Nik.K Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Αν πανε ολα καλα σε λιγες μερες θα εχω μια κοντινη ιδεα του παιχνιδιου.
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Αν πανε ολα καλα σε λιγες μερες θα εχω μια κοντινη ιδεα του παιχνιδιου. Απο τωρα??
Nik.K Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Αν εχει μπει στην Alpha ναι, γιαυτο λεω Αν πανε ολα καλα.
darhe13 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Αν εχει μπει στην Alpha ναι, γιαυτο λεω Αν πανε ολα καλα. να ρθω να βλεπω..????
Nik.K Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Οποιος ειναι εντος Αττικης ισως παρει μια πρωτη ματια, βλεπουμε αναλογα και με το αν θα πρεπει να υπογραψω το διαολεμενο το NDA κτλ κτλ κτλ.
john2gr Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 (επεξεργασμένο) Για να προετοιμάζεστε σιγά σιγά. O Yerli μάλλον δεν κατάλαβε γιατί αγαπήθηκε το Crysis από τους PC gamers με τις δηλώσεις του. Έχει να πέσει γέλιο όταν βγει μιας και πάει να γίνει CoD/GoW wannabe: Console gamers, though, will be like ‘Wow, great, we’re getting Crysis’, but hardcore PC gamers are going to feel that they’re losing it. What are your thoughts on the complications implied by platform loyalty? Like I say, for me, it’s all about getting my games into more people’s hands (κοινώς περισσότερα φράγκα με απλά Ελληνικά). I showed my nephews Crysis and they sat down, booted it up, but within just a few seconds play, they were already shutting it down again and I was like ‘what!?’. That’s what I means when I say you need to understand your users. Console gamers have the same attitude towards PC games – they’re too slow, too boring, right? But a PC gamer is much more forgiving (Ε κακομοίρη Cevat. Τέτοια λες και όταν φας τις ντομάτες θα κλαίγεσαι πάλι για την πειρατία). With console gamers, a few extra seconds on the loading screen can determine in their minds whether your game is a success or a failure. People worry that console gamers are going to dumb down the experience, but I say, well, the console market makes sure we fix those load times so at the end of the day, everybody gets a better game. It’s more intense, punchier and much more rich. It’s much more focused, much more narrative-driven and much more streamlined – these are the elements which make Crysis 2 different On the original Crysis, though, you were working with no real limits, we’d love to know how you’re finding it, comparatively, working within far stricter confines? So, the way I approach that is, and this is an intentional thing for me, I say ‘I really don’t care if we can do it or not, we have to do it’. I am a programmer myself and made some of the engine. So when I say this is what I want and people say to me ‘you can’t have that’ I say, well, I can have it in CryEngine 3. The upshot is don’t tell me we have to compromise, find another way to do it. They have to find a way to experience Nanosuits and New York and the sandbox freeform experience, all of these things have to be a part of the technical execution. So when I say ‘get me that’ if it runs okay on PC, but not 360 and PS3 yet I say okay, that’s not a fact, but there’s only like one out of a hundred times that ever happens, then we don’t do it. So what I’m saying effectively is that there’s a narrow band of core experience which we pump through to all and then it’s the engine which scales up and down based on the platform. And when I say ‘up and down’ it’s more up on PC and then safe on console. There ultimately, there has been literally no compromise whatsoever, because I worked on it, not just as a PC game. Actually one was no different apart from the pressure of making it more positive and I didn’t want it to make a PC-like game on console. I really wanted to make it an intense blockbuster experience on console, and then scale up on PC because the engine can. Do you think PC gamers will be suspicious then of some features being cut because they don’t scale down to consoles? No, no, that’s why I’m saying, like, perhaps you didn’t understand me, we didn’t make any downward revision. With any streamlining; it’s not a matter of reducing scope. I’ll give you an example of that, for example Nanosuit 1 vs Nanosuit 2. Nanosuit 1, at foremost, which setting shall we switch onto. You know, you have speed, strength, cloak, armour. You could choose one at a time, but then it was four choices. Thinking hard about it, we said ‘how can we streamline that?’ because it’s a more complex concept actually, to begin with. http://www.nowgamer.com/features/637/crysis-2-cevat-yerli-qa Επεξ/σία 11 Απριλίου 2010 από john2gr
Nik.K Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δεν νομιζω πως υπερβαλει, θελει να το απλοποιησει σαν παιχνιδι ( Εν μερει μιλαει και για το οτι δουλευουν περισσοτερο και την μηχανη ) και απο την αλλη θελει να το βγαλει σχετικα γρηγορα ( Μην εχουμε ενα ακομη Duke Nukem Forever ).
pappous_soulis Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Παπαριά να σου στερεί την ελευθερία του να επιλέγεις πως θα προσεγγίσεις το objective σε κάθε σημείο. Πραγματικά απ'τα λίγα πράγματα που κάναν το Crysis ξεχωριστό. Αλλά και όσων αφορά τις κονσόλες δε μας τα λέει καλά. Πρώτα να δούμε αν τρέχει στη κονσόλα, και μετά το κάνουμε πιο φανταχτερό στο PC? Μυρίζομαι fail... Btw, το τελευταίο που λέει και αναφέρεται στην nanosuit, κάποιος να μου το εξηγήσει γιατί δε στροφάρω ώρα που'ναι..
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Moderators Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Complex concept να έχεις 4 επιλογές και να διαλέγεις πότε θα τις χρησιμοποιήσεις; Ε τότε βρε παιδιά να έχει ένα όπλο ο χαρακτήρας, γιατί θα είναι πολύ περίπλοκο να σκεφτείς να παίζεις με πολλά. Και αυτή η λέξη "streamline". Πωωωω, έτσι έφαγε την πατάτα το Tribes: Vengeance, έγινε streamlined γιατί το 2 ήταν τόοοοσο πολύπλοκο, όλα τα reviews έγραψαν "ναι, επιτέλους τώρα μπορεί να παίξει και ο απλός κοσμάκης" και πάτωσε.
Nik.K Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Ισως να σκεφτονται να κανουν 2 επιλογες με 2 Bonus την καθε μια αντι για 4χ1. Αν δεν βγει εστω η Alpha για να εχουμε μια ιδεα τι θελουν να κανουν δεν θα βγαλουμε ακρη, υπομονη λοιπον.
Nate Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Μόλις βγει θα δούμε βίντεο που συγκρίνει το 1 με το 2 και θα καταλάβουμε ποιο είναι όντως καλύτερο σε γραφικά.
Moderators Praetorian Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Moderators Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 και για πρώτη φορά από την ίδια την Crytek μια επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας... Holiday 2010 Αυτό σημαίνει Δεκέμβριο/Χριστούγεννα 2010, σωστά;
john2gr Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Δημοσ. 11 Απριλίου 2010 Οι τρεις τελευταίοι μήνες του έτους είναι το 'Holiday Season' (άρα Οκτώβριο-Δεκέμβριο). Υπάρχει και καλά ένα leaked release για 24 Σεπτεμβρίου, αλλά δεν το κόβω με τίποτα να βγαίνει τότε.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Crytek: Free demos will end Από: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=243101 "Crysis 2 developer Crytek has predicted that free game demos face extinction - and that gamers will have to start paying for them. In an interview with industry site Develop, Crytek's co-founder Cevat Yerli said he wasn't sure that a demo of Crysis 2 was going to be released. He said: "A free demo is a luxury we have in the game industry that we don't have in other industries such as film. Because we've had this free luxury for so long, now there are plans to change this people are complaining about it. The reality is that we might not see any free game demos in the long term." EA recently admitted it was considering plans to release premium demos "for $10 or $15" before a game's final release" Κοινώς...ωραία φέτα...
Nik.K Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Σταματησα να παιζω Demos πολλα χρονια πριν.....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα