Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπερβολές! Εχουμε 5 κατηγορίες αυτοκίνητα(!!): Τα 1000αρια που σέρνονται και είναι σκοτώστρες εκτός πόλης, τα 1400άρια που είναι μια χαρα για την πλειοψηφία των οδηγών και τους ελληνικούς δρόμους, και στις προσπεράσεις κατεβάζεις ταχύτητα αμα χρειαστεί, και τα GT για τους γκαζάκιδες που μονο μηχανή εχουν και τιποτα αλλο (πλαστικούρες βλεπε golf μπήκα και δεν μου άρεσε καθολου), αναρτησεις γρατσ γρουτς στις λακούβες και φτηνό σαλονι. Eπίσης υπαρχουν οι mercedes για γερους και τελος οι BMW ! Προχθες ειδα την νεα 316 (εχει 122 αλογα) διπλα σε octavia. Το octavia φαινοτανε δραμα. Εμενα με ενδιαφερει η αγορα ενος ποιοτικου αυτοκινήτου για να το κρατησω και 10-15 χρονια και να εχει καλη μεταπωλητική αξία. Τωρα να δωσω 22000 ευρω για gti αφου με 8000 επιπλεον παιρνεις 316 μαλλον δεν λεει.... Ουτε αξίζουν 5000 ευρω ακομα για να παρω 318 για μερικα αλογα ακομα που θα επιταχυνουν σε 8 δευτερα στα 100 αντι για 10 ή 11. Αυτες οι 318 και πανω ειναι για τους νεοπλουτους και φιγουρατζήδες. Ειδα μια 325. Τι να την κανεις στους ελληνικούς δρομους;;;

 

όντως τα πιστεύεις αυτά ή κάνεις πλάκα? αν ισχύει το πρώτο κακώς άνοιξες το thread. πάντως σίγουρα το έκλεισες;). τουλάχιστον ότι δεν έχει σχέση με pure fanboyism.

άκου εκεί "να το κρατήσω 10-15 χρόνια και να'χει καλή μεταπωλητική αξία". πότε να'χει, μετά από 15 χρόνια? το 316??? λες κι άλλα όμορφα αλλά κρατάω μια μικρή επιφύλαξη (προς το παρόν).

 

BMW = Τεράστια αξία μεταπώλησης. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι πουλήσαμε το οικογενειακό μας με 90.000 χιλιόμετρα μοντέλο 3'16 του 2002, 23.000 ευρώ....Εν αναμονή για την 3'20(sedan δυστυχώς) σε 1,5 μήνα.

 

indeed, αλλά δεν είναι η μόνη εταιρεία με καλή μεταπώληση. ένα πχ golf gt δίνει πολύ περισσότερα πράγματα, σε καλύτερη τιμή και ίσως με ακόμα καλύτερη μεταπωλητική αξία.

βέβαια ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες και (ελπίζω) δεν υπάρχει μεγάλη επικάλυψη του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνονται τα 2 μοντέλα.

 

κατά τ'άλλα συνεχίστε πολλοί να μη βλέπετε το αμάξι γι'αυτά που προσφέρει αλλά γι'αυτά που νομίζετε ότι προσφέρει. και ξεχάστε πως οι νορμάλ (μη φανατικοί) ψάχνουν ν'αγοράσουν καλό προϊόν σε καλή τιμή. και να'λεγα ότι είστε συνειδητοποιημένοι αγοραστές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
άκου εκεί "να το κρατήσω 10-15 χρόνια και να'χει καλή μεταπωλητική αξία".

Καλά! 10 χρόνια :-D

Για mazda 6 καμμιά γνώμη; Το έχει κανείς; Βγαίνει και καινούριο από ότι είδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έψαξα λιγο και δειτε διαφορες:

BMW....0-100....80-120....Μικτός....Αλογα....Αξια E

316....11,6 sec.... 12,1....7,7lt....116....30000

318....10....10,9.... 7,3....129....+4000

320....9....9,1....7,4....150.... .+6000

325....7....7,5.... ....7,8....160.... .+15000

Νομιζω η 316 παει στα 122 αλογα (νεώτερο version).

Αν συγκρινουμε τιμες με αποδοση αξίζουν τα 4000 χιλιαρικα για να πας στην 318

και να κερδισεις ενα δευτερολεπτο; Για μενα με τιποτα. Μονο για φιγουρα τα δινεις για

να γραφει πισω 318. Διαφορα εχει η 320 αλλα ζητα +6000. Tοτε παιζει και η

C Class η νεα με 180 αλογα.

