Προς το περιεχόμενο

2900gt VS 8800gt VS 3870


sepultribe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 357
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
...και θα παρω και την 3870/η την 50 μαλλον,,,για να σου δειξω οτι αξιζει παραπανω απο την 8800γτ.

 

*αναστεναγμός*

Δημοσ.
Θα το ξαναπω για λλη μια φορα. Η αρχιτεκτονκη της ΑΤι λογω του οτι ειναι σε cluster tvn 5+1 τα shaders θελει πολυ optimization στο scheduling και για αυτο το λογο μπορει υπο συνθηκες να εχει πολυ μεγαλα οφελη απο drivers.

 

Διορθωσούλες επιτρέπονται; 4 clusters with 16 ALUs each. Each ALU is capable of MADD+MADD in a Vec4+scalar arrangement (vec4 MADD = 4*2Flops = 8 Flops, skalar MADD = 1*2flops = 2 flops; 8+2= 10 Flops; thus

4 clusters * 16 ALUs * 10 FLOPs * 0.742GHz = 475 GFLOPs/s

 

Εν μέρη δεν έχεις άδικο αλλά σε καθαρά αριθμητικές εφαρμογές και ειδικά να πάρει κανείς μια GPGPU εφαρμογή που τρέχει μόνο ΜΑDD εντολές μια R6x0 θα δώσει μιας G8x0 τα πανιά στο χέρι.

 

Και ναι σε πραγματικά παιχνίδια είναι όντως πολύ πιο δύσκολη η βελτιστοποίηση του compiler, αλλά το ουστιαστικό πρόβλημα της αρχιτεκτονικής ξεκινάει από το γεγονός ότι έχει μόνο 4 clusters.

 

To Χenos όπως και το R600 χρησιμοποίησαν μια βασική λογική που προερχόταν από το παλιό και ακυρωμένο "R400" που δεν είδε ποτέ το φως της ημέρας. Μια 4*4 αρχιτεκτονική που όμως είχε και 4 TMUs ανά cluster. Aντί λοιπόν να ανεβάσουν τον αριθμό των clusters θεώρησαν πιο δόκιμο να πλατύνουν απλά κάτα ένα τεράστιο ποσοστό το κάθε ALU.

 

H κάθε τετράδα TMU λειτουργεί σε όλες τις σημερινές GPU περίπου σαν μια επιπλέον μονάδα SIMD που λειτουργεί παράλληλα με τα ALU SIMD. ΄Ετσι έχεις σε μια G80 4 ΤΜUs ανά cluster (8 clusters * 4 TMUs = 32 TMUs) και σε μια R600 4 TMUs ανά cluster (4 clusters * 4 TMUs = 16 TMUs). Kαι να θέλανε δεν γινόταν έτσι εύκολα να προσθέσουν επιπλέον TMUs.

 

Mετά έρχεται και η ιστορία με τα ROPs; 4 ROPs per ROP partition / R600 και 4 ROPs per ROP partition G80 (16/R600 - 24/G80).

 

Αν τώρα πάμε πιο βαθειά και αναλύσουμε τις εκάστοτε δυνατότητες όσων αφορά το κάθε TMU ή ROP θα νυχτώσουμε. Στα γρήγορα 32z/clock R600 & 96z/clock G80.

 

Nαι μεν παίζει ρόλο αυτό που λες αλλά αν δεν υπήρχαν όλες οι άλλες αδυναμίες η οποιαδήποτε R6x0/RV6x0 θα έδινε της κάθε G8x/9x τα πανιά στο χέρι, είτε έχει πιο πολύπλοκη βελτιστοποίηση στον compiler είτε όχι.

 

Το ιδιο δεν ισχυει για τη G80/G92 αρχιτεκτονικη που ειναι αρκετα πιο απλη. Οσο για τα review το hardwre cnucks δειχνει ναι μεν τη 8800γτ να ειναι γρηγοροτερη στα περισσοτερα παιχνιδια για μερικα frames αλλα και 3870 κερδιζει σε μερικα και σε ελαχιστα υπαρχει μεγαλη διαφoρα. Να μη μηλισω για OC και χωρις vmod μαλιστα. Τωρα ειδικα που το bios bug λύθηκε περιμενο 1000αρι με νερο. Και μπορεις να κανεις OC κai se Crossfire τωρα.

 

Πιο απλή δεν θα το έλεγα καν. Κατά πολύ πιο πολύπλοκη θα έλεγα εγώ. Πρώτον γιατί τα ALUs εδώ έχουν αρκετές επεμβάσεις με το χέρι για να φτάσουν συχνότητες ως και 1.5GHz (μέχρι σήμερα) και κοστίζει και αρκετούς transistors η όλη δουλειά και δεύτερον λόγω της πλειάδας μονάδων TMU/ROPs και του 6*64bit ελεγκτή μνήμης.

