Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@ rista αυτά με τα άλογα μη τα πιστεύεις.

To Octavia έβλεπα στη διαφήμιση βγάζει 190 άλογα. Μα πιστεύει κανείς ότι με 19.900 αγοράζεις 190P?

Το ίδιο και το peugeot 17.000ε , 150 P αν δε άνω λάθος.

 

Έγραψες, για άλλη μια φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Όσον αφορά το εσωτερικό του αυτοκινήτου που κάποιοι έκαναν κριτική έχω να παραθέσω την παρακάτω φωτογραφία. bmw-04.jpg

Αυτό είναι σαν γκοφρετα. Εγω προτιμώ όλο γκρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης, μου αρεσει περισσοτερο το εσωτερικο του Civic

civic-interior.jpg

Aυτο παλι πως μπορεις να το βλεπεις συνεχεια... Ειναι σαν ακαταστασία..

Αλλα συμφωνω γούστα είναι αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό στα toys academy το βρίσκουμε ή στα jumbo? (no offense ferongr)

 

 

 

Σου διαφεύγει ότι κάποτε οι bmw είχαν όλο το βάρος μπροστά και κλοτσούσαν.

 

 

 

@ rista αυτά με τα άλογα μη τα πιστεύεις.

To Octavia έβλεπα στη διαφήμιση βγάζει 190 άλογα. Μα πιστεύει κανείς ότι με 19.900 αγοράζεις 190P?

Το ίδιο και το peugeot 17.000ε , 150 P αν δε άνω λάθος.

 

 

οντως τα πρωτα τριαρια Ε30 ηθελαν οδηγους οπως και καθε αυτοκινητο της εποχης λογω ελλειψης ΑΒΣ και λοιπων βοηθηματων..εγω ανεβηκα σε 318 κουπε του 83 (τα πρωτα Ε30) και οδηγησα και σε χιονι και σε βροχη κλπ...δεν ειχε καν στοιχιωδες συστημα απεμπλοκης τροχων (οπως λεγεται το ΑΒΣ τελος παντων) και ναι την πρωτη φορα σε χιονη γυρισα 180 μοιρες και αυτο επειδη βρηκα παγο απο κατω...τα Ε36 ηταν τα πρωτα αυτοκινητα που ξεκινησε η φιλοσοφια 50-50...δηλαδη οσο ειναι βαρυς ο εμπρος αξονας τοσο να ειναι και πισω...και το Ε36 και το Ε34 ηταν τετοια αυτοκινητα....τωρα οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν εχουν το μικροβιο της οδηγησης,ο,τι εμαθαν απο τη σχολη οδηγων και λογικο ειναι να υπαρχουν γελοια σχολια του στυλ "κλωτσανε οι πρωτες τριαρες" ..τι κλωτσανε?μπαλα κλωτσανε?ο πισω αξονας φευγει? τι κανει?τελος παντων

 

να πω στον φιλο ιαπωνοφιλο που ανεφερε για ατμοσφαιρικους κινητηρες που εβγαζαν 160 αλογα απο 1600 κυβικα...περιττο να αναφερω το γεγονος οτι η σειρα Μ βγαζει αλογα οσο και τα κυβικα της και θεωρουνται αθανατοι κινητηρες...παραδειγμα ο νεος 8κυλινδρος με 4.000 κυβικα βγαζει 420 αλογα η ο δεκακυλινδρος 5.000 κυβικα 507...απλως τα γιαπωνεζικα εχουν καταντησει πιο αξιοπιστα απο τα γερμανικα και πολλες μελετες του TUV και ADAC το αναφερουν...τα γερμανικα αυτοκινητα δεν ειναι αυτο που ηταν..ολα εχουν θυσιαστει στο βωμο του κερδους...το καινουριο μοντεο ριχνει κατω την νεα C-klasse και 3er ..σε θεμα ανεσης κλπ...

 

αυτα ειχα να πω ,καλη σας μερα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι σαν γκοφρετα. Εγω προτιμώ όλο γκρι.

 

Εγώ πάλι νομίζω ότι το μαύρο-μπεζ πάντα δείχνει ένα αυτοκίνητο πιο πολυτελές. Αλλά δεν πάει σε όλα τα αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι σαν γκοφρετα. Εγω προτιμώ όλο γκρι.

 

το γκρι σκονίζεται;)

 

SL9S9 η 316 τελικά πόσα άλογα βγάζει? Από τη διαφήμιση 122P ....ρώτησες αντιπροσωπεία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SL9S9 η 316 τελικά πόσα άλογα βγάζει? Από τη διαφήμιση 122P ....ρώτησες αντιπροσωπεία?

