pies Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Καλησπέρα σε όλους! Είμαι καινούργια στο φόρουμ και ζητώ τη γνώμη σας για το... γολγοθά που ξεκινάει. Εχουμε και λέμε: Εχω έναν Acer Aspire 9303 εδώ και 6 μήνες. Λειτουργούσε μια χαρά μέχρι σήμερα. Το πρωί δούλευα κανονικά και το μεσημέρι τον κλείνω για μισή ώρα. Την επόμενη φορά που τον άνοιξα η οθόνη είχε τα μαύρα της τα χάλια. Είχε καταρχάς μια σκιά κάτω αριστερά ασύμετρη, μήκους περίπου 5 εκατοστών, όλη η οθόνη από τη μέση και κάτω δε δούλευε ενώ από τη μέση και πάνω ήταν θολή. Σημειώνω ότι στο μεσοδιάστημα που ο υπολογιστής ήταν κλειστός δεν έγινε ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ πάνω του. Ηταν δίπλα μου ακριβώς. Εν ολίγοις, από την ΑΛΜΑΝ μου είπαν ότι είναι σπάσιμο και δεν καλύπτεται από την εγγύηση . Τους εξήγησα ότι δεν είναι δυνατό να έσπασε και επέμεναν. Εκανα ήδη καταγγελία στη γενική γραμματεία καταναλωτή αλλά επειδή δεν πρόκειται να χαριστώ έτσι σε κανένα καθίκι θα ήθελα και τη γνώμη σας. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων Ράνια
disqualified Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 εφ οσον δεν επεσε ουτε εγινε κατι στο laptop θα πρεπει να το παρουν για service, με την ΑΛΜΑΝ μιλησες τηλεφωνικα ή πηγες εκει? Αν εχει εξοδο η καρτα γραφικων για αλλη οθονη βαλε μια αν εχεις προσβαση να σιγουρευτεις οτι δεν ειναι απο την καρτα γραφικων, αν και δε νομιζω ετσι οπως περιγραφεις το προβλημα
pies Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Πήγα εκεί. Αλλά όταν τους περιέγραψα στην Acer το πρόβλημα τηλεφωνικά μου είπαν ότι μάλλον είναι σπάσιμο και δεν καλύπτεται. Μετά μου έδωσαν τα στοιχεία της ΑΛΜΑΝ. Τους πήρα τηλ, με ρώτησαν αν έχει εξωτερικό σπάσιμο η οθόνη, το τζάμι, και τους είπα όχι. Το πήγα επιτόπου, το είδε η κοπέλα στην είσοδο και έβγαλε τη διάγνωση. Υποπτες αυτές οι διαγνώσεις εξ αποστάσεως, εκ τηλεφώνου κτλ δε συμφωνείτε? Με τα χίλια ζόρια δέχτηκαν να το βγάλουν φωτογραφία, να το στείλουν στην Αcer και να μου απαντήσουν επισήμως για το αν καλύπτεται. Δεν πρέπει να είναι κάρτα γραφικών αλλά θα το δοκιμάσω, να το συνδέσω με την οθόνη της τηλεόρασης, όπως είχα κάνει κάποια στιγμή στο παρελθόν.
disqualified Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 το προβλημα ειναι οτι παρομοια προβληματα προκαλουνται συνηθως απο πτωση οποτε ακομα και εσυ να εχεις δικιο που δεν εχω λογο να πιστευω το αντιθετο εχουν ενα ισχυρο επιχειρημα. Φυσικα θελουν να γλυτωσουν την αντικατασταση οποτε ολα φυσιολογικα ακουγονται, αλλα γνωμη μου ειναι να το κυνηγησεις εφ οσον δεν ειναι απο δικη σου υπαιτιοτητα
pies Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Λογικό είναι ένα πράγμα που το σπας να μη στο αντικαθιστά η εταιρεία. Ειναι προφανές. Ωστόσο δε βλέπω με ποιο τρόπο μπορώ να κινηθώ. Ρε παιδιά εδώ δεν έχω βγάλει το προστατευτικό αυτοκόλλητο για να μη γρατζουνιστεί και το μηχάνημα ήταν δίπλα μου αυτό το ρημαδομισάωρο! Πώς έγινε μπορεί να μου πει κάποιος;;;
disqualified Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 ελαττωματικη οθονη, κακη παροχη ενεργειας...ειναι να μη σου τυχει
pies Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2007 Αυτά όμως που αναφέρεις φίλε disqualified δεν έχουν να κάνουν με εμένα. Καλύπτονται από την εγγύηση. Ετσι δεν είναι; ... την τύχη μου
kanenas_0 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Η οθονη στο δικο μου το Acer 1705 εσβησε τελειως την ωρα που εγραφα ενα κειμενο. Μια εξωτερικη οθονη που εβαλα, δουλεβε μια χαρα. Απλως η οθονη τα εφτυσε. Εκτος εγγυησης οποτε πηρα ενα αλλο (Fujitsu αυτη την φορα) μεχρι να βρω μαγαζι να την φτιαξει. Στην ΑΛΜΑΝ παντως δεν παω. Μου φαγανε πολλα για μια μπατταρια και δεν τους εμπιστευομαι. Η δικη σου ειναι μαλλον ελλατωματικη. Αφου δεν εχει χτυπηματα πουθενα, μη δεχτεις να σε χρεωσουν.
pies Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Mάλλον θα πρέπει να ποντάρω στην εξωτερική άριστη κατάσταση του υπολογιστή. Πώς έσπασα κάτι εσωτερικά χωρίς να υπάρχει εξωτερικά ούτε γρατζουνιά;
samplist Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 αυτό θα έλεγα κι εγώ εφόσον δεν υπάρχουν σημάδια "κακοποίησης" είσαι καλυμμένη.
pies Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Από ό,τι βλέπω το "καλυμμένη" είναι σχετικό. Πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Πάντως έχουν ήδη φύγει mails και καταγγελίες σε ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 1520, Αcer Ταιβάν και Acer Ιταλίας. Δεν είμαι διατεθειμένη να τους δώσω πενηνταράκι.
cxmgp Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2007 Ειναι που εχει βελτιωθει το service για fujitsu και acer laptops :P:P Σας ευχαριστω γιατι και με αυτα που διαβασα, γιατι τωρα αποκλειω 100% την περιπτωση να αγορασω acer ή fujitsu .... και καποια μοντελο τα καλο κοιτουσα
pitbulll Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Eλπίζω να δικαιωθείς από το ΙΝΚΑ ή την Γενική Γραμματεία,να σου πω όμως επειδή έτυχε για ένα χρονικό διάστημα να δουλέψω σε αντιπροσωπεία,δεν επισκευάζουν κάτι σύμφωνα με τους όρους της δικής τους "μικρής εταιρείας" αλλά σύμφωνα με της "μαμάς εταιρείας" της οποίας αντιπροσωπεύουν.Όταν άλλαζουν κάποιο ανταλλακτικό σε εγγύηση το παλιό το στέλνουν στην "μαμά εταιρεία".Αν η οθόνη σου είναι όντως σπασμένη και στην αλλάξουν όταν θα την στείλουν στην Acer η Αcer θα χρεώσει την Αλμαν - Mdi γιατi είναι σπασμένη.Οπότε δεν παίρνουν την ευθύνη.Πάντως σωστή η απόφασή σου να στείλεις mail και στην Acer ελπίζω να βρεις λύση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.