Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Δηλαδη στο Single Player η Nvidia ειναι μπροστα ενω στο Multi Player ειναι η AMD? Οπως και να εχει,το Single Player ηταν πολυ μεγαλη πατατα.Το Mw2 ειναι ετη φωτος μπροστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grimpr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Ναι, πέραν εάν είναι η δεν είναι πατάτα σαν game, πράγμα που δεν με ενδιαφέρει προσωπικά, το όλο θέμα κλειδώνει στο οτι όλο και περισσότερα Games περνάνε σε Multicore, η Crytek εαν θυμάμαι καλά έχει ισχυρισθεί ότι το Crysis 2 θα τρώει τους πυρήνες κολατσιό, για να δούμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Καιρος ηταν δεν νομιζεις?Το Crysis 2 θα τρεχει πολυ καλα και στα σημερινα συστηματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grimpr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Εαν δεν παίξει CPU Utilization τουλάχιστον 80% στους 6cores, και όχι μόνο της AMD...θα απογοητευτώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Θα δειξει,σε intel κατα 99% παντως θα παιζει καλυτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grimpr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Αυτό δεν μας απασχολεί και δεν είναι το θέμα της κουβέντας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Εμένα σαν Gamer με απασχολεί όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grimpr Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Θα δειξει,σε intel κατα 99% παντως θα παιζει καλυτερα. Πρόσεξε τι εύχεσαι... γιατί εάν οι 8 πυρήνες της AMD αποδειχθούν *ικανοί* και η CPU κλοκάρετε εύκολα με αέρα στα 4.5ghz, πιθανόν να υπάρξει πρόβλημα στους 4c/8t Sandy Bridge...ο Bulldozer είναι σχεδιασμένος για μέγιστες multithreading throughput επιδόσεις, ταχύτητες με ψηλά ρολόγια και πολύ προχωρημένο power management/efficiency... έχω μάθει να μην υποτιμάω την AMD σε αντίθεση με τους περισσότερους. Περισσότεροι πυρήνες, περισσότερα FPS... Από το Medal Of Honor στο Civilization 5 : 17 παιχνίδια που ήδη ωφελούνται από τις εξαπυρινες CPUs. http://www.pcgameshardware.com/aid,794274/From-Medal-of-Honor-to-Civ-5-17-Games-that-already-benefit-from-six-cores-CPUs/Practice/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
outlaw star Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Είναι λάθος να μπερδεύεις 3D Engines με Art Direction...η Unreal 3 είναι πολύ δυνατή. όταν λες πολύ δυνατή τι εννοείς? εγώ απλά εννοούσα ότι στο συγκεκριμένο game κάνανε πατάτα όσον αφορά τη χρήση της στο οπτικό αποτέλεσμα..ακόμα και το gears of war οπτικά είναι καλύτερο για μένα..και σίγουρα η unreal engine 3 είναι πάρα πολύ επιτυχημένη διότι συνδιάζει πολύ όμορφο οπτικά αποτέλεσμα με χαμηλές σχετικά απαιτήσεις, πράγμα το οποίο είναι το βέλτιστο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ColdFusion Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Αν εχει καποιος εγκαταστησει το παιχνιδι με quad cpu ας βαλει κανενα αποτελεσμα να δουμε τι παιζει με το CPU Utilization..... LOST PLANET 2 BENCHMARK TEST A DIRECTX 11 ΑΝΑΛΥΣΗ 1680Χ1050 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 το εχω το παιχνιδι, αλλα δεν εχω dx11 με ολα τερμα σε 1080p εβγαζα γυρω στα 43 fps (αλλα με v sync ενεργοπημενο), θα το ξανατρεξω μολις παω σπιτι χωρις vsync Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
caution Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 @p_under Nicely done - αν και νομίζω ότι είσαι και 4G-capable. Επίσης με dual channel μάλλον θα κέρδιζες κάτι σε cpu score @ColdFusion Αν είχες αφήσεις ένα task manager / performance να τρέχει από πίσω - θα έβγαινε ένα συμπέρασμα, χοντρικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p_under Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 εχει θεμα η μητρικη με αυτες τις μνημες . κ τα 2 κομματια που ειχα τα ιδια μου κανουν . σε dual ειναι , γι αυτο τα λεω αυτα . edit thanks btw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomnian Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Αν εννοείς fps σε games, πιθανόν, αυτό που αντικατοπτρίζετε πλέον είναι η ολοένα και αυξανόμενη χρήση Multithread κώδικα στους μοντέρνους τίτλους. Και υπόψιν, δεν έχουμε περάσει ακόμη στους multithreaded DX11 drivers από AMD και Nvidia... Mιλουσα -και παλι- για καρτες γραφικων Σε αυτο το θρεντ μιλατε μόνο για benches επεξστων? Aυτα τα πινακακια φανταζομαι οτι ειναι για τη ιδια καρτα σε ολους τους αναφερομενους επεξστες. Πόσο και ποιοι επεξστες μπορουν να συμπληρωσουν μια καρτα και να δωσουν παραπανω frames ? Πόσο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomnian Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2010 Αν εννοείς fps σε games, πιθανόν, αυτό που αντικατοπτρίζετε πλέον είναι η ολοένα και αυξανόμενη χρήση Multithread κώδικα στους μοντέρνους τίτλους. Και υπόψιν, δεν έχουμε περάσει ακόμη στους multithreaded DX11 drivers από AMD και Nvidia... Mιλουσα -και παλι- για καρτες γραφικων Σε αυτο το θρεντ μιλατε μόνο για benches επεξστων? Aυτα τα πινακακια φανταζομαι οτι ειναι για τη ιδια καρτα σε ολους τους αναφερομενους επεξστες. Πόσο και ποιοι επεξστες μπορουν να συμπληρωσουν μια καρτα και να δωσουν παραπανω frames ? Πόσο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα