Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 25,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • BabisTs

    1775

  • ultraex2003

    1488

  • alldaynews

    1022

  • Mult1C0r3Cpu

    690

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι ένα με την 3050 stock και ο 10600K 5.2/5.0

 

Untitled.jpg

High Settings

Untitledh.jpg

High +DLSS Performance  

Untitled.jpg

Επεξ/σία από iTron
  • Like 9
Δημοσ.
20 ώρες πριν, nvidiafan είπε

Red Devil 6900XT Ultimate (2900-3000mhz) με LC bios

Timespy: https://www.3dmark.com/spy/26700995

Timespy.jpg.af528a8dca31effe0f63edf85bb8108d.jpg

Timespy extreme: https://www.3dmark.com/spy/26702088

Timespy_extreme.jpg.c0046adbc30a52b88725b5b065b13027.jpg

Firestrike: https://www.3dmark.com/fs/27327484

Firestrike.jpg.f4f16f16bbc302b8f3f8e348cb051bf7.jpg

SOTTR 1080p highest

SOTTR.jpg.91cf6dc1802445fd48ac4d9ea6d685b7.jpg

Νταξ' κέρδισες... Μετά από αυτό ποιος θα τολμήσει να ξαναποστάρει εδώ...🙇‍♂️:P

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, chrisde είπε

Νταξ' κέρδισες... Μετά από αυτό ποιος θα τολμήσει να ξαναποστάρει εδώ...🙇‍♂️:P

Χαχαχα δεν το βλεπω ανταγωνιστικα το θεμα αλλα για τη χαρα του overclocking :P

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Donwload: Basemark GPUScore: Relic of Life

Basemark Oy is a software enterprise offering development tools for the automotive industry. The company was founded in Helsinki in 2015 and has operations in Finland, Germany and the US. Basemark is the developer of Rocksolid Core - the world's first automotive end-to-end operating system and platform covering all vehicle functions for software-defined vehicles. Basemark also develops system performance evaluation tools such as Basemark Automotive Testing Suite and GPUScore

 

GPUScore: Relic of Life is a graphics benchmark that utilizes real-time raytracing.

It is aimed for PC's and laptops that have a raytracing capable graphics card.

Relic of Life supports both DirectX 12 and Vulkan 1.2 graphics API's.

Supported graphics API's: DirectX 12 and Vulkan 1.2
Rendering resolution: 2560 x 1440 
Maximum texture resolution: 4096 x 4096 
Texture compression: BC7
The ray tracing rendering techniques used are the following:

Raytraced Reflections, multiple bounces
Raytraced Global Illumination
Physically Based Rendering
Ground Truth Ambient Occlusion (GTAO)
Temporal Anti-Aliasing (TAA)
Volumetric Lighting
Bone and Vertex Animations

Επεξ/σία από iTron
  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...