Emilie Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2007 Τα σχόλια μου δεν είναι ειρωνικά απλώς παρουσιάζουν την ωμή πραγματικότητα και δε θα πρέπει ο καθένας να αποκαλείται καλλιτέχνης γιατί η τλέχνη δε πρέπει να είναι για πέταμα αλλά να χρησιμοποιείται καταλλήλως. Φυσικά αν δε διαθέτεις ούτε την παραμικρή καλλιέργεια για να το αξιολογήσεις αυτό είσαι άξιος της μοίρας σου. Παρόμοιες διοργανώσεις πρέπει νομοτελιακά να αποτελούν το βήμα νέων ανθρώπων με πνευματικό υπόβαθρο και όχι να σπαταλούνται θέσεις οι οποίες προσβάλλουν και την νοημοσύνη μας , Να ρωτήσω, εσύ έχεις πάει στο φεστιβάλ φέτος και έχεις δει τίποτα;Εδώ προβάλλεται το alter ego με το ρουβα και χτυπιέσαι για την ποιότητα του φεστιβάλ;Και γιατί δεν το κριτικάρεις και αυτό; Όσο για το τι είναι τέχνη και το τι όχι είναι τεράστιο το ζήτημα και φυσικά δεν αντιμετωπίζεται τόσο στενόμυαλα όσο το βλέπεις εσύ.Καθένας έχει την δική του άποψη και τον δικό του τρόπο έκφρασης. Αν είχες δημιουργήσει και συ κάποια ταινία και δεν στην επέλεξαν και επέλεξαν αυτή του γιαγκόναν τότε ίσως μπορούσες να κριτικάρεις την ταινία του. Και όταν ο duchamp δημιούργησε το ουρητήριο και την μόνα λίζα με τα μουστάκια κανείς δεν ήξερε την ώθηση που θα έδινε στην τέχνη με το κίνημα του ντανταισμού. Και μέχρι και ο renoir παραδέχτηκε στον μαθητή του πως "δεν θα είχα γίνει ποτέ ζωγράφος αν οι γυναίκες δεν είχαν μεγάλα βυζιά". Οπότε όπως καταλαβαίνεις η σοβαροφάνεια δεν υποδεικνύει την καλλιτεχνική αξία ενός έργου.
GIAGOS Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2007 h tainia pou me toso misos 8abete etsi banavsa eixe ta perisotera eisitiria sto festival kai einai proti sta brabeia koinou edo to xristo staurosate 8afinate emena? apla apantao me to ergo mou kai sas grafo ekei pou aksizete eksalou poios perisotero malakas, o malakas i autos pou asxoleitai me to malaka etsi psi8ite apo ti kakia sas filakia
poihths Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2007 h tainia pou me toso misos 8abete etsi banavsa eixe ta perisotera eisitiria sto festival kai einai proti sta brabeia koinouedo to xristo staurosate 8afinate emena? apla apantao me to ergo mou kai sas grafo ekei pou aksizete eksalou poios perisotero malakas, o malakas i autos pou asxoleitai me to malaka etsi psi8ite apo ti kakia sas filakia είναι γνωστό τοις πασοι ότι οι ελληνες βραβευουν τους καραγκ@ζηδες πρώτα.
