Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

CPU PBO +100 Mhz, -30 mv

RAM 6200@30-38-38-48 (m-die)

MCR off, GMD off, PD off

Fabric 2200 Mhz

Nitro 1-1-0

GPU +260 Mhz,

VRAM +2000 Mhz

Περνάει TM5 (1:40:00 περίπου στο extreme config)

ff37000.png.fb012bea157e4ddd23b4dabe597ef158.png

image.png.294f130f0a3edb81b59f5f1b774b0da5.png

image.png.91c932d8d32584c1094b534d2e59928e.png

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 5
  • Απαντ. 25,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • BabisTs

    1775

  • ultraex2003

    1488

  • alldaynews

    1022

  • Mult1C0r3Cpu

    690

Δημοσ.
Στις 27/6/2024 στις 11:12 ΜΜ, kkatzos είπε

  Αυτό που λες είναι το min. Όντως το min μπορεί να είναι και τυχαίο καθώς μπορεί να αντιπροσωπεύει το 1 ή 2/3 frame στα 10.000 που έγιναν render.

Min fps είναι το χειρότερο δευτερόλεπτο μιας δοκιμής. Εκείνο μέσα στο οποίο παράχθηκαν τα λιγότερα καρέ(π.χ. 100 ή 60 ή 50 κτλ.).

Οι reviewers θα έπρεπε να είχαν ένα metric του στυλ 5% min fps. Δηλαδή, αν μια δοκιμή κρατάει 100 δευτερόλεπτα να έπαιρναν τον μέσο όρο των χειρότερων 5 δευτερολέπτων. Το 5% ή 1% ή 0,1% lows ΔΕΝ ειναι το ίδιο γιατί μετράει μεμονωμένα καρέ που καθυστέρησαν απλωμένα σε όλη την δοκιμή. Ο gamer όμως έχει πρόβλημα ΜΟΝΟ αν μαζευτούν πολλά τέτοια σε 1,2,3,... δευτερόλεπτα. 

Αναφορά σε κείμενο

Για τον ίδιο λόγο που δε διατηρεί και ο 10900Κ "τραπέζι" frame rate και κάνει αυτή τη βουτιά, κάθε φορά στο bench. Κάθε CPU έχει διαφορετικό προφίλ απόδοσης.

Άλλο λέω. Γιατί το προβάδισμα 25% του 3D έναντι του 10900K σε Χ σημείο δεν διατηρείται σε όλη την δοκιμή και στο τέλος εξανεμίζεται; Σε Intel διαφορετικών γενεών δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι παντού μπροστά και με σημαντική διαφορά το νεότερο μοντέλο. 

Αναφορά σε κείμενο

Βαμμένο Intel είναι το engine της σειράς Far Cry από αρχαιοτάτων ετών. Ασχολούμαστε με βλακείες του pirmen τώρα.

Δεν τιμά τη νοημοσύνη σου να λες ότι BMW X5 και BMW i3 είναι παρόμοια αμάξια επειδή παράχθηκαν από την ίδια εταιρεία. Όσο σχέση έχει δλδ ο 10900K με το ριζικά διαφορετικό arch του 12900K. Ακόμα και παλιότερα Intel δεν έχουν τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης στο τέλος του bench όσο ΟΛΑ τα ryzen.

Άρα κάτι γενικότερο πάει στραβά. Μάλλον το υποδεέστερο RAM σύστημα όταν δεν βοηθάει η κατά κανόνα μεγαλύτερη cache όλων των Ryzen(απέναντι στα αντίστοιχα Intel).

Αναφορά σε κείμενο

Ποιο draw distance βρε αδερφέ; Έχεις κολλήσει ότι το μέγεθος των assets "γεμίζει" την cache και δεν αποδίδει σωστά.

Το Flight Simulator με τον απέραντο κόσμο σε διαψεύδει. Και πολλά άλλα open world παιχνίδια. Δες τι γίνεται στο αχανές Death Stranding και στο Watch Dogs Legion.

Πολλά υποσυστήματα έχει ένα game. Δεν είναι μόνο το φόρτωμα των assets που κάνει ένα open world να διαφέρει. Γι αυτό και τα ερημικά τοπία του Death Stranding ή τα 3d assets στο έδαφος του MS Flight Sim δεν είναι το ίδιο με μια πόλη γεμάτη NPCs όπως το CP77. Ή ένα game όπου με γρήγορο traversal(π.χ. γρήγορη οδήγηση, ή glide στο spiderman) τα assets αλλάζουν ταχύτατα.

Όσον αφορά το WD Legion λογικά θα μιλάς για το canned bench. Όπου το FC6 μέσα σε μόλις 5 sec όπου 5800X3D~=10900K έδειξε γιατί δεν είναι αντιπροσωπευτικά πραγματικού gaming. Όπως και με τα canned bench των ACreed παλιότερα. Καμία επαφή με τις CPU απαιτήσεις σε μεγάλες πόλεις. Μόνο σαν GPU testers είναι-σχετικά-καλά.

Spoiler

LOL. Δηλαδή πιστεύεις ότι στο CP2077 o 5800X3D σε απόδοση θα είναι γενικά σαν το Tom's Diner (συγκεκριμένα εκεί που κάνει το min 🤣) και δεν υπάρχουν βαριά σημεία που αποδίδει όπως το bench. Τι να σου πω, δεν παλεύεσαι. Είμαι ανοικτός σε προκλήσεις. Στο δρόμο κάτω από το διαμέρισμα του V σου κάνει; Δεν έχω πρόβλημα να δοκιμάσω.

Προ καιρού είχα ποστάρει βίντεο δοκιμή από κάτοχο 5600X και 5800X3D. Τους έτρεχε με tuned RAM και η ψαλίδα μίκραινε αρκετά σε κάποια σημεία με γρήγορη οδήγηση. Ενώ αλλού ήταν >30%.

  • Haha 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Min fps είναι το χειρότερο δευτερόλεπτο μιας δοκιμής. Εκείνο μέσα στο οποίο παράχθηκαν τα λιγότερα καρέ(π.χ. 100 ή 60 ή 50 κτλ.).

Οι reviewers θα έπρεπε να είχαν ένα metric του στυλ 5% min fps. Δηλαδή, αν μια δοκιμή κρατάει 100 δευτερόλεπτα να έπαιρναν τον μέσο όρο των χειρότερων 5 δευτερολέπτων. Το 5% ή 1% ή 0,1% lows ΔΕΝ ειναι το ίδιο γιατί μετράει μεμονωμένα καρέ που καθυστέρησαν απλωμένα σε όλη την δοκιμή. Ο gamer όμως έχει πρόβλημα ΜΟΝΟ αν μαζευτούν πολλά τέτοια σε 1,2,3,... δευτερόλεπτα. 

Άλλο λέω. Γιατί το προβάδισμα 25% του 3D έναντι του 10900K σε Χ σημείο δεν διατηρείται σε όλη την δοκιμή και στο τέλος εξανεμίζεται; Σε Intel διαφορετικών γενεών δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι παντού μπροστά και με σημαντική διαφορά το νεότερο μοντέλο. 

Δεν τιμά τη νοημοσύνη σου να λες ότι BMW X5 και BMW i3 είναι παρόμοια αμάξια επειδή παράχθηκαν από την ίδια εταιρεία. Όσο σχέση έχει δλδ ο 10900K με το ριζικά διαφορετικό arch του 12900K. Ακόμα και παλιότερα Intel δεν έχουν τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης στο τέλος του bench όσο ΟΛΑ τα ryzen.

Άρα κάτι γενικότερο πάει στραβά. Μάλλον το υποδεέστερο RAM σύστημα όταν δεν βοηθάει η κατά κανόνα μεγαλύτερη cache όλων των Ryzen(απέναντι στα αντίστοιχα Intel).

Πολλά υποσυστήματα έχει ένα game. Δεν είναι μόνο το φόρτωμα των assets που κάνει ένα open world να διαφέρει. Γι αυτό και τα ερημικά τοπία του Death Stranding ή τα 3d assets στο έδαφος του MS Flight Sim δεν είναι το ίδιο με μια πόλη γεμάτη NPCs όπως το CP77. Ή ένα game όπου με γρήγορο traversal(π.χ. γρήγορη οδήγηση, ή glide στο spiderman) τα assets αλλάζουν ταχύτατα.

Όσον αφορά το WD Legion λογικά θα μιλάς για το canned bench. Όπου το FC6 μέσα σε μόλις 5 sec όπου 5800X3D~=10900K έδειξε γιατί δεν είναι αντιπροσωπευτικά πραγματικού gaming. Όπως και με τα canned bench των ACreed παλιότερα. Καμία επαφή με τις CPU απαιτήσεις σε μεγάλες πόλεις. Μόνο σαν GPU testers είναι-σχετικά-καλά.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

LOL. Δηλαδή πιστεύεις ότι στο CP2077 o 5800X3D σε απόδοση θα είναι γενικά σαν το Tom's Diner (συγκεκριμένα εκεί που κάνει το min 🤣) και δεν υπάρχουν βαριά σημεία που αποδίδει όπως το bench. Τι να σου πω, δεν παλεύεσαι. Είμαι ανοικτός σε προκλήσεις. Στο δρόμο κάτω από το διαμέρισμα του V σου κάνει; Δεν έχω πρόβλημα να δοκιμάσω.

Προ καιρού είχα ποστάρει βίντεο δοκιμή από κάτοχο 5600X και 5800X3D. Τους έτρεχε με tuned RAM και η ψαλίδα μίκραινε αρκετά σε κάποια σημεία με γρήγορη οδήγηση. Ενώ αλλού ήταν >30%.

Οταν γινεις σωστος και μιλας με αντικειμενικοτητα θα κανουμε κουβεντα. Τωρα δεν εχει νοημα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κουράζουμε το θέμα και γράφουμε μλκιες

Στις 30/6/2024 στις 12:47 ΜΜ, pirmen56 είπε

Προ καιρού είχα ποστάρει βίντεο δοκιμή από κάτοχο 5600X και 5800X3D. Τους έτρεχε με tuned RAM και η ψαλίδα μίκραινε αρκετά σε κάποια σημεία με γρήγορη οδήγηση. Ενώ αλλού ήταν >30%.

Τώρα κοίταξα το συγκεκριμένο βίντεο. Ο 5600Χ δουλεύει με 12 threads και ο 5800Χ3D με 8 threads γιατί ήταν με παλιά έκδοση του παιχνιδιού και στους 8-πύρηνους (και άνω) Ryzen είχε SMT off.

[AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.

Για τον ίδιο λόγο στις παλιές εκδόσεις του παιχνιδιού βλέπαμε 5600Χ > 5800Χ και 7600Χ > 7700Χ σε δύσκολα σημεία.

1-0 ;)

Στις 27/6/2024 στις 5:39 ΜΜ, pirmen56 είπε

Παρεμπιπτόντως, το τελευταίο κομμάτι του bench περιλαμβάνει μάχη με NPCs και το draw distance μεγαλώνει. Η φουκαριάρα η 3D cache γεμίζει με ένα σωρό πράγματα και δεν τα χωράει όλα. Οπότε λογικό να πέφτει στα τάρταρα(σε σχέση με την άδεια πόλη πριν). Όπως και στο CP77 όταν δεν παίζεις στην άκρη του πουθενά.

Καμία σχέση με 3D cache. Σε όλους τους Ryzen αυτή την πτώση κάνει στο τέλος. Ακριβώς την ίδια.

Δες τον tuned 5600 που δεν έχει 3D cache. Ίδια συμπεριφορά.

Spoiler

FC6-MAXATTACK.jpg.fa2a6d9a5f2261dcdd27e1e8cf96e4b9.jpg

2-0 ;)

Τέτοιες πονηρές και παραπλανητικές συγκρίσεις κάνεις και μετά είναι σφοδρή η σύγκρουση με την πραγματικότητα. 😂

Στις 30/6/2024 στις 12:47 ΜΜ, pirmen56 είπε

Όπως και με τα canned bench των ACreed παλιότερα. Καμία επαφή με τις CPU απαιτήσεις σε μεγάλες πόλεις.

Για πάρτη σου βάζω και την αρχαιολογία AC Odyssey, σε όποιο σημείο θες να δούμε πως πάει.

Στις 30/6/2024 στις 12:47 ΜΜ, pirmen56 είπε

Όσον αφορά το WD Legion λογικά θα μιλάς για το canned bench

Και in-game, όποιο σημείο θες βάζω. Τι άλλο να κάνω για να σταματήσεις να λες BS;

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kkatzos είπε

Κουράζουμε το θέμα και γράφουμε μλκιες

Τώρα κοίταξα το συγκεκριμένο βίντεο. Ο 5600Χ δουλεύει με 12 threads και ο 5800Χ3D με 8 threads γιατί ήταν με παλιά έκδοση του παιχνιδιού και στους 8-πύρηνους (και άνω) Ryzen είχε SMT off.

[AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.

Για τον ίδιο λόγο στις παλιές εκδόσεις του παιχνιδιού βλέπαμε 5600Χ > 5800Χ και 7600Χ > 7700Χ σε δύσκολα σημεία.

1-0 ;)

Καμία σχέση με 3D cache. Σε όλους τους Ryzen αυτή την πτώση κάνει στο τέλος. Ακριβώς την ίδια.

Δες τον tuned 5600 που δεν έχει 3D cache. Ίδια συμπεριφορά.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

FC6-MAXATTACK.jpg.fa2a6d9a5f2261dcdd27e1e8cf96e4b9.jpg

2-0 ;)

Τέτοιες πονηρές και παραπλανητικές συγκρίσεις κάνεις και μετά είναι σφοδρή η σύγκρουση με την πραγματικότητα. 😂

Για πάρτη σου βάζω και την αρχαιολογία AC Odyssey, σε όποιο σημείο θες να δούμε πως πάει.

Και in-game, όποιο σημείο θες βάζω. Τι άλλο να κάνω για να σταματήσεις να λες BS;

Αυτό εδώ λέω. Ένα μόλις χρόνο πίσω. Όταν το CP77 κυκλοφόρησε το 2020. Κανονικά δουλεύουν όλα εδώ. Και το game και τα CPU με το patch που λες.

Spoiler

 

Σε κάποια σημεία χαοτική η διαφορά υπέρ του 3D. Ειδικά όταν κάθεσαι ακίνητος. Σε γρήγορη οδήγηση η διαφορά πέφτει αρκετά έως πολύ για κάποιες στιγμές(π.χ. στο 01:20, 83 vs 78).

Αναφορά σε κείμενο

 

Καμία σχέση με 3D cache. Σε όλους τους Ryzen αυτή την πτώση κάνει στο τέλος. Ακριβώς την ίδια.

Δες τον tuned 5600 που δεν έχει 3D cache. Ίδια συμπεριφορά.

 

Αυτό ακριβώς λέω. Γιατί προσπαθείς να το αντιστρέψεις;

Όλα τα Ryzen σωριάζονται στο τέλος της δοκιμής του FC6 γιατί ΟΛΑ τα Ryzen βασίζουν τις επιδόσεις τους στην μεγαλύτερη cache(ποτέ δεν είχαν αντάξιο memory controller) Πάντα σε σύγκριση με το αντίστοιχο Intel της εποχής τους. Οι απλοί 5800X π.χ. δεν έχουν 3D cache αλλά σίγουρα έχουν πολύ περισσότερη από τα Intel 10XXX.

Αντίθετα τα Intel βασίζονται στο ανώτερο RAM performance. Π.χ. Ο 10900K tuned πλησιάζει το AIDA64 read bandwidth(65-70Gbps) αρκετών tuned Ryzen 7XXX που βλέπω στο insomnia(μέχρι 6.000Mhz RAM) παρά τη χρήση DDR4! (hint: Κοίτα λίγα ποστ πιο πάνω :))

Έτσι εξηγείται γιατί τα Intel είναι πιο χαμηλά σε avg fps αλλά πιο σταθερά στην όλη επίδοσή τους. Ενώ τα Ryzen τραμπάλες. Πότε στο Θεό τα fps και πότε στα τάρταρα. Με εντυπωσιακά average στο σύνολο για τα reviews. Τόσο τα 3D όσο και τα απλά.

Αν με τον όρο Intel friendly στο FC6 εννοείς την έκθεση αυτής της γενικότερης αδυναμίας τότε συμφωνούμε. Δεν έχουν ίδιο arch πάντως 5ΧΧΧ με 7ΧΧΧ, 12900K με 10900K κτλ.. Ξέχνα το. Αν η BMW X5 ανεβαίνει σε ένα βουνό αυτό δεν σημαίνει ότι θα το ανέβει και η BMW i3 επειδή είναι...BMW. Δεν υπάρχει BMW friendly δρόμος.

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Αυτό εδώ λέω. Ένα μόλις χρόνο πίσω. Όταν το CP77 κυκλοφόρησε το 2020. Κανονικά δουλεύουν όλα εδώ. Και το game και τα CPU με το patch που λες.

Το ίδιο βίντεο λέω και εγώ. Δες 4-5-6 threads που έχουν μονοψήφιο ή πολύ χαμηλό usage. Με SMT θα είχαν μόνιμα υψηλό usage όλα τα threads.

