Nomikaria Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Καλησπερα.Ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με μια παραγγελια που εχω κανει απο e-shop.Tριτη βραδυ παρηγγειλα το SE S500i σαν δωρο απο την ιστοσελιδα του e-shop κι οταν κοιταζω την εξελιξη της παραγγελιας εδω και 3 μερες ειναι κολλημενη στο σταδιο "Ελεγχος διαθεσιμοτητας".Οταν το καλοκαιρι ειχα παραγγειλει το κινητο μου,ειχε ερθει μεσα σε μια μερα..Βεβαια,αυτο ειναι θεμα τυχης αλλα ουτως ή αλλως ο μεσος χρονος για την ολοκληρωση μιας παραγγελιας δεν ειναι 2-3 μερες??Προσπαθησα να παρω τηλ. αλλα εχει αναμονη,τους εστειλα και mail αλλα δεν ξερω αν και ποτε θα μου απαντησουν...Σας φαινεται λογικο αυτο??(Ρωταω γιατι δεν εχω αγορασει πολλα πραγματα απο e-shop..) Eυχαριστω οποιον απαντησει και συγγνωμη αν σας ζαλισα....
e-tic Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Για να έχει κολήσει στον "Ελεγχος διαθεσιμοτητας", προφανώς σημαίνει οτι δεν υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα και περιμένουν παραλλαβές. Πάρε τηλέφωνο και μίλα με τις πωλήσεις για να σου πούν πότε περιμένουν παραλαβή. Σε e-mail που τους έχω στείλει εγώ, συνήθως απαντάνε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Nomikaria Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Σ'ευχαριστω..Οντως το συγκεκριμενο μοντελο εχει εξαντληθει προσωρινα!!Στο mail που τους εστειλα μου απαντησαν μεσα σε λιγη ωρα!!
21century Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Παλι καλα που σου απαντησαν διοτι σε μενα οσες φορες στο παρελθον και αν προσπαθησαν να παρω απαντηση οταν αγοραζα με εγραφαν κανονικα. Αν δεν το παρεις και το στειλεις πισω θα σου απαντησουν, αν το παρεις και στειλεις μετα μηνυμα για κατι μπορει να μην μπουν στο κοπο να σου απαντησουν. Εκτος αν ειμαι τοσο μετριος πελατης...με τοσες αγορες...
com_hs Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Δεν ξερω απο τηλεφωνικη εξυπηρετιση αλλα οσες φορες παραγγειλα κατι ηρθε στην ωρα του
S2Katana Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Τωρα τελευταια εγω αντιμετωπιζω προβληματα και μαλλον ειναι γενικο το φαινομενο.
21century Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Ριξε μια ματια και στα θεματα που εχουν ανοιχτει στο φορουμ για τα προβληματα που αντιμετωπιζουν οι χρηστες παντου με το καταστημα, φυσικα βλεπω και αλλου ενα καρο διαμαρτυριες..
wert Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Έχουν μια τακτική λες και μόλις παραγγείλει κάποιος τότε κάνουν και αυτοί παραγγελία το αντικείμενο. Ψωνίζω από εκεί 4-5 φορές το χρόνο και ουδέποτε μου έστειλαν κάτι μέσα σε δύο ή τρείς μέρες. Από πρόπερσι άρχισα και εγώ άλλη τακτική. Στην εβδομάδα πάνω τους έπαιρνα τηλέφωνο και μόλις μου έλεγαν για δύο τρείς μέρες ακόμα ακύρωνα την παραγγελία. Στο θέμα υλικών για υπολογιστές από όσα μαγαζιά έχω πάρει έχουν σχεδόν την ίδια τακτική. Μάλιστα μια φορά ένα που του παράγγειλα μνήμες με πήρε τηλέφωνο για επιβαιβέωση και μου είπε και το εξής ωραίο. «Σε μια εβδομάδα θα τις παραλάβουμε και θα σου τις στείλουμε» Ε !! τουλάχιστον το είπαν. Το pixmania δεν έχω δοκιμάσει ακόμα και έχω ακούσει καλά λόγια για αυτό.Αν και νομίζω αυτό δεν στέλνει με αντικαταβολή που συνήθως προτιμώ σε τέτοιες συναλαγές.
titikos46 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2008 Κατσε να παραγγειλω και μετα να στο στειλω,τρεχα γυρευε δηλαδη, εαν θα το εχει ο αλλος θα το εχω και εγω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.