Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ είσαι bro....

http://www.guru3d.com/articles_pages/f1_2017_pc_graphics_performance_benchmark_review,4.html

australia / clear weather /  cockpit camera view /  ultra quality / ASSAO / x16 AF / taa /1 lap

Περιμένω πως και πώς το καινούργιο (λιώσιμο το 2017 έχει φάει) μετά τις 20 Αυγούστου μιας και είμαι fan του είδους......

 

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, BabisTs είπε

Εδώ είσαι bro....

http://www.guru3d.com/articles_pages/f1_2017_pc_graphics_performance_benchmark_review,4.html

australia / clear weather /  cockpit camera view /  ultra quality / ASSAO / x16 AF / taa /1 lap

Περιμένω πως και πώς το καινούργιο (λιώσιμο το 2017 έχει φάει) μετά τις 20 Αυγούστου μιας και είμαι fan του είδους......

Ωραίος,εγώ τα έπαιζα παλιά. F1 2011 πρέπει να είχα παίξει τελευταία. 

Τώρα επέστρεψα πάλι στα racing .Έλιωσα dirt 4 ,f1 τώρα και ψιλοπαίζω και λίγο forza horizon. Λέω να χτυπήσω το motorport γιατί το horizon παραείναι arcade για τα γούστα μου. Το σκέφτομαι μήπως πάρω μια και καλή το 8 που θα βγεί σε λίγο...

Για τις ρυθμίσεις τις ίδιες αλλά με default το camera view ήμουν.

  • Like 2
Δημοσ.
On 04/07/2018 at 08:54, BabisTs said:

Με το καλό να έρθει πρώτα και θα μπεί στο τραπέζι των benches........για να δούμε και σε τι κομμάτι silicon lootery θα τύχω......Για asus strix / msi / giga κοίταγα αλλά σε evga κατάληξα για πρώτη φορά σε gpu....

Λογω εμπειριας mining, απο τις καρτες που εχω η EVGA ftw2 μακραν η καλυτερη. Τωρα βεβαια θεμα τυχης ηταν προφανως, αλλα και παλι, μεγαλη διαφορα απο τις υπολοιπες. Κραταγε πολυ ψηλα ρολογια undervolted στον πατο.

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, strawman είπε

Λογω εμπειριας mining, απο τις καρτες που εχω η EVGA ftw2 μακραν η καλυτερη. Τωρα βεβαια θεμα τυχης ηταν προφανως, αλλα και παλι, μεγαλη διαφορα απο τις υπολοιπες. Κραταγε πολυ ψηλα ρολογια undervolted στον πατο.

Δεν είχα ξανασχοληθεί με καμία υλοποίηση πέρα από asus / gigabyte /sapphire (από πλευράς amd) από πλευρά gpus γενικά.....αλλά από την συγκεκριμένη κυρία ftw3  έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος........είναι total focus ώστε το real boost να μην το χάνει (μιας και 2,0ghz stock είναι απλά κομπλέ) ......θερμοκρασίες σε origins δεν σπάνε τους 61-62 βαθμούς εύκολα αυτήν την εποχή....και ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με undervolt.......η συγκεκριμένη υλοποίηση σε νεράκι απλά θα οπλοφορούσε μιας και οι πασκάλ είναι τέρμα ευαίσθητες στα temps.......πυρήνας έως 2040-2050 mhz πάει χαλαρά και μνήμες από άλλον πλανήτη μιάς +800-850 παίζουν κομπλέ σε games...το σημαντικό είναι στο real boost που απλά δεν σπάει εύκολα και έρχονται καλά νουμεράκια σε benches και games......dual bios......και δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με undervolt........Σαν πρώτη εντύπωση με κέρδισε η evga και μόνο καλά λόγια έχω να πώ......

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως για stability tests στην GPU το ACO ειναι λουκουμι. Αμα βγαζεις 10 λεπτα gameplay στο ACo κατα 99% ειναι stable η καρτα σου. 

Για το mining που σου ειπα, στα ιδια settings οι gigabyte παιζαν στα 1670-1720 πυρηνα και η evga 1820-1870. Μεγαλη διαφορα..

Τωρα δεν ξερω αν ειμαι offtopic αλλα θα το γραψω εδω, μιας και βρηκα και σενα και τον zaknafein (καθως και τα AMDοπαλικα που ξερουν απο μνμηες)με τουμπανιασμενες μνημες. Μεσα στην εβδομαδα σκοπευω να τσιμπησω ενα 4266C19 κιτακι. Μου χε πει ο zaknas θα δουλεψει αλλα διατηρω κατι αμφιβολιες, χω διαβασει διαφορα. Δεν ανεβαζεις και κανα gaming bench (360p αναλυση 😛 ) να δουμε πως παει το frequency vs latency, γιατι σκεφτομαι ισως να παω σε 3600C16. 

Επεξ/σία από strawman
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, strawman είπε

Μεσα στην εβδομαδα σκοπευω να τσιμπησω ενα 4266C19 κιτακι. Μου χε πει ο zaknas θα δουλεψει αλλα διατηρω κατι αμφιβολιες, χω διαβασει διαφορα.

Όλα είναι θέμα imc αλλά και mobo αν θα σου παίξουν κομπλέ......

