Dreamina Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Απάντηση στο τραγικό σχόλιο από Κορίτσι για ...σφουγγάρισμα. Το ότι έχεις άτομο μέσα στο eshop να σε "προσέχει" να σε "περιμένει" να σου "γελάει" δεν απασχολεί κανέναν μας. Θες να ακούσεις Ουάου? Και από τι στιγμή που έχεις τέτοια μεταχείρηση λόγω του κονέ σου τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η άποψη σου θεωρείτε λογική ή ότι μπορείς να έχεις και άποψη επί του θέματος? Πάρε τηλ λοιπόν τον "eshopa" σου να στα φέρει και μη σκας μωρέ. Το ότι μένεις στο Αιγάλεω δεν σε κάνει high class πελάτη. Και εγώ Αιγάλεω μένω αλλά who cares... Α και ρε σύ μη το στήνεις το παιδί...Έχει να κάνει και άλλες διανομές
nzeppos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Τελικά την πήρα σήμερα την παραγγελία μου από eshop (Χαλάνδρι). Περίμενα μόνο... μισή ώρα. Οι τύποι ήταν για άλλοι μια φορά ευγενέστατοι (πρώτη φορά ακούω πωλητή να λέει σε πελάτη που έχει επιστρέψει χαλασμένο προϊόν: "Δεν θα σας αφήσω να φύγετε αν δεν δώσω λύση στο πρόβλημά σας". Πρέπει να έκανε πάνω από 10 τηλέφωνα). Το πρόβλημα βέβαια ήταν όπως πάντα η... γυναίκα. Υπάρχει ένα αξίωμα το οποιο ισχύει πάντα και παντού και λέει "Οι γυναίκες δεν είναι για δουλειές, βάλτες να κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από δουλειά". Ήταν αυτό που λέμε Καλή Αλλά Αργή και η κάθε τιμολόγηση έκανε τουλάχιστον ένα πεντάλεπτο, με προφανή αποτελέσματα. Τελοσπάντων, τέλος καλό, όλα καλά.
slipknot Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2008 Εμένα μια φορά η κοπέλα που ήταν υπεύθυνη,έδωσε την παραγγελία μου σε άλλον και σε μένα ήταν να δώσει την δικιά του.Ο άλλος έφυγε και αυτή το θυμήθηκε μετά.Έτρεξε έξω και ευτυχώς τον πρόλαβε...
furious99 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2009 Βλεπω μια αλλαγη στο e-shop. Επιτοπου αντικατασταση!!! ( Καποιος φουρνος γκρεμιστηκε μαλλον!!!) Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival) Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: * Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του * Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ * Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου * Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή * Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη
MixalisX Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2009 Βλεπω μια αλλαγη στο e-shop. Επιτοπου αντικατασταση!!! ( Καποιος φουρνος γκρεμιστηκε μαλλον!!!) Αυτό να το θυμόντουσαν 1 χρόνο πρίν που πήρα laptop, βγήκε DOD και κάνανε 1μηνα! για να μου δώσουν τελικά πίσω τα φράγκα (μετά απο παρολίγο ξύλο μέσα σε e-shop point). Αν δεν υπήρχαν αυτά τα φόρουμ να διαβάζαν τα χάλια τους ακόμα δεν θα το κάνανε.
kfyros Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Ωραία, τώρα διαφημίζουν και τις υποχρεώσεις τους από το νόμο, σαν νέα υπηρεσία. Είναι σαν να λένε "ήμασταν μπουρδέλο και ψιλοπαράνομοι, τώρα που προσπαθούμε να νοικοκυρευτούμε το διαφημίζουμε. Σταυρώστε με , σταυρώστε με....":o Ουπς, παρασύρθηκα Και νομίζω ότι είναι 30 μέρες κι όχι 7 η υποχρέωση τους για αντικατάσταση DOA. Θυμήθηκα και τις μαλακισμένες παρατηρήσεις στα προϊόντα της ACER στο eshop ότι "αντικαταστάσεις δεν γίνονται" κλπ. Τον δικηγόρο μου τον ρώτησαν γι αυτό οι εξυπνάκηδες??
