Προς το περιεχόμενο

Θάυμα! ΟΤΕΝΕΤ και FORTHNET dsl σε μια γραμμη..Ελεοοοος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οπως ειπα πιο πανω ημουν οτενετ 15 μηνες.. δλδ ειχε ληξει το συμβολαιο 1 ετους και πληρωνα ανα μηνα..

 

το συμβόλαιο 1 έτους μπορεί να μην έχει λήξει αφού αυτό ξεκινάει μετά την πάροδο των 4 μηνών του OnDslKit

Δηλαδή γρήγορα γρήγορα έχουμε ένα 16μηνο που θα είσαι στην otenet

Δημοσ.

Μάλλον έχω το ίδιο πρόβλημα με το παλικάρι που άρχισε το θέμα.

 

Είμαι στο ιδιόκτητο της Forthnet από αρχές Σεπτεμβρίου. Πιο πρίν ήμουν στην Otenet όπου είχα αγοράσει προπληρωμένο πακέτο που έληξε 4 Νοεμβρίου αλλά συνέχισε μόνο του παρόλο που ήμουν στην Forthnet... Τώρα τι να κάνω? Τον λογαριασμό της Otenet δεν έχω καμιά όρεξη να τον πληρώσω, αφού έτσι κι αλλιώς από το ιδιόκτητο της Forthnet δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το otenet ondsl.

 

Δώστε καμιά λύση παίδες...

Δημοσ.
Μάλλον έχω το ίδιο πρόβλημα με το παλικάρι που άρχισε το θέμα.

 

Είμαι στο ιδιόκτητο της Forthnet από αρχές Σεπτεμβρίου. Πιο πρίν ήμουν στην Otenet όπου είχα αγοράσει προπληρωμένο πακέτο που έληξε 4 Νοεμβρίου αλλά συνέχισε μόνο του παρόλο που ήμουν στην Forthnet... Τώρα τι να κάνω? Τον λογαριασμό της Otenet δεν έχω καμιά όρεξη να τον πληρώσω, αφού έτσι κι αλλιώς από το ιδιόκτητο της Forthnet δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το otenet ondsl.

 

Δώστε καμιά λύση παίδες...

 

Η λυση ειναι μια καταγγελια στην EETT.

Δημοσ.
Στις 25/10 οπως ειπα ενεργοποιηθηκε το 2play πακετο (internet και σταθερο)

 

Κατα τις 5/11 μου ηρθε λογΑριασμος ΟΤΕ σταθερου 10 ευρω, δλδ οσα ειχαν απομεινει απο την τελευταιο λογαριασμο ποθ ειχα λαβει μεχρι και την ημερα που ενεργοποιηθηκε η forthent.. λογικα για το σταθερο δεν θα μου ξαναρθει λογαριασμος..

 

αντιθετως αποτι φαινεται το internet χρεωνοταν κανονικα οπως ειδατε.. Γινεται να ειναι ΤΟΣΟ ΛΑΜΟΓΙΑ και να κανουν το κοροιδο για να πληρωνω κερατιατικα?

Δεν τοχοω σε τπτ να με δειτε σε τπτ ειδησεις αυριο... :devil:

 

 

 

οπως ειπα πιο πανω ημουν οτενετ 15 μηνες.. δλδ ειχε ληξει το συμβολαιο 1 ετους και πληρωνα ανα μηνα..

 

ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε εμένα. Αύριο θα πάρω τηλ. στην ΟΤΕΝΕΤ να δω τι γίνεται.

 

παιδιά μία φορά είναι λάθος, δύο είναι σύμπτωση, αλλά εδώ μιλάμε για πολλές ίδιες περιπτώσεις.

 

ποια είναι η διαδικασία για να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ αν χρειαστεί?

Δημοσ.

