Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


george_o/c

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαφορές θα υπάρχουν αλλά κακά τα ψέματα δεν έχουν πλέον νόημα, ειδικά για αυτούς τους 2 τίτλους. ένα RTS σχεδιασμένο single thread DX9 για να παίζει από laptops έως highend desktops και ένα αποτυχημένο survival horror. Δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο...Στο Crysis 2 θα είναι ενδιαφέρων τα πράγματα και σε όλους τους μελλοντικούς τίτλους που θα χρησιμοποιούν Havok για Physics...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εκανε 100% utilize σε 6core δεν θα ηταν μπροστα ο 970 και ας ειναι στα 3.5Ghz......

 

Ειναι οπως στην αρχη με τους Dual-core και τους Quad,που o E6850 3Ghz ηταν πιο γρηγορος απο τον Q6600 2.4Ghz στο Crysis π.χ

Αυτο γινοταν γιατι το Crysis ΔΕΝ κανει utilize quad core.

 

καλά αυτό εννοείται, αλλά ακόμη υποθέτω έχουμε δρόμο μπροστά μας...κάτσε πρώτα να υπάρξει 100% χρήση στους τετραπύρηνους και βλέπουμε για τους 6 core...πλάκα-πλάκα μου φαίνεται περίεργο που στο crysis δε βγάλανε κάποιο patch για την εκμετάλλευση των 4-cores cpu...υποθέτω ότι θα βοήθαγε ώστε να μη σέρνεται το παιχνίδι...για να δούμε στο καινούργιο τι θα γίνει..

 

---------- Προσθήκη στις 03:15 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:14 ----------

 

ιδια cache εχει

 

είσαι σίγουρος??γιατί εγώ σα να θυμάμαι ότι οι phenom έχουν 2mb/πυρήνα, ενώ οι 6-cores 1mb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είσαι σίγουρος??γιατί εγώ σα να θυμάμαι ότι οι phenom έχουν 2mb/πυρήνα, ενώ οι 6-cores 1mb

 

αυτο

εχει ιδια cache αλλα τη μοιραζεται με 2 επιπλεον πυρηνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξέχασα να δώσω το link των πινάκων και του review. Η 3D Engine του MOH πάντως είναι ένα τελευταίο Build της Unreal 3 βαριά πειραγμένης όπως αναφέρει το review. Είναι αναμενόμενο οτι η Unreal Engine 4 που γράφεται αυτήν την στιγμή για τους τίτλους του 2012+ ότι θα ξεπεράσει και τους 6 πυρήνες σε απαιτήσεις...

 

http://www.techspot.com/review/324-medal-of-honor-performance/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ειναι?Πιο απαισια γραφικα απο το MOH 2010 δεν εχω ξαναδει πραγματικα......

 

Ακομα και με κατι tweaks στο MOHAEngine.ini να δειξει τα μεγιστα παλι ειναι......Για κλαματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι οντως, sorry :o

 

no prob mate είναι και η ώρα:-)

 

---------- Προσθήκη στις 03:31 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:29 ----------

 

ξέχασα να δώσω το link των πινάκων και του review. Η 3D Engine του MOH πάντως είναι ένα τελευταίο Build της Unreal 3 βαριά πειραγμένης όπως αναφέρει το review.

 

http://www.techspot.com/review/324-medal-of-honor-performance/

 

πειραγμένη σίγουρα είναι..αλλά μάλλον προς το χειρότερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

no prob mate είναι και η ώρα:-)

 

---------- Προσθήκη στις 03:31 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:29 ----------

 

 

πειραγμένη σίγουρα είναι..αλλά μάλλον προς το χειρότερο...

 

Είναι λάθος να μπερδεύεις 3D Engines με Art Direction...η Unreal 3 είναι πολύ δυνατή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οτι και να λεμε τωρα.....To Unreal Tournament 3 για παραδειγμα ειναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλυτερο......

 

Τι phail ειναι αυτο?Η GTX285 τρεχει καλυτερα απο την 5870?Και ειναι AMD game......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οτι και να λεμε τωρα.....To Unreal Tournament 3 για παραδειγμα ειναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλυτερο......

 

Τι phail ειναι αυτο?Η GTX285 τρεχει καλυτερα απο την 5870?Και ειναι AMD game......

 

AMD game από που συμπεράνεις ότι είναι; Μάλλον Nvidia 3D Engine είναι η Unreal 3. Είναι γνωστή η αγάπη του Tim Sweeney στην NV.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ξεχνάς ότι η Unreal 3 χρησιμοποιείτε στο Single Player...Στο Multi είναι η Frostbite μηχανή της DICE...

 

Medal of Honor is unique in that it uses two different graphics engines for single player and multiplayer modes, so all the performance testing we are about show you will only reflect output in the single player mode.

ΑMD is proud to be a supporting partner for EA and DICE, respectively the publisher and developer of Medal of Honor. Through the AMD Gaming Evolved program, we have helped with the implementation of both DirectX® 11 technology and ATI Eyefinity multi-monitor technology into the game. The multiplayer version of the game has even been Validated for ATI Eyefinity for a truly immersive gaming experience.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...