Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη γενικα δεν υπαρχει το τελειο αμαξι, γιαυτο ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.

 

Εξαρταται απο τι ζητας δηλαδη. Πες αν θες τι ακριβως ζητας απο ενα αμαξι και ποσα λεφτα εισαι διατεθειμενος να δωσεις.

 

Αν παρολα αυτα επιμενεις να σου πουμε ποιο απο τα 3 που ανεφερες ειναι καλυτερο και υπο την προυποθεση οτι εχεις παρακολουθησει την history των posts του μελους tezas στο forum, τοτε νομιζω οτι εχεις ηδη παρει την απαντηση σου.

 

Δηλαδή τί HISTORY έχεις εσυ ρε φίλε? Με το πόσα μηνύματα έχει ποστάρει ο καθένας μετράμε πόσο ξέρει απο αμάξια? Άντε κάνε την δουλίτσα σου και άσε με εμένα να λέω τις μλκ μου! ΟΚ μάγκα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Η bmw καλά τα μετράει τα άλογα, οι άλλοι δεν τα μετράν καλά και παραμυθιάζουν τον κόσμο.

Παλια οπως ειπα ειχα ibiza 73 αλογα. Μετα το xsara 110 αλογα.

Δηλαδη αύξηση 50% περίπου.

Δεν είδα τετοια διαφορα! Σίγουρα καποιος δεν μετρα καλα τα αλογα :-D

Μαλλον λενε σου δινουμε max τοσα αλογα αλλα με 5471 στροφές και σε ευθεία!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκεί να σου πω ότι επιταχύνει μέχρι τις 6000 σαλ, και μλστ χωρίς να ακούγεται ο κινητήρας ότι καταπονείται πολύ πιο έντονα από τις 4000 (έχει δλδ ελαστικότητα), ενώ οποιοδήποτε γιαπωνέζικο ή άλλο (έχω εμπειρία) μετά τις 4000 γονατίζει και ξαφνικά σου σπάει τα αυτιά και τελματώνει.

Εξάλλου είναι εξατάχυτο. Να φανταστείς ότι μετά τα 140 -150 αλλάζεις ταχύτητα….πετάς την 6η και πιάνεις τα 160 στις 4000σαλ.

Το καλό το αυτοκίνητο φαίνεται στις μεγάλες ευθείες….πηγαίνει σαν ''πλοίο''….τι να το κάνεις να έχεις ίππους και να μη μπορείς να τρέξεις γιατί σε παίρνει ο αέρας. Ας μας πουν αυτοί που βλέπουν τα αυτοκίνητα στα περιοδικά και μετράν τους ίππους αν μπορούν με ένα ''μικρό'' να κρατήσουν σταθερή πορεία μετά τα 160 δίπλα στη νησίδα, και ας έχουν και 200 ίππους.

Σημασία έχει να κάνεις ένα ταξίδι 4οις ώρες και να είσαι ξεκούραστος.

 

Οδηγώ 2 αυτοκίνητα, ένα γιαπωνέζικο 2λιτρο με κόφτη στις 7200 και ένα μεγάλο γερμανικό με τουρμπίνα. Το γιαπωνέζικο στις 4000 στροφές αρχίζει να κουνιέται και μετά από αυτές τρελένεται και σαφώς δε γονατίζει. Το γερμανικό τραβάει τρομερά από χαμηλά αλλά ψηλά λαχανιάζει. Ποιο προτιμώ; Το γερμανικό γιατί είναι πιο ξεκούραστο.

 

Από εκεί και πέρα, να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Ελαστικότητα δε σημαίνει ότι ανεβάζει στροφές αλλά ότι τραβάει από χαμηλά. Άσχετο με αυτό που λές δηλαδή.

 

Αυτοκίνητο που πηγαίνει σαν πλοίο (μεζί με το κούνημα) δεν είναι ότι καλύτερο.

 

Η bmw καλά τα μετράει τα άλογα, οι άλλοι δεν τα μετράν καλά και παραμυθιάζουν τον κόσμο.

Σαν απόλυτος αριθμός δε λέει τπτ. Σημασία έχει η κατανομή ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και πολλά άλλα…δεν είναι χαζοί οι βαυαροί που χύσαν τόσο μέταλλο κάτω από το καπό.

Το αμάξι για την κατηγορία του είναι πολύ γρήγορο …. και σβέλτο.

 

Σε οδηγική συμπεριφορά δε συγκρίνεται…απόλαυση να το οδηγείς…πάει σαν τρένο στις στροφές, γιατί το βάρος είναι απόλυτα μοιρασμένο και στους 4οις τροχούς, μπρος/πίσω.

Με 225 ζαντολάστιχα και Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας/Πρόσφυσης που διαθέτει έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Η κατανομή της δύναμης σαφώς και παίζει ρόλο. Δεν αυξάνει τα άλογα όμως. Ούτε τα 12 δευτερόλεπτα που θέλει η 316 για τα εκατό. Ούτε θα επιταχύνει πιο γρήγορα σε ανηφορίτσα με 120. Και αν πλησιάζει η νταλίκα από απέναντι, δε θα πάει πιο γρήγορα.

