mcrae13 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Απογευματινά run, daily clocks πλέον και μνήμες στα 3466 ! 8
BabisTs Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Μιας και έπεσε στα χέρια μου η συγκεκριμένη.....για backup gpu μέχρι να έρθει η κυρία gtx 2080 .... και ξεκινάμε δοκιμές με πασχάλη.....max real boost 1860mhz......και 38 βαθμοί στο καρτόνι (auto fan)..... Επεξ/σία 3 Απριλίου 2018 από BabisTs 10
ultraex2003 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 msi afterburner v4.5.0 beta 5 !! https://forums.guru3d.com/threads/rtss-6-7-0-beta-1.412822/page-57 >> Download Changes list includes the following: · Added power user oriented restore points system. Experienced users may use new /backup and /restore command line switches to create multiple named restore points containing full backups of MSI Afterburner's settings (including hardware profiles and custom hardware monitoring plugin configurations) and restore settings from any previously created restore point if necessary · Original RivaTuner's monitoring history fragment selection and selected fragment processing functionality is back! Now you may hold <Shift> and press left mouse button on initial desired position in hardware monitoring window to begin fragment selection, then drag mouse cursor to desired final position and release left mouse button to select a fragment. The following functionality is available for selected fragments: · When the fragment is selected, minimum and maximum displayed values are estimated within selected fragment only. This feature can be used if you don't need the global minimum and maximum values, estimated during whole monitoring session, and wish to see local minimum and maximum values estimated within some shorter period of time (e.g. during benchmark application runtime only) · When the fragment is selected you may use the context menu of any graph to set tracking marker into the local minimum or maximum position within the selection. This feature can be used to automate the process of identifying and visualizing the moments of reaching peak values (e.g. peak GPU temperature) on desired fragments · Added new open source GPU plugin. The plugin shows third party developers how to extend MSI Afterburner's GPU monitoring functionality and implement own GPU specific sensors in plugins using GPU enumeration and identification API. The plugin is demonstrating implementation of D3DKMT GPU performance counters providing unified vendor agnostic per-engine GPU usage, dedicated and shared memory usage monitoring · RTSS has been upgraded to slightly newer build, which fixes the problem the problem with screen capture feature in On-Screen Display preview window when RivaTuner Statistics Server is installed in UAC-protected folder 2 2
BabisTs Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Απίστευτο κομματάκι σε μνήμες......πυρήνας 2012mhz και μνήμες στα τέρματα..........Strixoni το μικρό gpu......8400+ gpuscore.....μπήκε στο territory της 1050ti..... Επεξ/σία 4 Απριλίου 2018 από BabisTs 4
BabisTs Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) cpu:4.9ghz & gpu στα 2038mhz max real boost.....και μνήμες στο +1000 στο msi afterburner....(2252mhz vram).... 8450+ gpuscore Επεξ/σία 4 Απριλίου 2018 από BabisTs 4
Spartan117 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 γκουχ FSE: https://www.3dmark.com/fs/15257048 TS: https://www.3dmark.com/spy/3559922 TSE: https://www.3dmark.com/spy/3559702 4
BabisTs Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάμε και μία πρωτιά με 4790Κ και gtx 1050 ..... https://www.3dmark.com/search?_ga=2.65580526.1927649769.1522872257-715922027.1522872257#/?mode=advanced&url=/proxycon/ajax/search2/cpugpu/fs/P/1811/1110/7526?minScore=0&cpuName=Intel Core i7-4790K&gpuCount=1&gpuName=NVIDIA GeForce GTX 1050 https://www.3dmark.com/fs/15257426 Πρωτιά και στην γενική ανεξαρτήτου cpu..... https://www.3dmark.com/search?_ga=2.245143493.1590574627.1522904288-807770903.1522904288#/?mode=advanced&url=/proxycon/ajax/search2/gpu/fs/P/1110/7526?minScore=0&gpuName=NVIDIA GeForce GTX 1050&gpuCount=0 Επεξ/σία 5 Απριλίου 2018 από BabisTs 6
Spartan117 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάντως πέρα από την πλακα το νερό βοηθάει αρκετά, απλά έπρεπε να μάθω ότι τα bench έτσι πως είναι δομημένα στο 3DMark πιέζουν GPU πρώτα που ανεβάζει την θερμοκρασία του νερού που επηρεάζει την σταθερότητα του CPU bench. Μέχρι να το μάθω αυτό... Το εύκολο είναι να έχεις ξεχωριστά loops για CPU/GPU. Επεξ/σία 4 Απριλίου 2018 από Spartan117 2
TRILOBYTER Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Στο total war warhammer 2 μου δινει 100% gpu usage και 50-70% cpu usage μονο. Σας φαινεται λογικο αυτο? GTX 1050ti με pentium g3258. Στα medium settings στο benchmark εβγαλε average 50fps στα 1080p.
mcrae13 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Assasin's Creed Origins The curse Of The Pharaos 3mins shot 1440p - [email protected] - 16gb ram@3466c16 - 1080ti@2000 1
ultraex2003 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) χαχα χα νεο κολλημα !! PC.Building.Simulator !! προσπαθησα να τρεξω 3dmark και με threadripper 1950x σετακι αλλα μου κρασαρε....... αν ειναι δυνατον !!! για περισσοτερες πληροφοριες οποιος θελει εδω στο θεμα !! Επεξ/σία 7 Απριλίου 2018 από ultraex2003
Spartan117 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 4 ώρες πριν, ultraex2003 είπε χαχα χα νεο κολλημα !! PC.Building.Simulator !! προσπαθησα να τρεξω 3dmark και με threadripper 1950x σετακι αλλα μου κρασαρε....... αν ειναι δυνατον !!! για περισσοτερες πληροφοριες οποιος θελει εδω στο θεμα !! Χρυσό κομμάτι σου πέτυχε! + 2k GPU score από K|NGP|N https://www.3dmark.com/spy/2739749
~Palpatin~ Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Στις 04/04/2018 στις 10:29 ΜΜ, Spartan117 είπε Πάντως πέρα από την πλακα το νερό βοηθάει αρκετά, απλά έπρεπε να μάθω ότι τα bench έτσι πως είναι δομημένα στο 3DMark πιέζουν GPU πρώτα που ανεβάζει την θερμοκρασία του νερού που επηρεάζει την σταθερότητα του CPU bench. Μέχρι να το μάθω αυτό... Το εύκολο είναι να έχεις ξεχωριστά loops για CPU/GPU. Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλες από που φίλε μου; Το υγρό στο κύκλωμα έχει ουσιαστικά ίδια θερμοκρασία παντού εκτός εάν λες για διαφορά 0.1C που υπάρχει Συγνώμη αλλά ασχολούμαι σχεδόν 10 χρόνια με νερά και αυτά που γράφω είναι εκτός από εμπειρία και μετρημένα.
Spartan117 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, ~Palpatin~ είπε Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλες από που φίλε μου; Το υγρό στο κύκλωμα έχει ουσιαστικά ίδια θερμοκρασία παντού εκτός εάν λες για διαφορά 0.1C που υπάρχει Συγνώμη αλλά ασχολούμαι σχεδόν 10 χρόνια με νερά και αυτά που γράφω είναι εκτός από εμπειρία και μετρημένα. Αυτό ακριβώς λέω, το ότι αν τρέχεις GPU μαζί με CPU load ανεβάζει θερμοκρασία το νερό σε όλο το loop. Και αν τρέχεις GPU load πριν από CPU load επειδή ανέβασες την θερμοκρασία του νερού (γιατί σε 100% load έχει άλλο power draw από idle) επηρεάζεις αρνητικά το CPU bench.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα