Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Quiz:

Γιατί δεν κυκλοφορούν bmw ταξί???

 

Πλακα πλακα το ειχα συζητησει με εναν ταξιτζη αυτο και μου ειχε πει οτι υπαρχει 1...

Ο ιδιοκτητης του ομως μετανοιωσε την ωρα και την στιγμη που το πηρε...

Λεπτομερειες δεν μου ειπε ουτε ρωτησα αλλα φανταζομαι οτι μιλαγε για ζημιες που του εβγαλε ή κοστος συντηρησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

αλλο το isaki φιλε μου.και το 30αρη και το 36αρη φυσουσαν αλλα ειναι διαφορετικα αμαξια απο τη 316.

Οσον αφορα τις προσπερασεις που λες,ενταξει να σου πω κατι?Στην Εθνικη δεν θα εχεις προβλημα.Η 316 δεν εχει τελικη 120χλμ για να αγκομαχας.Και γω με το m3 μου δεν θα παω πιο γρηγορα απο εναν με 316 στην Εθνικη.

Με κολλητου μου την 316/ε36 μοντελο 95(μονο μικροτερο βημα στο μπλοκε του εχει φτιαξει βεβαια),Κιφησσο πηγαινε το αμαξι ανετα με 180χλμ,στο υψος Φαληρο-Ρεντη περιπου.Μια χαρα παει μην το υποτιμας τοσο,και σε ταξιδι θα ειναι ανετο σε αντιθεση με την πολη.Και οχι μονο ανετο ετσι.

Απλα δε χρειαζεται περαιτερω αναλυση.Ειναι μετρημενα τα κουκια για το αμαξι αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλο το isaki φιλε μου.και το 30αρη και το 36αρη φυσουσαν αλλα ειναι διαφορετικα αμαξια απο τη 316.

Οσον αφορα τις προσπερασεις που λες,ενταξει να σου πω κατι?Στην Εθνικη δεν θα εχεις προβλημα.Η 316 δεν εχει τελικη 120χλμ για να αγκομαχας.Και γω με το m3 μου δεν θα παω πιο γρηγορα απο εναν με 316 στην Εθνικη.

Με κολλητου μου την 316/ε36 μοντελο 95(μονο μικροτερο βημα στο μπλοκε του εχει φτιαξει βεβαια),Κιφησσο πηγαινε το αμαξι ανετα με 180χλμ,στο υψος Φαληρο-Ρεντη περιπου.Μια χαρα παει μην το υποτιμας τοσο,και σε ταξιδι θα ειναι ανετο σε αντιθεση με την πολη.Και οχι μονο ανετο ετσι.

Απλα δε χρειαζεται περαιτερω αναλυση.Ειναι μετρημενα τα κουκια για το αμαξι αυτο

Δε με κατάλαβες. Τα 200 τα πιάνει αλλά ΠΟΤΕ???

Όταν προσπερνάς φορτηγό, είσαι ήδη με 90 και με 4 άτομα και βαλίτσες. Βάλε και aircondition. Πόση ώρα θα κάνει να πιάσει 140 να φύγεις? Το λέω γιατί το έχω κάνει... Ωστόσο με μία Ε200 163 άλογα σε ίδιες συνθήκες αυτόματη, πάτησα το γκάζι και έφυγα σφαίρα και έπιασα και 180 κατά λάθος!! Δηλαδή φαντάζομαι τι θα γίνεται αν οδηγήσω ποτέ αμάξι 250 άλογα!!!!

Σημειωταίον στην εθνική σπάνια περνάω τα 120!!!! Είμαι δηλαδή στο αγοραστικό κοινό του οικογενειάρχη στο οποίο υποτίθεται απαυθύνεται το 316. Αυτό είναι καθαρά αμάξι πόλης, να βγεις λίγο στην παραλιακή και μέχρι εκεί!! 318 το συζητάμε, 316 για 30000 και γυμνό άστο. Δηλαδή με 30.000 τι πληρώνω? Αν θα πεθάνω λίγο σε μετωπική???? Ή που σβήνει ο κινητήρας στο ρελαντί? (να δω κάθε πότε θα αλλάζει η μπαταρία!!!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει δεν συμφωνω καθολου,αλλα σεβαστη η αποψη σου.

