Προς το περιεχόμενο

NVidia 9800 Series.Φήμες λένε...


ultraxmode

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 246
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Oi 9800gtx kai 9800gts tha einai sigoura 2 fores pio grigores apo tin ultra...Me 1TFLOPS tha spasoune kathe rekor...To thema einai poso tha exoun...

 

Afto einai efikto simera me 2x8800gtx Sli.

An strimo3oun 2xG92 se ena tote einai efikto to 1Teraflop,

afta me Dx10.1 512bit bus [email protected] ghz k ante gia.

Δημοσ.
Φεβρουάριο?!

Δηλαδή σε τρεις μήνες πάνω κάτω...

 

Πάντως αμφιβάλλω για το αν θα'ναι τόσο ισχυρή όπως μας λένε...

 

Poli kala gia fevrouario :P.

Den exi noima na bgi an den exi diplasia apodosi.

8eli den 8eli 8a bali ta duo podia se ena papoutsi:-D

Δημοσ.
Έφτιαξα αυτό το thread για να μπορούμε να συζητάμε για την επερχόμενη σειρά της nVidia (Series 9) που απο ό,τι λένε τα διάφορα sites παγκοσμίως θα είναι καρτούλα from outer space...

Τα specs που φημολογούνται οτι θα έχει αυτή η κάρτα είναι τα εξής :

 

Το να μεταφέρει κανείς τέτοιου είδους αβάσιμες εικασίες μπορεί στην καλύτερη περίπτωση να μας κάνει να γελάσουμε και τίποτα παραπάνω. ΄Εχουν κυκλοφορήσει τόσες φορές οι αηδίες αυτές στο δίκτυο και θα έπρεπε πλέον να έχετε καταλάβει ότι είναι μόνο προιόν μιας πολύ ζωηρής και άσχετης φαντασίας.

 

- 65nm process technology at TSMC.

- Over one billion transistors.

- Second Generation Unified Shader Architecture.

- Double precision support (FP64).

- GPGPU native.

- Over one TeraFLOPS of shader processing power.

- MADD+ADD configuration for the shader untis (2+1 FLOPS=3 FLOPS per ALU)

- Fully Scalar design.

- 512-bit memory interface.

- 1024MB GDDR4 graphics memory.

- DirectX 10.1 support.

- OpenGL 3.0 Support.

- eDRAM die for "FREE 4xAA".

- built in Audio Chip.

- built in tesselation unit (in the graphics core"

- Improved AA and AF quality levels

The card will cost:

-The 9800GTX for 549$>649$

-The 9800GTS for 399$>449$

 

Possible Shipping Date : ???

 

Από που να το πιάσω και τι να αφήσω; Το G92 με 8 clusters και 4 ROP partitions (4*64bit= 256bits) καταλαμβάνει γύρω στους 750 εκατομύρια transistors και ο οποιοσδήποτε βλαμμένος που τα σκαρφίστηκε τα παραπάνω θέλει να μας πείσει ότι 10 clusters (δηλαδή 160 SPs) και 8 ROP partitions (8*64bit= 512bits) θα καταλαμβάνει μόλις κάτι παραπάνω από 1000 εκατομύρια transistors; Σαν να μην έφτανε αυτό έχει και συμβατότητα 10.1 έχει και υποτιθέμενο eDRAM και built in tesselation unit και όλη αυτό το χαριτωμένο ΑΤΙΑ χωράει και σε πρωτόκολλο 65μ.

 

Το 1 δις transistors το χτυπάει με άνεση και ένα chip με 8 clusters/ 6 ROP partitions με τους ανάλογους χρονισμούς και φτάνει και με άνεση το 1 Teraflop/sec.

 

eDRAM: προς το παρών το κόστος για ενσωματωμένη μνήμη είναι τόσο μεγάλο που θα πρέπει να έχει κανείς σοβαρή εγκεφαλική βλάβη για να το χρησιμοποιήσει σε desktop GPU. Τα μόλις 10ΜΒ του Xenos καταλαμβάνουν περίπου 70-80 εκατομύρια transistors και μόνο όταν διασπαστεί το κάθε καρέ σε 3 ή περισσότερα μέρη μπορεί να χωρέσει 4-πλή εξομάλυνση σε ανάλυση 720p. Tροχοπέδη εδώ είναι ότι για κάθε τμήμα (tile) ενδέχεται να χρειάζεται να γίνει rebuffering της γεωμετρίας, πράγμα που κοστίζει πόρους και είναι και ο κυριότερος λόγος που οι περιπτώσεις παιχνιδιών που χρησιμοποιούν 4-πλή εξομάλυνση στο XBox360 είναι ελάχιστες.

 

Για μια desktop GPU και μάλιστα high end, και τα 30ΜΒ σαν ποσότητα ίσως να ήταν λίγη, θα στοιχίσει πλέον των 200 εκατομυρίων transistors και οι εκάστοτε developers θα τραβάνε τις κοτσίδες τους με το προτεινόμενο macro-tiling. H ΝVIDIA όντως δουλεύει με eDRAM αυτή την χρονική στιγμή αλλά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με desktop GPUs. Μάλλον στην αγορά των PDA/mobile chips για OGL_ES2.x θα έπρεπε να ψάξει κανείς.

 

512bit bus width: οι τιμές της GDDR4 μνήμης πέφτει διαρκώς. Είναι απορίας άξιο αν με το συνολικό κόστος που θα έχει ένας 8*64 ελεγκτής μνήμης αξίζει τον κόπο να πάνε από τώρα σε 512-μπιτο δίαυλο.

 

Tesselation unit: πες καλημέρα στο D3D11 και =/>2009.

 

Τα υπόλοιπα:

 

double precision = yes (irrelevant how many cycles required)

GPGPU native= γιατί μέχρι τώρα τι ήταν GPGPU bastardized?

MADD+ADD= υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος γιατί θα προχωρούσαν σε τέτοια αλλαγή;

όλα τα υπόλοιπα στον σκουπιδοτενεκέ....

 

Nα θυμήσω πως όλα αυτά είναι "φήμες", η nVidia δεν έχει δώσει καμία πληροφορία επίσημα.Αλλά όπου μυρίζει καπνός.. ??

 

....όπου μυρίζει καπνός σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι ο τυπάς που είχε την παραπάνω έμπνευση μάλλον ξέχασε να βάλει νερό στην καφιετέρα πριν την βάλει μπροστά.

 

Οπότε, ψάξτε, βρείτε νέες πιο φρέσκιες πληροφορίες..και τα λέμε απο δώ..

 

Και να υπήρχαν ουσιαστικές πληροφορίες αυτές βρίσκονται κάτω από αυστηρό NDA (non disclosure agreement).

 

Η επόμενη πραγματική γενιά θα έχει όντως προγραμματιζόμενο tesselation και το βάρος σε transistors θα ξεπερνάει τα 2 δις transistors, μόνο που θα περάσει αρκετός χρόνος ακόμα και δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει στα 65μ. Την μπαρμπουτσαλιά με το eDRAM μπορείς με άνεση να την ξεγράψεις επίσης.

 

Για το 2008 προβλέπεται μια αύξηση σε transistors σε single high end chip όχι μεγαλύτερη του 35-40%. Για refresh πρόκειται όχι για καινούργια γενιά.

Δημοσ.

Και κάτι ακόμα για το υποτιθέμενο "AA for free" και τους μύθους που περιτριγυρίζουν την φράση αυτή: προήλθε χρόνια πριν από εταιρίες που χρησιμοποιούν tile based deferred rendering ή οτιδήποτε ανάλογο και δεν σημαίνει ότι η απώλεια στις επιδόσεις για 4xAA θα είναι κάτω του 10%, αλλά ότι έχει ελαχιστοποιηθεί στον μέγιστο δυνατό βαθμό η κατανάλωση μνήμης και εύρους μνήμης για την 4-πλη εξομάλυνση.

 

Eδώ ένας TBDR (μόνο η Imagination Tech/PowerVR) ασχολείται πλέον με την μέθοδο όντως καταναλώνει κατά πολύ λιγότερη μνήμη και εύρος για εξομάλυνση. Η διαφορά για τα σημερινά δεδομένα είναι ότι ένας κοινότυπος IMR όπως το G80 μπορεί να φτάσει στην ελαχιστοποίηση αυτή μόνο με coverage sampling (CSAA). To τελευταίο φτάνει τα 16 δείγματα CSAA δεν εξομαλύνει ωστόσο Z/stencil με πάνω από 4 δείγματα. ΄Ενας τυπικός TBDR θα είχε την ανάλογη κατανάλωση μνήμης και εύρους για 16 πλήρης δείγματα multisampling.

 

΄Οταν σε ένα σύστημα έχουμε πραγματικά μόνο πτώσει κάτω του 10% για 4xAA μπορεί να σημαίνει μόνο δύο πράγματα:

 

1.) Το εν λόγω σύστημα είναι τόσο περιορισμένο από τον κεντρικό επεξεργαστή που είναι λογική η μικρή πτώση για εξομάλυνση.