GiorGhino Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Λοιπον παιδια καταθετω την εξης εμπειρια η οποια και αποτελει και το εναυσμα για να μην ξαναγορασω ποτε απο αυτο το καταστημα! Ημουν τακτικος πελατης στο μαγαζι. Παραγγελνω λοιπον μερικα αγραφα dvd και μερικα stickakia που χρειαζομουν απο θεσσαλονικη απου κατοικω! Περναν 9 μερες και αφου η παραγγελια (στην καρτελα εξεληξης) αναφερει οτι υπαρχει διαθεσιμοτητα κολλαει στο πακεταρισμα. Αναγκαζομαι να παρω τηλ στα κεντρικα να δω τι παιζει....μου λενε οτι για καποιον λογο δεν εφυγε απο το καταστημα αθηνων και σε 2 μερες θα τα εχω. Τους πιστευω....(μεγα λαθος) επρεπε να ειχα κανει ακυρωση της παραγγελιας απο την αρχη). Περιμενω....περναν 15 μερες και τιποτα.Στο site επι 5 μερες ελεγε τιμολογηση προιοντων που σημαινε οτι τα προιοντα ηταν θεσσαλονικη. Προσπαθω(πολλες φορες) να επικοινωνησω με καταστημα θεσσαλονικης...τιποτα,καμια απαντηση,δεν το σηκωναν! Παιρνω παλι κεντρικα και με αρχιζουν το ιδιο δουλεμα...για καποιον λογο (που δηθεν δεν ξερανε!) κολλησε η παραγγελια στο καταστημα θεσσαλονικης και θα σας ερθει το συντομοτερο...με τα πολλα ακρη δεν εβγαζα και ετσι ακυρωσα την παραγγελια.Και απο e-bay να τα επαιρνα σε 15 μερες θα ερχονταν....αν ειναι δυνατον 15 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕΡΕΣ για 2 κουτια dvd και κανα 2 stickakia. Το ιδιο επαθα και με ενα pc που πηρα απο το καταστημα το οποιο περιμενα 20 μερες!(και μετανιωσα που δεν το ακυρωσα και αυτο γιατι μου μιλαγαν για παραδοση σε 3-4 μερες) Πιθανον οι μαγκες αρχισαν να κανουν καλες δουλειες και το εχασαν καπου το νοημα της επιτυχιας τους, που ηταν η ταχυτατη εξηπηρετηση και προσπαθουν με μικρο προσωπικο να τα βγαλουν περα! Το ζουμι της υποθεσης ειναι οτι περιμενα 15 μερες για τα ανωθεν προιοντα που ειχαν διαθεσιμα, εκανα με δικη μου χρεωση τηλεφωνηματα στην αθηνα για προβληματα που αυτοι ειχαν και δεν με ενημερωσαν και αντιμετωπισα και εναν υπευθυνο ο οποιος φερθηκε με τον πλεον αγενη τροπο -- μολις ακουσε οτι ακυρωνω την παραγγελια μου εκλεισε το τηλεφωνο στα μουτρα! Λυπαμαι παιδια δεν θα παρω....και μαλιστα ποτε ξανα, σιγα μην τους στηριξω για να μου την πουνε και απο επανω!Εγω μπορω να βρω τα προιοντα που θελω και αλλου ,αυτοι να δω τι θα κανουν οταν χασουν σιγα σιγα τους πελατες τους απο μ@@κιες τους Αυτα ειχα να καταθεσω για να ενημερωσω και αλλους για την νεα πολιτικη αναμονης του συγκεκριμενου καταστηματος! Παθών και εγω... Ποια πολιτικη αναμονης?? Για την πολιτικη Service Δεν εχεις να πεις τιποτα?? 