Tigran Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Κι εγώ μια φορά είχα παραγγείλει κάτι αντιγραφικά, άδεια δισκάκια κτλ και είχαν καθυστερήσει πάνω από 2 βδομάδες, διάστημα στο οποίο είχα πάρει τουλάχιστον 3-4 φορές τηλέφωνο. Τελικά, την τελευταία φορά που πήρα τηλ πέτυχα ένα πελάτη από το μαγαζί που δουλεύω, ο οποίος μου προχώρησε κανονικά την παραγγελία και τα είχα σε μια μέρα. Στην Ελλάδα μέχρι και στο e-shopping, βύσμα χρειάζεσαι τελικά
tolisrx8 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 παιδια,λοιπον,πριν ενα μηνα αγορασα 8gb ram ocz ddr2 1066 mhz,απτα οποια τα 4 gb ηταν καμμενα.το eshop αντι να μου αλλαξει το προιον με καινουργιο μου πιστωσε τα 4 gb στα 48 ευρω που ηταν η αξια τους,λεγοντας μου οτι πλεον τα 4 Gb κοστιζουν 75 ευρω...!Θεωρω απαραδεκτη την συμπεριφορα τους,και πλεον δεν προκειται να ασχοληθω ποτε με το συγκεκριμενο καταστημα....
nickarmy Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 ακούω πολλά παράπονα και από πολλούς για το συγκεκριμένο κατάστημα....εγώ που σπουδάζω στην λαρισα και έχω παραγγείλει 7-8 φορές από το e-shop δεν είχα κανένα πρόβλημα....ερχόταν τις ώρες που συμφωνούσαμε και ήταν πάντα συνεπείς.... πριν ένα μήνα περίπου που ήμουν Θεσσαλονίκη και έκανα μια σύνθεση η/υ για τον αδερφό μου στο e-shop μας είπαν μια βδομάδα και έκαναν σχεδόν 2. αν εξαιρέσω αυτό είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...γιατί εκτός το το ότι είναι μέσα πάντα χρονικά δεν είχα ποτέ κάποιο τεχνικό πρόβλημα με αυτά που αγόραζα...πράγμα που το θεωρώ σημαντικότερο από το να αργήσει η παραλαβή 1-2 μέρες.... φυσικά αν κάτι καίγομαι να το πάρω πάω σε ένα μαγαζί και το παίρνω επιτόπου... καλά στη θεσσαλονίκη είναι μεγάλο πρόβλημα που χει μόνο ένα και μαλιστα ανχρειαζετε κατι να ελενχθει πρεπει να πάει στην αθήνα δεν μπορουν να φτιαξουν καιεκει καποιο 'κεντρο'' που να εξυπηρετη όλη τη βορια ελλάδα αν εξεεσουμε αυτο το πρόβλημα που ειχα οταν ειμουν θεσλ είμαι πολύ ευχαριστημένος
darksoho33 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Έχω κάνει 129 παραγγελιές και όλα πήγαν καλώς! Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το eshop. εγω μεχρι πριν 2 χρονια ειχα φτασει τις 200 παραγγελιες και ξεκοψα για το αθλιο after sales του. εκ τοτε αγοραζω απο οπουδηποτε αλλου. μακρια και αγαπημενοι
lefteris4 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2009 Εγω τους ειχα πρώτους σε προτήμιση πριν 3-4 χρόνια. Τώρα ομως που μπήκαν και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα στην αγορά, ψάχνομαι περισσότερο. Πάντως οσες παραγγελίες έκανα, ήταν σε 2-3 μέρες Κρήτη.
kastel Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Το e-shop είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ... Στις 29 Αυγούστου, ημέρα Σάββατο τους πήγα στο κεντρικό κατάστημα στο Μενίδι ένα ποντίκι MX Revolution γιατί είχε πρόβλημα (σημειωτέον, είναι εντός εγγύησης) μαζί με όλα του τα παρελκόμενα (αν δεν το πήγαινα στο συγκεκριμένο κατάστημα και το πήγαινα σε κάποιο e-shop point θα καθυστερούσε, μου είπαν). Την Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι η συσκευή έχει προχωρήσει στον τεχνικό έλεγχο αλλά έχει κολλήσει διότι τους λείπει το USB Receiver - που τους έχω πάει ήδη με το ποντίκι. Μέχρι και σήμερα που γράφω (10 μέρες) ακόμη ψάχνουν το USB Receiver, χωρίς να ξέρω ποια θα είναι η κατάληξη του θέματος. Ήδη η υπομονή μου έχει εξαντληθεί... Και δεν είναι η μόνη περίπτωση αυτή, απλά την αναφέρω γιατί είναι η ποιο "φρέσκια" και σε εξέλιξη. Αν συνεχίσω να γράφω και για προηγούμενα περιστατικά οι 20 σελίδες που έχουν γραφτεί μέχρι σήμερα δε φτάνουν...
fordakias Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Ίσως να έχετε βαρεθεί να ακούτε παράπονα για το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά θεωρώ πως είναι σωστό να σας ενημερώσω για το δικό μου περιστατικό ώστε να μπορέσετε να προφυλαχτείτε. Ο λόγος γίνεται για ένα από τα πιο διαδεδομένα Online ηλεκτρονικά καταστήματα, το E-shop. Που λέτε …μια μέρα πριν φύγω (28.07.09) για διακοπές είχα αγοράσει από το συγκεκριμένο κατάστημα μια συσκευή Bluetooth Sony Erricson PV703. Τι το ήθελα, με το που το άνοιξα και το χρησιμοποίησα η συσκευή έκανε παράσιτα. Έλα όμως που το επόμενο πρωί έφευγα για τον προορισμό μου και δεν μπορούσα να τους την γυρίσω πίσω. Έτσι είπα… «Εντάξει έχει εγγύηση θα τους το πάω όταν γυρίσω», αφού πρώτα είχα ενημερώσει έναν υπάλληλο από το κατάστημα που το αγόρασα. Έτσι τους την παρέδωσα την ημέρα που γύρισα (21.08.09).Έπειτα από μια εβδομάδα που είχαν την συσκευή στα χέρια τους πέρασε το πρωτο στάδιο του ελέγχου και την έβγαλαν μη επιδιορθώσιμη, και περίμενα να περάσει τον δεύτερο έλεγχο (πως δεν ευθύνομαι εγώ για την ζημία της συσκευής) . Έπειτα από άλλη μια εβδομάδα και μετά από πολλά τηλεφωνήματα από την μεριά μου με ενημέρωσαν πως θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής αφού δεν επιδιορθώνετε η βλάβη. Και είπα… «Ωραία…πάει και αυτό», τι το ήθελα? Τα πράγματα χειροτέρεψαν. Πήγα την επόμενη μέρα να παραλάβω την συσκευή μου και τι αντίκρισα? Είχαν φέρει το παλιό μου κουτί, ανοιγμένο, με μια συσκευή Bluetooth που δεν ήξερα εάν ήταν καινούργια ή όχι και ήθελαν να την παραλάβω. Τους λέω «Με συγχωρείτε, το προϊόν μου δεν το βγάλατε off με υπαιτιότητα δικιά σας και μου είπατε αντικατάσταση? Πως ζητάτε από μένα να παραλάβω αυτό εδώ το προϊόν που δεν ξέρω καν τι γίνεται και εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή όχι? Εδώ ένα στυλό σας ζήτησα να δοκιμάσω προχθές για να διαπιστώσω οτι ένα είναι καλό και η κοπέλα μόνο που δεν μου όρμισε επειδή της είπα να το βγάλουμε από την ζελατίνα» Εντωμεταξύ ο έξυπνος ο πωλητής γυρνάει και μου κάνει «Μήπως δώσατε την συσκευή σας χωρίς τα παρελκόμενα?» και του απαντάω «Από πότε δέχεστε για service συσκευές χωρίς τα παρελκόμενα τους?» Έτσι καταλήξαμε στο να επικοινωνήσω την επόμενη μερα με το service τους γιατί δεν μπορούσε να κάνει κάτι ο πωλητής. Δεν παρέλαβα όμως το προϊόν. Την άλλη μέρα το πρωί παίρνω στο service.Τους ενημερώνω για τα καθέκαστα και στο υπολογιστή ο υπάλληλος έβλεπε ότι το είχα παραλάβει το προϊόν μου. Τον διόρθωσα λέγοντάς του πως το προϊόν είναι στο κατάστημα και πως δεν υπέγραψα για να παραλάβω τίποτα (η κοπέλα στο ταμείο το πέρασε ως περασμένο ). Και σαν να μην έφτανε αυτό μου έλεγε πως αντικατάσταση δεν είναι απαραίτητο να γίνει με καινούργιο προϊόν αλλά ένα άλλο που μπορεί να είναι επισκευασμένο ( φανταστείτε δηλαδή την motherboard που την είχα πάρει 250 Euro και βγήκε Off την δεύτερη μέρα να την αντικατάστησαν με μεταχειρισμένη). Επίσης λέει δεν βγάλανε το προϊόν μου off αλλά μπορεί, για να μην το στείλουν στην Sony Erricson να έγινε όλο αυτό (Μου φαίνεται πως μια έτσι μια αλλιώς μου λένε ή λες και τους είπα να μην γίνει συμφωνά με το πρέπον η δουλειά). Μετά από αυτά πήγα στο κατάστημα του e-shop που το πήρα, είδα την συσκευασία Bluetooth εκεί και ευτυχώς ένας καλός πωλητής μου είπε πως θα το ταχτοποίηση το θέμα λέγοντας μου πως έχει ξανά συμβεί αυτό και πως δικαιούμαι καινούργιο προϊόν. Τώρα περιμένω…. Παρεμπιπτόντως μίλησα με τον Σύμβουλο του καταναλωτή ( Γραμμή 1520 )και μου είπε πως από την στιγμή που η συσκευή δεν επισκευάζετε αντικαταστάτε με καινούργια, αλλιώς γίνεται επισκευή στην ήδη υπάρχουσα. Για μένα E-Shop ΤΕΛΟΣ.
dimiman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 φιλε δεν εισαι ο μονος δυσαρεστημενος.στο e-shop δεν τους θεωρω επαγγελματιες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 κακώς το πήγες, έπρεπε να συνενοηθείς με Logitech και να κάνεις το RMA μέσω αυτής θα σου έστελναν καινούριο και θα σου ζήτηγαν να σπάσεις το παλιό
Dark_Sage Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 e-shop εχουν αρχισει να κανουν και να λενε κουλα πραγματα τον τελευταιο καιρο.... ισως κανω edit αυριο το ποστ μου ... επειδη περιμενω να δω πως θα εξελιχθει ενα θεμα με το εν λογω καταστημα αυριο.... πολυ κουφη ιστορια... κοροιδα νομιζουν πως ειμαστε
afentiko7 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2009 H λύση είναι μια. Πριν την οποιαδήποτε αγορά ηλεκτρονικού είδους, τηλεφωνάκι στο κατάστημα -γεια σας, ενδιαφέρομαι για το προϊόν χ. Αντικατάσταση επιτρέπεται? -όχι -ευχαριστώ και πάω στο επόμενο. btw τι είναι αυτό με τις σακούλες? Από όπου και να πάρεις όλες ανοιχτές είναι πια. Νισάφι.
slipknot Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Η αντικατάσταση προϊόντος δεν υποτίθεται ότι είναι στάνταρ σε τέτοιες αγορές;
nzeppos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Να πω πάντως ότι συνάδελφος που είχε αγοράσει πριν λίγες μέρες εξωτερικό σκληρό 2,5" από το e-shop, του έτρεξε το διαγνωστικό της WD και του έβγαλε σφάλματα (παρ' ότι ο δίσκος φαινόταν να δουλεύει κανονικά). Τον πήγε πίσω στην επομένη της αγοράς και χωρίς να καν τον ελέγξουν, του έκοψαν άμεσα πιστωτικό.
fordakias Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Πάλι καλά που πρόλαβε μέσα σε 7 μέρες που σύμφωνα με αυτό γίνεται αντικατάσταση αμέσως . Τι θα γινόταν όμως ένα είχαν περάσει η 7 μέρες? Τι γίνεται όταν περνάνε οι 7 μέρες...μπαίνουμε στο έλεος μια εταιρίας που της εμπιστευθήκαμε τα χρήματα μας και μας το ανταποδίδει με τέτοιο τρόπο?
estenough Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2009 Τι θα γινόταν όμως ένα είχαν περάσει η 7 μέρες? Τι γίνεται όταν περνάνε οι 7 μέρες...μπαίνουμε στο έλεος μια εταιρίας που της εμπιστευθήκαμε τα χρήματα μας και μας το ανταποδίδει με τέτοιο τρόπο? Θα ζήταγες να πάει η συσκευή στο εξουσιοδοτημένο service για επισκευή και θα ζητούσες να σου δώσουν την διάγνωση για το τι επισκευάστηκε (ή καλύτερα θα την πήγαινες ο ίδιος σάυτούς). αν δεν τα έχουν αυτά δεν παραλαμβάνεις την συσκευή. αν λέει επισκευή η συσκευή σου απο το εξουσιοδοτημένο service ή την μαμά εταιρεία, παραλαμβάνεις το δικό σου προϊόν επισκευασμένο ή αν λέει αντικατάσταση παραλαμβάνεις ένα καινούριο σφραγισμένο ή και retail, αλλά ποτέ RMA. βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να βγεί ανεπισκεύαστο λόγω κακής χρήσης. p.s. εξουσιοδοτημένο service, θεωρείται αυτό που μπορεί (έχει το δικαίωμα απο την κατασκευάστρια εταιρία)να κάνει επέμβαση στην πλακέτα της συσκευής σου, εφόσον μιλάμε για ηλεκτρονικά προιόντα, και όχι απλά μια αναβάθμιση ή bios update.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.