doubleh Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Καλησπέρα, μου χάλασε το κινητό (Νοκια 5300) πριν κάποιο καιρό και το πήγα στην alphacopy Αγίων Αναργύρων στις 13/11. Πήρα τηλ την προηγούμενη εβδομάδα και μου είπαν πως το έστειλαν στα κεντρικά, πήρα τηλ σήμερα και μου είπαν πως περιμένουν ανταλλακτικό. Έχουν ήδη περάσει 2 εβδομάδες και φυσικά είναι μεγάλο πρόβλημα το ότι δεν έχω το κινητό μου. Ξέρει κανείς ποια είναι τα δικαιώματά μου; Ισχύει το ότι, κατά τον πρώτο χρόνο της εγγύησης, δικαιούμαι να επιλέξω εγώ αν το προϊόν θα επισκευαστεί ή θα αντικατασταθεί; Μπορώ να απαιτήσω, δεδομένου μάλιστα πως έχουν περάσει τόσες ημέρες αντικατάσταση συσκευής; Θέλω πολύ να πάω από εκεί αύριο, όχι τόσο για να τους "αγριέψω" ή κάτι άλλο, αλλά για πάρω το κινητό μου πια (το ίδιο ή αντικατάσταση) Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Dr.Strangelove Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Αντικατάσταση συσκευής δε νομίζω ότι μπορείς να ζητήσεις, εκτός είναι καινούρια και είχε το πρόβλημα εξ αρχής. Αυτό που μπορείς να ζητήσεις, είναι συσκευή αντικατάστασης για όσο καιρό θα βρίσκεται στο σέρβις η δική σου.
santosp Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2007 Χωρις να θελω να κατηγορησω την εν λογω εταιρεια, πιστευω οτι η πολιτικη του service της ειναι ο κυριος λογος για το οποιο δεν θα ξαναγορασω συσκευη.
savasgr Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2007 καθε φορα που καποιο nokia μου εχει προβλημα και παω για επισκευη στην alpha copy στο κεντρο της θεσσαλονικης , παντα κατι στραβο θα βρουν για να χρεωσουν την εντος εγγυησης συσκευη... βασικα αυτο που καταλαβα ειναι οτι αν δεν βαλεις τις φωνες ,δεν κανεις τον τρελο και δεν κανεις συνεχη τηλεφωνηματα και επισκεψεις στο καταστημα τους, δηλαδη με λιγα λογια να τους ζαλισεις τον ερωτα, δεν γινεται η δουλεια σου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.