iced Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 ενα γρηγορο αμαξι δεν μετριεται στην τελικη του αλλα στην επιταχυνση Οχι για το ενδιαμεσο?? Πλακα κανεις? Καλα τι εχετε τωρα με τον KWSN_MEN? Μπορει να διαθεσει ενα μεγαλο ποσο για να αγορασει αμαξι και να το συντηρησει. Και δεν το τονισε για να το παιξει καποιος αλλα γιατι τσαντιστηκε στην προηγουμενη που το πηγαιναμε το θεμα οτι μπορει να εχει γνωμη οποιος το εχει πιασει στα χερια του μονο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sadamiraq Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Οχι για το ενδιαμεσο?? Πλακα κανεις? Καλα τι εχετε τωρα με τον KWSN_MEN? Μπορει να διαθεσει ενα μεγαλο ποσο για να αγορασει αμαξι και να το συντηρησει. Και δεν το τονισε για να το παιξει καποιος αλλα γιατι τσαντιστηκε στην προηγουμενη που το πηγαιναμε το θεμα οτι μπορει να εχει γνωμη οποιος το εχει πιασει στα χερια του μονο Δεν σε επιασα τι ενοεις για το ενδιαμεσω?Εγω συμφωνω με τον KWSN_MEN και εχει δικιο σε αυτα που λεει δεν ξερω αν και ποσα λεφτα εχει να καποιο ακριβο αμαξι παντως ξερει και χωρις να εχει οδηγησει οτι η 316/318 δεν πανε τωρα αυτοι που υποστιριζουν BMW δεν θα πουν με τιποτα το ιδιο ακομα και αν το ξερουνε ασε που υπαρχει μεγαλη αμαθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NoD Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Γαμώ τα σημεία στίξης. Αν σε βολεύει δηλαδή, βάλ'τα και σε greeklish. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SL9S9 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 KWSN_Men σωστη η παρατηρηση σου στο πρωτο ΥΓ α και ποιος ειναι αυτος στο avatar σου?Τρομαζεις που τον κοιτας και μονο. Μήπως είναι ο ίδιος; Σοβαρα ρε φιλε επειδη δεν εχουμε τους δρομους που εχει στην γερμανια σημαινει οτι θα παιρνουμε αργα αμαξια ενα γρηγορο αμαξι δεν μετριεται στην τελικη του αλλα στην επιταχυνση και εχεις ενα γρηγορο αμαξι δεν ειναι αναγκη να εχεις οτομπαν. Ειπα δεν χρειαζεται. Αν θες παρε 50.000 ευρώ coupe. Εγω έχω αλλο μπατζετ. Και πες μου που θα τρεχεις. Γιατι δεν λες το αλλο?Οτι εισαι εσυ πχ τερμα αριστερη λωριδα και πας με 80 και γω σε κανω προσπεραση απο δεξια.Ποιος ειναι ο εκνευριστικος ? Αυτό πάλι από το νου σου το λες! --- Στο θεμα. Αν εχει οδηγήσει καποιος ενα απο τα αμαξια του τίτλου ας πει τη γνωμη του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Houston Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δεν σε επιασα τι ενοεις για το ενδιαμεσω?Εγω συμφωνω με τον KWSN_MEN και εχει δικιο σε αυτα που λεει δεν ξερω αν και ποσα λεφτα εχει να καποιο ακριβο αμαξι παντως ξερει και χωρις να εχει οδηγησει οτι η 316/318 δεν πανε τωρα αυτοι που υποστιριζουν BMW δεν θα πουν με τιποτα το ιδιο ακομα και αν το ξερουνε ασε που υπαρχει μεγαλη αμαθεια. Εννοεί, απ ότι κατάλαβα, ότι παίζουν ρόλο κ τα 2. Και η επιτάχυνση και η τελική. Μάλιστα επειδή η επιτάχυνση δεν είναι εύκολα μετρήσιμο μέγεθος και είναι αντιληπτή μόνο από έμπειρους οδηγούς, καλό είναι να υπολογίζουμε την δύναμη ενός κινητήρα από την τελική (ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα με μεγάλο όγκο και βάρος, οπότε συνυπολογίζεται αρκετά και η μεγάλη αντίσταση τριβής του αέρα) Ετσι είναι, όταν ένας ποδηλάτης έχει τελική 80 km/h και κάποιος άλλος 70 km/h σημαίνει ότι ο 1ος είναι δυνατότερος από τον δεύτερο και έχει καλύτερες επιταχύνσεις σε μικρότερες ταχύτητες, ειδικά αν είναι πιο σωματώδης από τον άλλον … διότι για να φτάσει στην τελική (ή ακόμη και σε αυτήν των 70km/h) κατέβαλε μεγαλύτερη προσπάθεια απ ότι ο 2ος εξαιτίας της μεγαλύτερης αντίστασης του αέρα. Πιο απλά τα πράγματα δεν γίνονται – απλή φυσική. Εκεί που δεν μετράει και πολύ η τελική είναι στα μικρά αυτοκίνητα. Ένα 1000άρι μπορεί να πιάσει μεγάλη τελική αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει δυνατό κινητήρα και άρα καλές επιταχύνσεις. Όταν σου λέει ότι το bmw 316 έχει τελική 210km/h έμμεσα με αυτό τον τρόπο μπορείς να καταλάβεις ότι έχει και καλές ή τουλάχιστον ανεκτές για τον περισσότερο κόσμο επιταχύνσεις, το μοτέρ του δεν χαρακτηρίζεται και τόσο ασθενικό όσο το παρουσιάζουν μερικοί και γενικά το αμάξι δεν σέρνεται. Και ούτε είπε κανείς ότι βγάζει φωτιές στον δρόμο. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει για να μετρήσεις το ''τραβάει ή δεν τραβάει'' το αυτοκίνητο…εξαρτάτε το πώς το αισθάνεται κανείς, την εμπειρία του και τον τρόπο οδήγησης. Τα νούμερα 0 – 100 εκεί είναι , τα αξιολογείς και τελειώνει η υπόθεση αλλιώς τζάμπα σάλιο χαλάμε, αν δεν κάνω λάθος 10.9 δευτ…νομίζω ο μέσος όρος των συμβατικών αυτοκινήτων κάπου εκει βρίσκεται. Τώρα αυτά για νταλίκες, προσπεράσεις σε ανηφόρες κτλ είναι μπακαλίστικα. Όπως επίσης και ότι είναι σπάνιο θέαμα στην Ελλάδα coupe σειράς 3. Σε επαρχιακή πόλη μένω και έχω δει κάποιες coupe 3 και κάποιες ή κάποια coupe 6 με ντόπιες εννοείτε πινακίδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 houston έγραψες πάλι. η επιτάχυνση btw είναι μετρήσιμη. αν ανοίξεις κάποιο περιοδικό αυτοκινήτου (ακόμα και το ams) θα δεις χρόνους από αυτό που λέμε ρεπρίζ. α, αν δεις καμιά sedan 6, πάρε και μια φωτό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Εννοεί, απ ότι κατάλαβα, ότι παίζουν ρόλο κ τα 2. Και η επιτάχυνση και η τελική. Μάλιστα επειδή η επιτάχυνση δεν είναι εύκολα μετρήσιμο μέγεθος και είναι αντιληπτή μόνο από έμπειρους οδηγούς, καλό είναι να υπολογίζουμε την δύναμη ενός κινητήρα από την τελική (ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα με μεγάλο όγκο και βάρος, οπότε συνυπολογίζεται αρκετά και η μεγάλη αντίσταση τριβής του αέρα)Ετσι είναι, όταν ένας ποδηλάτης έχει τελική 80 km/h και κάποιος άλλος 70 km/h σημαίνει ότι ο 1ος είναι δυνατότερος από τον δεύτερο και έχει καλύτερες επιταχύνσεις σε μικρότερες ταχύτητες, ειδικά αν είναι πιο σωματώδης από τον άλλον … διότι για να φτάσει στην τελική (ή ακόμη και σε αυτήν των 70km/h) κατέβαλε μεγαλύτερη προσπάθεια απ ότι ο 2ος εξαιτίας της μεγαλύτερης αντίστασης του αέρα. Πιο απλά τα πράγματα δεν γίνονται – απλή φυσική. Εκεί που δεν μετράει και πολύ η τελική είναι στα μικρά αυτοκίνητα. Ένα 1000άρι μπορεί να πιάσει μεγάλη τελική αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει δυνατό κινητήρα και άρα καλές επιταχύνσεις. Όταν σου λέει ότι το bmw 316 έχει τελική 210km/h έμμεσα με αυτό τον τρόπο μπορείς να καταλάβεις ότι έχει και καλές ή τουλάχιστον ανεκτές για τον περισσότερο κόσμο επιταχύνσεις, το μοτέρ του δεν χαρακτηρίζεται και τόσο ασθενικό όσο το παρουσιάζουν μερικοί και γενικά το αμάξι δεν σέρνεται. Και ούτε είπε κανείς ότι βγάζει φωτιές στον δρόμο. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει για να μετρήσεις το ''τραβάει ή δεν τραβάει'' το αυτοκίνητο…εξαρτάτε το πώς το αισθάνεται κανείς, την εμπειρία του και τον τρόπο οδήγησης. Τα νούμερα 0 – 100 εκεί είναι , τα αξιολογείς και τελειώνει η υπόθεση αλλιώς τζάμπα σάλιο χαλάμε, αν δεν κάνω λάθος 10.9 δευτ…νομίζω ο μέσος όρος των συμβατικών αυτοκινήτων κάπου εκει βρίσκεται. Τώρα αυτά για νταλίκες, προσπεράσεις σε ανηφόρες κτλ είναι μπακαλίστικα. Όπως επίσης και ότι είναι σπάνιο θέαμα στην Ελλάδα coupe σειράς 3. Σε επαρχιακή πόλη μένω και έχω δει κάποιες coupe 3 και κάποιες ή κάποια coupe 6 με ντόπιες εννοείτε πινακίδες. Το πόσο τραβάει το αυτοκίνητο λέγεται ροπή. Αναφέρεται στους πίνακες των τεχνικών χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων και είναι απόλυτα μετρήσιμη. Ένας άλλος τρόπος για να δούμε πόσο αυτή είναι οφέλιμη σε σχέση με την κλιμάκωση του κιβωτίου του αυτοκινήτου είναι οι μετρήσεις εν κινήσει, οι λεγόμενες και ρεπρίζ που αναφέρει και ο the_end. Εντελώς απλοποιημένα, η ιπποδύναμη σε ενδιαφέρει αν θες να το στήνεις σε φανάρια και η τελική σου δείχνει τη δύναμη ενός αυτοκινήτου αλλά και την αεροδυναμική και το βάρος του. Μια και όμως οι περισσότεροι δεν πηγαίνουμε με την τελική ούτε τα στήνουμε σε φανάρια (εγώ ας πούμε δεν κάνω κανένα από τα δύο, ειδικά το στήσιμο), επικεντρώνουμε την προσοχή μας στις μετρήσεις των ρεπρίζ και στην ροπή. Μας ενδιαφέρει συνήθως να μπορούμε να προσπεράσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα (και ασφαλέστερα) και να είναι αρκετά ροπάτος και ελαστικός ο κινητήρας για να μην ρειάζεται να καταφεύγουμε στο κιβώτιο όλη την ώρα λες και ανακατεύουμε σούπα. Να βάζουμε μια 3η για παράδειγμα μέσα στην πόλη και να μην χρειάζεται να κατευάζουμε γιατί το αυτοκίνητο "τραβάει". Γιατί όχι; Γιατί από ένα σημείο και μετά είναι βαρετό αλλά και αυξάνει την κατανάλωση. Παρεμπιπτόντως, προσωπικά θα προτιμούσα ένα turbodiesel που δεν έχει και τόσο τρομερή ιπποδύναμη ίσως αλλά τραβάει απίστευτα (και καίει λιγότερο). ΟΛΑ τα υπόλοιπα που αναφέρετε, δείχνουν ότι η σχέση σας με το αυτοκίνητο είναι επιδερμική και εσφαλμένη. Και για τον topic starter που εκνευρίζεται, μεγάλε σου δείχνουμε το φεγγάρι και κοιτάζεις το δάκτυλο. Οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν επειδή είναι BMW, ισχύουν για όλες τις μάρκες. ΥΓ: Και όντως Houston, όταν δεις μια 6άρα sedan, βγάλε φωτογραφίες και πούλα τες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steven Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 ΥΓ: Και όντως Houston, όταν δεις μια 6άρα sedan, βγάλε φωτογραφίες και πούλα τες. Πόσο μου δίνετε για φωτογραφίες από Χ6, Μ6 καμια από την καινούρια 7... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Houston Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 καλά ρε παιδιά σοβαρά μιλάτε ? ακούτε τι λέτε? ποιος μίλησε για sedan 6? αν διαβάζεται με τέτοια προσοχή τότε καταλαβαίνω και την σχέση σας με τις μετρήσεις. Το πόσο τραβάει το αυτοκίνητο λέγεται ροπή. Αναφέρεται στους πίνακες των τεχνικών χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων και είναι απόλυτα μετρήσιμη. Ένας άλλος τρόπος για να δούμε πόσο αυτή είναι οφέλιμη σε σχέση με την κλιμάκωση του κιβωτίου του αυτοκινήτου είναι οι μετρήσεις εν κινήσει, οι λεγόμενες και ρεπρίζ που αναφέρει και ο the_end. τότε τι καθόμαστε και συζητάμε? 0 - 100 σε 10.8'' --->δεν καθιστά σε καμία περίπτωση επικίνδυνη την οδήγηση εκτός πόλης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanocaster Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 τότε τι καθόμαστε και συζητάμε? 0 - 100 σε 10.8'' --->δεν καθιστά σε καμία περίπτωση επικίνδυνη την οδήγηση εκτός πόλης. Ο φίλος σου μίλησε για ρεπρίζ και όχι για επιτάχυνση 0-100. Δηλάδή πιο σημαντικό είναι το πόσο χρόνο θέλει για 80-110 παρά για 0-100. Σημασία έχει αν στις συνηθισμένες ταχύτητες ταξιδιού (το 80-110 είναι η πιο κλασική επιτάχυνση που κάνεις κατά την προσπέραση) θα παρεμβληθεί αλλαγή ταχύτητας. Σημασία έχει αν ο κινητήρας θα ψοφίσει στις 6000 στροφές και θα σε αφήσει ξεκρέμαστο. Σημασία έχει τελικά αν στα 20, 30, 50 χιλιάρικα αυτό που θα πάρεις θα μπορεί να χαρακτηριστεί ασφαλές ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και όχι αν θα έχει 1 ή 5 αστέρια σε έναν θεσμό που η αξιολόγηση γίνεται με βάση συγκεκριμένες συνθήκες. Η 316 δεν είναι κακό αυτοκίνητο. Ούτε μη ασφαλές, ούτε αργό. Αλλά στα λεφτά της υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι και πιο ασφαλή και πιο γρήγορα. Πιο χλιδάτα μπορεί να μην είναι, αλλά αυτό δεν αναιρεί την προηγούμενη πρόταση. Σημασία τελικά δεν έχει το πόσο άνετα κάναμε ένα ταξίδι, αλλά με πόση ασφάλεια. ΥΓ> Προσωπικές απόψεις, δεν αντιπροσωπεύουν καμία από τις προαναφερθείσες εταιρίες, και ουδεμία ευθύνη φέρω για τυχόν μπερδέματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 καλά ρε παιδιά σοβαρά μιλάτε ?ακούτε τι λέτε? ποιος μίλησε για sedan 6? αν διαβάζεται με τέτοια προσοχή τότε καταλαβαίνω και την σχέση σας με τις μετρήσεις. τότε τι καθόμαστε και συζητάμε? 0 - 100 σε 10.8'' --->δεν καθιστά σε καμία περίπτωση επικίνδυνη την οδήγηση εκτός πόλης. Μίλησες για κουπέ 3 και κουπέ 6. Αν είχες εκφραστεί καλύτερα δε θα φαίνονταν σα να νομίζεις ότι υπάρχουν και σεντάν 6. Προφανώς και καταλάβαμε τι εννοείς αλλά δεν το έγραψες και σωστά. Από εκεί και πέρα, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να μιλάω για ροπή και ότι δε με ενδιαφέρει η ιπποδύναμη και το 0-100 γιατί δεν στήνω στα φανάρια αλλά η ροπή γιατί με ενδιαφέρει να τραβάει το αυτοκίνητο. Για να αναφέρω ένα απλό παράδειγμα, μεταξύ της C-230 (204 ίπποι/6100 σαλ - 25,0 χγμ/2900 σαλ ροπή) και C-220CDi (170 ίπποι/3800 σαλ - 40,6 χγμ/2000 σαλ ροπή) θα προτιμούσα με τα μπούνια τη δεύτερη. Ή άλλο παράδειγμα, μεταξύ Grande Punto 1.4 16V (95/6000 - 12,9/4500) και 1.3 Mjt 90 (90/4000 - 20,4/1750) προτιμούσα το δεύτερο σαφέστατα. Και ας είναι και μισό δευτερόλεπτο πιο αργό στα 0-100. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DarkOrion Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 αρκετά ροπάτος και ελαστικός ο κινητήρας για να μην ρειάζεται να καταφεύγουμε στο κιβώτιο όλη την ώρα λες και ανακατεύουμε σούπα. Με το ροπάτος, εννοείς να έχει σχετικά σταθερή καμπύλη ροπής σε ένα μεγάλο εύρος στροφών, που στην ουσία είναι και αυτό που μας νοιάζει όταν οδηγούμε ένα αυτοκίνητο. Και όταν λέω οδηγούμε, δεν εννοώ κόντρες, στησίματα και λοιπές μ@λακίες. Με το ελαστικός όμως τι εννοείς? Να αποκρίνεται γρήγορα στις αλλαγές του γκαζιού? Δεν καταλαβαίνω... Τώρα κάποιος που αναφέρθηκε στην ιπποδύναμη, με απλά λόγια είναι το εξής. Δείχνει πόση ενέργεια μπορεί να βγάλει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα η μηχανή. Η ενέργεια αυτή, μοιράζεται σε 3 παράγοντες: 1) Κίνηση αυτοκινήτου, με όσο το δυνατό μεγαλύτερη ταχύτητα, δηλαδή κινητική ενέργεια (αυτό που λέγαμε στο σχολείο 1/2mV^2 2) Αντιίσταση στο έδαφος 3) Αντίσταση του αέρα Προφανώς, ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα ίδιας ιπποδύναμης, καλύτερο είναι αυτό που έχει μέγιστη τελική, διότι σημαίνει οτι είναι καλύτερα σχεδιασμένο και μειώνονται οι αντιστάσεις. Η τελική καθορίζεται όχι μόνο από την ιπποδύναμη, αλλά και από τον όλο σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Όταν φτάσεις στο σημείο εκείνο που η ενέργεια που δίνει η μηχανή φτάνει αποκλειστικά και μόνο για να υπερνικήσει τις τριβές, έχεις τελικιάσει. Γι αυτό, με δεδομένα κινητήρα, όσο καλύτερα σχεδιασμένο είναι ενα αυτοκίνητο, τόσο ψηλότερα τελικιάζει. Το ίδιο γίνεται και στις επιταχύνσεις (περίπου προφανώς, γιατί εκεί παίζουν μεταβατικά φαινόμενα που δεν έιναι και τόσο εύκολο να υπολογιστούν....) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Με το ροπάτος, εννοείς να έχει σχετικά σταθερή καμπύλη ροπής σε ένα μεγάλο εύρος στροφών, που στην ουσία είναι και αυτό που μας νοιάζει όταν οδηγούμε ένα αυτοκίνητο. Και όταν λέω οδηγούμε, δεν εννοώ κόντρες, στησίματα και λοιπές μ@λακίες. Με το ελαστικός όμως τι εννοείς? Να αποκρίνεται γρήγορα στις αλλαγές του γκαζιού? Δεν καταλαβαίνω... Ελαστικός ώστε να ανεβάζει στροφές από χαμηλά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, αδιαμαρτύρητα, χωρίς κομπιάσματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DarkOrion Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Μάλιστα, κατάλαβα... Ευχαριστώ πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanocaster Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Γι αυτό, με δεδομένα κινητήρα, όσο καλύτερα σχεδιασμένο είναι ενα αυτοκίνητο, τόσο ψηλότερα τελικιάζει. Το ίδιο γίνεται και στις επιταχύνσεις (περίπου προφανώς, γιατί εκεί παίζουν μεταβατικά φαινόμενα που δεν έιναι και τόσο εύκολο να υπολογιστούν....) Όχι ακριβώς. Ρόλο παίζει και η τελική σχέση μετάδοσης του κιβωτίου, η διάμετρος ζάντας-ελαστικού και πολλά άλλα που όμως μας βγάζουν από το τελικό ζητούμενο. Δεν έχει σημασία αν το αυτοκίνητο μπορεί να πιάσει τα 100 χλμ/ώρα σε 7 ή σε 17 δευτερόλεπτα. Δεν έχει σημασία αν πιάνει τα 170 τελική ή τα 300. Σημασία έχει αν μπορεί να σε εξυπηρετίσει με ασφάλεια. Άλλες οι ανάγκες του πατέρα μου στην εθνική που πάει με 100 και στις προσπεράσεις επιταχύνει στα 120-130 (αυτή είναι η ρεπρίζ που πρέπει να κοιτάξει) και 5η, και άλλες οι δικές μου που πάω στην εθνική με 130 και επιταχύνω στα 150 στις προσπεράσεις με 5η. Σημασία λοιπόν -ξαναλέω- έχει να δεις σε περιπτώσεις που η ασφάλεια έρχεται πρώτη (όπως είναι η προσπέραση στην εθνική πχ) τί είναι αυτό που ζητάς από το όχημά σου. Και να βρεις το πιο κατάλληλο όχημα για αυτό στα λεφτά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.