KWSN_Men Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Πια υπάρχουν εμπορικά gps με ακρίβεια εκατοστών. Ακριβώς. Δεν είναι όλα ίδια, και δεν έχουν όλα ίδια ακρίβεια. Και τιμή.
palawiaris Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Γνωρίζεις ότι το GPS χρησιμοποιείται για την τερματική καθοδήγηση πυραύλων με άφεση από τα 300 και 400 χιλιόμετρα με ακρίβεια 1 μέτρου, έτσι; Ναι φιλε μου έτσι είναι και ο πλοηγός θα μας καθοδηγήσει με ακρίβεια 1 μέτρου.Ή και εκατοστών όπως ο άλλος.Δηλαδή ακριβώς στην είσοδο της πόρτας σου λέει ότι έφτασες στον προορισμό σου,αλλιώς σου λέει στρίψε δεξιά 3 εκατοστά ή ανέβα ένα όροφο ακόμα επάνω για να είσαι ακριβώς στον προορισμό σου Το δικό σου που πιστεύω είναι και το μακράν καλύτερο του κόσμου μάλλον έτσι θα κάνει.Δυστηχώς το δικό μου δεν κάνει έτσι.Είναι και γερμανικής κατασκευής άρα δεν λέει Πιο προτείνεις να πάρω; Πέρα από τα χαβαλετζίδικα που έχουμε,όταν το αυτοκίνητο έχει κοκαλώσει αυτό και για ελάχιστο χρόνο συνεχίζει να δείχνει 5/6 χιλ.ακόμα.Και όταν είσαι σταματημένος και έχει άστατο καιρό ανεβοκατεβαίνουν από μόνα τους τα χιλιόμετρα μέχρι 5/6 πάλι. Άρα το GPS το αποκλείω
KWSN_Men Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Γνωρίζεις ότι το GPS δε χρησιμοποιείται μόνο για πλοήγηση αυτοκινήτων έτσι; Γνωρίζεις ότι για παράδειγμα οι κολώνες της γέφυρας Ρίο-Αντίρριο μπήκαν στη θέση του με ακρίβεια εκατοστού χάρη στο GPS; Καταλαβαίνεις ότι το GPS που αγοράζεις από το Praktiker δεν είναι το μόνο που υπάρχει και ότι υπάρχουν συσκευές με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια;
palawiaris Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Mιλάμε για gps αυτοκινήτου.Ή μήπως μετράτε την ταχύτητα του αυτοκινήτου σας με το σύστημα που έχει το ρίο αντίρριο και δεν το γνωρίζω; Πάντως 40 ευρώ το αγόρασα,άλλα 20 για την κάρτα μνήμης και άλλα 25 για να έχω TMC. Δεν θα έπαιρνα ποτέ navi από praktiker,εκτός αν μπορούσα να φλασάρω rom
insomniaK Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Μερικά πράγματα όπως τα GPS, η Γερμανία δεν τα παράγει, για αυτό και τα αγοράζουμε 1. από Γαλλία (Thales) και από ΗΠΑ (http://www.javad.com). Και δεν είναι τόσο ακριβά αλλά δεν είναι και για το μέσο χρήστη.
palawiaris Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Ναι έχεις δίκιο παρασύρθηκα από την μάρκα
Typhoon Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Για μένα η ακρίβεια που έχει το GPS του αυτοκινήτου μου είναι υπέραρκετη...τώρα δεν ξέρω αν εσείς ψάχνετε να βρείτε πετρέλαιο στο Abu Dhabi και θέλετε τέτοια ακρίβεια αλλά εγώ το θεωρώ υπερβολικό.
