Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξεθάβω, αλλά πραγματικά ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟ ΘΕΜΑ.

 

Μόλις πήγαν να μου πουλήσουν το ίδιο παραμύθι ( ότι δεν ανανεώνεται δηλαδή η εγγύηση ) αλλά δεν είχα το Νόμο στα χέρια μου. Θα πάω 1 βολτίτσα μετά να τους τα πω 1 χεράκι.

 

Ερώτηση όμως:

 

 

Εφόσον γίνει η αντικατάσταση, τη μέρα που παραλαμβάνεις το νέο προϊόν, πρέπει να σου κόψουν ΝΕΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ή αρκεί 1 παραστατικό που αναγράφει το προϊόν -ημ/νια + η παλιά απόδειξη για την ανανέωση της εγγύησης;;

Δημοσ.
Ξεθάβω, αλλά πραγματικά ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟ ΘΕΜΑ.

 

Μόλις πήγαν να μου πουλήσουν το ίδιο παραμύθι ( ότι δεν ανανεώνεται δηλαδή η εγγύηση ) αλλά δεν είχα το Νόμο στα χέρια μου. Θα πάω 1 βολτίτσα μετά να τους τα πω 1 χεράκι.

 

Ερώτηση όμως:

 

 

Εφόσον γίνει η αντικατάσταση, τη μέρα που παραλαμβάνεις το νέο προϊόν, πρέπει να σου κόψουν ΝΕΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ή αρκεί 1 παραστατικό που αναγράφει το προϊόν -ημ/νια + η παλιά απόδειξη για την ανανέωση της εγγύησης;;

 

Στο πλαίσιο που έχω αλλάξει προϊόν από εγγύηση είχε κοπεί πισωτικό (τιμολόγιο βέβαια) κια στο νέο δίσκο, νέο τιμολόγιο με μόνη διαφορά από το κανονικό τιμολόγιο την τιμή. Τουλαχιστον πάνω στο χαρτί δεν αναφερόταν πουθενά ότι πρόκειται για αντικατάσταση. Έτσι και τυπικά έχει (πιστεύω) όλες τα "δικαιώματα" καινούργιου προϊόντος.

 

Το ίδιο είχε γίνει παλαιότερα και στο e-shop.

 

Δε ξέρω αν υπάρχει άλλο σύστημα που μπορεί να δει ποιό τιμολόγιο έχε προέλθει από επιστροφή.

 

Πολύ παλιότερα το πλαίσιο είχε αρνηθεί την ανανέωση της εγγύησης σε φίλο μου αλλά τελικά το μόνο που χρειάστηκε ήταν λίγος "τσαμπουκάς" και στο τέλος το δέχθηκαν.

 

Στο e-shop μια φορά είχα επιστρέψει dvd-rw δύο φορές. Αν και ήταν μέσα στην εγγύηση της πρώτης αγοράς η κουβέντα το έφερε και μου είπαν ότι δεν δέχονται ανανέωση εγγύησης.

 

Αυτό που θα έκανα εγώ, και εφόσον είχα νέο τιμολόγιο από το προϊόν από αποκατάσταση θα το πήγαινα χωρίς καν να αναφέρω ότι προέρχεται από εγγύηση.

 

Αν υπάρχει διαφορά τιμής φυσικά πρέπει να κοπεί νέο/τιμολόγιο απόδειξη. Αν όχι ίσως δεν απαιτείται. Μου έχει γίνει αλλαγή μόνο με ΔΑ.

Έτσι φροντίζω όταν επιστρέφω κάτι να ζητάω πιστωτικό και να αγοράζω κάτι λίγο ακριβότερο ώστε να έχω νέο, "καθαρό" τιμολόγιο.

Δημοσ.

Κοίταξε, για να το κάνουμε πιο ξεκάθαρο. Πρόκειται για κάρτα γραφικών, Gigabyte 8800gt με 3χρονη εγγύηση

 

Tο καινούριο παραστατικό που έχω, αναφέρει

 

το Ονοματεπώνυμο μου

 

περιγραφή προϊόντος, σημερινή ημ/νια, και ΓΡΑΦΕΙ:

 

ΣΚΟΠΟΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ: ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ.

 

 

Είναι ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

 

ΕΠΙΣΗΣ, πάνω στο κουτί, αναφέρεται το εξής σε αυτοκόλλητο της Infoquest:

 

Όνομα καταστήματος που πήρα τη κάρτα, Σειριακός αριθμός, περιγραφή της κάρτας και ημ/νια 12/06 ( ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΚΑΡΤΑ). Επίσης αναγράφεται:

 

"Επισκευή-Πλήρες"

 

 

Το θέμα είναι, με καλύπτει αυτό το παραστατικό και το αυτοκόλλητο της Infoquest για την ανανέωση της εγγύησης ή χρειάζεται ΝΕΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ;;

Δημοσ.
Κοίταξε, για να το κάνουμε πιο ξεκάθαρο. Πρόκειται για κάρτα γραφικών, Gigabyte 8800gt με 3χρονη εγγύηση

 

Tο καινούριο παραστατικό που έχω, αναφέρει

 

το Ονοματεπώνυμο μου

 

περιγραφή προϊόντος, σημερινή ημ/νια, και ΓΡΑΦΕΙ:

 

ΣΚΟΠΟΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ: ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ.