memento1985 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2007 Να ρωτήσω, εσύ έχεις πάει στο φεστιβάλ φέτος και έχεις δει τίποτα;Εδώ προβάλλεται το alter ego με το ρουβα και χτυπιέσαι για την ποιότητα του φεστιβάλ;Και γιατί δεν το κριτικάρεις και αυτό;Όσο για το τι είναι τέχνη και το τι όχι είναι τεράστιο το ζήτημα και φυσικά δεν αντιμετωπίζεται τόσο στενόμυαλα όσο το βλέπεις εσύ.Καθένας έχει την δική του άποψη και τον δικό του τρόπο έκφρασης. Αν είχες δημιουργήσει και συ κάποια ταινία και δεν στην επέλεξαν και επέλεξαν αυτή του γιαγκόναν τότε ίσως μπορούσες να κριτικάρεις την ταινία του. Διαμαρτύρομαι επίσημα στους διοργανωτές του 48ου φεστιβάλ Θεσσαλονίκης γιατί επέτρεψαν στους JOHN SAYLES, ALFONSO CUARON , WILLIAM KLEIN , CHRIS COOPER, JOHN MALKOVICH, να μιλήσουν στον κινηματογραφόφιλο αντί του Κ. Γιάγκου Ραφτόπουλου. Σίγουρα θα είχε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να μας πει.Του ζητάω και επίσημα Συγνώμη γιατί αφότου είδα την ταινία του αναγνώρισα ένα νέο σκηνοθέτη, σεναριογράφο, παραγωγό, που θα αφήσει εποχή!!! Πλέον δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτός θα κερδίσει το βραβείο του χρυσού Αλέξανδρου! Το λάθος μου ήταν ότι πέρσι που πήγα Θεσσαλονίκη και παρακολούθησα ορισμένες από τις ταινίες του Wim Wenders ( που δεν είχα δει: The End of Violence, Tokyo-Ga , Hammett,Alice in the Cities, The Goalkeeper's Fear of the Penalty ), μια του Gus Van Sant ( Mala Noche ), και κανά 2 ελληνικές. Πίστεψα ότι είναι καλοί σκηνοθέτες μέχρι να μάθω για τη δουλεία του Γιάγκου ραφτόπουλου. Επίσης αντί να ακούω τον Wim Wenders να μας μιλάει πριν και μετά το τέλος της προβολής της ταινίας του Tokyo Ga ( αν θυμάμαι καλά στο Ολύμπιον )άλλη φορά θα προτιμούσα μια διάλεξη του Κ. Ραφτόπουόυ. ¨Οπως επίσης αντί να στήνουν εκθέσεις για τον Krzysztof Kieslowski στα Warehouses στην προβλήτα θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν καλύτερα το χώρο και να εκθέσουν προσωπικά αντικείμενα του Κ. Ραφτόπουλου. Δικαίωμα να κρίνουν τις ταινίες των άλλων δεν έχουν μόνο όσοι σκηνοθετούν. Αυτο dear Emilie δεν το είχες σκεφτεί ποτε? και πες ότι εγώ αντιμετώπισα στενόμυαλα το cinema εσύ πως και εκφράζεις την άποψη σου για μια τέχνη που αποτελεί μεγάλο ζήτημα μέσα σε μια γραμμή.? καλά ξέρω απάντηση θα βρεις σίγουρα. Φυσικά δεν κριτίκαρα την συνολική ποιότητα του φεστιβάλ. Μήπως διάβασες άλλα σχόλια?( κάπου αναφέρω για μια καλή προσπάθεια που γίνεται). Η ένσταση μου είναι ότι μαζί με Wong Kar Wai, τους προηγούμενους που ανέφερα και με ένα αξιόλογο αφιέρωμα στο ελληνικό φιλμ νουάρ ( με Ν. Νικολαίδη, Ν. Δημόπουλο κ.