 

Όταν μπείς και οδηγήσεις BMW και νιώσεις το δέος έλα να μου πείς μετά. Επειδή τωρα το έχουμε παραχέσει το θέμα με τους Ιάπωνες, ένα θα σου πω, οτι όταν ο Ιάπωνας έβαζε πίσω δισκόφρενα, ο Γερμανός έφτιαχνε τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας για βενζινοκηνητήρες και κινητήρες W12. Πόσο σας πονάει όμως όταν μια BMW προπολεμική σας περνάει στον δρόμο σαν σταματημένους? Πείτε το ρε συς δεν σας παρεξηγούμε, έχετε σκυλομετανιώσει για την κάκιστη επιλογή σας! Ο Ιάπωνας φιλε να ξέρεις οτι είναι μόνο για κανα A/C και καμια ψηφιακή, τίποτε παραπέρα!

 

Άλλο ένα μνημείο του πολιτισμού. Κατά τα άλλα για δέος και τα τοιαύτα, διάβασε πιο πάνω να δεις τι οδηγάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οδηγώ 2 αυτοκίνητα, ένα γιαπωνέζικο 2λιτρο με κόφτη στις 7200 και ένα μεγάλο γερμανικό με τουρμπίνα. Το γιαπωνέζικο στις 4000 στροφές αρχίζει να κουνιέται και μετά από αυτές τρελένεται και σαφώς δε γονατίζει. Το γερμανικό τραβάει τρομερά από χαμηλά αλλά ψηλά λαχανιάζει. Ποιο προτιμώ; Το γερμανικό γιατί είναι πιο ξεκούραστο.

 

Από εκεί και πέρα, να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Ελαστικότητα δε σημαίνει ότι ανεβάζει στροφές αλλά ότι τραβάει από χαμηλά. Άσχετο με αυτό που λές δηλαδή.

 

Αυτοκίνητο που πηγαίνει σαν πλοίο (μεζί με το κούνημα) δεν είναι ότι καλύτερο.

 

 

 

Η κατανομή της δύναμης σαφώς και παίζει ρόλο. Δεν αυξάνει τα άλογα όμως. Ούτε τα 12 δευτερόλεπτα που θέλει η 316 για τα εκατό. Ούτε θα επιταχύνει πιο γρήγορα σε ανηφορίτσα με 120. Και αν πλησιάζει η νταλίκα από απέναντι, δε θα πάει πιο γρήγορα.

 

 

 

Άλλο ένα μνημείο του πολιτισμού. Κατά τα άλλα για δέος και τα τοιαύτα, διάβασε πιο πάνω να δεις τι οδηγάω.

 

Γερμανικό αμάξι με τούρμπο! Δεν μας λες τι μάρκα έιναι... να υποθέσω Mercedes?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά, έχω λιώσει, συνεχίστε έτσι παιδιάclapping.gifoffwall.gifrotlaugh.gifhaha.gif

 

δεν είναι χαζοί οι βαυαροί που χύσαν τόσο μέταλλο κάτω από το καπό.
ενώ οποιοδήποτε γιαπωνέζικο ή άλλο (έχω εμπειρία) μετά τις 4000 γονατίζει και ξαφνικά σου σπάει τα αυτιά και τελματώνει

pray.gif

 

ps: αλλά φαντάζομαι γιατί τα πετάτε τα μαργαριτάρια. προφανώς δεν έχετε οδηγήσει καλή bmw (τουλάχιστον 6κύλινδρη δηλαδή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατανομή της δύναμης σαφώς και παίζει ρόλο. Δεν αυξάνει τα άλογα όμως. Ούτε τα 12 δευτερόλεπτα που θέλει η 316 για τα εκατό.

Δε θέλει 12 δευτ....10.9 λέει τπτ αυτό? εργαστηριακές μετρήσεις είναι....

Αυτό για τα άλογα: την bmw μπορείς να την πηγαίνεις στο max χωρίς να ''διαμαρτύρεται''. Έχεις δηλαδή καλή ''εκμετάλλευση'' των δυνατοτήτων της. Αν το κάνεις αυτό με ένα γιαπωνέζικο ειδικά αν έχει τούρμπο, βγαίνεις και μυρίζει καμένο λάστιχο…και πόσο θα αντέξει ο κινητήρας. Όσο για την επιτάχυνση είπαμε : μετά τα 160 φαίνεται το καλό αμάξι.

 

Ξέρεις ότι παίρνεις αμάξι: εξατάχυτο - πισοκίνητο – bmw, τι συγκρίνεις.

Όπως και να το κάνουμε η bmw έχει life style, προσωπικότητα….δεν είναι αυτοκίνητο της σειράς, μιλάει το όνομα.

Απόλυτα αθόρυβο, θερμομονωτικά τζάμια, runflat ελαστικά (σε περίπτωση που κλατάρουν και τα 4 λάστιχα συνεχίζεις το ταξίδι σου με 80km/h – ρεζέρβα γρύλους ξέχασέ τα, δεν υπάρχουν στο αμάξι - άσε που μπορεί να μη το καταλάβεις), κουμπί εκκίνησης, τηλεκοντρόλ (πας με αυτό στην αντιπροσωπεία - κλειδί δεν υπάρχει - και σου λέει τι θέλει το αμάξι για το επόμενο σέρβις, όπως και το ίδιο το αμάξι στον υπολογιστή ταξιδίου, ακόμη και στην απώλεια πίεσης), και κυρίως άπλα και πολυτέλεια. Το εσωτερικό του SL9S9 θα το καταλάβεις και θα το εκτιμήσεις με τον καιρό…όσο περνάει τόσο θα σου αρέσει, ειδικά τη νύχτα (αισθάνεσαι ένα πολιτισμένο περιβάλλον που σε σέβεται….δε μπορώ να στο εξηγήσω - αν δεν μπεις μέσα δε μπορείς να το νοιώσεις)….τώρα για το mazda, πολύ πλαστικούρα, θα το σιχαθείς -εκεί φαίνεται η αξία, στο χρόνο.

 

 

Κάποιος είπε για Saab…δε συγκρίνεται…ούτε με Saab ούτε με Volvo, ούτε με Audi.

Αν αποκτήσεις το bmw και το συνηθίσεις, βλέπεις αυτά τα καλά αυτοκίνητα και διαπιστώνεις εργοστασιακά λάθη, στον σχεδιασμό, στην εργονομία, στην λειτουργικότητα, στην εμφάνιση.

Να πεις για Mercedes ναι….είναι καλύτερο αμάξι. Αλλά νομίζω ότι το 316 γι αυτά που προσφέρει (πολυτέλεια, ασφάλεια κτλ) είναι πολύ προσιτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις τι δεν καταλαβαίνεις;

 

Δεν λέω ότι η 3άρα είναι κακό αυτοκίνητο, απεναντίας (αν και προσωπικά θα προτιμούσα κάτι διαφορετικό, την τελευταία δεν τη βρίσκω όμορφη). Λέω ότι η 316 είναι ένα καλό αυτοκίνητο με ανεπαρκή κινητήρα. Το να αγοράσεις μια 316 σημαίνει ότι απλά δεν είχες χρήματα να πάρεις μια μεγαλύτερη και απλά πας να το παίξεις μούρη. Πόσο μάλλον αν δε βάλεις και το σηματάκι πίσω, λες και δε θα σε πάρουν χαμπάρι. Η 316 είναι ειδική έκδοση φτωχομπινεδιάρικης ποζεριάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η 316 είναι ειδική έκδοση φτωχομπινεδιάρικης ποζεριάς.

 

έεεεεετσι. Σούρνεται μα κόπο, κοστίζει με βασικό εξοπλισμό (4 ρόδες, τιμόνι, λεβιέ και τασάκι) όσο κοστίζουν 18άρια full extra ή και 2λιτρα ακόμα, αλλά μπροστά γράφει bmw. Χαλάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τί HISTORY έχεις εσυ ρε φίλε? Με το πόσα μηνύματα έχει ποστάρει ο καθένας μετράμε πόσο ξέρει απο αμάξια?

 

Δεν εννοουσα ποσοτητα μηνυματων. Μαλλον ποιοτητα.

 

Άντε κάνε την δουλίτσα σου και άσε με εμένα να λέω τις μλκ μου! ΟΚ μάγκα?

 

Δεν μπορω. Ειμαι αλλεργικος στη χαζομαρα.

 

Γερμανικό αμάξι με τούρμπο! Δεν μας λες τι μάρκα έιναι... να υποθέσω Mercedes?

 

 

Σημασία έχει η γνώμη σου και απο οτι κατάλαβα προτιμάς το γερμανικο... και εαν είναι πειραγμένο ή απο μαμα τούρμπο.

 

Ρε τεζα που πας παντου τεζα, αφου ασχολεισαι τοσο πολυ με αμαξια, θα επρεπε να ξερεις οτι η mercedes δεν εχει turbo κινητηρες. Ουτε απο μαμα, ουτε απο μπαμπα, ουτε απο πρωτοξαδερφο, ουτε απο μπατζανακη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε τεζα που πας παντου τεζα, αφου ασχολεισαι τοσο πολυ με αμαξια, θα επρεπε να ξερεις οτι η mercedes δεν εχει turbo κινητηρες. Ουτε απο μαμα, ουτε απο μπαμπα, ουτε απο πρωτοξαδερφο, ουτε απο μπατζανακη.

 

Βασικά έχει. Έναν, στην Α200. Αμφιβάλλω να έχει πουληθεί έστω και ένα στην Ελλάδα όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά έχει. Έναν, στην Α200. Αμφιβάλλω να έχει πουληθεί έστω και ένα στην Ελλάδα όμως.

 

Η αληθεια ειναι πως δεν το ξερα. Δεν ασχοληθηκα ποτε βλεπεις με την a class. Με απωθει σαν αμαξι.

 

Παντως και ετσι ακομα, δεν νομιζω οτι ο τεζας εννοουσε οτι οδηγεις την a class.

 

Για κανα audi a4 1.8Τ σε κοβω εσενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...