antonl Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 Με τι επίπεδο λεπτομερειών παίζεις; Σε τι ανάλυση; Με anti-aliasing ή χωρίς; Δε θα πρεπε να κολλάει.
kousman Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 σε τι χαρακτηριστικα θα επρεπε να το παιζω για να μην εχει προβλημα??? κατεβασα την αναλυση στα 800χ600 και του εβγαλα το anti-aliasing...
Vasilius Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 ONE NIGHT CUP 30 Τη Κυριακη 30/11/2008 17:30 στο κανάλι #callofduty.gr στο δίκτυο του Quakenet, IRC θα λάβει μέρος ένα TDM online cup. Το cup αρχίζει στις 18:00 και πιθανά Qualifiers αρχίζουν στις 17:00. * One Night Cup * 16 * 5on5 Team Deathmatch * One map only * Single Elimination * PunkBuster on * Demos On * PROMOD settings Promod ruleset: • 6 second strat time • 3 SMG limit - with the promod smg fix • 1 sniper - with awp fix • No-sway fix • 15:00 minute round length • Codqcup fall damage • LMG Disabled • Red-dot sight disabled • Bandolier/stopping power fixed perks Ο κάθε αγώνας θα διαρκεί δύο γύρους των δεκαπέντε λεπτών σε ένα χάρτη. ΚΑΝΟΝΕΣ TΩΝ ONE NIGHT CUPS(click meh) MAPLIST: 1st. Crash (mp_crash) 2nd. Vacant (mp_vacant) 3rd. Citystreets (mp_citystreets) 4th. Crossfire (mp_crossfire) GL & HF to all teams!~ Ελπίζουμε σε αριθμό συμμετοχών ικανοποιητικό για να διεξαχθεί το cup. Επίσης, αν μπορείτε, μην περιμένετε τελευταία στιγμή για να δηλώσετε συμμετοχή, καλή τύχη σε όλες τις ομάδες. Περισσότερες πληροφορίες - εγγραφές πατηήστε εδώ (click meh) -----Προστέθηκε 23/11/2008 στις 07 : 01 : 24----- Όσοι το έχουν αυθεντικό και θέλουν να παίξουν σε cracked server θα φτιάξουν δεύτερο profile, θα μπουν μέσα στο παιχνίδι θα κατεβάσουν consola με το "~" και θα γράψουν : /connect xx.xxx.xxx.xxx:2896x (όπου χ ip k port του διακομιστή που θέλουν) θα λάβουν εν συνεχεία το μήνυμα λάθους για bad challenge. Τότε θα επιλέξουν το άλλο profile τους και αμέσως θα πατήσουν console με το "~" και το πάνω βέλος για να βγεί η προηγούμενη εντολή και θα πατήσουν το enter για να συνδεθούν πριν προλάβει να κάνει authenticate το account σας το game. Υ.Γ Απτον στρατό αποθημένα έχεις παιδί μου και δίνεις αναφορά; πες σαν άντρας απλά δε μπήκα forum χ μέρες κ τώρα το δα η μη πείς τπτα. Τέτοιες δικαιολογίες είναι άτοπες στο forum, τς τς τς grow up.
AccountSaver Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2008 Δεν το έχω παίξει ακόμα γιατί περιμένω να βγει το Crack του ΝΕΤ ώστε να παίζω στο ΙNTERNET,με άλλα άτομα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
NikolaosGR Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 Δεν το έχω παίξει ακόμα γιατί περιμένω να βγει το Crack του ΝΕΤ ώστε να παίζω στο ΙNTERNET,με άλλα άτομα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Όταν λες το crack του ΝΕΤ τι εννοείς? Ήδη μπορείς να παίζεις στο νετ και χωρίς να έχεις original το game. Eκτός αν εννοείς κάτι άλλο, οπότε sorryz ...
Homesick Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 ρε παιδιά πως γίνεται τελικα να παίξω online? Εχω την έκδοση του ξαναφορτωμένου θείου. Τελικά, όπως έλεγα και για την beta, to Modern Warfare ειναι χιλιόμετρα μπροστά... Και για όσους δεν το μάθανε ακόμα την ανάπτυξη του COD6 την έχει ήδη αναλάβει η Infinity Ward.
