Προς το περιεχόμενο

Tom Clancyʼs Rainbow Six Vegas 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανακοινώθηκε επίσημα...

 

Ubisoft Antes Up With Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2

 

Team Rainbow Returns to Celebrate10th Anniversary of Rainbow Six Franchise in Sin City in 2008

Today Ubisoft, one of the worldʼs largest video game publishers, announced that it is developing Tom Clancyʼs Rainbow Six® Vegas 2 for next-generation consoles and PC. Developed at Ubisoft Montreal by the same team that created the award-winning Tom Clancyʼs Rainbow Six Vegas, the highly anticipated sequel is scheduled for a March 2008 release. Tom Clancyʼs Rainbow Six Vegas 2 is the sixth iteration in the wildly successful Rainbow Six franchise which celebrates its 10th anniversary in 2008 with more than 16 million units sold worldwide to date.

 

“Tom Clancyʼs Rainbow Six Vegas took the gaming world by storm in 2006 thanks to its technological advances and gameplay innovations,” said Yves Guillemot, president and chief executive officer at Ubisoft. “We are convinced that Tom Clancyʼs Rainbow Six Vegas 2 will remain a pioneer in the highly competitive first person shooter genre, bringing more of what Rainbow Six fans love to the table.”

 

The highly anticipated sequel to the winner of numerous awards, including IGNʼs 2006 Best First Person Shooter and Best Online Game, Tom Clancyʼs Rainbow Six Vegas 2 will push the franchise to new heights by adding new gameplay features and even more stunning visuals. Players will encounter an intense solo campaign that uses new tactical possibilities in various locations around Sin City. As expected with one of the pioneer franchises for online multiplayer Tom Clancyʼs Rainbow Six Vegas 2 will also break new ground in both co-op and adversarial modes, while providing unprecedented interaction between the solo and multiplayer modes.

 

6214620071120_180009_0_big.jpg

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Τί να κάνουν και αυτοί, αφού έχουν τα δικαιώματα, συνεχίζουν να βγάζουν παιχνιδάκια της σειράς.

Η ubi έχει κάνει πολλά εγλήματα στην καριέρα της, αλλά το ότι σκότωσε τη σειρά R6 ήταν από τα μεγαλύτερα.

Δημοσ.
Τί να κάνουν και αυτοί, αφού έχουν τα δικαιώματα, συνεχίζουν να βγάζουν παιχνιδάκια της σειράς.

Η ubi έχει κάνει πολλά εγλήματα στην καριέρα της, αλλά το ότι σκότωσε τη σειρά R6 ήταν από τα μεγαλύτερα.

 

Δεν έχω παίξει τα προηγούμενα της σειράς και συνεπώς δεν μπορώ να τα συγκρίνω.

Όμως το R6V είναι το μόνο παιχνίδι που έπαιξα το τελευταίο 6μηνο στον υπολογιστή και το τερμάτισα με μεγάλη μου χαρά.

Οπότε για μένα είναι ευπρόσδεκτο και το 2. :-)

Δημοσ.

UE3 ήταν και το πρώτο,απλά έκανα μια διαπίστωση :P

Το "Nice :-D" δεν το έγραψα για το ότι θα χρησιμοποιεί πάλι την UE3,αλλά γιατί χάρηκα που θα βγει 2 ^^

Δημοσ.
UE3 ήταν και το πρώτο,απλά έκανα μια διαπίστωση :P

Το "Nice :-D" δεν το έγραψα για το ότι θα χρησιμοποιεί πάλι την UE3,αλλά γιατί χάρηκα που θα βγει 2 ^^

 

La8os to proto itan Unreal Engine 2,5 :-).

Aplos opos ides exi diafores i version 3 einai pio elafria apo tin V 2.5.

Δημοσ.
Τί να κάνουν και αυτοί, αφού έχουν τα δικαιώματα, συνεχίζουν να βγάζουν παιχνιδάκια της σειράς.

Η ubi έχει κάνει πολλά εγλήματα στην καριέρα της, αλλά το ότι σκότωσε τη σειρά R6 ήταν από τα μεγαλύτερα.

Γενικά συμφωνώ. Το las vegas, πάντως, το ευχαριστήθηκα, πολύ όμορφα γραφικά και φωτισμοί, καθόλου κακό A.I. και πολύ δράση. Ακόμα και σήμερα το έχω φορτωμένο στο pc και παίζω καμιά πιστούλα terrorist hunt όταν μπορώ. Περιμένω το 2 με ανυπομονησία.

Δημοσ.

Παιδιά όπως και να έχει το προγενέστερο las vegas το ξέρουμε ήδη, το δοκιμάσαμε και ήταν πολύ καλό. Συνέχεια έχει το επόμενο το οποίο όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες θα είναι ακόμα πιο καλό!!! Όπως άλλωστε τα περισσότερα Tom Clancy's...Άντε να δούμε πότε θα έρθει...

Δημοσ.
Περίεργο...

Όπου διαβάζω για Unreal 3 engine το λένε.

 

Εχω την εντυπωση οτι για αυτο και καποια παιχνιδια αλλα η Ubi ειχε αγορασει τα δικαιωματα της Unreal2 engine απο την Epic και δημιουργησε σταδιακα μια heavily modified U2 engine.. Εξ ου και το Unreal engine 2.5

 

Και εγω για Unreal 3 engine βλεπω απο τοτε που βγηκε και μαλιστα το γεγονος οτι χρησιμοποιει deferred shading και δεν σε αφηνε να κανεις AA force through CP το ενισχυει αυτο, αλλα καπου ειχα ειχα δει οτι ισχυε το πρωτο που ειπα τελικα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...