 

 

Είναι ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

 

ΕΠΙΣΗΣ, πάνω στο κουτί, αναφέρεται το εξής σε αυτοκόλλητο της Infoquest:

 

Όνομα καταστήματος που πήρα τη κάρτα, Σειριακός αριθμός, περιγραφή της κάρτας και ημ/νια 12/06 ( ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΚΑΡΤΑ). Επίσης αναγράφεται:

 

"Επισκευή-Πλήρες"

 

 

Το θέμα είναι, με καλύπτει αυτό το παραστατικό και το αυτοκόλλητο της Infoquest για την ανανέωση της εγγύησης ή χρειάζεται ΝΕΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ;;

 

Χωρίς να είμαι σίγουρος έχω την εντύπωση ότι περιγράφεις Δελτίο Αποστολής, όχι απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.

 

Τιμή γράφει πάνω ?

Δημοσ.

Ω !!!!Να και το ωραίο (!)...

 

Ακούστε τι έκανε η αντιπροσωπεία που κόλλησε το αυτοκόλλητο (!)

 

ΕΝΩ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ,

 

ΕΒΑΛΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ (!)

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

να επαναφερω το θεμα μιας και χρειαζομαι βοηθεια, Αφορα το eshop, μου αντικατεστησαν με καινουργιο ενα λαπτοπ εντος τις 2ετους εγγυησης με αλλο μοντελο (πολυ καλυτερο αν και "παλιο": εχει 320γ σκληρο,τελοςπαντων). Οταν πηγα να το παραλαβω μου δωσανε ενα δελτιο αποστολης μονο και οχι αποδειξη, δηλαδη δεν λεει πουθενα για ποσο σε ευρω κτλ. Τους ρωτησα για εγγυηση και δεν ξερανε να μου απαντησουν και το service ηταν κλειστο. Στο τηλεφωνο ομως που ειχα ρωτησει την προηγουμενη μερα το service μου ειπαν πως η εγγυηση δεν ανανεωνεται και τριχες... η αρχικη εγγυηση ληγει σε 4 μηνες. Τελικα, δεν πηρα το καινουργιο λαπτοπ ( το οποιο δεν ηταν σε κανονικη συσκευασια, ηταν συσκευασμενο απο υπαλληλο του εshop σε μια χαρτοκουτα) και ζητησα πισω την αποδειξη παραλαβης του για το service. Την δευτερα ειπαν πως θα μου απαντησουν. Βεβαια εχω εκτυπωσει τον παραπανω νομο και θα παω "διαβασμενος". Καμια συμβουλη τι να κανω αν μου πουνε αρλουμπες; (μη μου πειτε να τα κανω λιμπα εκει μεσα και αλλα τετοια ωραια...)

 

τελος να σημειωσω πως στο τηλεφωνο ο υπαλληλος του service μου ειπε το εξις κουφο: πως ναι μεν σας κανουμε αντικατασταση με καινουργιο προιον αλλα επειδη ειχε αγοραστει με φοιτιτικη επιδοτηση δεν ισχυει σε αυτα η ανανεωση της εγγυησης.

 

συγγνωμη για το μεγαλο ποστ, οποιαδηποτε προταση,εμπειρια σε παρομοια περιπτωση και το πως κατεληξε θα ηταν ευπροσδεκτη.

 

ευχαριστω

Δημοσ.

Εδώ, μέσα στα ελάχιστα χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχει το laptop για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επιδότηση ήταν και η εγγύηση....

απλά σε δουλεύουν... η εγγύηση σημαίνει ότι αγοράζεις το προϊόν για να έχει μια σωστή λειτουργία για όσο λέει η εγγύηση.. αν γίνει αντικατάσταση σημαίνει ότι ο χρόνος ζωής που εγγυάται η εταιρία που το παράγει είναι αυτή που θα είχε ένα καινούριο.. και αφού "είναι" καινούριο ισχύει και δεν μπορώ να καταλάβω τι ρόλο παίζει ο τρόπος που το απόκτησες....

Δημοσ.
Εδώ, μέσα στα ελάχιστα χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχει το laptop για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επιδότηση ήταν και η εγγύηση....