2 μηνες Ιουνιο-Αυγουστο να μου αντικαταστησουν ελατωματικο κινητο αφου με τραβολογησαν σε ολες τις αντιπρωσοπειες. [...] Απο τοτε δεν ξανα αγορασα τιποτα ουτε θα ξανα αγορασω! Και αν θελετε να κανετε κατι ολοι εσεις που εχετε παραπονα σαν εμενα, αυτο καντε. Αλλιώς αν συνεχιζεται να παιρνετε σαν τα προβατα τι να λεει η δουλεια? Μην λετε "και αν δεν παρω εγω τι εγινε?" Ο καθένας κάνει τον προσωπικό του αφωρισμό. Είναι ηθικό το θέμα κάποια πράγματα δε μετριούνται σε χαρτονομήσματα των 50€ Αλλιώς γίνετε σαν εναν ξαδελφό μου που λεει "Αφου γλιτωνω λεφτα, το ριψοκινδυνευω και ας με κοροϊδεψουν" Και αυτηνου του χαν κρατησει 6μηνες (οχι 2) την web-cam μεχρι να βγουν drivers για Vista (γιατι στην σελιδα τους ελεγε οτι υποστηριζε Vista) ενω τον κοροϊδευαν στα τηλεφωνα οτι θα του την αλλαξουν με αλλη (του ζητησαν να τους πει και το μοντελο που θελε! ΑΚΟΥΣΩΝ ΑΚΟΥΣΩΝ!)
kfyros Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Παθών και εγω... Ποια πολιτικη αναμονης?? Για την πολιτικη Service Δεν εχεις να πεις τιποτα?? 2 μηνες Ιουνιο-Αυγουστο να μου αντικαταστησουν ελατωματικο κινητο αφου με τραβολογησαν σε ολες τις αντιπρωσοπειες. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα κακού service από το eshop , αλλά αυτό που αναφέρεις ΔΕΝ είναι ένα από αυτά. Αν δεν θες να μπλεχτείς με τις αντιπροσωπείες - τα service centers των κινητών , η μόνη σου υποχρέωση είναι να πας τη συσκευή στο κατάστημα από όπου την πήρες ή στο κοντινότερο eshop (αν την πήρες μέσω internet με παράδοση στο χώρο σου) για επισκευή εντός εγγύησης. Βέβαια , εκείνοι θα το εξετάσουν και θα το στείλουν στο αντίστοιχο service center του κινητού με τα τακτικά δρομολόγια που έχουν με αυτό .Αν θέλεις να γίνει πιο γρήγορα η δουλειά σου , το πας μόνος σου. Από εκεί και πέρα , κάποιες μάρκες κινητών έχουν καλά service centers, και κάποιες άλλες όχι. Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου για την καθυστέρηση, κι εγώ την έχω πατήσει και μου φταίγανε όλοι και όλα , αλλά με όσα λες δεν προκύπτει κάποιο θέμα για το eshop. [...] Μην χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις, είναι πονηρές αυτές οι μέρες :p:p Απο τοτε δεν ξανα αγορασα τιποτα ουτε θα ξανα αγορασω! Και αν θελετε να κανετε κατι ολοι εσεις που εχετε παραπονα σαν εμενα, αυτο καντε. Αλλιώς αν συνεχιζεται να παιρνετε σαν τα προβατα τι να λεει η δουλεια? Μην λετε "και αν δεν παρω εγω τι εγινε?" Ο καθένας κάνει τον προσωπικό του αφωρισμό. Είναι ηθικό το θέμα κάποια πράγματα δε μετριούνται σε χαρτονομήσματα των 50€ Αλλιώς γίνετε σαν εναν ξαδελφό μου που λεει "Αφου γλιτωνω λεφτα, το ριψοκινδυνευω και ας με κοροϊδεψουν" Και αυτηνου του χαν κρατησει 6μηνες (οχι 2) την web-cam μεχρι να βγουν drivers για Vista (γιατι στην σελιδα τους ελεγε οτι υποστηριζε Vista) ενω τον κοροϊδευαν στα τηλεφωνα οτι θα του την αλλαξουν με αλλη (του ζητησαν να τους πει και