bandit4 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 αν κανεις την συγκριση για τους λογαριασμους προ 2play δλδ , παγιο οτε+ιντερνετ+εξοδα τηλεφωνιας, τοτε το 2play συμφερει με κλειστα ματια.εμενα δλδ μια χαρα προσφορα μου κανει σε σχεση με αυτα που πληρωνα πριν.
xolloth Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 ε βεβαια! εγω πληρωνα πριν με 2αρα γραμμη και τηλεφωνο 200 ευρω το διμηνο. τωρα ειμαι κατα 60% πιο κατω.
gdevil Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Δεν νομίζω ότι θα αυξήσουν τις τιμές αν τα ''βρούνε σκούρα''. Απλά θα καθυστερήσουν περαιτέρω μειώσεις μέχρι να αντισταθμίσουν τις ζημίες τους. Αν σε αυτά προσθέσουμε ότι δεν έχουν προσφορές για κλήσεις προς κινητά (όπως είπε ο PETROS13) έχουν υψηλή ρευστότητα(>45 εκατ. ?) που σημαίνει ότι έχουν φράγκα στα ταμεία δεν έχουν ''αγγίξει'' το ομολογιακό τους και παρόλα αυτά έχουν κάνει γερές επενδύσεις σε υποδομή μάλλον το μέλλον διαγράφεται αν όχι λαμπρό, τουλάχιστον ευμενές. Προσωπικά, καθώς από 13/9 είμαι στο ιδιόκτητο, βλέπω μια καθημερινή βελτίωση των υπηρεσιών που μου παρέχει και στο ίντερνετ (τώρα χτυπάω 5άρια) και στην τηλεφωνία (καθαρότερη ακρόαση σε σχέση με την πρότερη κατάσταση). Κατά την γνώμη μου έχουν κάποιες ''παιδικές ασθένειες'' ακόμα (απαράδεκτη τηλεφωνική υποστήριξη και κάποιες φορές το δίκτυο τηλεφωνίας υπερφορτώνεται με αποτέλεσμα να μην βράζεις γραμμη) αλλά αισιοδοξώ ότι θα τις ξεπεράσουν σιγά σιγά. Και όπως είπε και ο bandit4, δεν με χαλάει καθόλου που από τα 130? του ΟΤΕ έπεσα στα 80 με τζάμπα κλήσεις προς όλα τα σταθερά και με γρήγορο ίντερνετ (όχι dialup).
doc1000 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δε δίνουν χρήμα στην τεχνική υποστήριξη που θα επρεπε να είναι η βιτρίνα της εταιρείας... Αν δειτε, τα περισσότερα παραπονα είναι για την τεχνική υποστήριξη με μεγάλους χρόνους αναμονής και για τους άσχετους υπαλλήλους... Έχουν επίσης ένα απαράδεκτο λογιστήριο που κάνει εσκεμμένα ή όχι λάθη με φουσκωμένους λογαριασμούς. Εγώ κάθε φορά που ερχόταν λογαριασμος προσευχόμουνα να είχαν διορθώσει τα λάθη των προηγούμενων χρεώσεων. Εφυγα γι' αυτό το λόγο και δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω ποτέ.
Praetorianos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Εγώ από ότι ακούω η Forthnet έχει κάνει πολλά και σίγουρα στο μέλλον θα είναι πρωταγωνιστής αν συνεχίσει έτσι. Βασικά δεν έχω ακούσει καμία εταιρία να ακούγεται τόσο συχνά παρόλο που έχει τα όποια προβλήματα (σαν κάθε εταιρία). Προσωπικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος, και ελπίζω να μην αλλάξει κάτι σε αυτό.
PETROS13 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2007 για να είμαι ακριβής είναι πιο φτηνά τα κινητά κατά 0,01 ανά λεπτό αν θυμάμαι καλά.. να δούμε τι θα φτιάξουν να φαίνεται στον ισολογισμό τους στο τέλος του χρόνου...πως θα το μοντάρουν για να δείχνει η εικόνα κέρδη γενικά... Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δε δίνουν χρήμα στην τεχνική υποστήριξη που θα επρεπε να είναι η βιτρίνα της εταιρείας... Αν δειτε, τα περισσότερα παραπονα είναι για την τεχνική υποστήριξη με μεγάλους χρόνους αναμονής και για τους άσχετους υπαλλήλους... Έχουν επίσης ένα απαράδεκτο λογιστήριο που κάνει εσκεμμένα ή όχι λάθη με φουσκωμένους λογαριασμούς. Εγώ κάθε φορά που ερχόταν λογαριασμος προσευχόμουνα να είχαν διορθώσει τα λάθη των προηγούμενων χρεώσεων. Εφυγα γι' αυτό το λόγο και δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω ποτέ. πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει κάποιο αδύνατο σημείο... πάντως τα λάθη των λογαριασμών είναι λογικά κάποια λάθη στο πρόγραμμα και πιθανώς την ώρα που τα καταχωρούν.. δεν νομίζω να υπάρχουν πάρα πολλά άτομα στο λογιστήριο για να επιλύουν κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει..και σκέψου πόσοι είναι οι πελάτες..
doc1000 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Αμα λειτουργούσαν και οι τράπεζες (που έχουν πολλαπλάσιους πελάτες) με τον τρόπο που λειτουργεί το λογιστήριο της forthnet θα είχαμε όλοι αποσύρει τις καταθέσεις μας...