α.) μεταξύ άλλων πετάνε και την επέλαση των γκιακονοβαρβάρων. Αν είσαι τόσο fan του Γκιακόναν εξήγησε και μένα την ποιότητα του περιεχομένου των ταινιών του γιατί δεν καταλαβαίνω. Αυτήν την παρακμή και αθλιότητα δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω ούτε cult. Συγχαρητήρια επίσης στον Γιάγκο και στα υπόλοιπα φετιβάλ τα οποία έλαβαν μέρος στην Πάτρα και τον βράυευσαν! h tainia pou me toso misos 8abete etsi banavsa eixe ta perisotera eisitiria sto festival kai einai proti sta brabeia koinouedo to xristo staurosate 8afinate emena? Τώρα όσο για τα εισητήρια της ταινίας δεν υπάρχει πουθενά τέτοια δημοσίευση στο επίσημο site του φεστιβάλ. Αλλά και να είχε μιας και η ταινία σου προβλήθηκε 3 φορές ( όχι πάντως στην πρεμιέρα όπως είχες πει ,αν αυτό έχει σημασία- καθώς η προβολή ταινιών ξεκίνησε στις 16-11), ενώ η απόλυτη πλειοψηφία των ταινιών όχι πάνω από 2 φορές.Ωστόσο και 500 εισητήρια να συγκέντρωσε αλλά και χιλιάδες να μάζευε δεν αποτελούν κριτήριο για την ποιότητα της ταινίας.και αν υπάρχουν ταινίες καθαρά ψυχαγωγικές οι δικιές σου ούτε αυτό δεν μπορούν να προσφέρουν.( πρέπει να κάνεις κανά 2 τσιγαριλίκια πρώτα για να τις αντέξεις- οδηγίες για το κοινό) Κάτι άλλο. Και τον Όρσον Ουέλς αμφισβητούσαν Γιάγκο οπότε γράφτους όλους( μπράβο όπως είπες) και συνέχισε απτόητος.Οι ταινίες σου μπορεί και να κριθούν αριστουργήματα μετά θάνατω. Αλλά ξέχασα!! είπες ότι το κοινό την επέλεξε ως καλύτερη ταινία.Να σου θυμίσω ότι η μεγάλο μέρος του κοινού παρακολουθεί μανιωδώς τα μεσημεριανά, τα βραδινά( ψινάκηδες, μικρούτσικους και δε ξέρω τι άλλο παίζει),. Μην αναφέρω και άλλα για το επίπεδο του κοινού.Εδώ βγαίνει κάθε χρόνο το saw και γίνεται πανικός στις αίθουσες.φέτος βγήκε και ο 'πλανήτης Γη' στις αίθουσες.Ποιος πηγε να το δει? ή δε μας αφορά? http://tiff.filmfestival.gr/default.aspx?lang=el-GR&loc=2&page=617
Emilie Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δικαίωμα να κρίνουν τις ταινίες των άλλων δεν έχουν μόνο όσοι σκηνοθετούν. Αυτο dear Emilie δεν το είχες σκεφτεί ποτε? και πες ότι εγώ αντιμετώπισα στενόμυαλα το cinema εσύ πως και εκφράζεις την άποψη σου για μια τέχνη που αποτελεί μεγάλο ζήτημα μέσα σε μια γραμμή.? καλά ξέρω απάντηση θα βρεις σίγουρα. Φυσικά δεν κριτίκαρα την συνολική ποιότητα του φεστιβάλ. Μήπως διάβασες άλλα σχόλια?( κάπου αναφέρω για μια καλή προσπάθεια που γίνεται). Η ένσταση μου είναι ότι μαζί με Wong Kar Wai, τους προηγούμενους που ανέφερα και με ένα αξιόλογο αφιέρωμα στο ελληνικό φιλμ νουάρ ( με Ν. Νικολαίδη, Ν. Δημόπουλο κ.α.) μεταξύ άλλων πετάνε και την επέλαση των γκιακονοβαρβάρων. Αν είσαι τόσο fan του Γκιακόναν εξήγησε και μένα την ποιότητα του περιεχομένου των ταινιών του γιατί δεν καταλαβαίνω. Αυτήν την παρακμή και αθλιότητα δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω ούτε cult. Συγχαρητήρια επίσης στον Γιάγκο και στα υπόλοιπα φετιβάλ τα οποία έλαβαν μέρος στην Πάτρα και τον βράυευσαν![/url] 1. Δεν έδωσα κανένα ορισμό για την τέχνη, αυτό που σου έγραψα, είναι αυτή η αδυναμία ύπαρξης ενός ορισμού, που ταλανίζει τους ειδικούς, φιλοσόφους και θεωρητικούς εδώ και χιλιάδες χρόνια. 2. Δεν συγκρίνω ανόμοια πράγματα όπως επαγγελματίες σκηνοθέτες με ερασιτέχνες. Που εκτός από τα χρήματα και το χρόνο που δαπανάει ο καθένας έχουν και τελείως διαφορετικό σκοπό ύπαρξης. 3. Είμαι κατά της στείρας κριτικής που γίνεται λόγω προσωπικών διαφορών και όχι με βάση το έργο ως έχει. Για μένα έχει πολύ μεγαλύτερη αξία η κριτική από κάποιον δημιουργό, ο οποίος βλέπει το έργο του άλλου με τελείως διαφορετική ματιά από εμάς και πολύ πιο αντικειμενικά, όσον αφορά τις προσωπικές θέσεις και προτιμήσεις. Αυτό που βρίσκεις εσύ αρνητικό, μπορεί να αποτελεί και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ενός έργου. 4. Τα μεγάλα ονόματα, σε οποιοδήποτε καλλιτεχνικό τομέα δεν είναι αντάξια, πολλές φορές, της φήμης τους. Ένας καλός σκηνοθέτης μπορεί να έχει και κακές ταινίες στο ιστορικό του. Δεν άκουσα κανένα από αυτούς να διαμαρτύρεται για την συμμετοχή του γιαγκόναν στο φεστιβάλ. Από τη στιγμή που δεν ενοχλεί αυτούς που παίρνουν μέρος και διαγωνίζονται εσένα τι σε ενοχλεί τόσο πολύ; 5. Γιατί δεν θα έπρεπε να σου απαντήσω; "Ψείρες στις μπούκλες της λογοτενίας" αποκαλούσε τους κριτικούς ο Τέννυσον "αλογόμυγες που εμποδίζουν το άλογο να οργώσει", ο Τσέχωφ "λέπρα των γραμμάτων", ο Φλωμπέρ "ευνούχους σε χαρέμι - που ξέρουν πως γίνεται, αλλά είναι ανίκανοι να το κάνουν οι ίδιοι", ο Μπρένταν Μπήαν.
memento1985 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Καταρχάς δεν υπάρχουν προσωπικές διαφορές.Δεν τον γνωρίζω καν. Όλοι έχουν κακές ,μέτριες και καλές δουλειές.Το θέμα είναι να αποφασίσουμε αν θα φέρνουμε μόνο σκηνοθέτες με κακές δουλειές. Περίμενες να βγουν όλοι αυτοί και να ασχοληθούν με τη δουλειά του Γιάγκου Ραφτόπουλου? Αν ναι πέστο μου να ξέρω!!!Γιατί είναι αδύνατο να γνωρίζουν και την παρουσία του. Δεν ανέφερα ποτέ οτι απαγορεύεται να απαντήσεις.Και επειδή κάποιοι λογοτέχνες ανεφέρθηκαν με μειωτικά σχόλια για τους κριτικούς δε σημαίνει ότι θα καταργήσουμε τις δουλείες τους.Προσωπικά δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου και δεν έκανα σε καμία περίπτωση αυτή τη δουλειά με τις απαντήσεις μου. Τέλοσπάντων ασχολήθηκα πολύ με αυτό το θέμα και δεν αξίζει άλλο. Η άποψη μου γενικά είναι να συγκρίνουμε/μαστε πάντα με το(ν) καλύτερο αλλιώς δε θα πάμε ποτέ μπροστά.Μιλάμε για σκηνοθέτες .Δεν είναι ανόμοια πράγματα.Και ο Christofer Nolan από αυτούς που μου ρχονται αυτήν τη στιγμή στο μυαλό μου,ξεκίνησαν με μηδαμινό Budget αλλά δημιούργησε το Following ώντας σκηνοθέτης ,σεναριογράφος και παραγωγός ταυτόχρονα.Την μετέπειτα πορεία του τη γνωρίζουμε όλοι.Και η Ελλάδα αν τη συγκρίνουμε με την Ουγκάντα είμαστε 5 αιώνες μπροστά αλλά σε μια σύγκριση με USA 100 χρονια πίσω.ΜΑ δε γίνεται να μη συγκρίνεις τους κακούς με τους καλούς δημιουργούς ....Δε σύγκρινα αγγούρια με μηχανάκια.
Lomar Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Η σαχλαμάρα ορισμένων εδω μέσα χτυπάει κόκκινο! Είδα το trailer, και διάβασα και τη συνέντευξη του γιαγκόναν και σε ενα e-magazine. Πολύ απλά ο τύπος θέλει να δείξει πως με τα cult ταινιάκια του μπορεί ο κάθε ερασιτέχνης να προωθήσει τη δουλεία του χωρίς του κλασσικούς διανομείς/μεσάζοντες/κλέφτες. Μπράβο του, πολύ έξυπνο και ουσιαστικό αυτό που λέει και κάνει. Επίσης το trailer ήταν μια αρκετά καλή παραγωγή αλλά απο ερμηνεία πάσχει άσχημα... Το θέμα όμως δεν είναι εκεί, αλλά στο οτι κατάφαρε να κάνει μια παραγωγή, η οποία αν είχε καλύτερο σενάριο θα ήταν μεγάλη επιτυχία. Επαναλαμβάνω όλα αυτά τα λέω μόνο με γνώση του trailer. Τέλος όλοι εσείς οι "κυριλέ" πατρινοί συντοπίτες του "καμμένου", εκτός απο καφέ, καγκουριά και κωλοβάρεμα που νομίζεται οτι με το να μειώνεται κάποιον ανεβάζεται τον εαυτούλη σας, καλά θα κάνετε όταν κρίνεται (sic) όποιον κρίνεται να αναλύεται πρώτα αυτό που βλέπεται και να το εξετάζεται πέρα απο αυτό που βλέπεται. Ο τύπος στην ίδια του τη συνέντευξη παραδέχεται πως όλα αυτά τα τραγικά (έτσι ακριβώς τα χαρακτιρίζει ο ίδιος) τα κάνει ακριβώς για να προωθήσει την ταινία του χωρίς να ξοδέψει επιπλέον χρήματα στη διανομή ή να γλύψει κατουρημένες ποδιές σε σπόνσορες κλπ. Φαντάζομαι πως όλοι εσείς οι υπερκριτικοί-σινεφίλ που τον κατακρίνεται και στέλνεται επιστολές διαμαρτυρίας (κάπου εδώ κάνω εμετό απο τα γέλια), σε κριτικές επιτροπές, θα έχετε να παρουσιάσετε υψηλού επιπέδου "τέχνη", περιμένουμε λοιπόν εναγωνίως τα έργα σας EDIT ===> Κριτικολάγνοι!!!! μάθετε αυτό το απλό πραγματάκι: κριτικοί+αυτοκτονία->καλύτερος κόσμος.
Emilie Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 χα χα χα χα owened για ακόμη μια φορά και δεν λέει να σταματήσει το παλικάρι!
pappous_soulis Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Ηρεμήστε ρε παιδιά,σε όποιον αρέσει. Είτε είναι καλή είτε είναι γτπκ τι σας νοιάζει? Εδώ έχουμε την Ντενίση στο θέατρο,ο φοιτητής που έκανε μια ταινία κάφρικη σας ενόχλησε? Πφφφ...
poihths Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Ο τύπος στην ίδια του τη συνέντευξη παραδέχεται πως όλα αυτά τα τραγικά (έτσι ακριβώς τα χαρακτιρίζει ο ίδιος) τα κάνει ακριβώς για να προωθήσει την ταινία του χωρίς να ξοδέψει επιπλέον χρήματα στη διανομή ή να γλύψει κατουρημένες ποδιές σε σπόνσορες κλπ. . μονο και μονο απ αυτη τη φραση καταλαβαινουμε το ποσο ξεφτίλας είναι σαν ανθρωπος. Το να βγω σε 10 καναλια και να πω ό,τι ηλιθιοτητα μουρθει στο μυαλο για να προβαλλω τη ταινια μου και οτιδήποτε αλλο, δείχνει οτι ο ανθρωπος είναι γελοιος και κ@ραγκιοζης με τη καλή εννοια και τπτ παραπάνω.Προσωπικότητα 0 .
