Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου τόσο σε ποσοτικό όσο και ποιοτικό επίπεδο, διεύρυνση των θεμάτων που ενδιαφέρουν τους Έλληνες χρήστες του Internet, ικανοποίηση από τις ηλεκτρονικές αγορές, όπως και από την ταχύτητα των συνδέσεων, αλλά όχι και από το επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης.

 

Τα παραπάνω αποτελούν τα βασικά συμπεράσματα της πρώτης μελέτης των αποτελεσμάτων της έρευνας e-metrics 2007, η οποία ολοκληρώθηκε μόλις στις αρχές της περασμένης εβδομάδας.

 

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά από την AGB Nielsen και τη Phaistos Networks, με την υποστήριξη του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και του ΙΑΒ (Interactive Advertising Bureau) Hellas, και συμμετείχαν σε αυτή 28.254 Έλληνες χρήστες του Internet.

 

Όπως επεσήμανε ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, διευθύνων σύμβουλος της AGB Nielsen, κατά την παρουσίαση των πρώτων αποτελεσμάτων της φετινής e-metrics, που έγινε στο πλαίσιο του Interactive Marketing Conference 2007, το οποίο πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή, αυτοί που απάντησαν είναι συνήθως οι πιο παλιοί και «έμπειροι» χρήστες, κάτι που σημαίνει ότι η έρευνα αποτυπώνει κατά κύριο λόγο τις τάσεις του ελληνικού κυβερνοχώρου.

 

Ηλικίες

 

Σύμφωνα με τον κ. Ζαβιτσάνο, φέτος κάτι δείχνει να έχει αλλάξει. Καταρχήν, παρατηρείται μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών ηλικίας 44 και άνω (18,74% έναντι 14,99% πέρσι) επί του συνολικού αριθμού.

 

Το κυριότερο είναι, όμως, ότι υπάρχει μία σημαντική αύξηση των ωρών χρήσης, καθώς το 65% των χρηστών παραμένει συνδεδεμένο για τουλάχιστον δύο ώρες ημερησίως, ενώ μόλις το 5,1% μπαίνει για λιγότερο από μία ώρα. Τα στοιχεία της AGB Nielsen δείχνουν ότι το 35% των ελληνικών νοικοκυριών είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο, ποσοστό που είναι αυξημένο κατά περίπου 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2006.

 

Οι ταχύτητες σύνδεσης έχουν βελτιωθεί (τριπλασιασμός των συνδέσεων άνω των 2 Mbps), αλλά οι χρήστες ζητούν ακόμη φθηνότερες χρεώσεις, ενώ είναι απογοητευμένοι από το επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις το 41,5% (από 53,7% πέρσι) δηλώνει ικανοποιημένο από την υποστήριξη που έχει από τον πάροχο, ενώ το 33,8% είναι ικανοποιημένο από το κόστος πρόσβασης.

 

Αυξητικές τάσεις παρατηρούνται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 74,9% (από 69,5% πέρσι) όσων απάντησαν -οι οποίοι επαναλαμβάνουμε ότι είναι οι πιο «έμπειροι» χρήστες- υποστήριξαν ότι έχουν κάνει αγορά online και το 94,1% δηλώνει ότι θα κάνει και άλλη μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Ακόμη, όμως, και από αυτούς που δεν έχουν αγοράσει, το 43,8% θεωρεί πιθανό να αγοράσει μέσω Διαδικτύου εντός των επόμενων μηνών.

 

Αναζήτηση

 

Όσον αφορά στους λόγους χρήσης, η αναζήτηση πληροφοριών, η ενημέρωση και η επικοινωνία μέσω email και instant messaging καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις, ενώ αίσθηση προκαλεί η εντυπωσιακή άνοδος του ενδιαφέροντος για υπηρεσίες και sites που σχετίζονται με τον τουρισμό.

 

Πάνω από το 90% όσων απάντησαν δήλωσε ότι έχει επισκεφθεί τουριστικό site, ενώ η έρευνα έδειξε ακόμη ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για blogs όσο και για υπηρεσίες και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (social networking media).

 

Source.png Πηγή: imerisia.gr

Δημοσ.

πολύ χαροποιητικά νέα κάτι τέτοια.

Αναπτυσόμαστε παρα πολύ

όχι οτι απο κάτι τέτοια φεναιτε η ανάαπτυξη αλλα παίζουν σημαντικό ρόλο κι αυτά...

Δημοσ.

Σημασία έχει ότι πρέπει να αυξηθούν οι εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες ώστε να είναι ποιοτικές και να μας σέβονται. Πάντως τα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά τελευταία...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...