Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αυτό που λέτε οτι οι Ιάπωνες ξέρουν μόνο απο κάμερες...και στους κινητήρες βάζουν ένα τούρμπο και τα κάνουν γρήγορα ειναι ....αφού η συζήτηση πάει στους κινητήρες..σχολιάστε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του s2000(240 αλογα),του type-r(200) και του corolla(192)ts..το σ2000 εχει τον δυνατότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα στον κοσμο...120 αλογα στα 1000 κυβικα...έχει κινητήρα διαμάντι..και κρατάει πάνω απο 200.000 χλμ(προσωπική εμπειρία,συγγενης το έχει)..οι γερμανοι εχουν πολυτέλεια και οι Ιάπωνες τεχνολογία και αντοχή..Κακα τα ψέμματα

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
το σ2000 εχει τον δυνατότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα στον κοσμο...120 αλογα στα 1000 κυβικα...

 

Δεν πάει ακριβώς έτσι, μιας και η ισχύς του κινητήρα δεν εξαρτάται μόνο από τα κυβικά, αλλά όπως και να έχει συμφωνώ απόλυτα. Θεωρώ οτι είναι ο καλύτερος ατμοσφαιρικός κινητήρας που υπάρχει...

Δημοσ.

Chickenakos την σήμερον ημέρα τα 200000 χλμ και ένας κινητήρας από panda προτελευταίας γενιάς άνετα τα βγάζει.Με 350000 περίπου πούλησα την τελευταία μου μπεμβε χωρίς να ανοιχτεί ο κινητήρας και χωρίς να καίει λάδια.Όχι όμως ότι αμφισβητώ την ποιότητα του s2000.

 

Ρε γαμότο μου κάθεστε και μου αναφέρετε αμάξια 70000 λες και τα 70 χιλιάρικα είναι 70 φυστίκια.

Δημοσ.

(I'm back) Αν δεν είναι καλή αγορα η bmw316 (λιτή λίγα άλογα) και πρέπει να πας να δώσεις 35000 για την 320 νομίζω καλύτερη αγορα είναι η C Class (156 αλογα) αυτή που λεει c for yourself και η bmw δεν εχει καμμία τύχη. Εσωτερικό: η μερα με τη νύχτα.

-

αυτό που λέτε οτι οι Ιάπωνες ξέρουν μόνο απο κάμερες...και στους κινητήρες βάζουν ένα τούρμπο και τα κάνουν γρήγορα ειναι ....αφού η συζήτηση πάει στους κινητήρες..σχολιάστε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του s2000(240 αλογα),του type-r(200) και του corolla(192)ts..το σ2000 εχει τον δυνατότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα στον κοσμο...120 αλογα στα 1000 κυβικα...έχει κινητήρα διαμάντι..και κρατάει πάνω απο 200.000 χλμ(προσωπική εμπειρία,συγγενης το έχει)..οι γερμανοι εχουν πολυτέλεια και οι Ιάπωνες τεχνολογία και αντοχή..Κακα τα ψέμματα

- Τι να τα κανω τα 240 αλογα; Προτιμώ να θυσιασω τα 100 για πολυτελεια.

- Τα γιαπωνεζικα δεν βλεπονται (από μενα τουλαχιστον) (ειδκα το corola, το auris από πίσω - τι βλακεια ειναι αυτο στις ταχυτητες; , το avensis, το honda κλπ δεν τα παω)

- Mια γνωστή πηρε auris και βρεθηκε εκτος δρομου με τούμπα. Λενε στην αντιπροσωπεία μαλλον βγηκε η ζαντα(!)

- Μπήκα σε ταξί mercedes με ΕΝΑ εκατομμύριο διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα ( το γραφω ολογραφως!) και επαθα πλακα (ετρεχε στον περιφερειακό - οχι μεσα σε πολη).

Moυ φαίνεται η C class τα αξίζει τα λεφτα της. Παίρνεις ΕΝΑ αμαξι και ποτε ξανα. Αλλα μηπως τη βγαζουμε και με Β Class; :-D Εχει κανείς εμπειρία; (να λεμε τωρα - μαλλον κανενα passat TSI θα χτυπήσω).

Δημοσ.
αυτό που λέτε οτι οι Ιάπωνες ξέρουν μόνο απο κάμερες...και στους κινητήρες βάζουν ένα τούρμπο και τα κάνουν γρήγορα ειναι ....αφού η συζήτηση πάει στους κινητήρες..σχολιάστε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του s2000(240 αλογα),του type-r(200) και του corolla(192)ts..το σ2000 εχει τον δυνατότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα στον κοσμο...120 αλογα στα 1000 κυβικα...έχει κινητήρα διαμάντι..και κρατάει πάνω απο 200.000 χλμ(προσωπική εμπειρία,συγγενης το έχει)..οι γερμανοι εχουν πολυτέλεια και οι Ιάπωνες τεχνολογία και αντοχή..Κακα τα ψέμματα

Σωστος ο Φιλος....

και το καινουριο το εργαλειο το nissan r36 gtr? 3.6sec 0-100 με 70.000 δολλαρια.Απλα τζαμι και γρηγοροτερο απο την 911

Φιλος εισαι λιγο λαθος λεγεται Nissan GT-R 35 και κανει 3.3 0-100 και ειναι το γρηγοροτερο αυτοκινητο παραγωγης που εχει βγει,τιμη δεν ξερω

δεν λεω για επιδόσεις..απλα οι ιάπωνες απο μηχανολογικά,για εμενα,δεν πιάνονται..

Και παλι σωστος

Chickenakos την σήμερον ημέρα τα 200000 χλμ και ένας κινητήρας από panda προτελευταίας γενιάς άνετα τα βγάζει.Με 350000 περίπου πούλησα την τελευταία μου μπεμβε χωρίς να ανοιχτεί ο κινητήρας και χωρίς να καίει λάδια.Όχι όμως ότι αμφισβητώ την ποιότητα του s2000.

 

Ρε γαμότο μου κάθεστε και μου αναφέρετε αμάξια 70000 λες και τα 70 χιλιάρικα είναι 70 φυστίκια.

Και τι εγινε ρε φιλε?Νομιζεις οτι ειναι πολλα αλλα δεν χρειαζεται καν να σου λεω οποιος ειναι γνωστης του θεματος ξερει οτι σε θεματος μοτερ δεν υπαρχει ανταγωνιστης με τους ιαπωνες

 

(I'm back) Αν δεν είναι καλή αγορα η bmw316 (λιτή λίγα άλογα) και πρέπει να πας να δώσεις 35000 για την 320 νομίζω καλύτερη αγορα είναι η C Class (156 αλογα) αυτή που λεει c for yourself και η bmw δεν εχει καμμία τύχη. Εσωτερικό: η μερα με τη νύχτα.

-

 

- Τι να τα κανω τα 240 αλογα; Προτιμώ να θυσιασω τα 100 για πολυτελεια.

- Τα γιαπωνεζικα δεν βλεπονται (από μενα τουλαχιστον) (ειδκα το corola, το auris από πίσω - τι βλακεια ειναι αυτο στις ταχυτητες; , το avensis, το honda κλπ δεν τα παω)

- Mια γνωστή πηρε auris και βρεθηκε εκτος δρομου με τούμπα. Λενε στην αντιπροσωπεία μαλλον βγηκε η ζαντα(!)

- Μπήκα σε ταξί mercedes με ΕΝΑ εκατομμύριο διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα ( το γραφω ολογραφως!) και επαθα πλακα (ετρεχε στον περιφερειακό - οχι μεσα σε πολη).

Moυ φαίνεται η C class τα αξίζει τα λεφτα της. Παίρνεις ΕΝΑ αμαξι και ποτε ξανα. Αλλα μηπως τη βγαζουμε και με Β Class; :-D Εχει κανείς εμπειρία; (να λεμε τωρα - μαλλον κανενα passat TSI θα χτυπήσω).

Φιλε οπως ειπες ΕΣΥ δεν συμπαθεις τα ιαπωνικα οσο για το ταχι που λες ο πατερας ειχε mitsubishi lancer του 80 και το πουλησε πριν μερικα χρονια με 1 εκατομυριο χλμ χωρις να καιει λαδια χωρις τπτ οποτε δεν ειναι κατι σπουδαιο το μερσεντες το οποιο δεν ξερεις ποσες φορες ειχει χαλασει φιλε.:-)

Δημοσ.
ειχε mitsubishi lancer του 80 και το πουλησε πριν μερικα χρονια με 1 εκατομυριο χλμ χωρις να καιει λαδια χωρις τπτ οποτε δεν ειναι κατι σπουδαιο το μερσεντες το οποιο δεν ξερεις ποσες φορες ειχει χαλασει φιλε.:-)

Ο ταξιτζής παντως ελεγε οτι δεν εχει πληρωσει πολλά σε ανταλλακτικά, αλλα το αμαξι σου εδινε μια αισθηση φοβερη λες και ήταν σχεδον καινουριο.. Χωρίς τριγμους καλη ηχομονωση κλπ. Δεν νομιζω πολλα αυτοκινητα να κανουν 1εκ χλμ τοσο ανετα. Εξ'αλλου αν υπήρχαν ισαξια αυτοκινητα (σε ολους τους τομεις) θα ειχαν και παρόμοια τιμή. Δεν είναι κοροιδα οι γιαπωνεζοι να πουλανε μισοτιμής.

Δημοσ.

Καλά, και ο πατέρας μου είχε ένα opel cadet (δεν ξέρω και πως γράφεται για 25ετία) με 800.000χλμ τα οποία τα είχε κάνει με την ίδια μηχανή.

Γενικά, είναι τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο. Πιστεύω πως οι Ιάπωνες δίνουν καταρχήν σημασία στα μηχανολογικά, και αν σκάσεις πολλά, τότε παίρνεις και χλίδα, που και πάλι δεν είναι απόλυτο. Το Subaru Impreza wrx sti που έχψ οδηγήσει κάνει 50.000 περίπου. Ε, και? Λες και από μεσα ήταν ένα οποιοδήποτε άλλο αμάξι. Όπως φαντάζομαι ισχύει και με το Εvo. Οι Γερμανοί από την άλλη, θα κρατήσουν μια σχετικά καλή ποιότητα στα μηχανολογικά, ακόμα και στις χαμηλές εκδόσεις, δηλαδή δεν βγάζουν αυτοκίνητα εντελώς μάπα, που από μέσα θα είναι πολύ περιποιημένα. Ναι μεν λιτά, αλλά περιποιημένα. Ε, όταν αποφασίσεις να πληρώσεις, τότε οι Γερμανοί δεν κάνουν συμβιβασμούς. Και δεν πιστεύω κανείς να αμφισβητεί οτι όταν οι τιμές αρχίζουν να ανεβαίνουν ψηλά, τα αυτοκίνητα της bmw δεν είναι χλιδάτα και και άψογα απο μηχανολογικής άποψης.

Δημοσ.
και το καινουριο το εργαλειο το nissan r36 gtr? 3.6sec 0-100 με 70.000 δολλαρια.Απλα τζαμι και γρηγοροτερο απο την 911

 

Δεν έχει σημασία που είναι πιο γρήγορο από την 911. Δεν το κάνει καλύτερο αυτοκίνητο (Δεν μιλάω γι αυτό συγκεκριμένα, δεν το ξέρω καν). Απλά αυτό που προσπαθώ να πω είναι οτι ένα αυτοκίνητο δεν κρίνεται από τον κινητήρα του. Και τι νομίζεις? Οτι εκεί στην Porche δεν μπορούσαν να του βάλουν έναν πιο γρήγορο κινητήρα. Ακόμα και 2 κινητήρες που ονομαστικά έχουν ίδια άλογα, έχουν πολλές και σημαντικές διαφορές μεταξύ τους. Άσε που όπως προείπα, ένα αυτοκίνητο δεν κρίνεται μόνο από τον κινητήρα του. Δηλαδή, αν σε ένα Smart πάρεις και βάλεις μηχανή από νταλίκα με 1000 άλογα (δεν γίνεται, αλλά λέμε τώρα), εσύ θα το θεωρούσες καλύτερο και πιο ασφαλές?

Δημοσ.

τα 250.000χλμ απλα τα είπα γιατι η αναλογία κυβικών-ιπποδύναμης είναι μεγάλη.ενα αμάξι 1800 κυβ με 150 άλογα είναι νορμάλ..αλλα άμαξια τύπου golf gt(1400) και punto t-jet δεν έχουν κινητήρες γερούς..πώς γίνεται να παίρνεις 140 άλογα απο κινητήρες κάτω των 1600 κυβ..με υπερπλήρωση(τουρμπο η κομπρεσορα)..και αυτό δεν είναι τόσο αξιόπιστο σαν κινητήρας..αύτο που ήθελα να πώ είναι οτι κινητήρες με υπερπλήρωση μετα απο κάποια χλμ πέφοτυν πολύ..o κινητήρας του σ2000 δεν έχει πέσει στο ελάχιστο.σε αυτό ήθελα να καταλήξω.Για τα ταξί που αναφέρατε,ειναι diesel και έχουν μεγαλύτερες αντοχες.Και αλλωστε αυτα τα αμάξια θεωρούνται επαγγελματικά..όσο για την χλιδή στα ιαπωνικά υπάρχει και η lexus οπως προαναφέρατε...

Δημοσ.

[quote=SL9S9;1973859-

 

-- Mια γνωστή πηρε auris και βρεθηκε εκτος δρομου με τούμπα. Λενε στην αντιπροσωπεία μαλλον βγηκε η ζαντα(!)

QUOTE]

 

το να βγεί κάποιος απο το δρόμο συνήθως δεν οφείλεται στο άμαξι αλλα στον οδήγο(δεν υπονοώ κάτι για την γνωστή σου)..μια απροσεξία ή υπερβολική ταχύτητα αρκούν για να βγεί καποιος απο τον δρόμο

Δημοσ.
τα 250.000χλμ απλα τα είπα γιατι η αναλογία κυβικών-ιπποδύναμης είναι μεγάλη.ενα αμάξι 1800 κυβ με 150 άλογα είναι νορμάλ..αλλα άμαξια τύπου golf gt(1400) και punto t-jet δεν έχουν κινητήρες γερούς..πώς γίνεται να παίρνεις 140 άλογα απο κινητήρες κάτω των 1600 κυβ..με υπερπλήρωση(τουρμπο η κομπρεσορα)..και αυτό δεν είναι τόσο αξιόπιστο σαν κινητήρας..αύτο που ήθελα να πώ είναι οτι κινητήρες με υπερπλήρωση μετα απο κάποια χλμ πέφοτυν πολύ..o κινητήρας του σ2000 δεν έχει πέσει στο ελάχιστο.σε αυτό ήθελα να καταλήξω.Για τα ταξί που αναφέρατε,ειναι diesel και έχουν μεγαλύτερες αντοχες.Και αλλωστε αυτα τα αμάξια θεωρούνται επαγγελματικά..όσο για την χλιδή στα ιαπωνικά υπάρχει και η lexus οπως προαναφέρατε...

 

Φιλε καλα τα λες αλλα απο αυτα που λες εξαιρουνται τα ιαπωνεζικα αμαξια και ας ποναει μερικους αυτο Οπως ειπες τα 150 αλογα για ενα 1800αρη μοτερ ειναι νορμαλ σωστα? Παει τωρα η Seat και βγαζει το Cupra 2λιτρο τουρμπισιο με 170-180 αλογα.Βγαζει και η Ηοnda το civic typer 2λιτρο με 235 αλογα χωρις τουρμπο και παλι η honda ειναι πολυ ποιο αξιοπιστη.Αυτο ισχυει για τα ευρπαικα αυτοκινητα.

Δημοσ.
απλα,γνώμη μου,τα ιαπωνέζικα σε μηχανικά μέρη είναι άπιαστα..πχ η honda γιατί δίνει 7 χρόνια εγγύηση σε μηχ. μέρη?

 

Τι εννοεις?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...