το μοντελο που θελε! ΑΚΟΥΣΩΝ ΑΚΟΥΣΩΝ!) Αφού λοιπόν είναι ηθικό το θέμα, και εσύ δεν είσαι "πρόβατο" όπως οι άλλοι, για πες μας ποιες ενέργειες έκανες για να καταγγείλεις το συγκεκριμένο γεγονός σε αρμόδιες υπηρεσίες (εφόσον υπάρχει κάτι πραγματικό να καταγγείλεις και όχι την ρημάδα τύχη σου , που σου έλαχε εσένα να χαλάσει η συσκευή που πήρες )? Υπάρχουν τηλεφωνικοί αριθμοί, sites στο internet κλπ που μπορείς να κάνεις τέτοιες αναφορές - καταγγελίες. Δέχομαι ότι είναι πρόβατα όσοι ψωνίζουν εκ πεποιθήσεως από το eshop χωρίς να συγκρίνουν τιμές. Όχι όμως και όσοι ψωνίζουν φθηνότερα ρισκάροντας (θεωρητικά) προβληματικό after sales service. Και πάντα να έχουμε υπόψη μας ότι αυτοί είναι ένα μικρό ποσοστό, είτε επειδή κάποιος υπάλληλος δεν έκανε σωστά τη δουλειά του, είτε λόγω προβλημάτων στο σύστημα RMA, είτε λόγω bugs στη μηχανογράφηση τους. Τις περισσότερες φορές πάντως που έχω ψαχτεί για διάφορες συσκευές, το eshop είναι μεν από τα φθηνότερα, αλλά όχι το φθηνότερο. Αυτό ίσχυε πριν μια πενταετία, και ισχύει ακόμα όσον αφορά τη σύγκριση με το Πλαίσιο (που βέβαια είναι πολύ ανώτερο σε εξυπηρέτηση). Και όσες φορές έχω ψωνίσει από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματαμε χαμηλότερες τιμές (άγνωστα ή λιγότερο γνωστά) μια χαρά έχω κάνει τη δουλειά μου. Από κρήτη μέχρι Αλεξανδρούπολη... Ενδεικτικά http://www.megamarket.gr @Shop http://www.hardshop.gr www.pda4u.gr http://www.perfectshop.gr Pixmania M-Systems Expansys και άλλα.
sYn Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Και εγώ τακτικός πελάτης είμαι από το e-shop. Παρήγγειλα πρόσφατα ένα κινητό SAMSUNG και διάλεξα και περιτύλιγμα, γιατί θα το έδινα ως δώρο. Το δέμα ήρθε σε 3 εργάσιμες μέρες. Όπως κάνω πάντα, ζήτησα να μου ανοιχθεί επιτόπου το δέμα (το χάρτινο κουτί με τα αρχικά του e-shop και όχι τη συσκευασία του προϊόντος) για να ελέγξω την ακεραιότητα της συσκευασίας (δυστυχώς δεν έχουν ανακαλύψει ότι μπορούν να βάλουν φελιζόλ και εφημερίδες μέσα..) και να διαπιστώσω αν όντως έχει περιτύλιγμα. Φυσικά..δεν είχε περιτύλιγμα, το κουτί ήταν χτυπημένο πάνω δεξιά και η ταινία ασφαλείας ήταν κομμένη (πάνω στη ταινία έγραφε κιόλας από τη SAMSUNG, να μη το δεχτείτε αν είναι κομμένη). Δηλαδή μας περνάνε για μακάκες; Να καταλάβω δηλαδή.. Αν δεν άνοιγα το δέμα μπροστά στα "έκπληκτα" μάτια του υπαλλήλου και θα γινόμουν ρεζίλι στη κοπέλα μου (χτυπημένο/τσαλακωμένο δέμα) και δε θα έβρισκα το δίκιο μου, αν επέστρεφα στο υποκατάστημα. Φυσικά δε το δέχτηκα και μπροστά και στους υπόλοιπους πελάτες (ήταν και ώρα αιχμής), τόνισα ότι με έχασαν σαν πελάτη με αυτή την είδους τακτική που ακολουθούν. Για αυτό συμβουλή : πάντα να ανοίγετε το δέμα στο υποκατάστημα.
