bolec Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Ρε μάγκες, μη συγκρίνεται γιαπωνέζικα με Ευρωπαϊκά,έχουν τελείως διαφορετική φιλοσογία κατασκευής τα μοτέρ τους. Το cupra παρεπιπτόντος βγάζουν 240 άλογα. Τα μεν γιαπωνέζικα είναι πολύστροφα μοτέρ, ενώ τα γεςρμανικά δουλεύουν με λιγότερες στροφές.Μην κοιτάτε μόνο την ιπποδύναμη αλλά κοιτάξτε και την ροπή που είναι εξίσου σημαντική.Το δίλιτρο ατμοσφαιρικό s-2000 αποδίδει 240 άλογα, όσα και το δίλιτρο τούρμπο leon cupra.Η διαφορά όμως είναι οτι το cupra βγάζει30,59 kg ροπή ενώ το s-2000 μόνο 21,2 kg.Μιλάμε για σχεδόν 10kg διαφορά....Επίσης το s-2000αποδίδει τη ροπή του στις 7500rpm ενώ sto cupra ήδη από τις 5700rpm έχεις 30,59kg ροπή.
SL9S9 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δεν ξέρω αν αυτό το site είναι αξιόπιστο αλλά βγαζει "Highly recommended" την ΒΜW320 με rating 5. Aν δείτε γιαπωνέζικα πχ avensis εχει rating 3 "Average", Auris το ίδιο κλπ. Επίσης μαπα βγαζει τη BMW 1 και το καλύτερο που βρήκα από γιαπωνεζικα το Mazda 6 με rating 4 "Recommended" όσο δίνει και στην Mercedes C class. http://www.verdictoncars.com/jsp/vocmain.jsp?lnk=201&make=BMW&mk=&model=3&x=13&y=6 Το θέμα έληξε
KWSN_Men Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δεν το ξέρω το site για ανα είμαι ειλικρινής, αλλά εγώ σου λέω ότι είναι 100% αξιόπιστο. Πρόσεξες μια σημαντική λεπτομέρεια; BMW 320 λέει, όχι 316...
SL9S9 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 E ναι, 320 γραφω και εγώ. Το θέμα είναι αν το 5χίλιαρο αξίζει να το δώσεις για να πας στην 320 αν κινείσαι κατά 90% στην πόλη.
nicsie Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Το VW Tiguan πως σας φαίνεται? 1400cc TSI και βγάζει γύρω στους 140-150 ίππους. Εϊναι αξιόπιστη α΄υτή η κινητήρες?
SL9S9 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Το VW Tiguan πως σας φαίνεται? 1400cc TSI και βγάζει γύρω στους 140-150 ίππους. Εϊναι αξιόπιστη α΄υτή η κινητήρες? Βρήκα αυτό: http://sportdrive.gr/articles.php?art=592 Αλλάζεις θέμα τώρα
KWSN_Men Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 E ναι, 320 γραφω και εγώ. Το θέμα είναι αν το 5χίλιαρο αξίζει να το δώσεις για να πας στην 320 αν κινείσαι κατά 90% στην πόλη. Και το υπόλοιπο 10%; Με ΚΤΕΛ;
SL9S9 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Τι με κτελ χαχα... Απλώς κανεις λιγο υπομονή. Το φορτηγό θα το προσπερασεις με τρίτη ή μετα από μερικά χιλιόμετρα. Και μετά αντε να ξαναβγεις εκτός πόλης μετα από 3βδομάδες...
KWSN_Men Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δε σου έχει τύχει δηλαδή ποτέ να πεις, α ΟΚ, περνάω και όταν βγεις στο αντίθετο να δεις ότι πρέπει να περάσεις γρήγορα τελικά και δεν ήταν άνετα; Κοίταξε να δεις, δεν είμαι ιδιαίτερα γκαζάκιας* αλλά προτιμώ αν δε μπορώ να πάρω μικρότερο αυτοκίνητο που να προχωράει στις λίγες φορές που θα το χρειαστώ. *Εξαίρεση μία φορά το Μάη 2007 που σε ταξίδι που καίω 40 λίτρα έκαψα 60 για να προλάβω πτήση. Διανυθέντα χιλιόμετρα και χρόνους δε λέω, ντρέπομαι ομολογώ...
SL9S9 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Επανήλθα Δειτε τη σύγκριση. Η 316i καιει λιγότερο, και σε σχέση με την mercedes C180 εχει καλύτερες επιδόσεις σε ποιο σημαντικές μετρησεις 60-100, 80-120. Το 0-100 ειναι χρησιμο μονο για κόντρες. Εννοείται η 320 (σκας 5-6000? ακομα) θα εχει καλύτερες επιδόσεις αλλα και αυτές δεν είναι καθόλου άσχημες. Επίσης αυτό με την κατανομή βαρους 50-50 δεν το καταλαβα. Τι το διαφημίζουνε; Αν κατσουν 2 ατομα μπροστα ή 4 ατομα με αποσκευες θα είναι 50-50;
the_end Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 κάποιο λόγο θα'χει η bmw για να διαφημίζει το 50/50 στα νούμερα μάλλον κάποιο λάθος έχει γίνει. αντιγράφω τις ρεπρίζ c180k και 320i απ'το περιοδικό evo. 80-110km/h 4η 5η 6η 6,98 9,4 14,48 (merc) 6,97 8,71 12,28 (bmw) 100-140km/h 4η 5η 6η 10,73 12,89 19,64 (merc) 10,12 12,54 18,72 (bmw) εχει καλύτερες επιδόσεις σε ποιο σημαντικές μετρησεις στο φρενάρισμα 100-0 η merc έχει 35,97 μέτρα και η bmw 39,54
SL9S9 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 6 ταχύτητες και η C και η bmw the_end, η C στο auto τριτη που σύγκρινα ειναι με 156 άλογα (υπαρχει και 180 περίπου) Μηπως στο evo είναι των 180 ιππων ή κανουν λαθη στο autoΤρίτη;;
the_end Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 με τα 156 άλογα είναι (έβγαλε 169 στο dyno τους). η 320i των 170 ps έβγαλε σχεδόν 182. τα λογικά νούμερα είναι αυτά του evo. δε γίνεται η ατμοσφαιρική 316 με 40+ λιγότερα άλογα να είναι πιο γρήγορη στις ρεπρίζ απ την κομπρεσοράτη merc.
KWSN_Men Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ρε συ, λίγο λογική. Μην κοιτάς τα νούμερα σαν αληθινά, βάλτο να δουλέψει λίγο! Mercedes C-180 156 Ίπποι 23,4 Κιλά Ροπή BMW 316 112 Ίπποι 16,3 Κιλά Ροπή Ο μόνος τρόπος για να είναι πιο γρήγορη η 316 είναι να έχει τόσο κοντό κιβώτιο που να έχει τελική στα 130 χιλιόμετρα ξέρω γω... Είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο; Και ναι, Auto Τρίτη και Auto Moto und Sport είναι τα χειρότερα περιοδικά στην Ελλάδα. Το 50-50 βάρος υποννοεί καλό ζύγισμα το αυτοκινήτου με επακόλουθο συνήθως και καλή οδική συμπεριφορά. ΥΓ: Το νουμεράκι που σε ενδιαφέρει είναι η ροπή μια και δε μιλάμε για στήσιμο σε φανάρι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.