 

Μια μάλλον περίεργη περιγραφή θα ήταν ότι το R600 είναι μια προσπάθεια να επιταχυνθεί στο μέγιστο δυνατό η αποτυχημένη αρχιτεκτονική του "R400" και το G80 μια γέφυρα μεταξύ του P10 της πάλαι ποτέ 3DLabs και του Pentium4 της Ιntel, χωρίς όμως να κληρονομήσει της αδυναμίες αμφότερων.

 

Eίναι λάθος να μαρκάρει κανείς το R600 σαν αποτυχία σε αυτό θα συμφωνήσω, απλά είναι ο Γιωργάκης Παπανδρέου στις κάρτες γραφικών. ΄Οταν η ATI είχε την ευκαιρία να πάει το μαχαίρι στο κόκκαλο για ριζικότερες αλλαγές αποφάσισε να πάρει μια πιο συντηρητική οδό και τα λάθη πάντα πληρώνονται.

Δημοσ.

opoios thelei trexei na prolavei sto plaisio!eferan tin 8800gt EVGA sta 270 euro mazi me to crysis.

Egw tin pareigeila k mou eipan paraskeui tha tin exw sta xeria mou.leei 24 wres paradosi opote tin exoun!auta!osoi pistoi trexteeee!

Δημοσ.

Εγω εκανα μεγαλη υπομονη αλλα τελικα εκανα την αναβαθμιση

O prescott 3.2 σε socket 478 με την 7600gt agp ειχαν αρχισει να δειχνουν την ηλικια τους και δεν κρατηθηκα αλλο... εχω και vista.

Πηρα την sparkle 8800gt με 217 ευρω τελικα ενω ειχα ξεκινησει την παραγγελια (πριν 2 εβδομαδες περιπου) για evga

Δημοσ.

rodos123 μπορεί να μας τα έπρειξες ολίγον τι, εδω μέσα αλλα το τελευταιο συγκριτικό που προσάρτισες είναι όλα τα λεφτά.

Ευχαριστώ.

Παίδες κοιτάξτε την έκτη σελίδα του συγκριτικού, 'Results, 1280x1024, 4xAA/16xAF' η 3870 σκίζει κυριολεκτικά την 8800GT.

Εγώ για να πώ την αλήθεια έκλεινα προς 8800GT αλλα μετά τα συγκεκριμένα αποτελέσματα νομίζω θα πάω προς 3870 άλλωστε εγώ προσωπικά δέ νομιζω οτι θα παίζω παιχνίιδια σε μεγαλύτερη ανάλυση απο 1280χ1024, εξάλου η 19'' Acer που έχω δέν σηκώνει και παραπάνω, όπως εξάλου, οι περισσότεροοι που έχουν ώς 19'' δέν σηκώνουν παραπάνω.

Οπότε γιατί να πάρω μια κάρτα που για να αποδώσει τα μέγιστα θέλει τουλάχιστον 21'' οθόνη (1680x1050) (για να αλλάαξω οθόνη;; ).

Εσείς τί λέτε για όλ' αυτά ;;

Δημοσ.

Μιας που το είπες, αυτός που έγραφε τα πινακάκια θα μπορούσε μήπως να μας εξηγήσει,

 

ΠΩΣ γίνεται η 3870 στο Lost Planet Cave, στα 1280χ1024 0xΑΑ + 0xAF

να έχει 42 καρέ και

 

στα 1280χ1024 4xΑΑ + 16xAF να έχει ΑΥΞΗΣΗ 7 καρέ, πιάνοντας 49????

 

Το ίδιο δείχνει και στο "Lost Planet Snow" όπου απο τα 32 πάει στα 39 καρέ μόλις ενεργοποιείς ΑΑ + AF.

 

Οι άλλες 2 χάνουν σε επιδόσεις, όπως είναι και το λογικό.

 

Πφφ, και περιμένουμε 98χχ για "free AA" ,σύμφωνα με τον "Reviewer" εδω επιτυγχάνεται ήδη και ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ 7 ΚΑΡΕ....

 

EDIT: Και στο Crysis, δείχνει ΑΥΞΗΣΗ 4 ΚΑΡΕ, ανεβαίνοντας πάλι σε 4x antialiasing kai 16x anisotropic....

 

LOL , KAI Στο Company of Heroes ,το ΙΔΙΟ.

Δημοσ.

ΟΠΟΙΑ Κ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ 2900ΧΤ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΘΕΣΙΝΑ ΝΕΑ.ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΘΑ ΒΓΕΙ Η 8800GTS ΜΕ ΤΟΝ G92 ΠΥΡΗΝΑ.ΘΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΙ Κ ΤΗΝ 8800GTX.ΑΝ ΠΑΛΙ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ 1 8800GT ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΑΝΙΚΗ.ΟΧΙ ΠΩΣ Η ΑΤΙ/ΑΜD ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Η NVIDIA ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...