Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ultraex2003 είπε

νεο MSI Afterburner 4.6.2 Beta 1

Version 4.6.2

https://www.guru3d.com/files-details/msi-afterburner-beta-download.html

Added new MSI Steampunked skin by Drerex design

Improved skin engine:

Optimized skin rendering performance for skins using multiple overlapped animated indicators

Added position smoothing support to skinned indicators

Now skinned applications can forcibly disable indicator animation if necessary

Skin format reference guide has been updated to v1.8 to document these changes

Notes on Animated Steampunk Skin - 4.6.2 is optimized to improve performance of background animation rendering of new Steampunked skin, however, skin animation can still be rather performance hungry on old slow CPUs. So keep your eyes on CPU usage when using this skin, and if it is too high for you, you may try to do the following things to reduce it:

Set skin composition mode to "layered with colorkey" (the fastest one) if you were using "layered with alpha" mode. Layered skin composition mode with alpha channel is the slowest one and the most CPU hungry due to using per-pixel transparency

Reduce skin scaling factor in UI properties of MSI AB, higher skin scaling values cause higher CPU load

Disable animation completely, currently there is no dedicated option for it in GUI, however you can do it via editing the config and setting EnableAnimatedIndicators to 0

Άθλιο το νέο skin πάντως. Θα μείνω στο τελευταίο που έβγαλαν (με το 4.6.1).

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DEADLAZARUS είπε

Άθλιο το νέο skin πάντως. Θα μείνω στο τελευταίο που έβγαλαν (με το 4.6.1).

Ναι δε τρελάθηκα και εγω να σου πω αλλά οκ έχει και τις άλλες επιλογές μέσα στα  skins !!

Επεξ/σία από ultraex2003
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

3770k @  4.5 

290 trixx stock

drivers   19.10 απο  win 10 insider

win 10 insider 1903 /18895

 

Sniper Elite V2 Remastered

Ingame bench /Ultra Preset /1080p 

 

 

SEV2_Remastered_2019_05_15_11_31_44_611.jpg

SEV2_Remastered_2019_05_15_11_31_13_646.jpg

Επεξ/σία από ultraex2003
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, outlaw star είπε

Πόσο πραγματικό vcore έχεις δώσει στον 2700X για 24/7 στα 4,25?

δεν ειναι στα 4250 ειναι stock με Pbo enabled και -0,0875V ,ο δικος μου για 4250Mhz θελει 1.425v με llc3

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.
Στις 19/4/2019 στις 4:35 ΜΜ, kats777 είπε

Παρθενος του OC μπαινω σιγα σιγα..

Screenshot_12.png

Αδερφέ του γαμησες τα πέταλα με το 1.55

Η Ιντελ προτείνει 1.36 με απόλυτο ανεπίσημο μαξ τα 1.45

Θα σηκωθεί να φύγει από το σοκετ μόνος του.

Στις 20/4/2019 στις 7:08 ΠΜ, BabisTs είπε

αυτά είναι vcore (1.55+ v).........μου θυμίζεις Fx 8350 εποχές όταν τον είχα....όχι ντιντιδικα πράγματα με τους σημερινούς cpus που ζητάνε 1.3v-1.35v (max για daily) για να μην φάνε κανα degradation αργότερα....Ωραίος!

Αυτό είναι Vcore που αμφιβάλω αν δουλεύει ακομα ένα μήνα μετα...

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Αδερφέ του γαμησες τα πέταλα με το 1.55

Η Ιντελ προτείνει 1.36 με απόλυτο ανεπίσημο μαξ τα 1.45

Θα σηκωθεί να φύγει από το σοκετ μόνος του.

Αυτό είναι Vcore που αμφιβάλω αν δουλεύει ακομα ένα μήνα μετα...

Για ένα run δεν νομίζω να του έπαθε κάτι bro........

Δημοσ.

membench απο το DRAM calculator v1.5.1 ,για οποιον ενδιαφερεται κατεβαζει το calculator ,τρεχει membench ,ταυτοχρονα κανει και ενα συντομο check για errors (με Hci memtest) Τρεχει και σε Intel

easy.png.06881a050425f6e6c3cefff7878165a8.png

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, BabisTs είπε

Για ένα run δεν νομίζω να του έπαθε κάτι bro........

Είναι τόσο out of spec που σε ambient cooling ίσως "άρπαξε" λίγο. Ελπίζω να μην το κράτησε daily.

  • Like 4
Δημοσ.

νεο update>>>   RTSS v7.2.3 Beta 1 Build 20575

http://download-eu2.guru3d.com/rtss/RTSSSetup723Beta1Build20575.rar>>>

Changes list includes:


· Updated digital signature for the installer and the main executable. Considering that whitelisting new digital signature in anticheat systems may take significant amount of time, the previous whitelisted MSI GlobalSign digital signature is still being used for hook libraries, media encoding core and plugins in order to provide continuous gaming experience to the community
· Interoperability D3D11 page flips on some systems are now filtered by framerate calculation module in OpenGL/Vulkan applications. This change should fix issues with On-Screen Display flickering and double displayed framerate in new experimental Vulkan codepath in No Man’s Sky under certain conditions
· Added workaround for Intel HD Graphics Direct3D driver bug, causing some parts of On-Screen Display to be invisible or rendered in solid black color in Direct3D8 and Direct3D9 applications on integrated Intel GPUs
· Added Vulkan bootstrap layer for Vulkan On-Screen Display implementation. Now On-Screen Display in Vulkan applications is supported for dynamic RivaTuner Statistics Server start scenario (i.e. when you start RivaTuner Statistics Server while target Vulkan application is already running). Bootstrap layer usage also eliminates the need of setting application detection level to high for some Vulkan applications loading Vulkan runtimes dynamically (e.g. Dota 2 or Rage 2)
· Improved implementation of hook library connection to shared memory. New implementation improves On-Screen Display compatibility with some third party applications (e.g. PPSSPP) for dynamic RivaTuner Statistics Server start scenario
· Improved skin engine:
o Optimized skin rendering performance for skins using multiple overlapped animated indicators
o Added position smoothing support to skinned indicators

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...