 

2.) ΄Εχει σχεδιαστεί μια αρχιτεκτονική με τόση υπερβολή και σπατάλη transistors για να επιταγχύνει αποκλειστικά την εξομάλυνση. Μια τέτοια αρχιτεκτονική θα ήταν εντελώς παράδοξη σε κάθε δεδομένη στιγμή, γιατί δεν θα ήταν καν τεχνολογικά εφικτή να φτιαχτεί σε κάθε δεδομένο πρωτόκολλο κατασκευής χωρίς να μειώσει άλλους βασικούς παράγοντες.

 

Μια καλά ισορροπημένη αρχιτεκτονική συμπεριφέρεται όπως θα ανέμενε κανείς κάτω από όλες τις περιπτώσεις. Τεχνικά το G80 έχει ήδη από πολλές απόψεις "AA for free". Εκτελεί 4 δείγματα μόνο σε έναν κύκλο και χρειάζεται μόνο ελάχιστα παραπάνω πόρους για 16 δείγματα coverage με τις προαναφερόμενες αφαιρετικές παράμετρους πάντα.

Δημοσ.
΄Οταν σε ένα σύστημα έχουμε πραγματικά μόνο πτώσει κάτω του 10% για 4xAA μπορεί να σημαίνει μόνο δύο πράγματα:
Μ@λ@κία με τους (beta) drivers που να

μειώνει τις επιδόσεις σε συγκεκριμένα features ενώ σε άλλα όχι, "παίζει";

 

Γιατί με την 3870 της ΑΤΙ μού φαίνεται πως αυτό έχει γίνει.

Δημοσ.
Μ@λ@κία με τους (beta) drivers που να

μειώνει τις επιδόσεις σε συγκεκριμένα features ενώ σε άλλα όχι, "παίζει";

 

Γιατί με την 3870 της ΑΤΙ μού φαίνεται πως αυτό έχει γίνει.

 

Πιο πιθανό είναι να μην δουλεύει καθόλου η εξομάλυνση παρότι έχει ενεργοποιηθεί από κάποιο λάθος στους οδηγούς, και ναι υπάρχει περίπτωση να μειώνονται έστω και λίγο οι επιδόσεις.

 

Δεν μπορώ να ξέρω σε τι αναφέρεσαι για τους πιο πρόσφατους Catalyst, αλλά το ότι δεν απενεργοποιείται πλέον το ΑΙ για να μην μπορεί κάποιος πλέον να κλείσει τις βελτιστοποιήσεις του ανισοτροπικού μόνο για τυχαίο δεν μου ακούγεται και ειδικά σε μια σειρά οδηγών και όχι μόνο σε ένα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
H πρώτη Geforce της σειράς 9 θα κάνει ντεμπούτο στις 14 Φεβρουαρίου του 2008. Σύμφωνα με πηγές μέσα στην NVIDIA, το πρώτο προϊόν της σειράς Geforce 9 θα είναι η GeForce 9600GT με κωδικη ονομασία D9P.

 

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως ο πυρήνας θα είναι χρονισμένος στα 500MHz ενώ η μνήμες στα 2000MHz και πως το chip είναι κατασκευασμένο με τεχνολογία 65 νανομετρων. Επιπλέον, έγινε γνωστό πως η κάρτα θα χρησιμοποιεί το P545 PCB design (όχι το P393 που χρησιμοποιεί η 8800GT) και το εύρος διαύλου θα είναι 256bit με 512MB μνήμης.

 

Η κάρτα θα είναι ένα main-stream προϊόν και για αυτό θα έχει έναν SLI connector, κάτι που σημαίνει πως δεν θα υποστηρίζει 3-πλο SLI.

+ Dx10.1

http://en.expreview.com/?p=132

Δημοσ.
Ailuros crits topic for 1204983502985 damage

Topic dies...

 

Επειδή το topic δεν ψόφισε προφανώς, ας παίξω και εγώ λοιπόν με αριθμούς:

 

2*~200mm^2@65nm

2*96*3*2

2*32*0.8

2*16*0.8

2*4*64

 

....και όποιος κατάλαβε έχει καλώς.

Δημοσ.
Επειδή το topic δεν ψόφισε προφανώς, ας παίξω και εγώ λοιπόν με αριθμούς:

 

2*~200mm^2@65nm

2*96*3*2

2*32*0.8

2*16*0.8

2*4*64

 

....και όποιος κατάλαβε έχει καλώς.

 

Να τα μας.. Και για ποτε με το καλο η GX2? Αυτο σημαινει οτι ερχεται πισω και αλλο το D9E ή παμε για Μαρτη Απριλη το αργοτερο;

  • Super Moderators
Δημοσ.

genarh exoun pei...

kai symfwna me to post tou takos an vgei prwta to D9P logika to D9E 8a paei ligo pio pisw pros arxes martiou...upo8etw...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...