PETROS13 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Αμα λειτουργούσαν και οι τράπεζες (που έχουν πολλαπλάσιους πελάτες) με τον τρόπο που λειτουργεί το λογιστήριο της forthnet θα είχαμε όλοι αποσύρει τις καταθέσεις μας... λογικά αυτό θα συνέβη σε εξαιρέσεις,και δυστυχώς ήσουν μία από αυτές. προσπάθησες ποτέ να πας στα γραφεία τους? μηηήπωωως....έβρισκες λύση..?
doc1000 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Bρήκα το δίκιο μου μέσω της ΕΕΤΤ μόνο μετά απο αρκετούς μήνες ταλαιπωρίας. Μ' αυτούς δε μπορούσα να συνεννοηθώ...
A_gamer Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει κάποιο αδύνατο σημείο... πάντως τα λάθη των λογαριασμών είναι λογικά κάποια λάθη στο πρόγραμμα και πιθανώς την ώρα που τα καταχωρούν.. δεν νομίζω να υπάρχουν πάρα πολλά άτομα στο λογιστήριο για να επιλύουν κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει..και σκέψου πόσοι είναι οι πελάτες.. Το θέμα είναι η νοοτροπία και η τσιγκουνιά. Όταν έχουν τεράστια αποθέματα ευρώ, τόσο μεγάλα που θα μπορούσαν να αρχίσουν ανάπτυξη FTTB + VDSL2 και δε δίνουν κάτι παραπάνω για τηλεφωνική υποστήριξη, πώς τους χαρακτηρίζεις... ;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 edw den exoun kalypsei ta megala astika kentra ths xwras kai 8es na peta3oun lefta gia fttb kai vdsl2? eleos...
Dr.Strangelove Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=222847 Μήπως αυτός είναι ο λόγος που διατηρούν τέτοια αποθεματικά;
klog Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Ανεξάρτητως απο τον κάθε ενναλακτικό αυτό που θεωρώ πως πρέπει να κατανοήσουμε ως καταναλωτές είναι πως πρακτικά μιλάμε για μια κατάσταση που στην χώρα είναι εμβρυακή. Μη γελίομαστε 7χρόνια στον 8ο (αν θυμάμαι καλά οι άδειοδότηση ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2000) είναι ελάχιστος χρόνος στην πραγματικότητα των τηλεπικοινωνιών (πόσο μάλλον με την τεχνολογία να εξελίσεται συνεχώς και τις προσαρμογές να πρέπει να γίνονται άμεσα). Για όνομα δεν προσπαθώ να υπερασπίσω κανέναν απλά λέω πως σαφώς θα υπάρχουν παιδικές ασθένειες και προβλήματα που με το καιρό θα εξομαλυνθούν (μην ξεχνάμε ότι κάποτε με τον ΟΤΕ δεν μπορούσαμε να πάρουμε καν τηλέφωνο ή να βάζαμε νέα γραμμή μετά απο μήνες) Εν κατακλέιδι όλα χρειάζονται ενα χρόνο ωρίμανσης είτε λέγεται εναλλακτικός φορέας είτε ΟΤΕ με ανταγωνισμό (80 χρόνια έχει πίσω του αντι 7 και τώρα τελευταία έγινε ουσιαστικά ΑΕ) είτε ακόμη και καταναλωτής(σκεφτείτε την γιαγιά που ακούει HOL ,FORTHNET,LANNET και νομίζει πως έιναι απορυπαντικό. Αυτο που έχει σημασία είνα να γίνουν επενδύσεις με μακροπόθεσμο σχέδιο με διάθεση και ενέργειες βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών και σεβασμός στον πελάτη / καταναλωτη. Συγνώμη αν σας κούρασα .
disqualified Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Το θέμα είναι η νοοτροπία και η τσιγκουνιά. Όταν έχουν τεράστια αποθέματα ευρώ, τόσο μεγάλα που θα μπορούσαν να αρχίσουν ανάπτυξη FTTB + VDSL2 και δε δίνουν κάτι παραπάνω για τηλεφωνική υποστήριξη, πώς τους χαρακτηρίζεις... ; για την τηλεφωνικη υποστηριξη εχεις δικιο αλλα πρωτα καλυπτεις την Ελλαδα στο συνολο της ωστε να εχεις ενα δυνατο δικτυο, εδω ολοι κρεμονται σχεδον απο τις εγκαταστασεις του ΟΤΕ...δεν κρεμας πινακες στον τοιχο πριν βαψεις το σπιτι σου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα