Προς το περιεχόμενο

Ubuntu και windows xp σε δίκτυο.. How?


djpal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλους!

 

Έχω δύο υπολογιστές σπίτι σε δίκτυο, Ο ένας έχει ubuntu, ο άλλος έχει winxp sp2.

Το linux στα network places βγάζει ένα εικονίδιο windows network και μπορώ να δω τους δίσκους και τις συσκευές στο σύστημα που έχει xp.

Τα xp δεν βλέπουν τον υπολογιστή που έχει linux. Τι ρυθμίσεις να κάνω?

Είμαι εντελώς αρχάριος στο λειτουργικό τώρα ξεκίνησα να ψάχνομαι και να πώ την αλήθεια έχει αρχίσει να μου αρέσει αρκετά ποιό πολύ απο τα windows σε όλους τους τομείς (απόδοση , σταθερότητα κλπ). Και γι'αυτό έχω μια τελευταία ερώτηση.. Τα σημερινά παιχνίδια τρέχουν σε linux? Nα κρατήσω τα xp? (γιατi εκτός απο τα παιχνίδια όλα τα άλλα μπορώ να τα κάνω και απο linux πχ internet, mail, επεξεργασία εικόνων, δίκτυο κλπ.)

 

Περιμένω να με διαφωτίσετε με τις απαντήσεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις να παίζεις παιχνίδια, να κρατήσεις τα XP. Μόνο γι' αυτό εξάλλου είναι κατάλληλα. Θέλει πολλά χρόνια ακόμα για να γραφτούν native παιχνίδια για Linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ηθελα να κανω το ιδιο αλλα σε 2 linux μηχανηματα

υπαρχει το samba για windows <> linux δικτυα

για απλα και γρηγορα βαλε εναν ftp server στο linux

 

τα xp πετατα . και παιζε τα παιχνιδια που μπορεις στο linux

αν και ειναι καλυτερα να τρως το χρονο σου με αλλα πραγματα -πχ να στησεις το local lan σου-παρα με παιχνιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ένα search θα μπορούσες να κανεις η να διαβάσεις το man του σάμπα.Δεν λέω η γνώση είναι για όλους αλλα μην τα θέλετε και όλα έτοιμα στο χέρι ίσος για αυτό σταμάτησα να απαντάω σε forums εδώ και καιρό.Tspa κανε search στο google για σάμπα και αν δεν θες

να μπλέξεις με confs κανε enable το swat και μετά θα μπορείς να το σεταρεις πολύ εύκολα.