Και βέβαια πάλι πας να δημιουργήσεις εντυπώσεις και να διαστρεβλώσεις την πραγματικότητα.

Αλλά δε χρειάζεται πολύ ψάξιμο: 3 Δεκ 2022 είναι το βίντεο, 21 Σεπ 2023 με την έκδοση 2.0 ενεργοποιήθηκε (επιτέλους) το SMT σε όλους τους Ryzen.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Σε κάποια σημεία χαοτική η διαφορά υπέρ του 3D. Ειδικά όταν κάθεσαι ακίνητος.

Βέβαια, γιατί αρκούν τα 8 threads.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Σε γρήγορη οδήγηση η διαφορά πέφτει αρκετά έως πολύ για κάποιες στιγμές(π.χ. στο 01:20, 83 vs 78).

Και εδώ τα 12 του 5600Χ κάνουν δουλίτσα ενώ τα 8 του 3D είναι εντελώς ανεπαρκή.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Αυτό ακριβώς λέω. Γιατί προσπαθείς να το αντιστρέψεις;

Όλα τα Ryzen σωριάζονται στο τέλος της δοκιμής του FC6 γιατί ΟΛΑ τα Ryzen βασίζουν τις επιδόσεις τους στην μεγαλύτερη cache(ποτέ δεν είχαν αντάξιο memory controller) Πάντα σε σύγκριση με το αντίστοιχο Intel της εποχής τους. Οι απλοί 5800X π.χ. δεν έχουν 3D cache αλλά σίγουρα έχουν πολύ περισσότερη από τα Intel 10XXX.

LOL

Θα μας τρελάνεις; Μήνες τώρα μας έχεις φάει τα αυτιά για την αναποτελεσματικότητα της 3D cache.

Και τώρα σου δείχνω ότι ΔΕΝ είναι η 3D cache το πρόβλημα και εσύ αλλάζεις τροπάριο και λες ότι είναι γενικά η cache.

ξανα-LOL

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Δεν έχουν ίδιο arch πάντως 5ΧΧΧ με 7ΧΧΧ

Ίδιο arch κατά βάση είναι, άλλο memory controller και ρολόγια.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Πότε στο Θεό τα fps και πότε στα τάρταρα.

Αυτό δεν ισχύει. Μόνο στο FC6 το είδαμε.

Στο CP2077 π.χ. ο 5800X3D την ίδια διακύμανση ακριβώς κάνει με τον 12900Κ. Απλά ο δεύτερος έχει λίγο υψηλότερα fps.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Αν με τον όρο Intel friendly στο FC6 εννοείς την έκθεση αυτής της γενικότερης αδυναμίας τότε συμφωνούμε.

Γενικότερη αδυναμία δεν είναι. ΑΝ ήταν θα τη βλέπαμε συνέχεια. Δεν την είδαμε πουθενά άλλου, μόνο στο FC6.

Επεξ/σία από kkatzos
Δημοσ.

Δεν θυμόμουν ότι πέρασαν 3 χρόνια για αυτό. Πάντως, μέσες άκρες κοντά είναι fix on με fix off(vid). Επίσης, δεν καταλαβαίνω γρι από όσα λες. Χωρίς το fix κόβονται threads από τα μεγαλύτερα Ryzen; Γιατί είναι σαν να λες ακριβώς αυτό. BTW, το βίντεο είναι με 5900X.

>>Και εδώ τα 12 του 5600Χ κάνουν δουλίτσα ενώ τα 8 του 3D είναι εντελώς ανεπαρκή.

Spoiler

 

 

Αναφορά σε κείμενο

 

LOL

Θα μας τρελάνεις; Μήνες τώρα μας έχεις φάει τα αυτιά για την αναποτελεσματικότητα της 3D cache.

 

Μήνες τώρα λέω ότι οποιοδήποτε CPU βγάζει XY average fps χάρη στην μεγάλη cache που διαθέτει θα έχει χειρότερα frame drops και γενικά ασταθέστερες επιδόσεις από CPU που βγάζει παρόμοια average fps βασιζόμενο σε ανώτερο RAM performance(με παράλληλη υστέρηση σε cache). Ενώ θα κερδίζει και λιγότερο από το ram tuning.

