Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν κανεις την συγκριση για τους λογαριασμους προ 2play δλδ , παγιο οτε+ιντερνετ+εξοδα τηλεφωνιας, τοτε το 2play συμφερει με κλειστα ματια.εμενα δλδ μια χαρα προσφορα μου κανει σε σχεση με αυτα που πληρωνα πριν.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι θα αυξήσουν τις τιμές αν τα ''βρούνε σκούρα''. Απλά θα καθυστερήσουν περαιτέρω μειώσεις μέχρι να αντισταθμίσουν τις ζημίες τους. Αν σε αυτά προσθέσουμε ότι

  1. δεν έχουν προσφορές για κλήσεις προς κινητά (όπως είπε ο PETROS13)
  2. έχουν υψηλή ρευστότητα(>45 εκατ. ?) που σημαίνει ότι έχουν φράγκα στα ταμεία
  3. δεν έχουν ''αγγίξει'' το ομολογιακό τους και παρόλα αυτά έχουν κάνει γερές επενδύσεις σε υποδομή

μάλλον το μέλλον διαγράφεται αν όχι λαμπρό, τουλάχιστον ευμενές.

 

Προσωπικά, καθώς από 13/9 είμαι στο ιδιόκτητο, βλέπω μια καθημερινή βελτίωση των υπηρεσιών που μου παρέχει και στο ίντερνετ (τώρα χτυπάω 5άρια) και στην τηλεφωνία (καθαρότερη ακρόαση σε σχέση με την πρότερη κατάσταση).

 

Κατά την γνώμη μου έχουν κάποιες ''παιδικές ασθένειες'' ακόμα (απαράδεκτη τηλεφωνική υποστήριξη και κάποιες φορές το δίκτυο τηλεφωνίας υπερφορτώνεται με αποτέλεσμα να μην βράζεις γραμμη) αλλά αισιοδοξώ ότι θα τις ξεπεράσουν σιγά σιγά.

 

Και όπως είπε και ο bandit4, δεν με χαλάει καθόλου που από τα 130? του ΟΤΕ έπεσα στα 80 με τζάμπα κλήσεις προς όλα τα σταθερά και με γρήγορο ίντερνετ (όχι dialup).

Δημοσ.

Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δε δίνουν χρήμα στην τεχνική υποστήριξη που θα επρεπε να είναι η βιτρίνα της εταιρείας...

 

Αν δειτε, τα περισσότερα παραπονα είναι για την τεχνική υποστήριξη με μεγάλους χρόνους αναμονής και για τους άσχετους υπαλλήλους...

 

Έχουν επίσης ένα απαράδεκτο λογιστήριο που κάνει εσκεμμένα ή όχι λάθη με φουσκωμένους λογαριασμούς.

Εγώ κάθε φορά που ερχόταν λογαριασμος προσευχόμουνα να είχαν διορθώσει τα λάθη των προηγούμενων χρεώσεων.

 

Εφυγα γι' αυτό το λόγο και δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω ποτέ.

Δημοσ.

Εγώ από ότι ακούω η Forthnet έχει κάνει πολλά και σίγουρα στο μέλλον θα είναι πρωταγωνιστής αν συνεχίσει έτσι. Βασικά δεν έχω ακούσει καμία εταιρία να ακούγεται τόσο συχνά παρόλο που έχει τα όποια προβλήματα (σαν κάθε εταιρία).

Προσωπικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος, και ελπίζω να μην αλλάξει κάτι σε αυτό.

Δημοσ.

για να είμαι ακριβής είναι πιο φτηνά τα κινητά κατά 0,01 ανά λεπτό αν θυμάμαι καλά..

να δούμε τι θα φτιάξουν να φαίνεται στον ισολογισμό τους στο τέλος του χρόνου...πως θα το μοντάρουν για να δείχνει η εικόνα κέρδη γενικά...

 

 

 

Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δε δίνουν χρήμα στην τεχνική υποστήριξη που θα επρεπε να είναι η βιτρίνα της εταιρείας...

 

Αν δειτε, τα περισσότερα παραπονα είναι για την τεχνική υποστήριξη με μεγάλους χρόνους αναμονής και για τους άσχετους υπαλλήλους...

 

Έχουν επίσης ένα απαράδεκτο λογιστήριο που κάνει εσκεμμένα ή όχι λάθη με φουσκωμένους λογαριασμούς.

Εγώ κάθε φορά που ερχόταν λογαριασμος προσευχόμουνα να είχαν διορθώσει τα λάθη των προηγούμενων χρεώσεων.

 

Εφυγα γι' αυτό το λόγο και δεν πρόκειται να ξαναγυρίσω ποτέ.

 

 

 

πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει κάποιο αδύνατο σημείο... ;)

πάντως τα λάθη των λογαριασμών είναι λογικά κάποια λάθη στο πρόγραμμα και πιθανώς την ώρα που τα καταχωρούν..

