα είναι σαφώς καλύτερη επίλογή από τον 1.6 ο οποίος κατά τη γνώμη μου δεν αρκούσε για το αυτοκίνητο. Ο TSi από την άλλη, μπορεί να έχει 7 ονομαστικά άλογα παραπάνω που δεν είναι ιδιαίτερη διαφορά αλλά έχει και 5,5 κιλά ροπής παραπάνω που πραγματικά κάνουν διαφορά, ειδικά για ένα βαρύ αυτοκίνητο όπως το Passat.

 

Με άλλα λόγια, αν δε μπορείς να πάρεις το 1.8 TSi, ο 1.4 είναι μονόδρομος. Ο 1.6 φαντάζομαι θα σταματήσει να πουλιέται μόλις τελειώσουν τα αποθέματα μια και δε βλέπω λόγο κάποιος που ξέρει να τον αγοράσει.

 

Για την αξιοπιστία των 1.4 TSi έχουν ακουστεί διάφορα, αλλα προσωπικά δε τους δίνω και μεγάλη βάση. Η λογική λέει ότι θα σου τα πουν με λεπτομέρειες Ιταλό- και Γιαπωνεζό-φιλοι οι οποίοι "καίγονται".

Δημοσ.

φιλε η αξιοπιστια απο μια γερμανικη εταιρια δεν ειναι το προβλημα. ο κινητηρας αυτος θα διατεθει αν δεν εχει ηδη διατεθει σε πολλα βαρια μοντελα της εταιριας λογω οικονομιας καυσιμου, ιπποδυναμης, χαμηλων εκπομπων καυσαεριων κτλ,αλλα...

 

σε ενα αυτοκινητο με τις διαστασεις και το βαρος του πασατ μην περιμενεις θαυματα. εκτος απο το 'κενο' που θα εχει στις χαμηλες στροφες, μεχρι τις 2000 περιπου, ο περιορισμενος κυβισμος του θα το ριξει σε τελικες ταχυτητες και ρεπριζ. εγω πιστευω θα πουλησει λογω τιμης αλλα δεν νομιζω οτι ανταποκρινεται πληρως στις αναγκες ενος κατα κανονα αγοραστη αυτοκινητων οπως το πασατ.

τορο οσον αφορα το βαρος, αμεσα δεν εχει σχεση με την αξιοπιστια ομως ο παραγοντας που αλλαζει τα δεδομενα ειναι η οδηγιτικη συμπεριφορα προς το οχημα. δεν μπορει να περιμενεις ενα αυτοκινητο 1400 κιλων να επιταγχυνει οπως ενα 1000 κιλων.

 

συμπερασμα μου!: ο κινητηρας αυτος προσφερει χαμηλα τελη κυκλοφοριας, αρκετη ροπη, αρκετη ισχυ αλλα μονο οταν προκειται για ενα οδηγο μεσαιων απαιτησεων οσον αφορα επιταγχυνση, ταχυτητα, καταναλωση και καλυπτει αρκετα το κενο που δημιουργηται με τον 1,6. ειανι ενας κινητηρας χαμηλων απαιτησεων οπως πχ ενα ξεκουραστο ταξιδι η μια διαδρομη στην πολη, οχι ομως ενα γρηγορο ταξιδι η το κολλημα στη κινηση.

Δημοσ.

http://automoto.pathfinder.gr/autos/market/prices/573780.html

 

Άμα σε ενδιαφέρουν λίγο οι επιδόσεις (και δεν σου λείπουν τα επιπλέον 4Κ) ο 1.8Τ είναι καλύτερο ντιλ και έχει πολύ καλές και δοκιμασμένες δυνατότητες βελτίωσης (με ένα απλό πρόγραμμα παίρνεις 30+ άλογα). Αν όχι με το 1.4Tsi θα κινείσαι αξιοπρεπώς.

Δημοσ.
σκατα τα χει κανει η vw...

 

Τόσο σκατά που το 2007 έκανε ρεκόρ πωλήσεων το γκρουπ για να καταλάβεις. Άκου κάτι πράγματα...

Δημοσ.

Μακριά από κομπρέσορες ρε αδερφέ...

Πάρε ΙΑΠΩΝΙΑ. (άποψη μου...μη βγουν οι γκαζάκηδες και μου 'πουν διάφορα κουλά...)

Δημοσ.

Φίλε μου λίγη εμπειρία να είχες...(όχι στο τιμόνι..) θα ήξερες πως η Ιαπωνία έχει τους πιο αξιόπιστους κινητήρες.Ένα τούρμπο όπως και να το κάνουμε θα τη βγάλει τη ζημιά του.Αλλά και να μη τη βγάλει...γιατί να το ρισκάρεις;

Δημοσ.
... η Ιαπωνία έχει τους πιο αξιόπιστους κινητήρες...

ξέρω κι εγώ ένα, με τον Τοτό. Να το πω;;

 

...Ένα τούρμπο όπως και να το κάνουμε θα τη βγάλει τη ζημιά του...

Ναι, μπορεί να την βγάλει την ζημιά του. Ενώ ένα ατμοσφαιρικό, αποκλείεται.

 

...γιατί να το ρισκάρεις;

εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ τούρμπο. Ξέρω όμως κάποιους πολύ καλούς λόγους για τους οποίους κάποιος θα αγόραζε τούρμπο...

Δημοσ.
Φίλε μου λίγη εμπειρία να είχες...(όχι στο τιμόνι..) θα ήξερες πως η Ιαπωνία έχει τους πιο αξιόπιστους κινητήρες.Ένα τούρμπο όπως και να το κάνουμε θα τη βγάλει τη ζημιά του.Αλλά και να μη τη βγάλει...γιατί να το ρισκάρεις;

 

Έχω εμπειρία από ένα γιαπωνεζικο ατμοσφαιρικό και ένα γερμανικό με τουρμπίνα. Νομίζω μπορώ να έχω γνώμη. Εσύ;

Δημοσ.

Θες να μου πεις δηλαδή ο,τι για παράδειγμα ένα golf 1400 με 140 άλογα (πως διάολο τα χώρεσαν ένας θεός ξέρει...) θα σου βγει αστέρι...σωστά;

Τι σε κάνει να πιστεύεις ο,τι η Γερμανική τεχνολογία είναι καλλίτερη απ' την Ιαπωνική; (και 'συ και ο batman πριν...πως τον λένε δε θυμάμαι).

Δημοσ.

όπως χώρεσε η honda 240 από 2λιτρο... τι σου κάνει εντύπωση ακριβώς? Αν ήξερες 5 πράγματα, θα ήξερες ότι ένα αυτοκίνητο σε συνθήκες καθημερινής κίνησης είναι πολύ πιο σημαντικό να έχει ροπή από άλογα, το τούρμπο αν κάνει κάτι είναι να δίνει ροπή.

 

Εσύ μπορεί να τρελαίνεσαι στη σκέψη ενός ιαπωνικού evo με τα 300 άλογα από 2λιτρο αλλά σου κάνει κάτι να βλέπεις 140 από 1.4... Γουατέβερ ντουντ...

Δημοσ.
Θες να μου πεις δηλαδή ο,τι για παράδειγμα ένα golf 1400 με 140 άλογα (πως διάολο τα χώρεσαν ένας θεός ξέρει...) θα σου βγει αστέρι...σωστά;

Τι σε κάνει να πιστεύεις ο,τι η Γερμανική τεχνολογία είναι καλλίτερη απ' την Ιαπωνική; (και 'συ και ο batman πριν...πως τον λένε δε θυμάμαι).

 

Έχει τις ίδιες πιθανότητες να χαλάσει με ένα δίλιτρο γιαπωνέζικο που βγάζει 200 ατμοσφαιρικά στροφάροντας στις 9000 σαλ.

 

Εσένα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι καλύτερη η ιαπωνική τεχνολογία από τη γερμανική;

 

Όπως ξανάπα, έχω καθημερινή επαφή και με τους δύο κόσμους, ατμοσφαιρικό γιαπωνέζικο και υπερτροφοδοτούμενο γερμανικό.

Δημοσ.
Θες να μου πεις δηλαδή ο,τι για παράδειγμα ένα golf 1400 με 140 άλογα (πως διάολο τα χώρεσαν ένας θεός ξέρει...) θα σου βγει αστέρι...σωστά;

Τι σε κάνει να πιστεύεις ο,τι η Γερμανική τεχνολογία είναι καλλίτερη απ' την Ιαπωνική; (και 'συ και ο batman πριν...πως τον λένε δε θυμάμαι).

 

εδώ μπάτμαν. Λοιπόν: είδες πουθενά να γράφω ότι η γερμανική τεχνολογία είναι καλλίτερη από την ιαπωνική;;; Τις φράσεις "οι γιαπωνέζικοι είναι οι καλλίτεροι κινητήρες" και "πάρε vw, αμάξια για μια ζωή", ή "σαν τα toyota δεν έχει, δεν χαλάνε ποτε", "τα fiat και οι κωλοιταλοί είναι για τα μπάζα", τις θεωρώ όλες εξίσου χαζές...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...