Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ειδικά τώρα τελευταία έχει παραγίνει το κακό....πολύ μικρή ποικιλία και τα περισσότερα γράφουν στην διαθεσιμότητα "αναμένεται σύντομα".:-(

Aν συνεχίσουν έτσι...μαλλόν θα σπρώξουν πολλούς σε eshop και λοιπά online shops.

 

 

Μα έτσι είναι. Αν για το κάθετί πρέπει να περιμένω να το φέρουνε, ποιος ο ρόλος του φυσικού καταστήματος; Το ίδιο κάνουν και τα multirama....

Οπότε παραγγέλνεις από e-shop.

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Μα έτσι είναι. Αν για το κάθετί πρέπει να περιμένω να το φέρουνε, ποιος ο ρόλος του φυσικού καταστήματος; Το ίδιο κάνουν και τα multirama....

Οπότε παραγγέλνεις από e-shop.

 

καλά και αυτοί (eshop) μια εποχή περιμένες και περίμενες ώσπου ακύρωνες γιατί δεν είχαν ένδειξη εάν είναι διαθέσιμα ή όχι όπως τώρα.

Δημοσ.

Επιστολή Διαμαρτυρίας

 

Προς Τεχνικό Τμήμα e-shop.gr

Υπόψη Κου Μάγειρα Δημητρίου

[email protected]

Μονεμβάσια 12/3/2009

 

Το δούλεμα συνεχίζεται

 

 

Κε Μάγειρα χαίρεται για μια άλλη φορά. Ξεχνάω το θέμα της μητρικής που βαρέθηκα πλέον να την στέλνω επαλειμμένα με RMA και να μου την στέλνετε ξανά πίσω, τελικά μου κόστισαν περισσότερα τα ταχυδρομικά παρά η κάρτα, την έστειλα για ανακύκλωση στα σκουπίδια και αγόρασα από το εξωτερικό άλλη και το

PC μου δουλεύει ξανά και πάλι.

Η γαϊδουριά σας σαν μαγαζί και σαν επιχείρηση έχει καταντήσει ελεεινή, πάει κοντά τρείς μήνες τώρα που σας έχω αποστείλει επιπλέον άλλο RMA για έναν σκληρό δίσκο :

Αρ.Παραγγελίας: 09010709103379129236138

WESTERN DIGITAL 400GB WD4000AAKB CAVIAR SE16 ATA100 (PER.303702) και για τον οποίον μου είχατε απαντήσει με μήνυμα στο κινητό μου 6996063063 ότι ελέχθη και θα αντικατασταθεί, δυστυχώς ακόμα τον περιμένω, (είναι μόνο δύο μήνες και κάτι μερούλες που έχει καθυστέρηση) παρά τα επαναλαμβανόμενα τηλεφωνά μου προς το τεχνικό σας τμήμα, παίρνοντας συνεχώς για απάντηση ότι μου έρχεται σε 1-2 μέρες, (και με τα πόδια να ερχόταν θα είχε φτάσει).

Σας δηλώνω ότι το email αυτό θα αποσταλεί σαν διαμαρτυρία σε αρκετά forum και περιοδικά τεχνολογίας ώστε να γνωρίσουν την ταλαιπωρία που μπορεί να τραβήξουν αγοράζοντας από την επιχείρησή σας.

Δημοσ.

Κάπως έτσι περίμενα και εγώ πριν μερικά χρόνια ένα ζευγάρι ακουστικά...

Τους ακύρωσα την παραγγελία, έστειλα παράπονα και με έγραψαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Ούτε αυτόματη απάντηση δεν ήρθε. Χα χα χα χα χα χα!!!

Δημοσ.
Επιστολή Διαμαρτυρίας

 

Προς Τεχνικό Τμήμα e-shop.gr

Υπόψη Κου Μάγειρα Δημητρίου

[email protected]

Μονεμβάσια 12/3/2009

 

Το δούλεμα συνεχίζεται

 

 

Κε Μάγειρα χαίρεται για μια άλλη φορά. Ξεχνάω το θέμα της μητρικής που βαρέθηκα πλέον να την στέλνω επαλειμμένα με RMA και να μου την στέλνετε ξανά πίσω, τελικά μου κόστισαν περισσότερα τα ταχυδρομικά παρά η κάρτα, την έστειλα για ανακύκλωση στα σκουπίδια και αγόρασα από το εξωτερικό άλλη και το

PC μου δουλεύει ξανά και πάλι.

Η γαϊδουριά σας σαν μαγαζί και σαν επιχείρηση έχει καταντήσει ελεεινή, πάει κοντά τρείς μήνες τώρα που σας έχω αποστείλει επιπλέον άλλο RMA για έναν σκληρό δίσκο :

Αρ.Παραγγελίας: 09010709103379129236138

WESTERN DIGITAL 400GB WD4000AAKB CAVIAR SE16 ATA100 (PER.303702) και για τον οποίον μου είχατε απαντήσει με μήνυμα στο κινητό μου 6996063063 ότι ελέχθη και θα αντικατασταθεί, δυστυχώς ακόμα τον περιμένω, (είναι μόνο δύο μήνες και κάτι μερούλες που έχει καθυστέρηση) παρά τα επαναλαμβανόμενα τηλεφωνά μου προς το τεχνικό σας τμήμα, παίρνοντας συνεχώς για απάντηση ότι μου έρχεται σε 1-2 μέρες, (και με τα πόδια να ερχόταν θα είχε φτάσει).