δεν νομίζω να υπάρχουν πάρα πολλά άτομα στο λογιστήριο για να επιλύουν κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει..και σκέψου πόσοι είναι οι πελάτες..

Δημοσ.

Αμα λειτουργούσαν και οι τράπεζες (που έχουν πολλαπλάσιους πελάτες) με τον τρόπο που λειτουργεί το λογιστήριο της forthnet θα είχαμε όλοι αποσύρει τις καταθέσεις μας...

Δημοσ.
Αμα λειτουργούσαν και οι τράπεζες (που έχουν πολλαπλάσιους πελάτες) με τον τρόπο που λειτουργεί το λογιστήριο της forthnet θα είχαμε όλοι αποσύρει τις καταθέσεις μας...

 

λογικά αυτό θα συνέβη σε εξαιρέσεις,και δυστυχώς ήσουν μία από αυτές.

προσπάθησες ποτέ να πας στα γραφεία τους? μηηήπωωως....έβρισκες λύση..?

Δημοσ.

Bρήκα το δίκιο μου μέσω της ΕΕΤΤ μόνο μετά απο αρκετούς μήνες ταλαιπωρίας.

 

Μ' αυτούς δε μπορούσα να συνεννοηθώ...

Δημοσ.
πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει κάποιο αδύνατο σημείο... ;)

πάντως τα λάθη των λογαριασμών είναι λογικά κάποια λάθη στο πρόγραμμα και πιθανώς την ώρα που τα καταχωρούν..

δεν νομίζω να υπάρχουν πάρα πολλά άτομα στο λογιστήριο για να επιλύουν κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει..και σκέψου πόσοι είναι οι πελάτες..

 

Το θέμα είναι η νοοτροπία και η τσιγκουνιά. Όταν έχουν τεράστια αποθέματα ευρώ, τόσο μεγάλα που θα μπορούσαν να αρχίσουν ανάπτυξη FTTB + VDSL2 και δε δίνουν κάτι παραπάνω για τηλεφωνική υποστήριξη, πώς τους χαρακτηρίζεις... ;

Δημοσ.

Ανεξάρτητως απο τον κάθε ενναλακτικό αυτό που θεωρώ πως πρέπει να κατανοήσουμε ως καταναλωτές είναι πως πρακτικά μιλάμε για μια κατάσταση που στην χώρα είναι εμβρυακή.

Μη γελίομαστε 7χρόνια στον 8ο (αν θυμάμαι καλά οι άδειοδότηση ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2000) είναι ελάχιστος χρόνος στην πραγματικότητα των τηλεπικοινωνιών (πόσο μάλλον με την τεχνολογία να εξελίσεται συνεχώς και τις προσαρμογές να πρέπει να γίνονται άμεσα).

Για όνομα δεν προσπαθώ να υπερασπίσω κανέναν απλά λέω πως σαφώς θα υπάρχουν παιδικές ασθένειες και προβλήματα που με το καιρό θα εξομαλυνθούν (μην ξεχνάμε ότι κάποτε με τον ΟΤΕ δεν μπορούσαμε να πάρουμε καν τηλέφωνο ή να βάζαμε νέα γραμμή μετά απο μήνες)

Εν κατακλέιδι όλα χρειάζονται ενα χρόνο ωρίμανσης είτε λέγεται εναλλακτικός φορέας είτε ΟΤΕ με ανταγωνισμό (80 χρόνια έχει πίσω του αντι 7 και τώρα τελευταία έγινε ουσιαστικά ΑΕ) είτε ακόμη και καταναλωτής(σκεφτείτε την γιαγιά που ακούει HOL ,FORTHNET,LANNET και νομίζει πως έιναι απορυπαντικό.

Αυτο που έχει σημασία είνα να γίνουν επενδύσεις με μακροπόθεσμο σχέδιο με διάθεση και ενέργειες βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών και σεβασμός στον πελάτη / καταναλωτη.

 

Συγνώμη αν σας κούρασα .

Δημοσ.
Το θέμα είναι η νοοτροπία και η τσιγκουνιά. Όταν έχουν τεράστια αποθέματα ευρώ, τόσο μεγάλα που θα μπορούσαν να αρχίσουν ανάπτυξη FTTB + VDSL2 και δε δίνουν κάτι παραπάνω για τηλεφωνική υποστήριξη, πώς τους χαρακτηρίζεις... ;

 

 

για την τηλεφωνικη υποστηριξη εχεις δικιο αλλα πρωτα καλυπτεις την Ελλαδα στο συνολο της ωστε να εχεις ενα δυνατο δικτυο, εδω ολοι κρεμονται σχεδον απο τις εγκαταστασεις του ΟΤΕ...δεν κρεμας πινακες στον τοιχο πριν βαψεις το σπιτι σου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...