Προς το περιεχόμενο

PHP και MySql πόσο δύσκολο είναι;

ezDate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι νέος στο forum και νέος στον προγραμματισμό.

Θα ήθελα να ρωτήσω τους πιο έμπειρους που έχουν ασχοληθεί με PHP και My Sql, πόσο δύσκολο είναι για κάποιον που δεν έχει τελειώσει κάποια σχολή πληροφορικής, σαν κι εμένα, και που ασχολείται βέβαια πολλά χρόνια με υπολογιστές και ιντερνετ, ερασιτεχνικά, να μάθει να προγραμματίζει σε PHP και να χρησιμοποιεί βάσεις δεδομένων MySql;

Για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, δεν είμαι εντελώς άσχετος, έχω βασικές γνώσεις SQL και γνωρίζω από Database design εκείνο που μου διαφεύγει είναι να οργανώσω τις γνώσεις που έχω και να αρχίσω να κάνω πρακτική εφαρμογή αυτών που ξέρω αλλά και να μάθω κι άλλα στην πορεία.

Απο που πρέπει να αρχίσω και με ποιο τρόπο να δουλέψω για να έχω ένα αποτέλεσμα;

Δημοσ.

Μην μασάς, εύκολο είναι :-)

Μʼαρέσει ο τρόπος που το αντιμετωπίζεις… δηλαδή ότι διαθέτεις κάποιες έστω μικρές θεωρητικές/πρακτικές βάσεις. Άρα θα σου πρότεινα άμεσα να hackeψεις λίγο έτοιμο κώδικα. Δηλαδή, βρες έτοιμο κώδικα και προσπάθησε να του κάνεις μερικές απλές μετατροπές. Βουτά στα βαθιά που λένε και κάποιοι. Αν έχεις δε λίγη εμπειρία στην οποιαδήποτε άλλη απλή γλώσσα προγραμματισμού (scripting, batch files, pascal etc.) είμαι σίγουρος ότι θα σου έρθει εύκολα.

Γενικά παντός θα χρειαστείς και γνώσεις HTML. Ώστε το οπτικό αποτέλεσμα να είναι παρουσιάσιμο και όχι απλά text.

Όσον αφορά πλατφόρμα ανάπτυξης, μπορείς εύκολα σχετικά να βάλεις LAMP(Linux, Apache, MySQL, PHP) στo PC σου. Αν δεν θες να μπλέκεις με partitions, βάλε κάνα έτοιμο linux vmware image. Στο Linux forum θα βρεις και σχετικά threads :-)

Και μην ξεχνάς ότι όσο αναπτύσσεις τις θεωρητικές βάσεις και όσο αποκτάς πρακτική εμπειρία τόσο καλύτερα θα είναι :-)

Happy hacking :-)

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ tmjuju για το θάρρος που μου δίνεις.