Φυσικα η διαφωνια δεν τιθεται για την ισχυ του κινητηρα αλλα στην ερμηνεια που της δινεις.

Χρονια Πολλα παιδες με υγεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει δεν συμφωνω καθολου,αλλα σεβαστη η αποψη σου.

Φυσικα η διαφωνια δεν τιθεται για την ισχυ του κινητηρα αλλα στην ερμηνεια που της δινεις.

Χρονια Πολλα παιδες με υγεια

Ίσως γιατί το βλέπω από τη μεριά μου. Απλά είναι το μεγάλο ερώτημα: Που απευθύνεται το 316???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει bmw ταξί γιατί καμία δεν δέχεται να έχει στο τιμόνι της ταρίφα :D.

 

Εδώ και ένα μήνα περίπου πήραμε την νεα 3.20 (sedan /cry). Καταπληκτικό αμάξι, τεράστια διαφορά στην εθνική σε σχέση με την προηγούμενη 3.16 μας. Η μέρα με την νύχτα. Τώρα για την πόλη, δεν την έχω πιάσει και ούτε σκοπεύω. Μια χαρά την βγάζω εντός των τειχών με το C2.

 

Πάντως λάτρεψα που στις οδηγίες χρήσης του αμαξιού γράφει για "ανήσυχους οικογενειάρχες" ή κάτι παρεμφερές. Τον έχω πεθάνει στο δούλεμα τον πατέρα μου :D.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω την εξής απορία. Γιατί μέχρι τώρα στην σύγκριση δεν έχουν μπει γιαπωνέζικα του τύπου Subaru, Evo? Δηλαδή γίναν αναφορές στα καλύτερα γερμανικά, αλλά όχι και στα καλύτερα γιαπωνέζικα. Κατανοώ βέβαια πςσ απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.

 

Η δικά μου προτίμιση κλίνει πιο πολύ προς γερμανία μεριά. Κατά την γνώμη μου, σε ένα αυτοκίνητο δεν μετράνε μόνο τελικές, επιταχύνσεις κλπ, υπάρχουν και πολλοί άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο. Και εξάλλου, δεν ενδιαφέρεται όλος ο κόσμος να βγαίνει στην εθνική και να πηγαίνει με 200. Ένα αυτοκίμητο θέλουν πολλοί, για να κάνουν την δουλεία τους και να πηγαίνουν άνετα τα ταξίδια τους. Η 316 πιστεύω οτι είναι αρκετή για να καλύψει αυτή την απαίτηση, κοστίζει όμως ακριβά γι αυτό που είναι. Δηλαδή, πληρώνεις και λίγο το όνομα.

 

P.S. Έχω μπεί σε αυτοκίνητο που ανέφερα πιο πάνω (Subaru Impreza WRX Sti 2006), το οποίο προφανώς το οδήγούσε άνθρωπος που ξέρει πάρα πολύ καλά από οδήγηση και έχει πολύ μεγάλη εμπειρία (χρόνια στα Ράλλυ). Το κοντέρ έγραφε 260 (εντάξει, ξέρω οτι δεν ήταν πραγματικά αλλά και με ένα -10% φτάνεις στα 225 πραγματικά) και πήγαινε τρένο. Ούτε που το καταλάβαινες. Εγώ όταν μου το έδωσε έφτασα μέχρι τα 200 χωρίς να το αντιληφθώ. Μετά βέβαια έκοψα (εντάξει, μην του το στουκάρω πουθενά του ανθρώπου, δεν έχω και εμπειρία κιόλας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εξάλλου, δεν ενδιαφέρεται όλος ο κόσμος να βγαίνει στην εθνική και να πηγαίνει με 200.

 

Αν αναφέρεσαι σε αυτό, μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι εννοώ. Προφανώς και κανει ο κόσμος ταξίδια στην Εθνική. Απλώς δεν τρέχουν όλοι με 200. Υπάρχουν και κάποιοι που τηρούν τα όρια ταχύτητας, και καποιοι που πηγαινουν με 140-150 max. Αυτοί θέλουν απλά ένα αμάξι να κάνουν την δουλειά τους. Και η 316 αυτό το προσφέρει. Μπορεί να υπολείπεται έναντι του ανταγωνισμού (αν το πιστεύεις δεν θα διαφωνήσω μαζί σου), μπορεί να έχει αναιμικό κινητήρα όπως λες (εδώ συμφωνώ και εγώ) αλλά κατ' αρχάς, ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας του. Και εδώ θα συμφωνήσω με τον φίλο που έλεγε για τα τρυπάνια.

 

Εν κατακλείδει, πιστεύω οτι η 316 είναι ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο, αρκετά ακριβό όμως γι αυτό που προσφέρει. Απλά η BMW ήθελε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο και για τισ πιο μικρές κατηγορίες, ίσως για να διευρύνει και το αγοραστικό κοινό, όλα αυτά οικονομικά παιχνίδια είναι. Έριξε τις επιδόσεις, βάζοντας έναν μικρό κινητήρα, αρκετό όμως για τους περισσότερους, μέσα σε ένα στιβαρό και χλιδάτο αυτοκίνητο. Για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα ίσως με καλύτερη απόδοση/τιμή. Και τέλος, όσο για κάποιες από τις συγκρίσεις που γίνανε (δεν θυμάμαι τώρα και βαριέμαι να κοιτάω 24 σελίδες posts) πιστεύω οτι είναι ακυρες. Είναι σαν να συγκρίνουμε τα τάνκερ με τα δελφίνια. Τα δελφίνια πάνε πιο γρήγορα προφανώς. Και τι μ΄αυτό???

 

Καλή χρονιά σε όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα μικρό σχόλιο, που ίσως βοηθήσει. Κοιτώντας στο http://www.bmw.de, δαιπίστωσα πως 316 δεν πωλείται στη Γερμανία (Κοιτάξτε στο λινκ αριστερά το pdf). Είναι φανερό πως προσπαθούν να καλύψουν άλλες αγορές, όπως της Ελλάδας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αναφέρεσαι σε αυτό, μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι εννοώ. Προφανώς και κανει ο κόσμος ταξίδια στην Εθνική. Απλώς δεν τρέχουν όλοι με 200. Υπάρχουν και κάποιοι που τηρούν τα όρια ταχύτητας, και καποιοι που πηγαινουν με 140-150 max. Αυτοί θέλουν απλά ένα αμάξι να κάνουν την δουλειά τους. Και η 316 αυτό το προσφέρει.

 

Εν κατακλείδει, πιστεύω οτι η 316 είναι ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο, αρκετά ακριβό όμως γι αυτό που προσφέρει. Απλά η BMW ήθελε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο και για τισ πιο μικρές κατηγορίες, Είναι σαν να συγκρίνουμε τα τάνκερ με τα δελφίνια. Τα δελφίνια πάνε πιο γρήγορα προφανώς. Και τι μ΄αυτό???

 

Καλή χρονιά σε όλους.

Εγώ τηρώ το όριο ταχύτητας και πάω το πολύ με 120 σταθερό. Δε διαφωνούμε απλά να διευκρινίσω κάτι: Η bmw 316 είναι όπως λες για να σε πάει στα 140-150 και να κάνεις καλό ταξίδι. Το θέμα είναι ΠΟΤΕ σε πηγαίνει. Γιατί αν είσαι με 4 άτομα και φορτωμένος (δε βάζω κλιματισμό), θα σε πάει του χρόνου....Τότε ναι, θα έχεις καλό ταξίδι....Τις ασφαλείς προσπεράσεις όμως τις ξεχνάς.

Το όλο θέμα,στο οποίο πάλι ΔΕΝ διαφωνούμε είναι πως το αμάξι είναι υπερτιμημένο όσο κανένα. Ακόμα και η πιο ακριβή mercedes έχει έναν αξιοπρεπή 1.8 185 άλογα. Δηλαδή της bmw τον έχουνε μεγαλύτερο??? Και μη μου πείτε ότι το 316 πουλάει καλά. Αν αντί για 16. έδινε 1.8 στην ίδια κατηγορία, το ίδιο θα πουλούσε.... Απλά η εταιρία μας δουλεύει....Το θέμα αλλάζει αν το 316 θεωρηθεί αυστηρά αμάξι πόλης οπότε μένει με το χαρακτηρισμό "ακριβό και άδειο"!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H mersedes έχει και κινητήρα με 122 άλογα.Και μια δεκαπενταετία πίσω έβγαζε την 200άρα diesel χωρίς τούρμπο με 85 άλογα.Στο περίπου οι τιμές γιατί δεν θυμάμαι και καλά.Και ήταν ένα πολύ πετυχημένο μοντέλο και πραγματικά αθάνατο μοτέρ.

Και η 316 τελευταία είχε 18άρι κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ΠΟΤΕ σε πηγαίνει. Γιατί αν είσαι με 4 άτομα και φορτωμένος (δε βάζω κλιματισμό), θα σε πάει του χρόνου....Τότε ναι, θα έχεις καλό ταξίδι....Τις ασφαλείς προσπεράσεις όμως τις ξεχνάς.

 

Συμφωνώ απόλυτα. Η ισχύς του κινητήρα φαίνεται και στην τελική του, αλλά και στην επιτάχυνσή του. Προφανώς η 316 δεν είναι για εντελώς κ@***γκαζους. Κάνει την δουλειά της όμως αξιοπρεπώς. Πολύ ακριβή μεν, αλλά αξιοπρεπώς. Αν θες επιδόσεις, πας σε άλλα μοντέλα της bmw τα οποία όμως θα χρυσοπληρώσεις, ή απλά διαλέγεις άλλη εταιρία. Πάντως, δεν μπορώ να φανταστώ οτι η bmw βγάζει την 316 ως αμάξι πόλης. Απλά την βγάζει για αυτούς που θέλουν ένα αμάξι να πουλήσουν μούρη, χωρίς όμως επιδόσεις. Και απλά να προσθέσω το εξής: Πιστεύω οτι η πλειονότητα των οδηγών, πάνω από 150 άλογα δεν χρειάζεται, ειδικά όταν κινείται εντός πόλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα. Η ισχύς του κινητήρα φαίνεται και στην τελική του, αλλά και στην επιτάχυνσή του. Προφανώς η 316 δεν είναι για εντελώς κ@***γκαζους. Κάνει την δουλειά της όμως αξιοπρεπώς. Πολύ ακριβή μεν, αλλά αξιοπρεπώς. Αν θες επιδόσεις, πας σε άλλα μοντέλα της bmw τα οποία όμως θα χρυσοπληρώσεις, ή απλά διαλέγεις άλλη εταιρία. Πάντως, δεν μπορώ να φανταστώ οτι η bmw βγάζει την 316 ως αμάξι πόλης. Απλά την βγάζει για αυτούς που θέλουν ένα αμάξι να πουλήσουν μούρη, χωρίς όμως επιδόσεις. Και απλά να προσθέσω το εξής: Πιστεύω οτι η πλειονότητα των οδηγών, πάνω από 150 άλογα δεν χρειάζεται, ειδικά όταν κινείται εντός πόλης.

Για το βάρος της θέλει 150 άλογα για να θεωρείται ασφαλής. Γκαζιάρικο πια είναι (για το ίδιο βάρος) ένα αμάξι με 200 άλογα και πάνω....Ακόμα και 180 άλογα δεν κάνουν το αμάξι γκαζιάρικο....Απλά επιταχύνεις αξιοπρεπώς, δηλαδή γρήγορα. Το περίεργο είναι πως η 318 έχει μόνο 4000 ευρώ παραπάνω που είναι τίποτα συγκριτικά με τα 30000 που έχει η 316. Εκεί, να δούμε πόσο κακομοίρης μπορεί κάποιος να γίνει!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...