Προς το περιεχόμενο

Περιπέτεια με e-shop και InfoQuest !!!!


Alkis29

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους και καλές γιορτές.Δυστυχώς για μένα οι γιορτές δε θα είναι και τόσο καλές λόγω (για μια ακόμα φορά) της ελληνικής προχειρότητας και νοοτροπίας ορισμένων ηλεκτρονικών μαγαζιών και αντιπροσωπειών.Ονομάζομαι Τσεπαπαδάκης Περικλής και είμαι κάτοχος του ηχοσυστήματος Logitech z-5500 (αυτά με το τέρας subwoofer) τα οποία βρίσκονται εντός εγγύησης.Πριν 1 μήνα ξαφνικά χάλασε η έξοδος front-left.Ο ήχος έβγαινε πολύ χαμηλός και παραμορφωμένος όποιο ηχείο και αν σύνδεα εκεί.Επικοινώνησα με το service του e-shop (από όπου και τα έχω αγοράσει) και αφού μου δώσανε αριθμό RMA μου είπαν να τους τα πάω για να τα δούνε ,πράγμα και έγινε.Παρόλο που τους εξήγησα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα σε κανένα ηχείο αλλά στην έξοδο του sub αυτοί επέμεναν οτι πρέπει να τα συσκευάσω όλα και να τα στείλω πράγμα αρκετά δύσκολο λόγω του τελικού όγκου του πακέτου.Τελικά με δικιά μου χρέωση ήρθε οδηγός και τα πήρε.Στη συνέχεια το service του eshop τα προώθησε στην αντιπροσωπεία Info-quest προς επισκευή.Υστερα από υπομονη σχεδόν ενός μήνα (!!) μου τα επιστρέψανε λέγοντας μου οτι το πρόβλημα επιδιορθώθηκε με την αντικατάσταση κάποιας ασφάλειας.Εχω και σχετικό χαρτί της Infoquest.Αφήστε που μου τα χτυπήσανε σε ένα σωρό μεριές...Αφού τα ξαναεγκατέστησα στο χώρο μου ,με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι τώρα δεν έβγαινε καθόλου ήχος από την έξοδο του κεντρικού ηχείου !!!! Αγανακτισμένος επικοινώνησα με το eshop και τους παρακάλεσα να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Infoquest για να επικοινωνήσω άμεσα να δω τί θα κάνω.Αυτοί αρνήθηκαν να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο λέγοντας μου οτι η διαδικάσία είναι τα τα στείλω πάλι σε αυτούς (πάλι με δικιά μου χρέωση μεταφορικών) και αυτοί να τα προωθήσουν στην αντιπροσωπεία ξανά! Λυπάμαι πολύ γιατί όλη αυτή η προχειρότητα και ανευθυνότητα τελικό αποδέκτη έχουν πάντα τον καταναλωτή ο οποίος δεν απολαμβάνει τα προιόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες έχει πληρώσει αλλά αναγκάζεται να ταλαιπωρείται ολοένα και περισότερο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω το παράπονο μου τα φτάσει στα αυτιά των αρμοδίων.

Δημοσ.

Καλώς ή κακώς το eshop έχει την συγκεκριμμένη τακτική, στέλνει τα πάντα στις αντιπροσωπείες για επισκευή.

Δυστυχώς για σένα έπεσες στην Infoquest. Και εγώ είχα μπλέξει με αυτούς με μια παλιά μητρική της MSI. Την κράτησαν 40 μέρες για σερβις και μετά που πρόσφεραν 30 ευρώ πιστωτικό :mad:

Δεν το κυνήγησα πολύ το ζήτημα... αλλά την επόμενη φορά που θα τους στείλω προιόν θα τους καταγγείλω με την πρώτη ευκαιρία και ας είναι και προιον των 10 ευρώ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...