Είναι θέμα λογικής καθαρά. Η RAM είναι το τελευταίο στάδιο αν δεν βρεθεί κάτι στις cache(L1,L2,L3). Πολλά cache misses έχουν συνήθως τα κακογραμμένα games. Οπότε...

υ.γ.: 3D cache=μεγαλύτερη L3 cache(μέσω στοίβαξης). Τίποτε άλλο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Πάντως, μέσες άκρες κοντά είναι fix on με fix off(vid)

Στον 5900Χ μπορεί να είναι κοντά γιατί είναι 12-πύρηνος. Ακόμα και χωρίς SMT έχει 12 threads.

Τα 8 threads σίγουρα δε φτάνουν όμως.

Εδώ και εδώ ο φίλος σου ο Spartan αυτά έλεγε. Επιβεβαιώνω και εγώ.

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Χωρίς το fix κόβονται threads από τα μεγαλύτερα Ryzen;

Ακριβώς.

Μέχρι και 6-core είχε SMT on το παιχνίδι. Άρα 5600 και 7600 το έτρεχαν πάντα νορμάλ.

Από 8-core και πάνω έτρεχε με SMT off. Οι μεγάλοι (12-core+) δεν είχαν θέμα γιατί είχαν πολλούς πυρήνες.

Οι 8-πύρηνοι όμως με 8 threads έτρωγαν φάπες.

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Μήνες τώρα λέω ότι οποιοδήποτε CPU βγάζει XY average fps χάρη στην μεγάλη cache που διαθέτει θα έχει χειρότερα frame drops και γενικά ασταθέστερες επιδόσεις από CPU που βγάζει παρόμοια average fps βασιζόμενο σε ανώτερο RAM performance

Για κοίτα εδώ διακυμάνσεις ο 13900Κ του azazil. 31% κάτω από το average τα τελευταία sec. 34% ο 5800Χ3D.

Τεζαρισμένος o azazil με μνήμες μέσα στο 8000+ range. Οπότε δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά που λες 😂

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 2/7/2024 στις 9:48 ΜΜ, kkatzos είπε

Για κοίτα εδώ διακυμάνσεις ο 13900Κ του azazil. 31% κάτω από το average τα τελευταία sec. 34% ο 5800Χ3D.

Τεζαρισμένος o azazil με μνήμες μέσα στο 8000+ range. Οπότε δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά που λες 😂

Για το fix ξέρεις καλύτερα ως κάτοχος. Βλέπω όμως αρκετό utilization και στον 5800X3D στο αρχικό βίντεο. Επειδή δεν ξέρουμε 100% αν έχει ανοίξει το παλιότερο fix mod ας το αφήσουμε.

Για το FC6 τώρα. Ή έτρεξε ο azazil με υπερβολικά ασταθές σύστημα(το λέει κιόλας) ή με διαφορετικά settings(όχι δηλαδή ultra με RT ultra). Εδώ π.χ. φαίνεται να είναι αναμενόμενα σταθερός, για intel. 19% απόσταση από το ολικό average. Ακόμα μικρότερη από το μέσο της δοκιμής.

Spoiler

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Βλέπω όμως αρκετό utilization και στον 5800X3D στο αρχικό βίντεο. Επειδή δεν ξέρουμε 100% αν έχει ανοίξει το παλιότερο fix mod ας το αφήσουμε.

Ε όχι (1) . Ξέρουμε.

Δεν έχει SMT on. Αν είχε δε θα έβλεπες μονοψήφια νούμερα usage ούτε για πλάκα.

Το utilization που λες εσύ μπορεί να οφείλεται σε άλλη σαβούρα που έτρεχε από πίσω, video rec, load balancing averaging στο software reading κτλ κτλ.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Εδώ π.χ. φαίνεται να είναι αναμενόμενα σταθερός, για intel. 19% απόσταση από το ολικό average.

Ε, όχι (2)

21% σε αυτό που δείχνεις = (206-163)/206

25% ο 5800Χ3D = (150-112)/150

Τρομερές διαφορές 🤣

Ο 10900Κ σου έχει μόλις 15% διαφορά (130-110)/130. Άρα βλέπω ότι η Intel χάλασε τη συνταγή και πλέον αυτό που έλεγες...

Στις 1/7/2024 στις 10:02 ΜΜ, pirmen56 είπε

Έτσι εξηγείται γιατί τα Intel είναι πιο χαμηλά σε avg fps αλλά πιο σταθερά στην όλη επίδοσή τους. Ενώ τα Ryzen τραμπάλες. Πότε στο Θεό τα fps και πότε στα τάρταρα.

... δεν ισχύει.

Τραμπάλα έγιναν και οι 13/14th gen και εσύ τρως το ένα άκυρο μετά το άλλο. 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, kkatzos είπε

Ε όχι (1) . Ξέρουμε.

Δεν έχει SMT on. Αν είχε δε θα έβλεπες μονοψήφια νούμερα usage ούτε για πλάκα.

Το utilization που λες εσύ μπορεί να οφείλεται σε άλλη σαβούρα που έτρεχε από πίσω, video rec, load balancing averaging στο software reading κτλ κτλ.

Κάνω edit γιατί κατάλαβα επιτέλους τι παίζει με το Fix. Υπήρξε το ανεπίσημο που διόρθωνε την επίδοση σε όλα τα Ryzen και το επισημο της 1,05 version που το έκανε μόνο μέχρι τα 6 cores. Ενώ για όλα τα cores επίσημη διόρθωση βγήκε 3 χρόνια μετά περίπου.

https://www.tomshardware.com/news/cyberpunk-2077-cpu-scaling-benchmarks

Από το review του Tom's hardware(με RT ULTRA) ο στοκ 5600X με FIX είναι ~6% πάνω από στοκ 5800X χωρίς. Βλέποντας και τα υπόλοιπα νούμερα από μεγαλύτερα μοντέλα, αλλά και μεταξύ των Intel, το σημείο που έτρεξε ήταν αρκετά CPU heavy.

Σχετικά με το utilization. Ο 5900X με fix off(SMT off) δεν έχει κανένα thread σε μονοψήφιο usage. Ο 5800X3D στην άλλη δοκιμή έχει 3-4 ανενεργά συνήθως, που αν έτρεχε κάποιο πρόγραμμα από πίσω, ειδικά encoding, κατά πάσα πιθανότητα θα είχαμε όλα τα threads γεμάτα(ικανό διψήφιο ποσοστό).

Πάντως και με αυτό το utilization ο 5800X3D σχεδόν ισοδυναμεί σε αξιοποίηση πόρων με τον 5600X. Δεν βλέπεις 8 threads off όπως π.χ. στο Spiderman μετά τα πρόσφατα patches που κλείνουν εσκεμμένα το SMT.

Αναφορά σε κείμενο

 

Ε, όχι (2)

21% σε αυτό που δείχνεις = (206-163)/206

25% ο 5800Χ3D = (150-112)/150

Τρομερές διαφορές 🤣

Ο 10900Κ σου έχει μόλις 15% διαφορά (130-110)/130. Άρα βλέπω ότι η Intel χάλασε τη συνταγή και πλέον αυτό που έλεγες...

... δεν ισχύει.

Τραμπάλα έγιναν και οι 13/14th gen και εσύ τρως το ένα άκυρο μετά το άλλο. 😂

 

Στατιστική ξέρεις; Διακύμανση μετράμε γύρω από τον μέσο όρο. Όχι από ακραίες τιμές(το λεγόμενο εύρος). Πριν το υπολόγισες σωστά. Μόλις είδες όμως ότι δεν συμφέρει το γύρισες σε απόσταση από την μέγιστη τιμή.

Τι να κάνουμε. Μέχρι και οι στατιστικοί επιστήμονες τα παίρνουν από την Intel.

Περιμένω απάντησή σου και από κάτω βροχή likes από αντικειμενικούς της AMD.

εδιτ: Έκανες λάθος και νόμισα ότι πήρες max για τον 13900K(286 max) γράφοντας 206. 

201 έχει average. 201-163/201=0,19 ή 19% έχει απόσταση από average. 15% o 10900Κ λόγω μικρότερης cache. Αντίστοιχα 27% για 7800X3D. Ενώ έχει σχεδόν ίδιο avg με 13900K χάνει 12% σε min fps.

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Στατιστική ξέρεις; Διακύμανση μετράμε γύρω από τον μέσο όρο. Όχι από ακραίες τιμές(το λεγόμενο εύρος). Πριν το υπολόγισες σωστά. Μόλις είδες όμως ότι δεν συμφέρει το γύρισες σε απόσταση από την μέγιστη τιμή.

Ρε συ, ξέρεις να κάνεις απλές πράξεις ή θα μας τρελάνεις εδώ μέσα;

Τι μας συμφέρει και δε μας συμφέρει; Αυτά τα κάνεις εσύ. Ποια απόσταση από τη μέγιστη τιμή; Ποιες ακραίες τιμές;

 

Λοιπόν στον 5800Χ3D έχουμε:

150 average και 112 min

α) 150/112 = 34% υψηλότερο average από το min

β) (150-112)/150 = 25% χαμηλότερα το min από average

 

για τον 13900Κ έχουμε:

206 average και 163 min

α) 206/163 = 26% υψηλότερο average από το min

β) (206-163)/206 = 21% χαμηλότερα το min από average

 

Χρησιμοποίησα το (β) και καλά έκανα γιατί μας ενδιαφέρει πόσο χαμηλότερα είναι το min από το average (γύρω από το μέσο όρο που λες και εσύ) και όχι το αντίστροφο. 25% vs 21% λοιπόν και πρέπει να σε πονάει πολύ γιατί σου χαλάει το αφήγημα.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Για να λήξει το θέμα οριστικά. Review που έκανε συγκριτικά και με FIX και με RT(CPU heavy):

https://www.tomshardware.com/news/cyberpunk-2077-cpu-scaling-benchmarks

5800X χωρίς FIX είναι αρκετά πιο πάνω από 5600X χωρίς FIX. 18%. 

(Στο 5800Χ vs 5600X σίγουρα έχω βρει reviews CP2077 με τον 5600Χ λίγο πάνω σε lows τουλάχιστον αλλά το θέμα δεν είναι αυτό). To θέμα είναι ότι αμφισβητείς αυτό που έχουν δεδομένο οι πάντες. Είσαι δηλαδή αρνητής της πραγματικότητας.

Πάρε 3 βιντεάκια στα γρήγορα για να δεις διαφορές SMT on/off σε 8-core. Υπάρχουν άπειρα αν θες να δεις.

Υπάρχει και η δήλωση του Spartan που την πέταξες στον κάλαθο.

Spoiler

692s

Spoiler

 

Spoiler

 

Το πιο ωραίο είναι το τελευταίο γιατί δείχνει και τη δραματική διαφορά στο CPU utilization και αποδεικνύει περίτρανα ότι στο βιντεάκι που επικαλείσαι έχουμε 5600Χ κανονικά, δηλαδή με SMT on και 5800Χ3D με SMT off.

Τέτοια fanboy-γυαλιά δεν έχω ξαναδεί.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Ακόμα και η παράθεση που κάνεις για το FIX λέει ότι μόνο τα 6 cores και κάτω ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ. Χαντακωμένος βγαίνει ο 5600X και όχι ο 5800X3D χωρίς fix.

This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.

Πονηρίδης όπως πάντα. Για να δούμε όμως όλο το κείμενο:

Spoiler

[AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.

Λέει λοιπόν ότι σύμφωνα με δοκιμές που έκαναν είδαν ότι όφελος έχουν μόνο 6-core και κάτω. 🤣

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ΑΜΠΑΛΟΥΣ devs και testers. Ξέρει και ο τελευταίος gamer ότι το CP2077 χρησιμοποιεί όσα threads του δώσεις αλλά αυτοί έκαναν δοκιμές και είδαν ότι φτάνουν τα 8 threads ΟΥΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Για να δούμε τώρα και το Update 2.0 τι έφερε:

Spoiler

[AMD SMT] Introduced a new AMD Simultaneous Multithreading (SMT) switch located in Settings → Gameplay → Performance. It allows you to set SMT to Off (only physical cores), On (all logical cores) or Auto (ensuring the performance average across different locations and situations in game is optimal). This change was implemented in cooperation with AMD and is based on tests conducted on both sides.

Εδώ λέει λοιπόν ότι (ή μάλλον παραδέχονται εμμέσως) ότι σύμφωνα με νεότερες δοκιμές μάλλον είχαν κάνει μαλακία στο Update 1.05 και τόσο χρόνια οι 8-core είχαν χαμηλότερη απόδοση.

Βάζουμε λοιπόν και τη δυνατότητα επιλογής ώστε οι 12/16-core να έχουν δυνατότητα να παίξουν με SMT off. Οι 8-core AMD εννοείται πρέπει να έχουν πάντα SMT on.

Αρκετά όμως. Σε βάζω μία και στο ignore list γιατί πέρα από κουραστικός είσαι και προκλητικός.

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...