Eneekay Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Θεσσαλονίκη, 10/12/2007 Θα ήθελα να σας απασχολήσω για λίγο, σχετικά με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το κατάστημα υπολογιστών e-shop. Αρχικά, στις 23/11 παρήγγειλα διάφορα εξαρτήματα για έναν υπολογιστή. Το κατάστημα στην σελίδα του, απ'όπου γίνονται οι παραγγελίες, έλεγε ότι θα είναι παραδοτέα σε 1-2 ημέρες. Η παραγγελία καθυστέρησε σχεδόν μία βδομάδα (6 μέρες) λόγω έλλειψης ενός προϊόντος, χωρίς ειδοποίηση. Το έμαθα μόνο αφού επικοινώνησα εγώ μαζί τους και στην συνέχεια ακύρωσα το συγκεκριμένο προϊόν. Τα προϊόντα ήταν στο κατάστημά τους μέχρι την Πέμπτη 29/11 και ενώ η παράδοση στο σπίτι υποτίθεται πως καθυστερεί για μια μέρα, όταν τους κάλεσα την Παρασκευή 30/11 μου είπαν πως θα παραδοθεί την Δευτέρα 3/12. Πήγα και παρέλαβα από το κατάστημα τους τα πράγματα για να αποφύγω την καθυστέρηση. Όταν σύνδεσα τον υπολογιστή βρήκα πως το "κουτί" είναι ελλατωματικό και το Σάββατο 1/12 το επέστρεψα στο κατάστημα. Εκεί με άφησαν να περιμένω μισή ώρα για τεχνικό, ο οποίος με πληροφόρησε ότι δεν υπάρχει τμήμα service στην Θεσσαλονίκη και ότι θα σταλεί για έλεγχο στην Θεσσαλονίκη. Το εξάρτημα πέρασε τον έλεγχο γύρω στην Πέμπτη 6/12 απ'ότι μου είπαν, διαπιστώθηκε το ελλάτωμα και από τότε βρίσκεται σε κάποιο "Τμήμα Διεκπεραίωσης" και δεν μου λένε ούτε πότε περίπου θα γίνει αντικατάσταση. Σήμερα, Δευτέρα 10/12, μου είπαν ότι "μάλλον" η αντικατάσταση θα γίνει σήμερα ή αύριο (με επιπλέον καθυστέρηση για να φέρουν στην Θεσσαλονίκη το νέο εξάρτημα). Επίσης, στις 4/12 παρήγγειλα μία οθόνη που υποτίθεται ότι είχε άμεση διαθεσιμότητα. Μετά από καθυστέρηση επικοινωνίας μαζί μου, τους τηλεφώνησα στις 5/12. Μου είπαν ότι η οθόνη δεν είναι διαθέσιμη πλέον και ότι μου έστειλαν e-mail το πρωί. Δεν μου είχαν στείλει κανένα e-mail. Την ίδια στιγμή, με τον υπάλληλο που με εξυπηρετούσε στο τηλέφωνο, έκανα παραγγελία μιας άλλης οθόνης με επίσης άμεση διαθεσιμότητα. Μετά πάλι από καθυστέρηση επικοινωνίας, τους τηλεφώνησα την επόμενη μέρα, για να ανακαλύψω ότι πάλι δεν υπήρχε η οθόνη και τελικά ακύρωσα την παραγγελία. Έχω όλες τις σχετικές αποδείξεις που μου έδωσαν καθώς και τα email επικοινωνίας.
greeneye Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 μη ψωνιζεις απο το e-shop. υποστηριξε τα μαγαζια της γειτονιας σου και ας πληρωσεις λιγο παραπανω.θα εχεις ομως αμεσοτητα και φιλικη εξυπηρετηση. πολλά παιδια επισης κανουν πολλες τεχνικες εργασιες με ελαχιστα η καθολου χρηματα. το e-shop αυτο δε θα το κανει ποτε...
pappous_soulis Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 e-shop μόνο για αναλώσιμα φίλε μου. Σε εξυπηρέτηση και σε service είναι χαιρέτα μας τον πλάτανο...
PanosJ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Σωστό είναι να αγοράζεις από μαγαζιά της γειτονιάς σου αλλά τι κανείς όταν τα μικρά μαγαζιά φαλιρίζουν και κλείνουν (Βλέπε RAM-SHOP). Τότε όταν έχεις κάποιο πρόβλημα, τρέχεις και δεν φτάνεις.
random Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Η παραγγελία καθυστέρησε σχεδόν μία βδομάδα (6 μέρες) λόγω έλλειψης ενός προϊόντος, χωρίς ειδοποίηση. Το έμαθα μόνο αφού επικοινώνησα εγώ μαζί τους γι αυτο, μετα απο τις ηλεκτρονικές παραγγελίες παίρνουμε ΕΜΕΙΣ τηλεφωνο την επόμενη, και δεν περιμένουμε "τη σειρά μας", για επιβεβαίωση και έλεγχο στοκ. Για τον ίδιο λόγο, οταν κάνουμε αγορές επιπέδου 200 εως 2.000+ ευρώ, οι διαφορές τιμών 2, 3 και 10 ευρώ δεν ειναι λόγος επιλογής. Μετράνε κι άλλα.
nikoskon Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2007 οταν κάνουμε αγορές επιπέδου 200 εως 2.000+ ευρώ, οι διαφορές τιμών 2, 3 και 10 ευρώ δεν ειναι λόγος επιλογής. Μετράνε κι άλλα. Αυτό ακριβώς...
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2007 Και εγώ ως net-shopper θα έλεγα ότι είναι καλύτερα να ψωνίζεις από μαγαζιά...ούτε RMA ούτε βλακείες...face 2 face να κανεις σωστά την δουλειά, ειδικά όταν μιλάμε για αναβάθιμισης τάξης τον 100 euro και πάνω.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2007 Σωστό είναι να αγοράζεις από μαγαζιά της γειτονιάς σου αλλά τι κανείς όταν τα μικρά μαγαζιά φαλιρίζουν και κλείνουν (Βλέπε RAM-SHOP). Τότε όταν έχεις κάποιο πρόβλημα, τρέχεις και δεν φτάνεις. Κι έλεγα, τι είχε συμβεί στα παλλικάρια... Δε μου κάνει εντύπωση, τον τελευταίο καιρό είχαν πάρει άσχημη κατηφόρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.