sozz Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 H εικονα περναει και στις 2 μνημες απλα ο καθε πυρηνας επεξεργαζεται ενα μερος αυτης! οπωτε δεν ειναι σωστο το 2χ512?η το σκετο 512?
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 H εικονα περναει και στις 2 μνημες απλα ο καθε πυρηνας επεξεργαζεται ενα μερος αυτης! Δεν ειναι ουτε 1gb, ουτε 2χ512 αλλα 512 σκετο! THIS Καταλαβες sozz? Δεν πειραζει ομως να εισαι καλα με εκανες και εσκασα στα γελια βραδιατικα
sozz Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 οποτε στις καρτες που γραφουν πχ 2χ4850 2gb ειναι 1gb απλα για marketing παει 2gb ΥΓοι 2 πυρινες δηλαδει στελνουν τα δεδομενα σε μια μνημη μονο και την αλλη την εχουν για φιγουρα? η δεν υπαρχει καθολου? THISΚαταλαβες sozz? Δεν πειραζει ομως να εισαι καλα με εκανες και εσκασα στα γελια βραδιατικα δεν πειραζει μου αρεση μερικες φορες να δινω χαρες σε ανθρωπους που το παιζουν ξερολες... εγω εγραψα οτι δεν ξερω... ΥΓβασικα σε χαζοχαρουμενα μου αρεση διπλα να τα κανω να γελανε ειδικα οταν ακουγοντε και σαν γουρουνια απο τα γελια γελαω και εγω
sozz Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Πες και αλλα να παρηγορηθεις....... ειδες γιατι επεσα σε καθλιψει ξερεις τι ειναι να κανεις λαθος σε αυτη την ζωη...αδικημα
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Αφήστε τον τσακωμό ρε... Wait for the game για να σκοτωθείτε.
Titanomaxos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 οποτε στις καρτες που γραφουν πχ 2χ4850 2gb ειναι 1gb απλα για marketing παει 2gbΥΓοι 2 πυρινες δηλαδει στελνουν τα δεδομενα σε μια μνημη μονο και την αλλη την εχουν για φιγουρα? η δεν υπαρχει καθολου? δεν πειραζει μου αρεση μερικες φορες να δινω χαρες σε ανθρωπους που το παιζουν ξερολες... εγω εγραψα οτι δεν ξερω... ΥΓβασικα σε χαζοχαρουμενα μου αρεση διπλα να τα κανω να γελανε ειδικα οταν ακουγοντε και σαν γουρουνια απο τα γελια γελαω και εγω Λοιπον τα δεδομενα περνανε το ιδιο και στις 2 μνημες (mirror η μια της αλλης). Απλα ο καθε πυρηνας αναλαμβανει ενα μερος της να επεξεργαστει και οταν συνδυαζονται οι δυο πυρηνες περνεις παρα πανω αποδοση... sli-cf 2χ512 mb -> 512mb sli-cf 2χ1gb -> 1gb sli-cf 2χ2gb mb -> 2gb
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Για να κάνω και την ερώτηση. 2 χ 512mb πόση διαφορά έχει έναντι 1 x 1gb σε απόδοση περίπου;
chek2fire Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Κατά την γνώμη μου καμία ακόμα και αν τις έχεις βάλει σε dual
Titanomaxos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Για να κάνω και την ερώτηση. 2 χ 512mb πόση διαφορά έχει έναντι 1 x 1gb σε απόδοση περίπου; Παιζει ρολο το 1. game 2. Η αναλυση 3. πυρηνας ...ειναι και αλλα που παιζουν ρολο...
Heatspreader Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Για να κάνω και την ερώτηση. 2 χ 512mb πόση διαφορά έχει έναντι 1 x 1gb σε απόδοση περίπου; Η διαφορά τους είναι 512MB. Μία κάρτα δηλαδή με 1GB RAM, έχει περισσότερη χωριτηκότητα μνήμης από δύο με 512MB RAM. Σε περίπτωση που ρωτάς SLI/CF Vs Single Card, πάμε αλλού...
Nik.K Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2010 Oooops.... Version 3.2 enables S-3D rendering with almost no performance impact Frankfurt a. M. (Germany), 1 September 2010 – Crytek released version 3.2 of its CryENGINE 3 SDK today. This major upgrade includes full Stereoscopic 3D (S-3D) support for all supported platforms and with almost no performance impact or compromise on graphical quality. With the groundbreaking CryENGINE 3 Screen Space Re-Projection Stereo (SSRS) solution, developers are not required to write any code, or change any assets to take advantage of the S-3D technology. This solution renders in S-3D with minimal performance loss and zero quality impact. CryENGINE®3 Live Create™, which allows 100% real-time, simultaneous editing across all supported platforms, also runs in S-3D. It allows developers to make a single change in our CryENGINE®3 Sandbox™ editor and then immediately see and play the S-3D output on the target platform. Furthermore, CryENGINE 3 can output HD resolution S-3D movies from the renderer in real-time. CryENGINE 3 supports all industry standard output formats – meaning there is no requirement for bespoke hardware or top of the range displays to benefit from S-3D in games. Specifically, CryENGINE 3 has multiplatform (Xbox 360™, PlayStation®3 and PC) native support for display technology including: • HDMI 1.4 Stereo Standard • Frame-compatible formats for Pre-HDMI 1.4 TVs • Anaglyphic 3D • Stereoscopic Projection “In the past year, S-3D has been the most exciting technological development in the world of entertainment. Following the huge success of the movie Avatar, movie theatre companies and TV manufacturers have rushed to support this amazing new way to immerse their audience in their content. Record numbers of people returning to theatres have evidenced the appeal of S-3D for consumers. Now TV corporations, console platform owners and game publishers are looking for unique and compelling S-3D content to deliver to their customers. With CryENGINE 3 we offer a solution that is far superior to any other game development solution out there. Developers can easily evaluate the new version of CryENGINE 3 through our mycryengine.com portal.” says Carl Jones, Director of Global Business Development CryENGINE. Αυτα απο το Press Release.
dfk_7677 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Ένα video με σχολιασμό του gameplay: http://www.dailymotion.com/video/xene3p_crysis-2-gameplay-comentary_videogames
privateer Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2010 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=GCfOPVplb-U[/ame]
Nik.K Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2010 Το Beta για XBOX εφτασε στην τελευταια του εκδοση. Κριμα που δεν εχω XBOX για να δω ποσο καλο το εχουν φτιαξει, η ποσο κακο αναλογα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα