Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η 116, 316 και οποιαδήποτε άλλη bmw τελειώνει σε δεκάξι δεν λένε με τίποτα σε σχέση με κάτι άλλο σε αντίστοιχα λεφτά. Ο μόνος λόγος για να πας εκεί είναι για τη μούρη imo... Η bmw βγάζει κινητήρες 6κύλινδρους και πάνω, τα πιο μικρά είναι λύσεις ανάγκης λόγω αγοράς, αν μπορούσε να μην τα πουλάει δεν θα το έκανε:). Στα 25-35 χιλιάρικα για τα οποία μιλάς υπάρχουν πιο καλές λύσεις. Εκτός αν πας σε καλό μεταχειρισμένο οπότε αλλάζει το πράγμα :).

 

edit: άσχετο αλλά διαβάζοντας τον τίτλο του thread και μέχρι να διαβάσω το post προσπαθούσα να καταλάβω που κολλάει το m6 με τα υπόλοιπα:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Ρε συς έλεος τι λέτε τώρα? Φίλε BMW να είναι και οτι να ναι. Εγώ έχω 2 μια 5.18 Ε28 87" και μια 3.16ci Ε36 94" και έχω να σου πώ οτι πάνε οχι μονο καλά αλλα ξυρίζουν. Η καινούργια BMW (3.16) που την έχω οδηγήσει την έχει θείος μου πάει λάμπα... μήν σκέφτεσαι μόνο την δύναμη αλλα και την αξιοπηστία του αυτοκινήτου και την ασφάλεια. Εξάλλου μέσα στην Αθήνα οι ταχύτητες είναι ίδιες, με μια BMW θα ξέρεις 1ον οτι έχεις ΑΜΑΞΙ, 2ον οτι στα 400000 χλμ θα κάνεις επισκευη κινητήρα αν δεν το έχεις πουλήσει, 3ον δεν χάνει την αξία του 94" μοντέλο 8500Ε. Και γενικά θα έχεις ένα πολυτελή αυτοκίνητο που θα σε κοιτάνε όλοι. Απο ομορφιά πιστεύω δεν συγκρίνετε με άλλο αμάξι, ηδικά τα εμπρός φανάρια.... Ποπό τι μου έκανες, τελειώνοντας ενα θα σου πώ άμα έχεις τα φράγκα ΠΑΡΕ ΒMW!!!

 

Άλλο ένα κείμενο σταθμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά πάλι τα ίδια θα λέμε; Το αμάξι είναι καθαρά προσωπική επιλογή.

 

Το θέμα είναι το πόσα λεφτά είμαστε διατεθημένοι να δώσουμε.

 

Δεν μπορεί να υπάρχει το δίλημμα BMW - Mazda - VW - Alfa Romeo κτλ γιατί απλά δεν στοιχίζουν τα ίδια χρήματα (και δεν θα ήταν δυνατόν να στοιχίζουν και το ίδιο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά πάλι τα ίδια θα λέμε; Το αμάξι είναι καθαρά προσωπική επιλογή.

 

Το θέμα είναι το πόσα λεφτά είμαστε διατεθημένοι να δώσουμε.

 

Δεν μπορεί να υπάρχει το δίλημμα BMW - Mazda - VW - Alfa Romeo κτλ γιατί απλά δεν στοιχίζουν τα ίδια χρήματα (και δεν θα ήταν δυνατόν να στοιχίζουν και το ίδιο).

 

Στον TeZa πεστο.

 

Φίλε BMW να είναι και οτι να ναι.

 

με μια BMW θα ξέρεις 1ον οτι έχεις ΑΜΑΞΙ,

 

Απο ομορφιά πιστεύω δεν συγκρίνετε με άλλο αμάξι

 

Ποπό τι μου έκανες, τελειώνοντας ενα θα σου πώ άμα έχεις τα φράγκα ΠΑΡΕ ΒMW!!!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συς έλεος τι λέτε τώρα? Φίλε BMW να είναι και οτι να ναι. Εγώ έχω 2 μια 5.18 Ε28 87" και μια 3.16ci Ε36 94" και έχω να σου πώ οτι πάνε οχι μονο καλά αλλα ξυρίζουν. Η καινούργια BMW (3.16) που την έχω οδηγήσει την έχει θείος μου πάει λάμπα... μήν σκέφτεσαι μόνο την δύναμη αλλα και την αξιοπηστία του αυτοκινήτου και την ασφάλεια. Εξάλλου μέσα στην Αθήνα οι ταχύτητες είναι ίδιες, με μια BMW θα ξέρεις 1ον οτι έχεις ΑΜΑΞΙ, 2ον οτι στα 400000 χλμ θα κάνεις επισκευη κινητήρα αν δεν το έχεις πουλήσει, 3ον δεν χάνει την αξία του 94" μοντέλο 8500Ε. Και γενικά θα έχεις ένα πολυτελή αυτοκίνητο που θα σε κοιτάνε όλοι. Απο ομορφιά πιστεύω δεν συγκρίνετε με άλλο αμάξι, ηδικά τα εμπρός φανάρια.... Ποπό τι μου έκανες, τελειώνοντας ενα θα σου πώ άμα έχεις τα φράγκα ΠΑΡΕ ΒMW!!!

 

μου θυμιζεις εναν φιλο μου, ο οποιος εχει κανει τι γερμανια "θεο", οτι και να παραγει ειναι το καλιτερο :P , αστειεύομαι

 

οντος, τα BMW και MERCEDES και αλλα γερμανικα ειναι καλα αμαξια, αλλα οπως λεω παραπανο, αναλογος το τι ψαχνεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει κατι λειτουργικα καλυτερο απο πχ ενα Corolla?

Ειχα ενα συναδελφο που ελεγε το Corlolla σκιζει κλπ. Η εταιρία νοικιασε ενα corolla (ίδιο) σε καποιον πωλητή. Ελεγε οτι δεν παταει καλα στο δρομο και χοροπηδαει. Μετα ζητησε να του παρουν astra (για τα προηγουμενα μοντελα μιλω).

Το ιδιο γινοτανε με το πρωτο μου αμαξι, ibiza (χοροπηδούσε στις λακουβες - ανωμαλιες του δρομου) μετα πηρα ενα xsara vts 1.6 (7 ετη το έχω, 75000χλμ) και βγηκε πολυ καλο - κρατηματα κλπ μηχανικα μερη μονο 70 ευρώ + το τζαμι χαλασε. Oποτε η απορια μου ειναι αν ενα αμαξι πιο ακριβο αξιζει τα λεφτα του. Αυτο θα το ελεγε καποιος που ειχε μικρομεσαιο και μετα αγορασε μια bmw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα αξίζει σίγουρα, θα το διαπιστώνεις κάθε μέρα

τι άλλο θα ακούσουμε δω μέσα….

το bmw δεν είναι ασφαλές σε ανοιχτό δρόμο γιατί έχει αναιμικό κινητήρα.

Έλεος

 

Φίλε SL9S9 αν σε ενδιαφέρει ένα ασφαλές, άνετο και γρήγορο αμάξι μην το σκέφτεσαι. Η bmw για την τιμή της (αρκεί να μη σε απολύσουνε :lol: ), προσφέρει πάρα πολλά.

 

Τα νούμερα όσο αφορά τον κινητήρα και τις επιδόσεις δεν λεν πάντα την αλήθεια. Αν για πχ πάρεις έναν κινητήρα του toyota avensis ή του corolla που έχουν τους ίδιους περίπου ίππους με το bmw και τον βάλεις στο bmw που ζυγίζει σχεδόν 1.5 τόνο δε θα μπορεί να κινηθεί. Άνοιξε το καπό και θα δεις ένα ολόκληρο ''εργοστάσιο'' και σύγκρινέ τον με οποιονδήποτε άλλον κινητήρα της ίδιας ή μεγαλύτερης κατηγορίας και θα καταλάβεις τι εννοώ και τι σημαίνει ποιότητα κατασκευής. Είναι σα να συγκρίνεις ένα κινέζικο τρυπάνι doit με ένα της bosch ….. έχει καμιά σημασία αν είναι και τα δύο 800W ??? ….. και 1000W να ήταν το doit, πιο δυνατό θα ήταν της bosch.

 

 

Η εταιρία νοικιασε ενα corolla (ίδιο) σε καποιον πωλητή. Ελεγε οτι δεν παταει καλα στο δρομο και χοροπηδαει. Μετα ζητησε να του παρουν astra (για τα προηγουμενα μοντελα μιλω).

Το ιδιο γινοτανε με το πρωτο μου αμαξι, ibiza (χοροπηδούσε στις λακουβες - ανωμαλιες του δρομου)

 

αμ αυτά δε λέγονται στα προσπέκτους....ο ιάπωνας θα σε παραμυθιάσει με κουμπιά, κουμπάκια, ψευτοδυνατότητες, ψευτοανέσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκεί να σου πω ότι επιταχύνει μέχρι τις 6000 σαλ, και μλστ χωρίς να ακούγεται ο κινητήρας ότι καταπονείται πολύ πιο έντονα από τις 4000 (έχει δλδ ελαστικότητα), ενώ οποιοδήποτε γιαπωνέζικο ή άλλο (έχω εμπειρία) μετά τις 4000 γονατίζει και ξαφνικά σου σπάει τα αυτιά και τελματώνει.

Εξάλλου είναι εξατάχυτο. Να φανταστείς ότι μετά τα 140 -150 αλλάζεις ταχύτητα….πετάς την 6η και πιάνεις τα 160 στις 4000σαλ.

Το καλό το αυτοκίνητο φαίνεται στις μεγάλες ευθείες….πηγαίνει σαν ''πλοίο''….τι να το κάνεις να έχεις ίππους και να μη μπορείς να τρέξεις γιατί σε παίρνει ο αέρας. Ας μας πουν αυτοί που βλέπουν τα αυτοκίνητα στα περιοδικά και μετράν τους ίππους αν μπορούν με ένα ''μικρό'' να κρατήσουν σταθερή πορεία μετά τα 160 δίπλα στη νησίδα, και ας έχουν και 200 ίππους.

Σημασία έχει να κάνεις ένα ταξίδι 4οις ώρες και να είσαι ξεκούραστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 115 άλογα και τα 1415 κιλά επειδή είναι εργοστάσιο κάτω από το καπώ. Στη BMW και ειδικά για την 316 μετράνε με άλλον τρόπο τα άλογα και τα κιλά, εννοούνε 200 άλογα με 1000 κιλά ουσιαστικά. Άλλα τα 115 άλογα της BMW, έχουν και νέφτι στον κώλο και πηγαίνουν πιο γρήγορα.

 

Πόσες ακόμα μαλακίες θα ακούσουμε θεέ μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η bmw καλά τα μετράει τα άλογα, οι άλλοι δεν τα μετράν καλά και παραμυθιάζουν τον κόσμο.

Σαν απόλυτος αριθμός δε λέει τπτ. Σημασία έχει η κατανομή ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και πολλά άλλα…δεν είναι χαζοί οι βαυαροί που χύσαν τόσο μέταλλο κάτω από το καπό.

Το αμάξι για την κατηγορία του είναι πολύ γρήγορο …. και σβέλτο.

 

Σε οδηγική συμπεριφορά δε συγκρίνεται…απόλαυση να το οδηγείς…πάει σαν τρένο στις στροφές, γιατί το βάρος είναι απόλυτα μοιρασμένο και στους 4οις τροχούς, μπρος/πίσω.

Με 225 ζαντολάστιχα και Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας/Πρόσφυσης που διαθέτει έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζει φωτιά στο δρόμο με τα 115 άλογα και τα 1415 κιλά επειδή είναι εργοστάσιο κάτω από το καπώ. Στη BMW και ειδικά για την 316 μετράνε με άλλον τρόπο τα άλογα και τα κιλά, εννοούνε 200 άλογα με 1000 κιλά ουσιαστικά. Άλλα τα 115 άλογα της BMW, έχουν και νέφτι στον κώλο και πηγαίνουν πιο γρήγορα.

 

Πόσες ακόμα μαλακίες θα ακούσουμε θεέ μου;

 

Όταν μπείς και οδηγήσεις BMW και νιώσεις το δέος έλα να μου πείς μετά. Επειδή τωρα το έχουμε παραχέσει το θέμα με τους Ιάπωνες, ένα θα σου πω, οτι όταν ο Ιάπωνας έβαζε πίσω δισκόφρενα, ο Γερμανός έφτιαχνε τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας για βενζινοκηνητήρες και κινητήρες W12. Πόσο σας πονάει όμως όταν μια BMW προπολεμική σας περνάει στον δρόμο σαν σταματημένους? Πείτε το ρε συς δεν σας παρεξηγούμε, έχετε σκυλομετανιώσει για την κάκιστη επιλογή σας! Ο Ιάπωνας φιλε να ξέρεις οτι είναι μόνο για κανα A/C και καμια ψηφιακή, τίποτε παραπέρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η bmw καλά τα μετράει τα άλογα, οι άλλοι δεν τα μετράν καλά και παραμυθιάζουν τον κόσμο.

Σαν απόλυτος αριθμός δε λέει τπτ. Σημασία έχει η κατανομή ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και πολλά άλλα…δεν είναι χαζοί οι βαυαροί που χύσαν τόσο μέταλλο κάτω από το καπό.

Το αμάξι για την κατηγορία του είναι πολύ γρήγορο …. και σβέλτο.

 

Σε οδηγική συμπεριφορά δε συγκρίνεται…απόλαυση να το οδηγείς…πάει σαν τρένο στις στροφές, γιατί το βάρος είναι απόλυτα μοιρασμένο και στους 4οις τροχούς, μπρος/πίσω.

Με 225 ζαντολάστιχα και Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας/Πρόσφυσης που διαθέτει έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

 

Πώς φαίνεται φίλε μου οτι γνωρίζεις απο αυτοκίνητα... Πές τα να σε ακούσουν γιατί εγώ είμαι ο μαλάκας της παρέας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...