(Ε δεν στοιχίζεται ο πινακας τα κενα τα τρωει... τα fonts αλλαζουν αμα καταχωρήσεις )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεμα γουστου ειναι φιλε μου το οτι δεν σου αρεσε το νεο οκταβια...και μενα δεν μου αρεσει η μουρη και η φτηνη πλαστικουρα της νεας τριαρας τη στιγμη που το προηγουμενο μοντελο εδειχνε το δρομο σε αυτον τον τομεα..και η νεα C-class με απογοητευσε σε θεμα εσωτερικο..στο ιντεριορ για μενα βασιλιας ειναι το νεο Α4..δεν ξερω ,μ'αρεσουν πολυ τα πολλα κουμπακια,δερμα ,μαχαγκον κλπ να με κανει να χαιρομαι να οδηγαω...εαν πας προς Αλπίνα μερια εκει μαλιστα..τα αντιστοιχα αλπινα τριαρια μου αρεσουν φοβερα..το οτι οδηγαω τωρα φιατ μπραβο του 97 δεν σημαινει οτι δεν εχω λεφτα να παρω ενα μπε εμ βε..απλως οταν εχει το Ε34 ,μετα Ε39 και μετα σου ριχνει την ποιοτητα κατω σε επιπεδα χιουνται πλιν λιγα χρονια ,ελεος!..στο Ε34 ειχα ξεχασει τι ειναι συνεργειο..ανοιγεις καπω,αλλαζεις λαδια μονος κλπ...ολα ειναι οργανωμενα και με απλετο χωρο...το καπω απο κατω παιρνει απο τετρακυλινδρο εως 8κυλινδρο...δεν κρατω φοτο απο το 540 Ε34 ενος φιλου εδω με 6 ταχυτητες κιολας να δειτε τι σημαινει ροπη νταλικας και ανεση...αργοτερα το Ε39 οταν ηρθε εκει ηταν το απωγειο της 5 σειρας...πολυτελεια ,ανεση ,δυναμη κλπ...και τα συνεργεια κατεφθασαν...αλλαγη αισθητηρα λαμδα (4 κοματια παρακαλω) ,αλλαγη αισθητηρα λαδιου :eek: καμμενο μοντουλ των φαναριων...διοτι ο γερμανος γιατι να βαλει ενα απλο ρελε?μαλακας ειναι?βαλε εκει ενα κομπιουτερ που αναβοσβηνει τα φωτα σαν να ειναι μυστικη αστυνομια και δωσε 300 εβρο για το καλημερα...αναρτησεις? χαλια...δεν εννοω σε θεμα ανεσης αλλα πηγαινετε να αγορασετε ψαλιδια και αμορτισερ καινουρια ανα 60.000 χλμ...το δε υδραυλικο τιμονι καπουτ! εχασε ολο το λαδι και επρεπε να χωσω το χερι στην τσεπη για καινουριο συστημα...στο τελος αντε και Γ@#!#σου! αγγελια και πουλημα..και δεν ειμαι μονο εγω...διαβαστε λιγο να δειτε τι γινεται στα φορουμς..τωρα ψαχνω για 540 Ε34 απο γερμανια να φερω και να φαει ενα 10.000 απο πανω να ερθει κοντα στην κατασταση που ηταν οταν βγηκε απο το μαγαζι..και στα αυτα μου για την μεταπωλητικη αξια...την δουλεια μου με 25.000 ευρω και 10-15 χρονια ακομα θα την κανω...

και οταν λεω εχω ανοιξει μοτερ και εχω φτιαξει το εννοω και δεν λεω σαχλαμαρες να περναει η ωρα...η μπε εμ βε για μενα δεν αξιζει σημερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερβολές! Εχουμε 5 κατηγορίες αυτοκίνητα(!!): Τα 1000αρια που σέρνονται και είναι σκοτώστρες εκτός πόλης, τα 1400άρια που είναι μια χαρα για την πλειοψηφία των οδηγών και τους ελληνικούς δρόμους, και στις προσπεράσεις κατεβάζεις ταχύτητα αμα χρειαστεί, και τα GT για τους γκαζάκιδες που μονο μηχανή εχουν και τιποτα αλλο (πλαστικούρες βλεπε golf μπήκα και δεν μου άρεσε καθολου), αναρτησεις γρατσ γρουτς στις λακούβες και φτηνό σαλονι. Eπίσης υπαρχουν οι mercedes για γερους και τελος οι BMW ! Προχθες ειδα την νεα 316 (εχει 122 αλογα) διπλα σε octavia. Το octavia φαινοτανε δραμα. Εμενα με ενδιαφερει η αγορα ενος ποιοτικου αυτοκινήτου για να το κρατησω και 10-15 χρονια και να εχει καλη μεταπωλητική αξία. Τωρα να δωσω 22000 ευρω για gti αφου με 8000 επιπλεον παιρνεις 316 μαλλον δεν λεει.... Ουτε αξίζουν 5000 ευρω ακομα για να παρω 318 για μερικα αλογα ακομα που θα επιταχυνουν σε 8 δευτερα στα 100 αντι για 10 ή 11. Αυτες οι 318 και πανω ειναι για τους νεοπλουτους και φιγουρατζήδες. Ειδα μια 325. Τι να την κανεις στους ελληνικούς δρομους;;;

 

Δε μιλάω για εμφάνιση (που εμένα δε μου αρέσει η συγκεκριμένη, η Coupe είναι σαφώς καλύτερη), δε μιλάω για ποιότητα κατασκευής.

 

Έχεις οδηγήσει μεγάλο γρήγορο αυτοκίνητο; Μια 320 ρε παιδί μου. Εκεί θα καταλάβεις ότι έτσι έπρεπε να είναι το αυτοκίνητο. Δε σου λέω να πάρεις Golf ούτε Octavia (που για τα χρήματά τους είναι πολύ πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, αλλά άλλης κατηγορίας). Εγώ λέω μείνε με το Mazda 6 γιατί δεν αξίζει να πάρεις ένα αυτοκίνητο που σέρνεται εφόσον δεν έχεις χρήματα να πάρεις μία 320.

 

Να σου πω ότι σε ένα δευτερόλεπτο στα 100 km/h καλύπτεις σχεδόν 30 μέτρα, σχεδόν δύο νταλίκες απόσταση. Και όχι δεν υπονοώ ότι προσπερνάς σε ένα δευτερόπλεπτο, απλά ότι παίζει ρόλο. Αν θα το χρησιμοποιείς μόνο στην πόλη και δε σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, γιατί δεν παίρνεις Smart;

 

Τα περί ελληνικών δρόμων κτλ είναι τεράστια πλάνη. Επειδή ακριβώς οι ελληνικοί δρόμοι είναι χάλια, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο θα ήταν ευχής έργο να έχουν όλοι από 325 και πάνω. Το μεγάλο γρήγορο αυτοκίνητο δεν το πέρνεις για να πηγαίνεις με 250 στην Αττική Οδό ούτε για να το στήνεις στα φανάρια αλλά για να μπορείς να προσπεράσεις στην "εθνική οδό" Κορίνθου-Πατρών χωρίς να φοβάσαι για τη νταλίκα που έρχεται από απέναντι.

 

@chill

Μαγκιά σας, κορόιδο τον πιάσατε. Σαφώς κάτω από 20 πάει στην αγορά. Εκτός αν ήταν ανταλλαγή οπότε είναι εντελώς διαφορετική συζήτηση.

 

@Houston

Προφανώς στην περίπτωση σου ισχύει ακριβώς αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νέα 320 αν δεν κάνω κάποιο τραγικό λάθος βγάζει 170 άλογα.

 

Και ναι kwsn_men μιλάω για ανταλλαγή στην αντιπροσωπεία από την οποία παραγγείλαμε την καινούργια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελεος αποφασισε!το πουλησες σε κανα βλακα για 23.000 η το εκαναν buy back? για 316 με σχεδον 100.000 χλμ να δωσω 23 χιλιαρικα πρεπει να ειμαι αρκετα πυροβολημενος η να εχω καψει φλατζα και λαδια μαζι :lol:

το 320 παλι ειναι φοβερο αμαξι...ο κινητηρας του σερνει αξιοπρεπεστατα το αμαξωμα και συναμα η καταναλωση του ειναι οσο ενος 1.4 απ'οσο ακουω απο συναδελφους...τουλαχιστον αφου δεν παει να μην καιει κιολας...

τεσπα για μενα η μπε εμ βε εχει πεθανει σαν εταιρεια για μενα..καπου καποτε εβγαζε αμαξια τωρα εχει καταντησει παρωδια...το μαζντα 6 να δωσεις για να παρεις τριαρι θα ειναι η μεγαλυτερη βλακεια ever! καλη σας νυχτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το εσωτερικό του αυτοκινήτου που κάποιοι έκαναν κριτική έχω να παραθέσω την παρακάτω φωτογραφία. bmw-04.jpg

 

Επίσης ένα τέστ απο το περιοδικό Auto Moto und Sport έχει ενδιαφέροντα αποτελέσματα που πρέπει να δείτε...

http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_viewthema.asp?id_thema=31573

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις παρατηρησεις μου περι αναιμικου κινητηρα και τιμης τις υποδηλωνει και εκει.

 

Το να πούμε ότι το σύνολο των 1,6 λίτρων, με τις 16 βαλβίδες και τους 114 πραγματικούς ίππους δεν βάζει φωτιά στο δρόμο (δεδομένου και του βάρους των 1.385 κιλών), είναι κάτι που όλοι, λίγο ή πολύ, αντιλαμβάνονται. Αυτό το επιβεβαιώνουν και οι μετρήσεις. Τα 12,2 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα (11,6 δλ. ανακοινώνει το εργοστάσιο) και τα 206 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής, σίγουρα δεν είναι συγκινητικά νούμερα. Όπως δεν είναι και ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός ότι πρέπει να κινείσαι με μία ταχύτητα κάτω, στο σφιχτό (αλλά τέλειο στη λειτουργία του) 6άρι κιβώτιο, για να μπορέσεις να προσπεράσεις με ασφάλεια.

 

Το κόστος της 316 ξεκινάει από τα 28.500 ευρώ για τη βασική έκδοση Comfort, για να "σκαρφαλώσει" στα 33.100 ευρώ που κοστίζει η Exclusive της δοκιμής (+966 ευρώ για το χρώμα και τις ζάντες). Και αν αυτά τα χρήματα αγοράζουν αναμφίβολα μία BMW, με ό,τι συνεπάγεται αυτό, το αντίτιμο είναι αυξημένο για ένα αυτοκίνητο με 1.600 κ.εκ. κάτω από το καπό του. Έστω και αν η ούγια γράφει made in Μόναχο.

 

Επισης, μου αρεσει περισσοτερο το εσωτερικο του Civic

 

civic-interior.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθενας με τα γουστα του. Αυτο πρεπει να καταλαβουν καποιοι.

 

(4500 κοκκινο? Diesel ειναι η μηπως η Audi σταματα πλεον το στροφομετρο στον κοφτη ακριβως? Και παλι ομως 6000 στροφες λιγες φαινονται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το συγκεκριμενο ειναι το 2.0 τουρμπο ντιζελ με τα 145 αλογα...πλεον ειναι κομμον ρειλ και οχι pompen-duzen δλδ καλυτερη αποδοση και οικονομια και σχεδον καθολου θορυβο...

 

ακουσα διαφορα "ηλεκτρονικα περιορισμενη ταχυτητα στα 206" δλδ?αν παει 208 θα κανει μπαμ το αμαξι δλδ?τι βλακειες γραφουν τα περιοδικα δλδ ...ειναι ενα υπερτιμημενος κουβας και τπτ αλλο σορρυ που σας κατεβαζω απο τα συνεφα αλλα να το σκεφτοσασταν πριν υπογραψετε το συμβολαιο και τραβηξετε το δανειο για να το αγορασετε :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακουσα διαφορα "ηλεκτρονικα περιορισμενη ταχυτητα στα 206" δλδ?αν παει 208 θα κανει μπαμ το αμαξι δλδ?τι βλακειες γραφουν τα περιοδικα δλδ ...

 

Οτι και καλα εχει δυναμη για παραπανω χιλιομετρα εννοει, και οτι η BMW την εχει περιορισει. Καλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακου λιγο το εξης "εχουν βαλει κοφτη στα 206" δεν ειναι κοφτης αυτο ρε φιλε ειναι απλως οτι το αμαξι ψοφαει στα 206 και αν εισαι σε κατηφορα μπορει να κανει και 210...ολα τα 316 απο το 82 εως τωρα τοσα εβγαζαν τελικη..206...το 520 με οριτζιναλ διαφορικο και κιβωτιο χτυπαγα κοφτες στην 5τη στα 215..το 3.5 λογω μπλοκε κλπ χτυπαγα 260 κοντερισια αλλα ποσα ηταν αληθινα ενας θεος το ξερει...πανω απο 210-220 αληθινα αποκλειεται...αυτα με τους κοφτες στα 206 μην τα ακους...πηγαινε για 320 προσωπικα...μπορει με βασικο εξοπλισμο αλλα ειναι οτι καλυτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...