vaiaserres Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 1. ----- Initializing Renderer ---- 2. execing ragdoll.cfg from disk 3. ----- Client Initialization ----- 4. ----- Client Initialization Complete ----- 5. Trying SMP acceleration... 6. ...succeeded. 7. ----- R_Init ----- 8. Getting Direct3D 9 interface... 9. Pixel shader version is 3.0 10. Vertex shader version is 3.0 11. Shader model 2.0 code path is available. 12. Shader model 3.0 code path is available. 13. Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware. 14. Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz 15. Game window successfully created. 16. Using 4x anti-aliasing 17. Creating Direct3D device... 18. Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0 19. Loading fastfile code_post_gfx 20. Loading fastfile ui 21. Loading fastfile common 22. Loading fastfile 'code_post_gfx' 23. used 1.13 MB memory in DB alloc 24. Initializing render targets... 25. Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha 26. DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha 27. Initializing static model cache... 28. Initializing dynamic buffers... 29. Initializing particle cloud buffer... 30. Creating Direct3D queries... 31. Loading fastfile 'ui' 32. used 39.48 MB memory in DB alloc 33. Waiting for $init to finish. There may be assets missing from code_post_gfx. 34. Setting initial state... 35. DirectX reports 256 MB of video memory and 496 MB of available texture memory. 36. Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB. 37. Texture detail is set automatically. 38. Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 3 on specular maps 39. Error: Could not load material "water_droplet". 40. Error: Could not load material "water_dynamic_spray". 41. ------- sound system initialization ------- 42. Error during initialization: 43. Unhandled exception caught μου βγαζει αφτο τι να κανο;;;;;;;
Panahs Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2008 ρε παιδιά πως γίνεται τελικα να παίξω online? Εχω την έκδοση του ξαναφορτωμένου θείου. Τελικά, όπως έλεγα και για την beta, to Modern Warfare ειναι χιλιόμετρα μπροστά... Και για όσους δεν το μάθανε ακόμα την ανάπτυξη του COD6 την έχει ήδη αναλάβει η Infinity Ward. Για co-op με το Hamachi 1.0.1.5 (περισσότερες πληροφορίες στον ίντερνετς) Για κανονικό online απλά ψάξε "cod5 server list" στο google και θα σου βγάλει κάτι εκατοντάδες. Πάντως εμένα το World at War μια χαρά παιχνιδάκι μου φαίνεται. Και το multiplayer του επίσης. Το co-op στο Veteran είναι απλά μαγεία.
Mourgolikos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Λοιπόν για όσου θέλουν online servers (για αυτούς που τους έπεσε το παιχνίδι και έσπασε... ) 1. >http://www.gametracker.com/search/codww/1500/?sort=players&order=desc&per_page=50 2. >http://www.cod5waw.vcr.pl 3. >http://www.private-servers.info/call-duty-waw Hope you like it
S2Katana Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Λοιπόν για όσου θέλουν online servers (για αυτούς που τους έπεσε το παιχνίδι και έσπασε... ) Xαχαχαχα, .
KnightRider Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Καλα αυτο παιχνιδαρα και multiplayer. Εγω το τερματησα σε 3 μερες το Call of Duty 5 και οι αποστολες ηταν πάρα πολυ καλες και στη προτελευταια αποστολη ριχνεις κατι πυραβλακια ή μινι ατομικες βομβες νομιζω τελος παντων τα κρατας στο χερι μετα ριχνεις και κανει τεραστιο μπαμ. Φανταστητε και στο multiplayer αν ριξεις μινι ατομικες βομβες νικατε ανετα τους αντιπαλους.
antonl Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Καλα αυτο παιχνιδαρα και multiplayer. Εγω το τερματησα σε 3 μερες το Call of Duty 5 και οι αποστολες ηταν πάρα πολυ καλες και στη προτελευταια αποστολη ριχνεις κατι πυραβλακια ή μινι ατομικες βομβες νομιζω τελος παντων τα κρατας στο χερι μετα ριχνεις και κανει τεραστιο μπαμ. Φανταστητε και στο multiplayer αν ριξεις μινι ατομικες βομβες νικατε ανετα τους αντιπαλους. Δεύτερος παγκόσμιος ήταν ωρέ. Τι mini-ατομικές; Τους όλμους λες μάλλον.
morgoth_gr Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Με σημερινό update το υποστηρίζει και το xfire πλεόν. Οπότε μπορείτε απο κει να βρείτε όλων των ειδών servers
KnightRider Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δεύτερος παγκόσμιος ήταν ωρέ. Τι mini-ατομικές; Τους όλμους λες μάλλον. Ειναι στην προτελευταια αποστολη που πολεμας παραπολλουςτους ιαπονεζους.
antonl Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2008 Ειναι στην προτελευταια αποστολη που πολεμας παραπολλουςτους ιαπονεζους. Ναι το κατάλαβα. Που τα χτυπάς κάτω μία (μόνο του κάνει) και μετά τα πετάς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα