ferongr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2007 Δε ψαχνω εγω για αμαξι... Εχω ενα Civic ESi του 94 (Vtec, 125 αλογα) που το προσεχω σαν τα ματια μου και δεν εχω διαθεση να το αλλαξω ακομα. Και το μπλοκε διαφορικο δεν βοηθα ΚΑΘΟΛΟΥ στις τελικες. Στις εκκινησεις και στις εξοδους των στροφων βοηθαει, καθως περιοριζει τη μεταφορα ροπης στον τροχο που εχει λιγοτερη προσφυση (κοινως, περιοσριζει το χαζοσπιναρισμα οταν εισαι σε δρομο με μπαλωμα και ο ενας τροχος εχει περισσοτερη προσφυση απο τον αλλον. Περισσοτερα εδω : Limited Slip Differential (αγγλικα)
TeZaS Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2007 Καλά φίλε πως δεν στο ζήτησαν να το βάλεις στο μουσείο της Honda. Μην κάνεις έτσι φιλαράκι δεν πειράζει που δεν μπορεσες να αποκτήσεις κι εσύ έστω μια 3,16 καλό το αμαξάκι σου αλλα δεν πάυει να είναι ΙΑΠΩΝΙΚΟ δηλαδή Αναξιοπηστο. Διότι ο Ιάπωνας εκτός απο Air Condition και κάμερες δεν ξέρει να φτιάχνει κατι άλλο. Πετάει μια τουρμπίνα λοιπόν σε έναν 1600 πάει στα 130-150 άλογα και κάτι έγινε, πηγαίνεις με 218,3 τελική αλλα δίχως αύριο που λένε στο χωριό μου. Σημασία έχει να έχεις αμάξι με ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και που θα σου κρατήσει για αρκετό καιρό χωρίς προβλήματα. Και στο θέμα των κινητήρων ερωτώ, γιατί η BMW τα τελευταία χρόνια έχει σαρώσει τα βραβεία για τους κινητήρες? Ποιά ευρωπαική εταιρία μετά απο δοκιμασίες στο αμάξι της βγήκε ως ποιο ασφαλές? Πότε ήταν η τελευταία φορά που διακρήθηκε με κάποιο βραβείο Ιαπωνική εταιρία? Το μόνο που παραδέχομαι όμως απο του Ιάπωνες είναι ο κινητήρας Wankel μόνο αυτό μπορεί να είναι κατα κάποιο τρόπο η σημαία της Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανίας.
KWSN_Men Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2007 Τελικά ρε παιδί μου σε παραδέχομαι, έχεις γνώσεις.
ferongr Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2007 Χμμμ... Αν καταλαβες, το αμαξι ειναι του 94, 14 χρονια κοντευει δηλαδη. Περαν της αντλιας νερου που αλλαχτηκε πρωτη φορα το 2006 (12 χρονων) και ενα κολλαρο του ψυγειου που χρειαστηκε σφιξιμο 3 μερες πριν, δεν εχω αντιμετωπισει αλλα προβληματα. Λαδια καθε 7,500 , βενζινη απο 3 γνωστα βενζιναδικα. Δεν εχω turbo. Χεχ. Ατμοσφαιρικα ειναι τα αλογα. Και αν δεν το χεις παρει χαμπαρι, απο το 2000 και μετα, ακομα και οι Κορεατες ειναι αξιοπιστοι (ο πατερας μου εχει ενα Sonata 2,4 του 2005, το καινουργιο).
palawiaris Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 όχι ρε φιλαράκι ο wankel γιαπωνέζικος!!!!
Typhoon Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Ρε φίλε έλεος, ούτε εμείς εδώ δεν κάνουμε έτσι με τη BMW...είναι γεγονός ότι η 316 σέρνεται και είναι κακή αγορά. Την 116 όμως την έχει μια φίλη μου και κινείται αρκετά άνετα χωρίς σε καμία περίπτωση να βάζει φωτία στο δρόμο. Δεύτερον και τα ιαπωνικά σκυλία είναι (και υπάρχουν άπειρες μαρτυρίες με Toyota και Honda που αντέχουν άπειρα χρόνια χωρίς προβλήματα) και ούτε οι BMW είναι άτρωτες (πχ της φίλης μου της έβγαλε πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης πριν 1 μήνα). ΥΓ: Και εγώ BMW έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά θα μπορούσα εύκολα να είχα πάρει και Audi (δεν θα έπαιρνα ιαπωνέζικο γιατί εδωπέρα δεν υπάρχει σχεδόν αυτό το πράγμα, αλλά αν ήμουνα στην Ελλάδα θα το σκεφτόμουν σοβαρά - Βασικά ακόμα και εδώ ένα Type R το σκέφτομουν σοβαρά κάποια εποχή).
palawiaris Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Στο μόναχο δεν έχετε γιαπωνέζους;Ρωτάω γιατί βόννη είμαι αλλά έχει και dacia logan
Typhoon Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Μπα πολύ σπάνιο να υπάρχει κάτι μη γερμανικό έτσι και αλλίως. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έχει κάνει το ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένα Citroen (τα μετράς πραγματικά στα δάχτυλα του ενός χερίου). Από Γιαπωνέζους έχουμε πολύ λίγους, αλλά εντάξει τι ψάχνεις με τους Βαυαρούς τώρα...ο καθένας έχει 3 BMW
thanocaster Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Το μόνο που παραδέχομαι όμως απο του Ιάπωνες είναι ο κινητήρας Wankel μόνο αυτό μπορεί να είναι κατα κάποιο τρόπο η σημαία της Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε λίγο θα μας πεις ότι τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα είναι ιταλικά.
rista Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Ελεος ελεος !!! καλυτεροι κινητηρες οι γερμανικοι απο τους Ιαπωνες?? πειτε μου ΕΝΑ γερμανικο που να βγαζει ΧΩΡΙΣ turbo η compressor πανω απο 140 αλογα ατμοσφαιρα!! ΤΙ αλλο θα ακουσω?? ημαρτον!!!! Αξιοπιστια?? Εχετε ακουσει για Toyota?? δεν σπαει δεν χαλαει ακομα και λαδια να μην του αλλαζεις αυτο παλι παει??? Εχετε ακουσει για κινητηρες θρυλους αραγε? Levin- 4AGE-4EFTE Σας λενε τιποτα ?? το παλικαρι πιο πανω εχει civic,σας λεει τιποτα 160 αλογα σε 1600cc?? σας λεει τιποτα το Ηοndα s2000?? 240 αλογα ατμοσφαιρα? Ενεργητικη ασφαλεια?? το Starlet μου πιο καλα παει απο οποιαδηποτε 316 Γιατι δεν παραδεχεστε πως μονο σασι,ανεση και μοντα αγοραζετε σε αυτους τους κουβαδες? Παρτε και ενα επισημο link απο γνωστο περιοδικο να δειτε σε τι θεση βρισκεται η bmw σε οτι αφορα ζημιες! : http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34695&link_id=15121&admin=1 Υ.Γ Το καλυτερο αμαξι του κοσμου θα ειχε το σασι την ασφαλεια και τα κρατηματα ενος Γερμανου με καρδια Ομως Ιαπωνα!! τελος!
Typhoon Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Καλά τώρα και εσύ ηρέμησε, λες και άμα ήθελε η BMW και η Audi δεν θα φτιάχνανε ένα κινητήρα που να βγάζει 240 άλογα χωρίς συμπίεση...Το θέμα είναι πιθανώς σε άλλες παραμέτρους οι οποίες επηρεάζουν τις αποφάσεις του αγοραστικού κοινού σε άλλες χώρες των οποίων τα κριτήρια είναι πολύ διαφορετικά από τα δικά σου και του μέσου Έλληνα (πχ για το Γερμανό θα μετρούσε η κατανάλωση και η εκπομπή ρύπων...)
SL9S9 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Παρτε και ενα επισημο link απο γνωστο περιοδικο να δειτε σε τι θεση βρισκεται η bmw σε οτι αφορα ζημιες! : http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34695&link_id=15121&admin=1 Xαχα... Δηλαδή το auto τριτη (και 13) μας λεει οτι τα BMW είναι μεσα στην τριαδα των πιο αναξιοπιστων αυτοκινητων; ALFA ROMEO 97 LANCIA 92 BMW 46 RENAULT 44 VOLKSWAGEN 40 και η ΚΙΑ είναι πιο αξιοπιστη ( KIA MOTORS 17) Ξανα χαχαχα.... Σοβαρο περιοδικό. Με δημοψήφισμα το βγαλανε την καταταξη; Τοτε στη Γερμανια δεν θα αγοραζανε bmw αλλά ΚΙΑ και SΚODA. Eπίσης παρατηρειστε VW 40 στο κόκκινο AUDI 36 στο κοκκινο SKODA 17 στο πράσινο (αυτοκινητα του ίδιου ομίλου). Εχω ακούσει οτι εξαρτηματα β' διαλογης πανε στα octavia (τα καλυτερα σε audi και vw) Οτι θελουν γραφουν για να πουλανε...
Houston Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Αυτό στα toys academy το βρίσκουμε ή στα jumbo? (no offense ferongr) τεσπα για μενα η μπε εμ βε εχει πεθανει σαν εταιρεια για μενα..καπου καποτε εβγαζε αμαξια τωρα εχει καταντησει παρωδια... Σου διαφεύγει ότι κάποτε οι bmw είχαν όλο το βάρος μπροστά και κλοτσούσαν. @ rista αυτά με τα άλογα μη τα πιστεύεις. To Octavia έβλεπα στη διαφήμιση βγάζει 190 άλογα. Μα πιστεύει κανείς ότι με 19.900 αγοράζεις 190P? Το ίδιο και το peugeot 17.000ε , 150 P αν δε άνω λάθος.
the_end Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Σου διαφεύγει ότι κάποτε οι bmw είχαν όλο το βάρος μπροστά και κλοτσούσαν. τι σημαίνει αυτό? @ rista αυτά με τα άλογα μη τα πιστεύεις. To Octavia έβλεπα στη διαφήμιση βγάζει 190 άλογα. Μα πιστεύει κανείς ότι με 19.900 αγοράζεις 190P? Το ίδιο και το peugeot 17.000ε , 150 P αν δε άνω λάθος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.