Παιδιά το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα κι εγώ.Είχα κάνει 12μηνη σύμβαση και μετά άλλαξα και πήγα σε 2play.Οι λογαριασμοί συνέχισαν να έρχονται κανονικά για otenet.Μετά από κάποια τηλέφωνα και αρκετά νεύρα μιας και ενημερώθηκα ότι τόσο η otenet όσο και η forthnet μας είχαν πει κάποια ψέματα πήγε η μάνα μου αυτοπροσώπως την αίτηση διακοπής για την σύνδεση otenet στον οτε και τώρα πλέον είμαι μια χαρά.Μάλιστα επειδή τότε είχε έρθει λογαριασμός για ολόκληρο τον μήνα και από τις 15 του μήνα ήμουν με 2play μια κοπέλα είπε στην μάνα μου πως θα μας στείλουν και νέο λογαριασμό,με τα μισά για να μην πληρώνουμε παραπάνω.

Δημοσ.

Προτού αρχίσετε τις καταγγελίες, δοκίμαστε το εξής: κάντε ένα τηλέφωνο στο προηγούμενο πάροχο σας και ρωτήστε αν η γραμμή είναι ενεργή στο συγκεκριμένο πάροχο ή σε κάποιον άλλο. Αυτό τις περισσότερες φορές ο υπάλληλος μπορεί να το δει.

 

Αν δεν είναι, τότε ο προηγούμενος πάροχος είναι υποχρεωμένος να διακόψει κάθε χρέωση και οι λογαριασμοί που έχουν ληφθεί εκ των υστέρων καλό θα ήταν να αγνοηθούν. Αν πληρώθηκε κάποιος από αυτούς, τότε θα πρέπει να πάρετε πιστωτικό. Αν όμως υπήρχε κάποια δέσμευση (π.χ. 12μηνη) και έγινε η μεταφορά σε άλλο πάροχο κατά τη διάρκεια αυτής, τότε οι λογαριασμοί αυτοί θα πρέπει να πληρωθούν.

 

Αν μετά από αυτό συνεχίσει να έρχεται λογαριασμός, τι να πω...ξεκαθαρίστε τι έχει συμβεί και μετά...κάντε καταγγελία!:-)

 

Γενικότερα όμως οι φορητότητες αφορούν κυρίως μεταφορές των γραμμών ADSL μόνο και όχι απαραίτητα των συνδρομών και των χρεώσεων από τον άλλο πάροχο...

Δημοσ.

μόλις επικοινώνησα με την εξυπ. πελατών της ΟΤΕΝΕΤ.

μίλησα με έναν (ευγενέστατο) κύριο, και μου είπε πως παρ'όλο που έχω περάσει σε άλλον πάροχο, η ΟΤΕΝΕΤ δεν έχει διακοπεί.

 

στην ερώτησή μου, πως χαρακτηριστικά η αίτηση του άλλου παρόχου έλεγε πως είναι και εξουσιοδότηση διακοπής της υπάρχουσας σύνδεσης, μου είπε πως μάλλον είναι απλά εξουσιοδότηση μεταφοράς της γραμμής, και όχι διακοπής της σύνδεσης.

 

η επόμενη εύλογη ερώτηση μου είναι:

-τι να την κάνω την σύνδεση στον παλιό πάροχο, αφού από την στιγμή που έχω περάσει σε άλλο δίκτυο μου είναι εκ των πραγμάτων αδύνατο να την χρησιμοποιήσω???

η απάντηση είχε ως εξής:

-δεν γνωρίζω, αυτό που πρέπει πάντως εσείς να κάνετε, είναι να απευθυνθήτε αύριο στο τμήμα που ασχολείται με τα λογιστικά (9πμ - 9μμ), και να κανονίσετε να διαγραφούν οι νέοι λογαριασμοί, αφού πρώτα κάνετε αίτηση (με fax) να διακοπεί η σύνδεσή σας....

Δημοσ.

Παιδια να εχετε υποψην σας οτι αλλη εταιρεια η οτενετ αλλη ο οτε.Παντα θα πρεπει να στελνετε αιτηση καταγγελιας της συνδεσης για να γινει διακοπη στην οτενετ και να το επιβεβεαιωνετε οτι εχουν λαβει την αιτηση.Εγω οσες φορες το εκανα ολα ηταν οκ χωρις κανενα προβλημα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...