liopyr Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Για αυτό συμβουλή : πάντα να ανοίγετε το δέμα στο υποκατάστημα. Και να διαλέγετε ώρες αιχμής! (συμπληρώνω)
Super Moderators paredwse Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Παρακαλώ προσέξτε ιδιαίτερα τις εκφράσεις σας και τις προτροπές που δίνετε. Την επόμενη φορά δεν θα επεξεργαστώ μήνυμα - θα αναγκαστώ να το διαγράψω...
afentiko7 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Τις περισσότερες φορές πάντως που έχω ψαχτεί για διάφορες συσκευές, το eshop είναι μεν από τα φθηνότερα, αλλά όχι το φθηνότερο. Αυτό ίσχυε πριν μια πενταετία, και ισχύει ακόμα όσον αφορά τη σύγκριση με το Πλαίσιο (που βέβαια είναι πολύ ανώτερο σε εξυπηρέτηση). αυτά πέστα στα dvdr dl της verbatim. η δεκάδα έχει 5 ευρώ διαφορά + του πλαισίου είναι 8x. Κανόνας πάντα πάμε στο skroutz.gr και απο κει αποφασίζουμε τι και από που να το αγοράσουμε.
GiorGhino Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Υπάρχουν πολλά παραδείγματα κακού service από το eshop , αλλά αυτό που αναφέρεις ΔΕΝ είναι ένα από αυτά.Αν δεν θες να μπλεχτείς με τις αντιπροσωπείες - τα service centers των κινητών , η μόνη σου υποχρέωση είναι να πας τη συσκευή στο κατάστημα από όπου την πήρες ή στο κοντινότερο eshop (αν την πήρες μέσω internet με παράδοση στο χώρο σου) για επισκευή εντός εγγύησης. Βέβαια , εκείνοι θα το εξετάσουν και θα το στείλουν στο αντίστοιχο service center του κινητού με τα τακτικά δρομολόγια που έχουν με αυτό .Αν θέλεις να γίνει πιο γρήγορα η δουλειά σου , το πας μόνος σου. Από εκεί και πέρα , κάποιες μάρκες κινητών έχουν καλά service centers, και κάποιες άλλες όχι. Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου για την καθυστέρηση, κι εγώ την έχω πατήσει και μου φταίγανε όλοι και όλα , αλλά με όσα λες δεν προκύπτει κάποιο θέμα για το eshop. Μην χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις, είναι πονηρές αυτές οι μέρες :p:p Αφού λοιπόν είναι ηθικό το θέμα, και εσύ δεν είσαι "πρόβατο" όπως οι άλλοι, για πες μας ποιες ενέργειες έκανες για να καταγγείλεις το συγκεκριμένο γεγονός σε αρμόδιες υπηρεσίες (εφόσον υπάρχει κάτι πραγματικό να καταγγείλεις και όχι την ρημάδα τύχη σου , που σου έλαχε εσένα να χαλάσει η συσκευή που πήρες )? Με συγχωρείς, δεν κατάλαβες τι συνέβει ακριβώς επειδή το πα συμπερασματικά σε1 γραμμή. Η συσκευη δεν μου εγινε στην πορεια ελλατωματική, ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ! (Samsun U600 κουνιοταν ολόκληρη η πλακετα του πληκτρολογιου) Τους το παω στο καταστημα και με βαζουν να παω στην αντιπροσωπεία της samsung οπου μου λεν "Τι μας το φερες?? Αφου δεν περασαν 7 μερες πρεπει να στο αλλαξουν χωρις κουβεντα" Γυρναω τους το λεω και μου λεν οτι βαριόταν ο υπάλληλος! Υστερα μου λεν να παω (!!!!) στο ΓΕΡΜΑΝΟ απέναντι "που εχει service της samsung" Παω σαν ηλιθιος και φυσικα μου λεν οι ανθρωποι "τι δουλεια εχουμε εμεις με το χαλαμσενο σου κινητο απο το e-shop" Μονο οταν εβαλα εναν θειο μου (19 ειμαι) να παρει τηλεφωνο και να τους απειλει με μυνησεις δεχτηκαν να παρουν τηλεφωνο τι πρεπει να γινει ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΠΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ? "Αυτο που εκανα να παρω ΕΓΩ τηλεφωνο δεν το χω κανει σε κανεναν" ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ? Αλλα δε τελείωσε εδω! Το εστειλαν για αντικατασταση και μετα απο 1 μηνα μου το γυρισαν οπως ηταν με ενα ζιλοτεϊπ στο κουτι! Τιυς το ξανα στελνω πίσω, και μετα αποφασισαν να μου φερουν καινουργιο Καταλαβαινετε λοιπόν ότι δεν προκειται για ιδιοτροπία δικιά μου αλλα για πλήρη ανευθυνότητα των υπαλλήλων και της εταιρίας
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 και ο kfyros ρωτάει...μετά από αυτά, καταγγελία έκανες?