Τα καλύτερα b-dies σε g.skill για tweakarisma που κυκλοφορούν είναι αυτά (όχι ότι αν πάρεις άλλα δεν θα μπορέσεις να φτάσεις την απόδοση των εν λόγω , απλά από την εταιρεία έρχονται με "λίγο καλύτερο" binning σε  mhz / timmings / vdimm)......

https://www.skroutz.gr/s/13967988/G-Skill-Trident-Z-16GB-DDR4-4600MHz-F4-4600C19D-16GTZKKC.html

4600/19=242

https://www.skroutz.gr/s/13815286/G-Skill-Trident-Z-RGB-16GB-DDR4-4133MHz-F4-4133C17D-16GTZR.html

4133/17=243

https://www.skroutz.gr/s/9347633/G-Skill-TridentZ-16GB-DDR4-3600MHz-F4-3600C15D-16GTZ.html

3600/15=240

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 3
Δημοσ.
23 ώρες πριν, strawman είπε

Μου χε πει ο zaknas θα δουλεψει αλλα διατηρω κατι αμφιβολιες, χω διαβασει διαφορα. Δεν ανεβαζεις και κανα gaming bench (360p αναλυση 😛 ) να δουμε πως παει το frequency vs latency, γιατι σκεφτομαι ισως να παω σε 3600C16. 

4000+σφικτά timings είναι εντελώς λοτταρία, οι extreme overclockers κάνουν mobo binning για να καταλάβεις (μιλάω για τυπάκια που τρέχουν 4000 C12). Αλλά για παιχνίδια τα οφέλη σταματάνε κάπου στα 3600-3800 το πολύ, που καμία σοβαρή mobo δεν θα έχει πρόβλημα εκεί, ακόμα και με σφικτά timings.

Στο θέμα freq vs latency παίζει ρόλο και το παιχνίδι, κάποια είναι λίγο πιο ευαίσθητα στο ένα ή  στο άλλο, με τις μεγάλες διαφορές να φαίνονται κυρίως στα min & max fps κατά κύριο λόγο.

3600/16 είναι 2ο-3ο χειρότερο bin για b-dies, αλλά και πάλι ένα tweak το δέχονται (3600 c15 / 3800 c16 παίζουν σχετικά άνετα βλ. με λογικά v dimm / io / sa). Αν θες να έχεις καλές πιθανότητες για 3600c14 πήγαινε τουλάχιστον σε 3600c15.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά το bios update (περίεργο πράγμα.....:ph34r:) ελαφρώς καλύτερα result από μένα σε F1 / origins / FC5 ....... ( 1 - 3fps έχω δει διαφορά προς τα πάνω)

Πάτημα με Far Cry 5 Bench settings guru3d pack ( http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_1050_3gb_review,15.html )

1080ti stock

8700K 5.0ghz

1080p

148fps

 

Χωρίς τίτλο 2.png

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 5
Δημοσ.
11 hours ago, Zaknafein said:

4000+σφικτά timings είναι εντελώς λοτταρία, οι extreme overclockers κάνουν mobo binning για να καταλάβεις (μιλάω για τυπάκια που τρέχουν 4000 C12). Αλλά για παιχνίδια τα οφέλη σταματάνε κάπου στα 3600-3800 το πολύ, που καμία σοβαρή mobo δεν θα έχει πρόβλημα εκεί, ακόμα και με σφικτά timings.

Στο θέμα freq vs latency παίζει ρόλο και το παιχνίδι, κάποια είναι λίγο πιο ευαίσθητα στο ένα ή  στο άλλο, με τις μεγάλες διαφορές να φαίνονται κυρίως στα min & max fps κατά κύριο λόγο.

3600/16 είναι 2ο-3ο χειρότερο bin για b-dies, αλλά και πάλι ένα tweak το δέχονται (3600 c15 / 3800 c16 παίζουν σχετικά άνετα βλ. με λογικά v dimm / io / sa). Αν θες να έχεις καλές πιθανότητες για 3600c14 πήγαινε τουλάχιστον σε 3600c15.

Δεν με καινε τα σφικτα timmings, ας δουλεψει 4266-C19. Θα ειναι πατος στα games πιστευεις? 

Και αντε πες παω 4000 / 3800, ποσο σφιξιμο θα παιχτει περα απο τα main timmings? Πρεπει να σφιξω και τα tertiary λες για να στρωσει? Γενικα εχω χαθει λιγο με το τι να παρω. Καλα μη φανταστεις οτι με καιει το gaming performance. Με καιει δηλαδη, αλλα δεν παιρνω γιαυτο τις μνημες 😜 

Δημοσ.

New RTSS beta is available for download (720 beta 4)

http://msi-afterburner.guru3d.com/RTSSSetup720Beta4.rar

 

- Added new SyncPeriods profile entry for scanline synchronization mode. SyncPeriods is defining number of full synchronization periods to be waited for when performing scanline synchronization. Other words, it is limiting framerate to RefreshRate/(SyncPeriods+1).
- Added tri-state skinned buttons support in the skin engine
- Now "Scanline sync" button is a tri-state button allowing you to switch between single, double and half scanline synchronization modes.
- Slightly improved VTotal calibration implementation.
- Updated context help for scanline synchronization related controls.

P.S. I'm not sure if you realize it, but you can combine single scanline synchronization mode with various scanline sync timeout settings to achieve 3x/4x/5x and so on refresh rates. For example, if you enable single scanline synchronization mode and set target scanline to 1, you're waiting for exact rasterizer position (scanline 1) before presenting each frame, i.e. get a functionality similar to traditional VSync with adjustable tearline position and reduced input lag. Then, if you edit profile and set SyncTimeout to 1, you're defining timeout as RefreshPeriod/SyncTimeout = RefreshPeriod and getting something close to NVIDIA's adaptive VSync, when synchronization is NOT performed when you're waiting longer than timeout, i.e. when the framerate drops below refresh rate. Now, if you set SyncTimeout to 3 for example, then you're defining timeout as RefreshPeriod/3. So the first frame will be synchronized to scanline 1, the second and the third frames sync will take exactly RefreshPeriod/3 due to timeout, the fourth frame will be synchronized to scanline 1 again and so on in the loop. So you'll effectively get scanline synchronized 3x refresh rate framerate.
 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...