απλά σε δουλεύουν... η εγγύηση σημαίνει ότι αγοράζεις το προϊόν για να έχει μια σωστή λειτουργία για όσο λέει η εγγύηση.. αν γίνει αντικατάσταση σημαίνει ότι ο χρόνος ζωής που εγγυάται η εταιρία που το παράγει είναι αυτή που θα είχε ένα καινούριο.. και αφού "είναι" καινούριο ισχύει και δεν μπορώ να καταλάβω τι ρόλο παίζει ο τρόπος που το απόκτησες....

 

και εγω αυτο του ειπα και μου ελεγε για τον τροπο μηχανογραφησης στα φοιτιτικα και κατι αρλουμπες. Τωρα εχω στα χερια μου: 1) την αρχικη αποδειξη λιανικης με κωδικο παραγγελιας κτλ, 2) δελτιο ποσοτικης παραλαβης που μου δωσανε οταν το πηγα για service, και 3) το δελτιο αποστολης που κρατησα με σημερινη ημερομηνια και με ιδιο κωδ. παραγγελιας με το 2). Αν ξαναπαω και το παρω το λαπτοπ και κανω τον χαζο, και χτυπα ξυλο μου χαλασει σε 8-10 μηνες, μου αρκει το δελτιο αποστολης με την σημερινη ημερομηνια και με διαφορετικο κωδικο απο αυτον της αρχικης παραγγελιας;

 

σημ. στον ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ γραφει "επι πιστωσει".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αντιμετωπιση απο το eshop.gr απαραδεκτη, σχετικα με την περιπτωση που ανεφερα παραπανω δεν εχω βγαλει ακρη ακομη. θα ενημερωσω πως θα καταληξει. Για την ιστορια:

τηλεφωνικο κεντρο 1: οχι η εγγυηση δεν ανανεωνεται

τηλεφωνικο κεντρο 2: θα το δουμε και θα σας ενημερωσουμε, ο προηγουμενος συναδελφος μπερδευτικε η δεν ακουσατε καλα

eshop point 1: σας ανανεωνουμε την εγγυηση προφορικα επειτα απο επαφη με τον υπεθυνο

eshop point 2: οχι δεν ισχυει αυτο που σας ειπαν στο παραπανω eshop

αποτελεσμα: ειμαι με ενα δελτιο αποστολης και ενας ΠΡΩΗΝ ΠΕΛΑΤΗΣ του eshop

 

ντροπη

 

 

εδιτ. Ακουστε για να γελασετε, εδειξα στον υπαλληλο τον παραπανω νομο εκτυπωμενο και ακουστε τι ερμηνεια εδωσε: Ναι, η εγγυηση ανανεωνεται και πλεον ισχυει για το καινουργιο προιον.... Το θεμα εινια πως η acer που πηρα τηλ και ρωτησα θελει αποδειξη λιανικης και οχι δελτιο αποστολης

Επεξ/σία από clockwork
  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Up again...

Το ιδιο παραμυθι και σε μενα απο philips.

Αγορα προιντος avent απο το amazon.co.uk.

Βλαβη κατα τη διαρκεια της διετης εγγυησης και αντικατασταση του με νεο απο την Ελληνικη αντιπροσωπια philips.

Οταν ρωτησα τι γινεται με την εγγυηση μου ειπαν στο service του καταστηματος οτι ισχυει η εναπομεινουσα μεχρι τη συμπληρωση της διετιας.Τα ιδια και στο τηλεφωνο απο το support της philips πουλωντας μου το παραμυθι αυτο:

http://www.support.p.../WBO_GR_ELL.pdf

Οταν τους ειπα για το Ν. 2251/1994 αρχισαν τα δε το ξερουμε, θα το δουμε και θα σας ενημερωσουμε κλπ κλπ.

Τελικα ολα καλα και νεα εγγυηση 2 χρονων απο την ημερομηνια αντικαστασης του προιντος.

Μη τους χαριζεσται με τιποτα.Ο νομος ειναι ξεκαθαρος. :P

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Επαναφερω το θεμα αφου μετα απο πολλα rma στο egate για το logitech mx master λογω του γνωστου προβληματος με την ροδελα στην τελευταια αντικατασταση δεν μου εδωσαν καν αποδειξη και μου ειπαν οτι η εγγυηση ισχυει απο την ημερα που αγορασα το προιον και οχι απο την τελευταια φορα που το πηγα για να μου το αντικαταστησουν γιατι παλι ειχε χαλασει.Βεβαια μου εξυγησε οτι αφου το προιον εχει εγγυηση 2 χρονια αν μου χαλασει στον 1,5 χρονο δεν ειναι λογικο να μου δωσουν παλι καινουργια εγγυηση για αλλα 2 χρονια και μου φανηκε λογικο...τελικα τι ισχυει??

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...