SL9S9 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Και ναι, Auto Τρίτη και Auto Moto und Sport είναι τα χειρότερα περιοδικά στην Ελλάδα. 60-100 λεει bmw 11,8 και η C 13 80-120 λέει bmw 16,1 και η C 20 Δηλαδή και στις δύο σειρές κανανε λάθος; Tι πιθανότητα έχει αυτό; Το 50-50 βάρος υποννοεί καλό ζύγισμα το αυτοκινήτου με επακόλουθο συνήθως και καλή οδική συμπεριφορά. Ναι αλλα αν γεματο δεν χαλαει; Αυτο ρωταω. ΥΓ: Το νουμεράκι που σε ενδιαφέρει είναι η ροπή μια και δε μιλάμε για στήσιμο σε φανάρι... Τα νουμερακια που ψαχνω τωρα δεν ειναι 0-100 ή η ροπή αλλά 60-100, 80-120 που βασει αυτών εχεις ασφαλεστερη προσπεραση. --------- Επίσης the_end και περιοδικό evo είναι αλλη σύγκριση: 80-110km/h 100-140km/h
KWSN_Men Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 60-100 λεει bmw 11,8 και η C 1380-120 λέει bmw 16,1 και η C 20 Δηλαδή και στις δύο σειρές κανανε λάθος; Tι πιθανότητα έχει αυτό; Τι είναι πιο πιθανό; Να παραβιάζονται οι νόμοι της φυσικής ή να γράφει μαλακίες το Auto Τρίτη; Ναι αλλα αν γεματο δεν χαλαει; Αυτο ρωταω. Προφανώς χαλάει. Και χαλάει και άμα είσαι ο Σχορτσινίτης. Τα νουμερακια που ψαχνω τωρα δεν ειναι 0-100 ή η ροπή αλλά60-100, 80-120 που βασει αυτών εχεις ασφαλεστερη προσπεραση. Για την προσπέραση 3 πράγματα παίζουν ρόλο. Η κλιμάκωση του κιβωτίου, η ροπή και το βάρος. Και προφανώς σαν πιο αδύναμο θα έχει λίγο πιο κοντή κλιμάκωση το 316, αλλά η τελική του μας δείχνει ότι δεν έχει ΤΟΣΟ κοντή. Με άλλα λόγια, γράφει ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
SL9S9 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 στο φρενάρισμα 100-0 η merc έχει 35,97 μέτρα και η bmw 39,54 Στο autotriti έχει "ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ISO 9001" ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ από 100 χλμ./ώρα - 0 (κρύα φρένα) 40,3 bmw 38,3 merc και τωρα εχει 122 αλογα οχι 112 που εγραψε ο KWSEΜΑΝ (ενταξει 10% διαφορα) Θα στείλω e-mail στο περιοδικο για τα ρεπριζ 60-100...
KWSN_Men Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ναι, 122 άλογα έχει, το 112 ήταν τυπογραφικό λάθος. Φαντάσου, κάνει ο KWSN_Men, δε θα έκαναν αυτοί που παίζονται και συμφέροντα;
Fan Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ωχ ρε παιδιά αρχίσαμε πάλι. Ο μόνος τρόπος να μάθεις εάν είναι καλό ένα αυτοκίνητο είναι να ρωτήσεις κάποιον που το έχει και θα σου πει τα θετικά και τα αρνητικά του αυτοκινήτου. Τώρα με το είδα, άκουσα κτλ δεν βγαίνει άκρη.
the_end Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 και κανά περιοδικάκι που και που δεν κάνει κακό... εκτός ams και auto τρίτη βέβαια.
kostastnt Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Απλά BMW... Πολύ ανώτερη σε όλα. Υπάρχει στην οικογένεια 116 και έχει διαφορά από όλα τα άλλα... Μπορεί να είναι ένα από τα ακριβότερα 1600 αλλά ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. Πάνω απ'όλα η ασφάλεια: Άπειροι αερόσακοι παντού (εκτός από τα γόνατα, αν και για να φτάσει το τιμόνι πάνω σου πρέπει να τράκαρες με τουλάχιστον 150-160 σε μετωπική ή 300 σε ακίνητο ντουβάρι), στιβαρό αμάξι, γερό σασί, πισωκίνηση για να κάνεις και καμιά μαλακία στις στροφές, άνετο για 4 άτομα (μιας και 5ο δεν χωράει πίσω λόγω του υπερηψωμένου άξονα στη μέση-πίσω), άπειρες ευκολίες και μαλακίτσες, όπως ακόμα και με σβηστό κινητήρα δουλεύει ο κλιματισμός για κανά 20λεπτο μόνο με τη ζέστη του κινητήρα (προυπόθεση να έχει κάνει ο κινητήρας 15-20χλμ). Κουμπάκια για μουσική, τηλέφωνο στο τιμόνι, bucket στυλε καθίσματα που σε "κρατάνε" ακόμα και όταν δεν φοράς ζώνη και το πλαγιάζεις. Μειονέκτημα ότι θα χρειαστείς το μικρο-μεσαίο μέγεθος βαλίτσας για να μεταφέρεις πράματα. Χωράει 3 στο κάθετο και μια πολύ λεπτή από πάνω τους. Άρα για 4 άτομα όντως άνετο. Μειονέκτημα η μεγάλη κατανάλωση αλλά προφανώς όταν έχεις τα λεφτά για BMW έχεις και τα λεφτά για τις βενζίνες. Πλεονέκτημα: Τέλειο τιμόνι, πολύ καλό για να μάθεις να "γλυστράς"... Α, και τα ηλεκτρονικά του σε κρατάνε πραγματικά στο δρόμο (αλλά με κλειστά πας πολύ πιο ωραία ) Αυτά τα λέω σαν οδηγός του συγκεκριμένου αμαξιού για πάνω από 10000 χιλόμετρα και όχι για μια βόλτα. Ότι άλλο χρειάζεσαι πες μας!
DarkOrion Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Και προφανώς σαν πιο αδύναμο θα έχει λίγο πιο κοντή κλιμάκωση το 316, αλλά η τελική του μας δείχνει ότι δεν έχει ΤΟΣΟ κοντή. Με άλλα λόγια, γράφει ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Μπορεί οι πρώτες να είναι κοντές σχέσεις και οι τελευταίες να είναι στον Θεό. Αλλά και πάλι, μάλλον μαλακίες γράφει....
SL9S9 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μειονέκτημα η μεγάλη κατανάλωση αλλά προφανώς όταν έχεις τα λεφτά για BMW έχεις και τα λεφτά για τις βενζίνες. Αν δεις την προηγούμενη σελίδα που έχω εικόνα το συγκριτικό για το περιοδικό δειχνει οτι εχει μικρή καταναλωση 5,9 lt ! Δεν εχεις το efficient dynamics και τον τελευταίο κινητήρα 122 ιπ.; Επίσης μηπως εχεις οδηγήσει και Golf; Αν ναι, κανε καμμια σύγκριση. --- Αν δείτε στο site http://www.bmw.gr/master_en/en/index_narrowband.html εχει μικρότερες τιμές από το autoΤρίτη: 0-100 λεει 10,8 και το περιοδικό 11,6 80-120 λεει 11,1 και το περιοδικό 16,1 Δηλ. τι παίζεται, κανανε λαθος προς τα ΕΠΑΝΩ στο περιοδικό ή κανανε λαθος στην C Class. Δεν βγαζω ακρη.
jimarass Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Παιδιά δεν έχω καταλάβει πως νοιώθει ένας οδηγός την ροπή του αυτοκινήτου. Ξέρω τι είναι ροπή δεν έχω όμως καταλάβει πως επιδρά στην οδηγηκή συμπεριφορά. Το βλέπεις σε επιτάχυνση που σε κολλάει στο κάθισμα? Σε εκκίνηση σε ανηφόρα? Σε καλύτερο κράτημα??
SL9S9 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ωχ ρε παιδιά αρχίσαμε πάλι. Κανε κλικ αλλού Ο μόνος τρόπος να μάθεις εάν είναι καλό ένα αυτοκίνητο είναι να ρωτήσεις κάποιον που το έχει και θα σου πει τα θετικά και τα αρνητικά του αυτοκινήτου. Τώρα με το είδα, άκουσα κτλ δεν βγαίνει άκρη. Πως διασταυρώνεις πληροφορίες. Αλλιως αν δεν σ'αρεσει θα τον κυνηγας αυτόν. Καλα παντως εγω δεν εχω και πολλα αλλα να πω --- Για την ροπή μαλλον αισθανεσαι οτι τραβαει καλυτερα - επιταχύνει.
kapas Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ρε πλάκα με κάνετε με την 316? 1600 κυβικά σε Sedan απο την Bmw είναι σκοτωμένο φίδι! Βάλτε σε σύγκριση οποιοδήποτε 1,6 κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά και θα καταλάβετε. Εγω είμαι κάτοχος ενός ford focus 1,6 και έχω τρέξει με Bmw 316 και εχει χάσει με μεγάλη διαφορά απλώς έχει μεγαλύτερη τελική απο μένα! Δεν λέω οτι είναι άσχημο αυτοκίνητο (αν και ειναι υποκειμενικό το θέμα) απλώς τα κυβικά του είναι πολύ λίγα για αυτο το αμάξωμα!
Houston Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Αν δε κάνω λάθος η εταιρεία ξεκίνησε κατασκευάζοντας μηχανές αεροσκαφών στην διάρκεια του 2ου παγκ. πολέμου. Και σε τζαμπο πρόσφατα έχω δει το σήμα της bmw. Bayerische Motoren Werke Βαυαρικές Κατασκευές Μηχανών Ξέρουν από κινητήρες…θα λέγαμε είναι το ατού της εταιρείας γι αυτό μπορούν και κατασκευάζουν αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας με μόνο 1.6 l. Στα αντίστοιχα κιλά η Mercedes με 1.8 l βάζει τούρμπο (για μένα έγκλημα). η ροπή είναι η δύναμη του κινητήρα σε στρέψη δλδ σαν ένα ηλεκτρικό κατσαβίδι : το πόσο δυνατά μπορεί να βιδώσει μια βίδα και αυτό φαίνεται στην επιτάχυνση του αυτοκινητου
SL9S9 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ρε πλάκα με κάνετε με την 316? 1600 κυβικά σε Sedan απο την Bmw είναι σκοτωμένο φίδι! Βάλτε σε σύγκριση οποιοδήποτε 1,6 κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά και θα καταλάβετε. Στη σελίδα 27 εχω εικόνα και εχει συγκριση με 1.6 avensis... Καλα δεν το θελουμε για να παιζουμε και need for speed αλλα ενα αξιοπιστο και οικονομικο αυτοκινητο για αρκετα χρονια --- Τhe_end NOOB τι θα πει; Μήπως ΑΣΧΕΤΟΙ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.