kopa88 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Since BioShock's turning up to be a hit title, ranking high in game charts and reviews, it would be a pity to waste its potential, so a sequel's coming up. Take-Two considers a BioShock franchise, aiming biennial releases, with the second title in the series being probably launched in 2009. BioShock's publisher decided to launch new games pertaining to the franchise, every two years, taking its inspiration from the media hit GTA. No details have been announced till now, but Take-Two has bad news too, this time regarding L.A. Noire, which has been delayed for November 2008. Personally, I don't like the comparison between GTA and BioShock, because such franchises tend to get commercial sooner or later and we're bound to see a title featuring the same good old Little Sisters and very few improvements. If 2K Games' hit title reached the 1 million plus downloads mark on Xbox Live, imagine the hysteria caused by the launch of a second game. Could this be a second Halo? Hopefully, BioShock 2 will have less glitches than the first title, but the prospective of a perfect game manages to scare me right now. BioShock is a 9 or 9.5 title (out of 10), turning doing to the FPS genre what Final Fantasy or Prince of Persia did to theirs. If 2K Games are serious about turning it into a franchise, then we've got a cult series on our hands. I just wonder how the new Plasmids and abilities will look like and I can't even imagine a concept of the future game's monsters. If BioShock 2 is not going to be a sellout title, consider me a fan, but if it turns into the average "clone of the first game in the series which rocked", I won't hesitate to put the blame on Take-Two's decision to pull out BioShock game every two years.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Φοβάμαι ότι θα είναι απογοήτευση...
kopa88 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 ναι απο οτι βλεπω στη φωτο ειναι λιγο...πολυ εξωπραγματικο. Οχι οπως το πρωτο...
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Έχω την εντύπωση ότι πριν δούμε Bioshock 2, θα δούμε DLC για το Bioshock (download-able content), κάτι σαν expansion sets ή chapters. Βασικά το Bioshock πέρα από την αρχικό εντυπωσιασμό, τα ωραία γραφικά (σε μεγάλο ποσοστό τουλάχιστο) και κάποια έξυπνα στοιχεία συνολικά έπασχε από σύνδρομο έλλειψης έμπνευσης σε σχέση με το System Shock 2 -όποιος ξέρει την υπόθεση του SS2 γνωρίζει τι εννοώ. Εν τέλει το Bioshock είναι για μένα η δημοφιλής έκδοση του System Shock 2 που κακώς δεν έκανε τις αναμενόμενες πωλήσεις τότε. Αν το Bioshock 2 καταφέρει να πάει τον πήχη πιο ψηλά από το SS 2, τότε ίσως να αξιζει τον κόπο. Κι ας δώσουν σε αυτό τουλάχιστο και multiplayer και κάποιον editor... Από τις εικόνες μην κρίνετε -είναι πολύ νωρίς ακόμα (και στο Bioshock άλλα βλέπαμε και υλοποιήθηκαν κάποια απο αυτά και όχι ακριβώς όπως παρουσιαζονταν).
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Αυτή η φωτογραφία btw, δεν ήταν από του πρώτου Bioshock;
chek2fire Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2007 Εμένα πάντως μου άφησε τις καλήτερες εντυπώσεις και σεναριακά αλλά και σαν ατμόσφαιρα ήτανε φοβερό game.Eυχαριστιόσουνα να παίζεις.Περιμένω πως και πως κάποιο expansion η και ένα δεύτερο μέρος του παιχνιδιού.
littlelouievegos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Εγω παντως την λογικη του επειδη δεν ειναι καλυτερο και δεν εχει να προσφερει κατι το πρωτοτυπο σαν παιχνιδι σε σχεση με το System Shock 2 δεν την δεχομαι με τπτ και την ακουω και συνεχεια.. Το SS2 ηταν παιχνιδαρα για οσους το επαιξαν για την εποχη του και το Bioshock ειναι παιχνιδαρα σημερα.. Αν ειναι ετσι να σταματησουμε να παιζουμε strategy επειδη παιχνιδια σαν τα Total Annihilation και Starcraft ειναι αξεπεραστα για πολλους...
Moderators Praetorian Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Εγω παντως την λογικη του επειδη δεν ειναι καλυτερο και δεν εχει να προσφερει κατι το πρωτοτυπο σαν παιχνιδι σε σχεση με το System Shock 2 δεν την δεχομαι με τπτ και την ακουω και συνεχεια.. Το SS2 ηταν παιχνιδαρα για οσους το επαιξαν για την εποχη του και το Bioshock ειναι παιχνιδαρα σημερα.. Αν ειναι ετσι να σταματησουμε να παιζουμε strategy επειδη παιχνιδια σαν τα Total Annihilation και Starcraft ειναι αξεπεραστα για πολλους... Τόσο στο SS2 όσο και στο Bioshock αναμίχθηκαν η ίδια ομάδα (και σίγουρα ο Ken Levine στο design και σενάριο). Το Bioshock προωθήθηκε ως spiritual successor στο System Shock series, και αναπόφευκτα θα συγκρινόταν με αυτά. Απο μόνα τους αυτα τα στοιχεία ακυρώνουν το συμπέρασμά σου (Αν ειναι έτσι... κλπ κλπ). Τώρα το Bioshock πέρα από τα γραφικά του, έχει ως δυνατό του σημείο το story. Ε αν εσύ δεν είδες την σχεδόν ταύτιση των δύο story (System shock και Bioshock) -με ελάχιστες παραλλαγές- και αν αυτό δεν είναι έλλειφη έμπνευσης, τότε τι είναι; Είναι και άλλα βέβαια, αλλά δεν είναι εδώ το θέμα για να τα αναλύσω... Αυτό που είπα είναι ότι θα προτιμούσα το Bioshock 2 αν και όταν βγει να δουλέψει πάνω σε στοιχεία του System Shock 2 και να αποτελεί αναβάθμιση ως προς εκείνο και όχι απλά ως προς το Bioshock.
