Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


george_o/c

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδη στο Single Player η Nvidia ειναι μπροστα ενω στο Multi Player ειναι η AMD? :lol:

 

Οπως και να εχει,το Single Player ηταν πολυ μεγαλη πατατα.Το Mw2 ειναι ετη φωτος μπροστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 25,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • BabisTs

    1770

  • ultraex2003

    1486

  • alldaynews

    1022

  • Mult1C0r3Cpu

    690

Ναι, πέραν εάν είναι η δεν είναι πατάτα σαν game, πράγμα που δεν με ενδιαφέρει προσωπικά, το όλο θέμα κλειδώνει στο οτι όλο και περισσότερα Games περνάνε σε Multicore, η Crytek εαν θυμάμαι καλά έχει ισχυρισθεί ότι το Crysis 2 θα τρώει τους πυρήνες κολατσιό, για να δούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δειξει,σε intel κατα 99% παντως θα παιζει καλυτερα.

 

Πρόσεξε τι εύχεσαι... γιατί εάν οι 8 πυρήνες της AMD αποδειχθούν *ικανοί* και η CPU κλοκάρετε εύκολα με αέρα στα 4.5ghz, πιθανόν να υπάρξει πρόβλημα στους 4c/8t Sandy Bridge...ο Bulldozer είναι σχεδιασμένος για μέγιστες multithreading throughput επιδόσεις, ταχύτητες με ψηλά ρολόγια και πολύ προχωρημένο power management/efficiency... έχω μάθει να μην υποτιμάω την AMD σε αντίθεση με τους περισσότερους.

 

Περισσότεροι πυρήνες, περισσότερα FPS...

 

Από το Medal Of Honor στο Civilization 5 : 17 παιχνίδια που ήδη ωφελούνται από τις εξαπυρινες CPUs.

 

http://www.pcgameshardware.com/aid,794274/From-Medal-of-Honor-to-Civ-5-17-Games-that-already-benefit-from-six-cores-CPUs/Practice/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λάθος να μπερδεύεις 3D Engines με Art Direction...η Unreal 3 είναι πολύ δυνατή.

 

όταν λες πολύ δυνατή τι εννοείς? εγώ απλά εννοούσα ότι στο συγκεκριμένο game κάνανε πατάτα όσον αφορά τη χρήση της στο οπτικό αποτέλεσμα..ακόμα και το gears of war οπτικά είναι καλύτερο για μένα..και σίγουρα η unreal engine 3 είναι πάρα πολύ επιτυχημένη διότι συνδιάζει πολύ όμορφο οπτικά αποτέλεσμα με χαμηλές σχετικά απαιτήσεις, πράγμα το οποίο είναι το βέλτιστο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχει καποιος εγκαταστησει το παιχνιδι με quad cpu ας βαλει κανενα αποτελεσμα να δουμε τι παιζει με το CPU Utilization.....

 

LOST PLANET 2 BENCHMARK

TEST A DIRECTX 11

 

magicalsnap201010171314.png

 

 

ΑΝΑΛΥΣΗ 1680Χ1050

 

magicalsnap201010171301.png

 

 

lp2dx112010101713112668.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@p_under

 

Nicely done - αν και νομίζω ότι είσαι και 4G-capable. Επίσης με dual channel μάλλον θα κέρδιζες κάτι σε cpu score :-)

 

 

 

@ColdFusion

 

Αν είχες αφήσεις ένα task manager / performance να τρέχει από πίσω - θα έβγαινε ένα συμπέρασμα, χοντρικά ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει θεμα η μητρικη με αυτες τις μνημες . κ τα 2 κομματια που ειχα τα ιδια μου κανουν . σε dual ειναι , γι αυτο τα λεω αυτα .

 

edit thanks btw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εννοείς fps σε games, πιθανόν, αυτό που αντικατοπτρίζετε πλέον είναι η ολοένα και αυξανόμενη χρήση Multithread κώδικα στους μοντέρνους τίτλους.

 

Και υπόψιν, δεν έχουμε περάσει ακόμη στους multithreaded DX11 drivers από AMD και Nvidia...

 

i1465005_mofh.png

 

i1465006_cpu-01.png

 

Mιλουσα -και παλι- για καρτες γραφικων:-)

Σε αυτο το θρεντ μιλατε μόνο για benches επεξστων?

 

Aυτα τα πινακακια φανταζομαι οτι ειναι για τη ιδια καρτα σε ολους τους αναφερομενους επεξστες.

Πόσο και ποιοι επεξστες μπορουν να συμπληρωσουν μια καρτα και να δωσουν παραπανω frames ?

Πόσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εννοείς fps σε games, πιθανόν, αυτό που αντικατοπτρίζετε πλέον είναι η ολοένα και αυξανόμενη χρήση Multithread κώδικα στους μοντέρνους τίτλους.

 

Και υπόψιν, δεν έχουμε περάσει ακόμη στους multithreaded DX11 drivers από AMD και Nvidia...

 

i1465005_mofh.png

 

i1465006_cpu-01.png

 

Mιλουσα -και παλι- για καρτες γραφικων:-)

Σε αυτο το θρεντ μιλατε μόνο για benches επεξστων?

 

Aυτα τα πινακακια φανταζομαι οτι ειναι για τη ιδια καρτα σε ολους τους αναφερομενους επεξστες.

Πόσο και ποιοι επεξστες μπορουν να συμπληρωσουν μια καρτα και να δωσουν παραπανω frames ?

Πόσο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...