Προς το περιεχόμενο

Call of Duty: World at War [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 792
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

σε τι χαρακτηριστικα θα επρεπε να το παιζω για να μην εχει προβλημα???

κατεβασα την αναλυση στα 800χ600 και του εβγαλα το anti-aliasing...

Δημοσ.

1572528462_be071226be.jpg

 

ONE NIGHT CUP 30

 

Τη Κυριακη 30/11/2008 17:30 στο κανάλι #callofduty.gr στο δίκτυο του Quakenet, IRC θα λάβει μέρος ένα TDM online cup.

Το cup αρχίζει στις 18:00 και πιθανά Qualifiers αρχίζουν στις 17:00.

 

* One Night Cup

* 16

* 5on5 Team Deathmatch

* One map only

* Single Elimination

* PunkBuster on

* Demos On

* PROMOD settings

 

Promod ruleset:

• 6 second strat time

• 3 SMG limit - with the promod smg fix

• 1 sniper - with awp fix

• No-sway fix

• 15:00 minute round length

• Codqcup fall damage

• LMG Disabled

• Red-dot sight disabled

• Bandolier/stopping power fixed perks

 

Ο κάθε αγώνας θα διαρκεί δύο γύρους των δεκαπέντε λεπτών σε ένα χάρτη.

 

ΚΑΝΟΝΕΣ TΩΝ ONE NIGHT CUPS(click meh)

 

 

MAPLIST:

 

 

1st. Crash (mp_crash)

 

2nd. Vacant (mp_vacant)

 

3rd. Citystreets (mp_citystreets)

 

4th. Crossfire (mp_crossfire)

 

 

 

GL & HF to all teams!~

 

Ελπίζουμε σε αριθμό συμμετοχών ικανοποιητικό για να διεξαχθεί το cup. Επίσης, αν μπορείτε, μην περιμένετε τελευταία στιγμή για να δηλώσετε συμμετοχή, καλή τύχη σε όλες τις ομάδες.

 

caveman.jpg

 

 

Περισσότερες πληροφορίες - εγγραφές πατηήστε εδώ (click meh)

 

 

-----Προστέθηκε 23/11/2008 στις 07 : 01 : 24-----

 

 

Όσοι το έχουν αυθεντικό και θέλουν να παίξουν σε cracked server θα φτιάξουν δεύτερο profile, θα μπουν μέσα στο παιχνίδι θα κατεβάσουν consola με το "~" και θα γράψουν :

/connect xx.xxx.xxx.xxx:2896x (όπου χ ip k port του διακομιστή που θέλουν) θα λάβουν εν συνεχεία το μήνυμα λάθους για bad challenge. Τότε θα επιλέξουν το άλλο profile τους και αμέσως θα πατήσουν console με το "~" και το πάνω βέλος για να βγεί η προηγούμενη εντολή και θα πατήσουν το enter για να συνδεθούν πριν προλάβει να κάνει authenticate το account σας το game.

 

Υ.Γ Απτον στρατό αποθημένα έχεις παιδί μου και δίνεις αναφορά; πες σαν άντρας απλά δε μπήκα forum χ μέρες κ τώρα το δα η μη πείς τπτα. Τέτοιες δικαιολογίες είναι άτοπες στο forum, τς τς τς grow up.

Δημοσ.

Δεν το έχω παίξει ακόμα γιατί περιμένω να βγει το Crack του ΝΕΤ ώστε να παίζω στο ΙNTERNET,με άλλα άτομα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Δημοσ.
Δεν το έχω παίξει ακόμα γιατί περιμένω να βγει το Crack του ΝΕΤ ώστε να παίζω στο ΙNTERNET,με άλλα άτομα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

 

Όταν λες το crack του ΝΕΤ τι εννοείς? Ήδη μπορείς να παίζεις στο νετ και χωρίς να έχεις original το game. Eκτός αν εννοείς κάτι άλλο, οπότε sorryz ...

Δημοσ.

ρε παιδιά πως γίνεται τελικα να παίξω online? Εχω την έκδοση του ξαναφορτωμένου θείου.

 

Τελικά, όπως έλεγα και για την beta, to Modern Warfare ειναι χιλιόμετρα μπροστά... Και για όσους δεν το μάθανε ακόμα την ανάπτυξη του COD6 την έχει ήδη αναλάβει η Infinity Ward.

Δημοσ.

1. ----- Initializing Renderer ----

2. execing ragdoll.cfg from disk

3. ----- Client Initialization -----

4. ----- Client Initialization Complete -----

5. Trying SMP acceleration...

6. ...succeeded.

7. ----- R_Init -----

8. Getting Direct3D 9 interface...

9. Pixel shader version is 3.0

10. Vertex shader version is 3.0

11. Shader model 2.0 code path is available.

12. Shader model 3.0 code path is available.

13. Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.

14. Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz

15. Game window successfully created.

16. Using 4x anti-aliasing

17. Creating Direct3D device...

18. Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0

19. Loading fastfile code_post_gfx

20. Loading fastfile ui

21. Loading fastfile common

22. Loading fastfile 'code_post_gfx'

23. used 1.13 MB memory in DB alloc

24. Initializing render targets...

25. Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha

26. DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha

27. Initializing static model cache...

28. Initializing dynamic buffers...

29. Initializing particle cloud buffer...

30. Creating Direct3D queries...

31. Loading fastfile 'ui'

32. used 39.48 MB memory in DB alloc

33. Waiting for $init to finish. There may be assets missing from code_post_gfx.

34. Setting initial state...

35. DirectX reports 256 MB of video memory and 496 MB of available texture memory.

36. Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.

37. Texture detail is set automatically.

38. Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 3 on specular maps

39. Error: Could not load material "water_droplet".

40. Error: Could not load material "water_dynamic_spray".

41. ------- sound system initialization -------

42. Error during initialization:

43. Unhandled exception caught

 

 

μου βγαζει αφτο τι να κανο;;;;;;;

Δημοσ.
ρε παιδιά πως γίνεται τελικα να παίξω online? Εχω την έκδοση του ξαναφορτωμένου θείου.

 

Τελικά, όπως έλεγα και για την beta, to Modern Warfare ειναι χιλιόμετρα μπροστά... Και για όσους δεν το μάθανε ακόμα την ανάπτυξη του COD6 την έχει ήδη αναλάβει η Infinity Ward.

 

Για co-op με το Hamachi 1.0.1.5 (περισσότερες πληροφορίες στον ίντερνετς)

Για κανονικό online απλά ψάξε "cod5 server list" στο google και θα σου βγάλει κάτι εκατοντάδες.

 

Πάντως εμένα το World at War μια χαρά παιχνιδάκι μου φαίνεται. Και το multiplayer του επίσης. Το co-op στο Veteran είναι απλά μαγεία.

Δημοσ.

Λοιπόν για όσου θέλουν online servers (για αυτούς που τους έπεσε το παιχνίδι και έσπασε... :confused:)

 

1.

>http://www.gametracker.com/search/codww/1500/?sort=players&order=desc&per_page=50

2.

>http://www.cod5waw.vcr.pl

3.

>http://www.private-servers.info/call-duty-waw

Hope you like it :-)

Δημοσ.

Καλα αυτο παιχνιδαρα και multiplayer. Εγω το τερματησα σε 3 μερες το Call of Duty 5 και οι αποστολες ηταν πάρα πολυ καλες και στη προτελευταια αποστολη ριχνεις κατι πυραβλακια ή μινι ατομικες βομβες νομιζω τελος παντων τα κρατας στο χερι μετα ριχνεις και κανει τεραστιο μπαμ.

 

Φανταστητε και στο multiplayer αν ριξεις μινι ατομικες βομβες νικατε ανετα τους αντιπαλους.

Δημοσ.
Καλα αυτο παιχνιδαρα και multiplayer. Εγω το τερματησα σε 3 μερες το Call of Duty 5 και οι αποστολες ηταν πάρα πολυ καλες και στη προτελευταια αποστολη ριχνεις κατι πυραβλακια ή μινι ατομικες βομβες νομιζω τελος παντων τα κρατας στο χερι μετα ριχνεις και κανει τεραστιο μπαμ.

 

Φανταστητε και στο multiplayer αν ριξεις μινι ατομικες βομβες νικατε ανετα τους αντιπαλους.

Δεύτερος παγκόσμιος ήταν ωρέ. Τι mini-ατομικές; :P Τους όλμους λες μάλλον.

Δημοσ.
Δεύτερος παγκόσμιος ήταν ωρέ. Τι mini-ατομικές; :P Τους όλμους λες μάλλον.

 

Ειναι στην προτελευταια αποστολη που πολεμας παραπολλουςτους ιαπονεζους.

Δημοσ.
Ειναι στην προτελευταια αποστολη που πολεμας παραπολλουςτους ιαπονεζους.

Ναι το κατάλαβα. Που τα χτυπάς κάτω μία (μόνο του κάνει) και μετά τα πετάς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...