 

Ίσα με 150. Το Skoda είναι ψέμα. Το ότι με 1000 ευρώ το πολύ σου ρυθμίζουν τον ίδιο κινητήρα, σε οποιοδήποτε Group VAG αυτοκίνητο στα 190 άλογα χωρίς πρόβλημα δεν παίζει ρόλο. ΤΟ ότι πρόκειται μόνο για αλλαγή προγράμματος στον εγκέφαλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσα με 150. Το Skoda είναι ψέμα. Το ότι με 1000 ευρώ το πολύ σου ρυθμίζουν τον ίδιο κινητήρα, σε οποιοδήποτε Group VAG αυτοκίνητο στα 190 άλογα χωρίς πρόβλημα δεν παίζει ρόλο. ΤΟ ότι πρόκειται μόνο για αλλαγή προγράμματος στον εγκέφαλο...

 

Άκουσες τι είπες? Τα πιστεύεις αυτά ή ειρωνεύεσαι……πάντως αν εξηγούσες λίγο καλύτερα θα το εκτιμούσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί αν σου εξηγήσει ότι αλλάζει η χαρτογράφηση θα καταλάβεις...

υποθέτω απ'τα γραπτά σου ότι προπορείες, αναφλέξεις και πιέσεις τουρμπίνας τις παίζεις στα δάχτυλα:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το γκρι σκονίζεται;)

και καθαρίζεται

SL9S9 η 316 τελικά πόσα άλογα βγάζει? Από τη διαφήμιση 122P ....ρώτησες αντιπροσωπεία?

Απο διαφήμιση είδα 122, νεοι πανιχυροι κινητηρες λεει !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που ζεις; Ο 1.8Τ του VAG Group ανεβαίνει στα 190 άλογα χωρίς μετατροπή, από τα 150 ή 163. Για παραπάνω πράγματα προχωράς σε αλλαγές, αλλά η ιπποδύναμη που φτάνει ο κινητήρας απροβλημάτιστα στα 190.

 

γιατί αν σου εξηγήσει ότι αλλάζει η χαρτογράφηση θα καταλάβεις...

υποθέτω απ'τα γραπτά σου ότι προπορείες, αναφλέξεις και πιέσεις τουρμπίνας τις παίζεις στα δάχτυλα:P

 

Ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί αν σου εξηγήσει ότι αλλάζει η χαρτογράφηση θα καταλάβεις...

υποθέτω απ'τα γραπτά σου ότι προπορείες, αναφλέξεις και πιέσεις τουρμπίνας τις παίζεις στα δάχτυλα:P

 

Η αλήθεια είναι ότι όχι…..δεν είμαι αυτοκινητάκιας, έχω άλλα πιο σπουδαία πράγματα να ασχοληθώ….. το αυτοκίνητο το θεωρώ μέσο μεταφοράς και όχι προέκταση του εαυτού μου.

Επίσης ένα ξέρω: ότι πληρώσεις παίρνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι όχι…..δεν είμαι αυτοκινητάκιας, έχω άλλα πιο σπουδαία πράγματα να ασχοληθώ….. το αυτοκίνητο το θεωρώ μέσο μεταφοράς και όχι προέκταση του εαυτού μου.

Επίσης ένα ξέρω: ότι πληρώσεις παίρνεις.

 

Ωραία, από τη στιγμή που δε γνωρίζεις, γιατί είσαι τόσο απόλυτος στις απόψεις σου; Και κυρίως, γιατί το κάνεις σε όλα τα θέματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, από τη στιγμή που δε γνωρίζεις, γιατί είσαι τόσο απόλυτος στις απόψεις σου; Και κυρίως, γιατί το κάνεις σε όλα τα θέματα;

Για ποια άλλα θέματα λες? Μη δημιουργείς εντυπώσεις….. την άποψή μου λέω δεν είμαι απόλυτος…το ίδιο μπορώ να πω και γω για σένα;) εσύ το παίρνεις στραβά

 

Που ζεις; Ο 1.8Τ του VAG Group ανεβαίνει στα 190 άλογα χωρίς μετατροπή, από τα 150 ή 163. Για παραπάνω πράγματα προχωράς σε αλλαγές, αλλά η ιπποδύναμη που φτάνει ο κινητήρας απροβλημάτιστα στα 190.

 

Ίσα με 150. Το Skoda είναι ψέμα. Το ότι με 1000 ευρώ το πολύ σου ρυθμίζουν τον ίδιο κινητήρα, σε οποιοδήποτε Group VAG αυτοκίνητο στα 190 άλογα χωρίς πρόβλημα δεν παίζει ρόλο. ΤΟ ότι πρόκειται μόνο για αλλαγή προγράμματος στον εγκέφαλο...

Αν ήταν έτσι τότε θα το έκαναν όλοι -λέω γω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποια άλλα θέματα λες? Μη δημιουργείς εντυπώσεις….. την άποψή μου λέω δεν είμαι απόλυτος…το ίδιο μπορώ να πω και γω για σένα;) εσύ το παίρνεις στραβά

 

Όλα μα όλα. Από τις πυρκαγιές μέχρι το θέμα με τους αλλοδαπούς.

 

Αν ήταν έτσι τότε θα το έκαναν όλοι -λέω γω

 

Και ποιος σου είπε ότι το ξέρουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...