koulouri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Σας ενημερώνουμε ότι η Forthnet 2play SOHO αίτησή σας έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας από τις 13/11 αλλά στο αστικό κέντρο της περιοχής σας αντιμετωπίζουμε καθυστερήσεις τεχνικής φύσης που οφείλονται στην έλλειψη σε ζεύγη χαλκού. Μόλις ολοκληρωθούν οι τεχνικές ενέργειες που άπτονται της αρμοδιότητας του ΟΤΕ, το αίτημα σας θα προχωρήσει άμεσα. αυτο μου απαντησε η Forthnet
titikos46 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Καλωδια που εχει εγκαταστησει ο οτε για την τηλεφωνια και στην συνεχεια χρησιμοποιουνται και για ολες της υπηρεσιες που παρεχονται μεσω του δημοσιου δικτυου.Καλη υπομονη ευχομαι.Ειναι προβλημα του οτε αυτος εχει την ευθυνη.
kifinas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Μάλλον εννοούν ότι δεν υπάρχει ελεύθερο ζευγάρι στα καλώδια που πάνε από τον κατανεμητή του κέντρου σου προς την αίθουσα φυσικής συνεγκατάστασης των παρόχων. Βέβαια μπορεί να έχουν άλλο πρόβλημα και απλά να λένε "φταίει ο ΟΤΕ". Γιατί δεν ρωτάς και σε άλλο πάροχο που να καλύπτει το κέντρο σου;
horsepower Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Ειναι προβλημα του οτε αυτος εχει την ευθυνη. Συγνώμη αλλά το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι παίρνεις ποσοστά από την Forthnet..Οπου βρεθείς και όπου σταθείς κατηγορείς τον ΟΤΕ και έχεις θεοποιήσει την Forthnet.. Φιλικά πάντα(σοβαρά)..
titikos46 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Συγνώμη αλλά το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι παίρνεις ποσοστά από την Forthnet..Οπου βρεθείς και όπου σταθείς κατηγορείς τον ΟΤΕ και έχεις θεοποιήσει την Forthnet.. Φιλικά πάντα(σοβαρά).. Δεν εχω καμια σχεση με καμια εταιρια,ενημερωσα πιος εχει την ευθυνη στην περιπτωση αυτη.
Dr.Strangelove Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Tι ειναι "...έλλειψη σε ζεύγη χαλκού." ? Ο πιο έξυπνος τρόπος που έχει βρει ο ΟΤΕ για να μη χάνει πελάτες. 5 μήνες αναμονή και συνεχίζουμε...
koulouri Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Ο πιο έξυπνος τρόπος που έχει βρει ο ΟΤΕ για να μη χάνει πελάτες.5 μήνες αναμονή και συνεχίζουμε... omg man! Αποκλειεταια να εχεις 5 μηνες αναμονη!!! Εγω θα ειχα παει να τους βαλω ολους φωτια Εχει 1 μηνα που εκανα την αιτηση και εστειλα mail να δω πως παει αλλα οπως φενεται δεν παει πουθενα
nske Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Μάλλον εννοούν ότι δεν υπάρχει ελεύθερο ζευγάρι στα καλώδια που πάνε από τον κατανεμητή του κέντρου σου προς την αίθουσα φυσικής συνεγκατάστασης των παρόχων. Αυτό εννοούν. Και σε μένα αυτό λένε εδώ και 3 μήνες. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω, είναι πώς είναι δυνατόν ο ΟΤΕ να τους έχει στο περίμενε χωρίς να τους έχει δώσει αιτία και κάποια ημερομηνία. Είχα ανοίξει και πιο αναλυτικό θέμα σχετικά πριν λίγες ημέρες: http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=225852
kifinas Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δεν τους έχει απαραίτητα ο ΟΤΕ στο περίμενε. Οι δυνατές περιπτώσεις είναι πολλές. #Mπορεί να τα ρίχνουν στον ΟΤΕ ενώ αυτοί δεν έχουν διαθέσιμες πόρτες στο dslam. #Ο αριθμός των ζευγαριών προς την αίθουσα των παρόχων υπήρχε σε μελέτη. Πότε ζήτησαν αύξηση; Ο ΟΤΕ πότε είναι υποχρεωμένος να την κάνει; #Μπορεί να έχουν γίνει όλα νόμιμα από τον πάροχο και απλά ο ΟΤΕ να καθυστερεί. Θα έχουν καταγγείλει στην ΕΕΤΤ. Ο μόνος τρόπος για να μάθει την αλήθεια είναι να κάνει και ο φίλος μια καταγγελία.
nske Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2007 Εγώ πάντως επειδή δεν έχω καμία διάθεση να διατυπώνω καταγγελία για κάτι που θεωρώ αυτονόητο δικαίωμα, κι επειδή είδα από κοντά ότι η ίδια κατάσταση υπάρχει από τη Forthnet και μετά την ενεργοποίηση, σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, μόλις έστειλα φαξ ακύρωσης και κοιτάζω για εναλλακτικό πάροχο που θα είναι πιο σοβαρός σε ζητήματα ενημέρωσης. Πληροφοριακά, για τον ίδιο λόγο έχω ακυρώσει αίτηση προς την Tellas η οποία έμενε αναπάντητη για κοντά 6 μήνες, οπότε είναι κι αυτή χάλια σε αυτόν τον τομέα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.