Lomar Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δεν είπα οτι θα έκανα και εγώ το ίδιο, ή οτι η δική του λύση είναι η καλύτερη δυνατή. Επίσης θεωρώ ξεφτίλα να μειώνεις τις απαιτήσεις σου στη σκηνοθεσία, το σενάριο και γιατί όχι και την καήλα του έργου σου, προκειμένου να εξυπηρετήσεις το νταβατζιλίκη του κάθε μεσάζοντα.
slipknot Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Αν και δεν έχω δει την ταινία παρά μόνο το trailer και δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη θα κάνω μερικές παρατηρήσεις. Ξεκινάω με την κριτική της ταινίας : Καταρχάς όποιος δεν έχει δει την ταινία ολόκληρη και την κρίνει μόνο και μόνο χρησιμοποιώντας επιχειρήματα τύπου ''ο Γιάγκος είναι ξεφτίλας'' , ''δεν πάει καλά'' . ''τον έχουμε δει στην Πάτρα και ξέρουμε'' κάνει μεγάλο λάθος.Καταρχάς πώς μπορείτε να κρίνεται μια ταινία βασιζόμενοι σε τέτοια επιχειρήματα ? Ο χαρακτήρας ενός συντελεστή δεν νομίζω να είναι κριτήριο για κάτι τέτοιο.Αν τώρα έχετε κόμπλεξ επειδή κάνει ταινίες και προβάλλονται στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και τον ξέρουν αρκετοί τότε γυρίστε κι εσείς μια ταινία...γιατί όχι ? Επίσης δεν μας έχετε πει μου φαίνεται..προτιμάτε τις πίπες που γυρίζονται τύπου ''Alter Ego'' καθώς επίσης και κάτι άλλες ? Αυτός είναι ο ελληνικός κινηματογράφος ? Έχετε υπόψη σας ότι κρίνεται μια ταινία για την οποία ξέρετε ελάχιστα.Ξέρετε τι budget είχε ? Τα παιδιά που παίξανε ασχολούνται με την υποκριτική(έστω σε κάποια σχολή) ή το κάνουν ερασιτεχνικά για την πλάκα τους κι επειδή το γουστάρουν ? Κουραστήκαν κάποια άτομα για να βγει αυτή η (κάφρικη σύμφωνα με πολλούς) ταινία ? (προφανώς ναι).Αν είστε σε θέση να κρίνεται ταινίες οι οποίες γυρίζονται και στηρίζονται από χορηγούς κλπ ορθά και αντικειμενικά το ίδιο να κάνετε και με τις ερασιτεχνικές.Δηλαδή αυτοί που κάνουν ερασιτεχνικές ταινίες δεν είναι άνθρωποι ε ? Να τους σκοτώσουμε ? Όσο αφορά τον Γιάγκο : Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο προσωπικά αλλά έχω δει πράματα που έχει πει.Όπως αναφέρω είναι καμένος(για μένα πάντα,με την καλή έννοια πάντα,όπως είμαι κι εγώ) και τον πάω.Άλλωστε καμένοι υπάρχουν παντού όχι μόνο στην Πάτρα.Τι σας πείραξε ακριβώς δεν μπορώ να καταλάβω.Μου φαίνεται ότι είναι αυτό που λέω,σας πειράζει που είναι κάπως γνωστός και τον ξέρουν κάποια άτομα.Μόνο έτσι μπορώ να το εξηγήσω ..δεν ξέρω.Ίσως στην προσωπική του ζωή είναι μια χαρά και γαμώ τα παιδιά και αυτά τα κάνει έτσι επειδή γουστάρει.Το να έχει ιδιόρρυθμο humor πχ δεν το έχετε σκεφτεί.Μην μου πείτε τώρα ότι δεν γελάτε με καφρίλες..όλοι το κάνουν λίγο έως πολύ.Poihth αν το να κάνει καφρίλες για να προωθήσει την ταινία του είναι ξεφτίλα,τότε το να φιλάς κατουρημένες ποδιές τι είναι ? Τιμή μήπως ? Όχι ότι συμφωνώ απόλυτα με αυτό που κάνει αλλά εφόσον έχει το θάρρος να το κάνει μαγκιά του.
Moderators Praetorian Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Πολύ ωραία όλα αυτά, αλλά όπως παραδέχεστε πολλοί την ταινία δεν την ειδατε... (ακόμα). Δεν μπορεί όλο και κάτι θα έχετε να "προσθέσετε" (ή να αφαιρέσετε) αν την δείτε
slipknot Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2007 Σίγουρα αλλά γιατί να κρίνεις κάποιον σαν χαρακτήρα επικαλούμενος το γεγονός ότι η ταινία του είναι ανούσια,χαζή,κάφρικη κλπ ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.