Προς το περιεχόμενο

Κάρτα γραφικών με 200ευρώ

Harkon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα σας,

αν έχετε την καλωσύνη και τον χρόνο θα ήθελα να μου προτείνετε

μια κάρτα γραφικών PCI-E μέχρι 200ευρώ (οκ κ 210 να είναι δεν πεθάναμε, εκεί γύρω πάντως).

θα ήθελα να έχει DVI σαφώς και προαιρετικά την υποστήριξη 2 οθονών ταυτόχρονα.

επειδή από κάρτες γραφικών είμαι παντελώς άσχετος, τί θα έπρεπε να προσέξω να έχει ή να μην έχει; τα ΜΒ παίζουν το απόλυτο κριτήριο;

σας ευχαριστώ

Δημοσ.

Καταρχήν την κάρτα την θες για games; Αν ναι, πάρε μια 8800 GT (αν βρεις βέβαια!!! και άμα βρεις να πας να το "ρίξεις" στο τζόγο!!! :lol:), αλλιώς σε λίγες μέρες στο πλαίσιο θα είναι διαθέσιμες οι 3870 της ATI...Και όχι τα MB δεν είναι το απόλυτο κριτήριο

Δημοσ.

η 8800 δεν ειναι πολυ ακριβή; εννοώ ξεφεύγει απ τα 200 + λίγο..

κυρίως για παιχνίδια την θέλω (να παίζει UT2007, ίσως Gears of War, θα επιθυμούσα να υποστηρίζει directx10 αν κ ακουσα πως σύντομα θα βγάλουν καινούργιο μη συμβατό με το 10χ - ισχύει; - ) (Δεν ασχολούμαι με video editing Κτλ)

με ελάχιστες αποκλίσεις το Pc μου είναι:

3GHz P4, MSI 945P NEO5-F, 2GB RAM ( 1 + 1 @533MHz)

Δημοσ.

Τα τελευταία κομμάτια που είχε το πλαίσιο ήταν στα 215 ευρώ. Αυτά που λένε για "μη συμβατά με κάρτες" κλπ είναι όλα χαζομάρες! Εγώ πάντως πιστεύω ότι στο σύστημα σου θα ταίριαζε περισσότερο μια 3870/3850 απ' ότι μια 8800 GT...

Δημοσ.

κατ αρχάς σας ευχαριστώ για την άμεση απόκριση, ειλικρινά!

η GeCube λέει σαν μάρκα; γιατί όλο Nvidia + Ati ακούω.

βασικά θα κάνω σταδιακά αναβάθμιση σε όλο το pc απλά είπα να ξεκινήσω από αυτή γιατί μ κάνει νερά, σηκώνει θερμοκρασία κ κρασάρει σε παιχνίδια.

Δημοσ.

όλες μια χαρά είναι και σαν μάρκες και μην το ψάχνεις τόσο πολύ όλες οι vga αν είναι ίδιο interface κάνουν σε όλα το board

όταν βγαίνουν καινούριες κάρτες όλες ακολουθούν το refrence board τις Nvidia/Ati οποτε είναι όλες ίδιες ;)

Δημοσ.

Η συγκεκριμένη gecube που σου έδειξε εχει τσιπάκι ATI.