chek2fire Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Αν και ποτέ δεν είχα την τύχη να παίξω το system shock 2 αν δεν κάνω λάθος ο μεταπολεμικός κόσμος του bioshock δεν έχει καμία σχέση με το sci-fi κόσμο του ss2.Και σεναριακά αν και έχει αρκετές ομοιότητες θα το χαρακτήριζα σαν μια μεταφορά του ss2 από το διάστημα στον βυθό.Καλή δουλειά πάντως και ας μην γκρινιάζουμε.Δυστυχώς πλέον είναι αρκετά σπάνιο να δούμε ένα αυθεντικό game η τουλάχιστον να έχει πράγματα που δεν τα έχουμε ξαναδεί.
littlelouievegos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Τόσο στο SS2 όσο και στο Bioshock αναμίχθηκαν η ίδια ομάδα (και σίγουρα ο Ken Levine στο design και σενάριο). Το Bioshock προωθήθηκε ως spiritual successor στο System Shock series, και αναπόφευκτα θα συγκρινόταν με αυτά. Απο μόνα τους αυτα τα στοιχεία ακυρώνουν το συμπέρασμά σου (Αν ειναι έτσι... κλπ κλπ).Τώρα το Bioshock πέρα από τα γραφικά του, έχει ως δυνατό του σημείο το story. Ε αν εσύ δεν είδες την σχεδόν ταύτιση των δύο story (System shock και Bioshock) -με ελάχιστες παραλλαγές- και αν αυτό δεν είναι έλλειφη έμπνευσης, τότε τι είναι; Είναι και άλλα βέβαια, αλλά δεν είναι εδώ το θέμα για να τα αναλύσω... Αυτό που είπα είναι ότι θα προτιμούσα το Bioshock 2 αν και όταν βγει να δουλέψει πάνω σε στοιχεία του System Shock 2 και να αποτελεί αναβάθμιση ως προς εκείνο και όχι απλά ως προς το Bioshock. Εδω ειναι και το λαθος κατα την προσωπικη μου αποψη το Bioshock δεν προωθηθηκε σαν spiritual successor του SS2 αυτα ειναι τα συμπερασματα της μεριδας του τυπου.Σε μια συνεντευξη καποιος dev του παιχνιδιου ειχε πει οτι ναι μεν το μυαλο μας παει αναποφευκτα στο SS και γινεται ταυτιση τους αλλα μεχρι εκει το Bioshock ειναι κατι καινουργιο και διαφορετικο σε αρκετους τομεις. Προς το καλυτερο ή το χειροτερο ειναι ασχετο στην συζητηση μας. Και φυσικα δεν ακυρωνονται αυτα που εγραψα για τους λογους που αναφερεις. Επειδη η ιδια ομαδα αναμιχθηκε στην αναπτυξη του παιχνιδιου, γιατι πρεπει να φτανουμε σε αναποφευκτες συγκρισεις; Δλδ για καθε παιχνιδι που βγαζει η Blizzard θα πρεπει εγω να κανω αναποφευκτες συγκρισεις; Τι ακριβως θα περιμενες απο ενα παιχνιδι σαν το Bioshock; Να συνεχισει το SS2 ενω δεν ειναι το SS? Αν θελανε να βγαλουνε SS θα βγαζανε το SS3 και οχι το Bioshock ουτε το Bioshock2. Το Bioshock αποτελει μια "light and more consumer oriented" version του SS2 με διαφορετικο interface / weapons /skills /story/environments, ειναι γεγονος. Αλλα μεχρι εκει. Οχι να απαιτουμε να γινει SS2 ή συνεχιστης του SS2 επειδη ετσι το βλεπουμε και υπαρχουν αναποφευκτες ομοιοτητες..Το Bioshock ειναι το Bioshock kαι το SS το SS, το καθενα με τα προτερηματα και τα μειονεκτηματα του.
littlelouievegos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Ken Levine's Bioshock interview @IGN IGNPC: Why is the game now called BioShock? Ken Levine: The game was always called BioShock. We first started internal brainstorming sessions around three years ago. We were pretty crazy busy making other games, but there was so much internal enthusiasm about making a game in this genre, we just couldn't stop people from working on it. It has always had a feeling of inevitability about it…this is the game staffers at IG were determined to make happen. IGNPC: Is Bio a true sequel or prequel to System Shock 2, or is it a spiritual successor? Ken Levine: BioShock has absolutely no relation to the System Shock series in terms of the intellectual property, characters, settings etc. However, it is inspired by the open-ended design principles pioneered by Looking Glass. Irrational is dedicated to maintaining that tradition. BioShock is also being created by the majority of the team who created System Shock 2 and many of the games which helped inspire it. This group includes me, Jon Chey (project lead), Steve Kimura (Art), Mauricio Tejerina (art), Nate Wells (art), Ian Vogel (design), and Alexx Kay (design). When Looking Glass went out of business (RIP, man, that place rocked the world and never got the credit they deserved), we were able to hire Eric Brosius (sound guru who created the sound for both Shock 2 and the entire Thief series), Dorian Hart (design on Shock 2, Thief and Terra Nova), Shawn Robertson (art), Darren Lafreniere (programming) and Sara Verrilli (design on Thief). We're also incredibly lucky to have Robb Waters at Irrational, who not only created the look of Freedom Force, but was also the man who did the concept art for System Shock 1 and Terra Nova. IGNPC: Right after hearing about BioShock, some avid fans of Shock history started to worry that it may be the Invisible War to the System Shock series. Exactly how faithfully complex will BioShock be when compared to SS2? Will it be "mass market friendly" (that's a nice way of saying dumb and simple)? Ken Levine: The primary reason we nurtured BioShock for so long prior to bringing it to the publishing community title was that so we could firmly establish the game's identity and design. If we wanted to make a BioShock-lite, we could have done that; an action shooter set in the BioShock universe. I think we've all heard that tune before. And if the publisher is paying the bills from day one, and they have a substantial financial investment, it's only natural to assume they'd want to drive the product in a direction they view will be most profitable. And to make that determination, the marketing department generally becomes heavily involved early on in the design process. While that works great for an existing franchise, such as Tribes and SWAT (where Sierra brought tremendous knowledge of those brands to the table), the design goals of BioShock aren't necessarily something your average marketing person will jump at. Until Grand Theft Auto came along and proved such games could be financially successful, you couldn't even discuss terms like "emergence" and "open-ended." You had to sneak them in between making AVIs featuring hot chicks and bullet-time. That's changing now. Gamers clearly get these design principles, and that's why the reaction to the announcement of BioShock was so broad. People want to play that type of game. They crave innovation. And that's what Irrational is committed to delivering. Διαβαστε την συνεντευξη αν και πιθανοτατα οι πιο πολλοι το εχετε κανει εδω και καιρο. Σιγουρα τρωμε και τις αναλογες μαρκετινγκ pip-es αλλα λεει και πραγματα που στεκουν..
Moderators Praetorian Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Τι ακριβως θα περιμενες απο ενα παιχνιδι σαν το Bioshock; Να έχει το δικό του story που δε θα μου δίνει την αίσθηση been there done that, ειδικά αν το done that είχε γίνει στον αμέσως προηγούμενο τίτλο από τους ίδιους δημιουργούς. Να συνεχισει το SS2 ενω δεν ειναι το SS? Όχι βέβαια. Εφόσον όμως δεν είναι System Shock 2, γιατί εγώ αισθάνομαι ότι έπαιξα μια light εκδοχή της ίδιας ακριβώς υπόθεσης; Γιατί είχα δει την ανατροπή να έρχεται από μίλια μακριά (...) Το Bioshock αποτελει μια "light and more consumer oriented" version του SS2 με διαφορετικο interface / weapons /skills /story/environments, ειναι γεγονος. Είναι πολύ κοντά αυτό σε αυτό που λέω εγώ. Οχι να απαιτουμε να γινει SS2 ή συνεχιστης του SS2 επειδη ετσι το βλεπουμε και υπαρχουν αναποφευκτες ομοιοτητες..Το Bioshock ειναι το Bioshock kαι το SS το SS, το καθενα με τα προτερηματα και τα μειονεκτηματα του. Δεν απαίτησα τίποτα. Δεν θέλω το Bioshock να συνεχίσει κάτι από το SS2. Όχι story-wise δηλαδή. Θα ήθελα το Bioshock 2 να χτίζει πάνω σε αυτά που έκαναν κορυφαίο το System Shock 2 (και προφανώς να επεκτείνει ή να επιχειρεί κάτι καινούργιο) και όχι στην cut-down version τους που χρησιμοποιήθηκε στο Bioshock.
littlelouievegos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2007 Ηταν λαθος η ολη συζητηση μας και το καταλαβα ξαναδιαβαζοντας τον διαλογο μας ..Οντως δεν διαφερουν πολυ αυτα που λεμε εκτος απο το οτι προσωπικα εγω το κατευχαριστηθηκα το Bioshock παρα τις ομοιοτητες και ας μην ηταν τοσο "βαθυ" οσο το SS2, γιατι ηταν σε αρκετα σημεια διαφορετικο.Περαν αυτου.. Μια λεξη θα σου πω και ελπιζω να με καταλαβεις.. Parallel console development Need I say more?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.