Σας δηλώνω ότι το email αυτό θα αποσταλεί σαν διαμαρτυρία σε αρκετά forum και περιοδικά τεχνολογίας ώστε να γνωρίσουν την ταλαιπωρία που μπορεί να τραβήξουν αγοράζοντας από την επιχείρησή σας.

 

ΙΝΚΑ κατευθείαν

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σας μεταφέρω το διάλογο με την επίσκεψη στο e-shop point Λάρισας.

 

Πήγα με τα ακουστικά και την απόδειξη αγοράς από το mp4 Sony της κόρης μου στο e-shop point Λάρισας.

Πρέπει να μου φέρεται και το mp4 μου λέει στην αρχή. Του ζητάω να επιβεβαιώσουμε ότι ισχύει η εγγύηση και θα το φέρω.

Να σου πώ τη γνώμη μου μου λέει δεν αξίζει το κόπο για ένα ζευγάρι ακουστικά να στερηθείς το mp4.

Του αναφέρω ότι μια φίλη της, που είχε αγοράσει άλλο Mp4 από το Πλαίσιο της αλλάξανε τα ακουστικά και τα πήρε μετά από ένα μήνα.

Αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας μας. Το Πλαίσιο έχει άλλη πολιτική.

Στη συνέχεια και κατόπιν επιμονής μου, κοίταξε και μου είπε ότι καλύπτεται από την εγγύηση της Sony και μου έδωσε το τηλέφωνο για να επικοινωνήσω μόνος μου.

Δημοσ.

1 stick Sansun μου το γυρισανε 3 φορες οτι δεν ειχε προβλημα, ενω μπροστα στον τεχνικο τους δεν διαβαζε αρχεια, και αυτος επεμενε να το παλεψω και μετα πηγανε να μου πουνε οτι "το χαλασα"... Α, 1 απο τις 3 φορες ηταν διπλα μου και αλλος με το ιδιο

stick ...

Δημοσ.

Περιμενω παραγγελια απο τις 23 του μηνα.Κατι βιβλια και σιντι.Αν δεν τα εχω την δευτερα θα τους κραξω!!Με αυτα που διαβασα παιζει να την ακυρωσω κιολας.

Δημοσ.

Καλά ακόμα ασχολείστε με το Eshop; Εγώ έχω παραγγείλει πάνω από 10 φορές από το eshop και ούτε μια (!) δεν ήρθε στην ώρα της. Όλες είχαν καθυστέρηση πάνω από 4 μέρες. Και μιλάμε για Αθήνα. Από τότε μπήκε στη μαύρη λίστα. Δυο φορές ακόμα έκανα το λάθος να παραγγείλω λόγω κάποιων "προσφορών" αλλά και τότε έφαγα άκυρο μετά από 5-6 μέρες!

Δημοσ.

Για τόσο μεγάλες καθυστερήσεις δεν ξέρω, πάντως στις περισσότερες από τις πρόσφατες παραγγελίες μου, ο courier του e-shop ναι μεν έρχεται την επόμενη μέρα αλλά σε εντελώς διαφορετικές ώρες από αυτές που έχουμε συμφωνήσει (πχ. λέμε για 2-5 και μου έρχεται στις 7). Πάντα για Αθήνα μιλάμε. Καταλαβαίνω ότι κι ο ίδιος κάνει τη δουλειά του και δεν φταίει ο άνθρωπος, αλλά πολλές φορές αναγκάζομαι να μένω στο σπίτι επί τούτου (αναβάλλοντας άλλες υποχρεώσεις) και στο τέλος αργούν κιόλας. Συγκριτικά πάντως και στο Πλαίσιο, τις δύο τελευταίες φορές που μου έστειλαν κάτι, ακριβώς τα ίδια έγιναν. Τη μία φορά μάλιστα περίμενα σχεδόν... μισή μέρα και τελικά πήραν με 2-3 ώρες καθυστέρηση για να μου πουν ότι χάλασε το βανάκι και θα φέρουν την παραγγελία την επομένη. Τι να πω, θα έχω το μαγνήτη φαίνεται...

Δημοσ.

ακούω πολλά παράπονα και από πολλούς για το συγκεκριμένο κατάστημα....

εγώ που σπουδάζω στην λαρισα και έχω παραγγείλει 7-8 φορές από το e-shop δεν είχα κανένα πρόβλημα....ερχόταν τις ώρες που συμφωνούσαμε και ήταν πάντα συνεπείς....

πριν ένα μήνα περίπου που ήμουν Θεσσαλονίκη και έκανα μια σύνθεση η/υ για τον αδερφό μου στο e-shop μας είπαν μια βδομάδα και έκαναν σχεδόν 2.

αν εξαιρέσω αυτό είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...γιατί εκτός το το ότι είναι μέσα πάντα χρονικά δεν είχα ποτέ κάποιο τεχνικό πρόβλημα με αυτά που αγόραζα...πράγμα που το θεωρώ σημαντικότερο από το να αργήσει η παραλαβή 1-2 μέρες....

φυσικά αν κάτι καίγομαι να το πάρω πάω σε ένα μαγαζί και το παίρνω επιτόπου...

  • 3 μήνες μετά...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...