kfyros Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2009 Με συγχωρείς, δεν κατάλαβες τι συνέβει ακριβώς επειδή το πα συμπερασματικά σε1 γραμμή. Η συσκευη δεν μου εγινε στην πορεια ελλατωματική, ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ! (Samsun U600 κουνιοταν ολόκληρη η πλακετα του πληκτρολογιου) Τους το παω στο καταστημα και με βαζουν να παω στην αντιπροσωπεία της samsung οπου μου λεν "Τι μας το φερες?? Αφου δεν περασαν 7 μερες πρεπει να στο αλλαξουν χωρις κουβεντα" Γυρναω τους το λεω και μου λεν οτι βαριόταν ο υπάλληλος! Υστερα μου λεν να παω (!!!!) στο ΓΕΡΜΑΝΟ απέναντι "που εχει service της samsung" Παω σαν ηλιθιος και φυσικα μου λεν οι ανθρωποι "τι δουλεια εχουμε εμεις με το χαλαμσενο σου κινητο απο το e-shop" Μονο οταν εβαλα εναν θειο μου (19 ειμαι) να παρει τηλεφωνο και να τους απειλει με μυνησεις δεχτηκαν να παρουν τηλεφωνο τι πρεπει να γινει ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΠΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ? "Αυτο που εκανα να παρω ΕΓΩ τηλεφωνο δεν το χω κανει σε κανεναν" ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ? Αλλα δε τελείωσε εδω! Το εστειλαν για αντικατασταση και μετα απο 1 μηνα μου το γυρισαν οπως ηταν με ενα ζιλοτεϊπ στο κουτι! Τιυς το ξανα στελνω πίσω, και μετα αποφασισαν να μου φερουν καινουργιο Καταλαβαινετε λοιπόν ότι δεν προκειται για ιδιοτροπία δικιά μου αλλα για πλήρη ανευθυνότητα των υπαλλήλων και της εταιρίας :lol: Sorry, αλλά όντως είναι τραγικό αυτό που σου κάνανε. Πες μας και το κατάστημα να το 'χουμε υπόψη μας. Αν τύχει να πάθεις τέτοια πλάκα στο μέλλον, να κάνεις και καταγγελία (inka,κεπκα κλπ.). Και να μάθεις τα δικαιώματα σου και να τα διεκδικείς. Μην σε στέλνουν σαν "πρόβατο" δεξιά κι αριστερά. Κυρίως όμως , να στέλνεις fax , e-mail, επιστολή παραπόνων - καταγγελίας στα κεντρικά της εταιρίας , στο τμήμα πωλήσεων ή marketing. Για να βρουν το πρόβλημα (ή το μαλάκα υπάλληλο-προϊστάμενο) και να ενεργήσουν κατάλληλα... Φαινόμενα τέτοιου τύπου παρατηρούνται συνήθως στα franchise μαγαζιά, όπου οι ιδιοκτήτες κοιτάνε μόνο την τσέπη τους και όχι τη φήμη της μάρκας που δουλεύουν. Και τα RMA μόνο κόστος είναι γι αυτούς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.