nikos_e34 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2007 οσο και να θες εσυ και εγω το 316 και 318 δεν πιανουν 230-240 χλμ την ωρα παρτε το χαμπαρι ρε παιδια...το μ3 CSL Ε46 με 270 κατι στο κοντερ ειχε τελικη μετρημενη με λειζερ κοντα στα 245 γιαυτο αραχτε τα κυβικα σας παιδια..δεν ειναι φτηνιαρικη προπαγανδα αλλα για λαθος του δεικτη που οσο ανεβαινουν τα χλμ αλλο τοσο γινεται...ακομα και να αλλαξεις ζαντες απο 15 σε 16 να πας παλι λαθος δειχνει το κοντερ...ουφ!εχει καταντησει κουραστικο το θρεντ καλα θα ειναι να πειτε οτι θελετε...εκει που ειστε τωρα ημουν και εκει που ειμαι τωρα θελετε πολλα καρβελια να φατε παιδια...καλη σας νυχτα και καλη επιτυχια με το 316
KWSN_Men Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2007 Σοβαρά τώρα, προφανώς όταν βάζει κάποιος ένα quiz περιμένουμε και την απάντηση. Κατά τα άλλα, προφανώς επιλογή της αντιπροσωπείας. Γιατί στη Γερμανία για παράδειγμα υπάρχουν από ταξί μέχρι αστυνομικά BMW.
jimarass Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2008 Παιδιά δεν είμαι και ο πιο σχετικός από αμάξια, απλά θα παραθέσω τις εμπειρίες μου. Έχω οδηγήσει αρκετά ιαπωνικά, ιταλικά, bmw 528 του 96, την καινούρια 316 και την E200 ΤΟΥ 2003. Οι εντυπώσεις μου είναι οι εξείς: 1) Τα ΠΑΛΙΑ (το τονίζω γιατί δεν έχω εμπειρία από την τελευταία γενιά) ιαπωνικά είναι σκυλιά. Ήταν σχετικά φθηνά, και σκυλιά . 2) Η bmw πάντα είχε λιτό εσωτερικό. Επειδή εμένα με ενδιαφέρει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, γιατί σε αυτό ζω, δε κοιτάω το αμάξι από έξω, πάντα θεωρούσα τη bmw πολύ μα πλύ λιτή. Από αξιοπιστία όμως στα μηχανικά μέρη και στην ποιότητα του κινητήρα δεν θα απογοητευτεί κανείς. Είναι αμάξι για να το κρατήσεις 30 χρόνια. 3)θεωρώ απαράδεκτη τη λογική "καημένος που αγοράζει 316 με δόσεις", διότι έχω δει και πολλούς δήθεν αντι-καημένους να σκάνε 30 ευρώ σε μπαράκι για να πιουν ένα ποτό.Ο καθένας έχει το χούη του, δεν κλέβει κανέναν. Η λογική δεν έχεις ντούκου τα λεφτά , άρα δεν σου επιτρέπεται να πάρεις bmw είναι καθυστερημένη. Μπορεί κάποιος να έσκασε 40000 για να έχει παρκαρισμένη bwm/mercedes στο γκαραζ να σκαν οι γειτόνοι, αλλά είχε τα αρ***δια να το κάνει. Εσύ τα έχεις???? Άλλωστε δε φταίει αυτός, οι γειτόνοι φταίνε που σκάνε!!!! Με γεια του να το χαίρεται όπως γουστάρει. 4)Ωστόσο θα συμφωνίσω πως η 316 είναι το πιο αντιbmw αμάξι. Είναι λες και βγήκε για να δυσφυμήσει την εταιρία. Η bmw δεν πουλά πολυτελές εσωτερικό διότι είναι λιτή, εκτός αν δώσεις άλλα 20000 σε extra. Η bmw πουλά ασφάλεια και επιδόσεις. Πείτε μου η 316 με 4 άτομα σε ταξίδι ανηφόρα εθνική πότε θα προσπεράσει ένα φορτηγό?? Για την πόλη είναι υπέραρκετή αλλά ΠΟΛΥ ακριβή. Αν είχε 23000 αντί για 30000 τότε ΟΚ. ΤΟ μόνο που της δίνω είναι το όμορφο μπεζ χρωματάκι στο δέρμα, το καλύτερο από ΟΛΑ τα αμάξια που έχω δει και δένει τέλεια με το λιτό εωτερικό(υποκειμενικό) 5) Η mercedes E CLASS KAI SCLASS ΕΊΝΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. Ειδικά η πιο προσιτή (και καλά) Ε200 που δίνει 185 άλογα, και πετάει με κατανάλωση αμαξιού 1.800 σχεδόν. Αν είναι να δώσεις 30000 για 316 , πούλα το σπίτι σου και πάρε τη e200. Πιο έξυπνη αγορά είναι. Από ασφάλεια, κύληση, ποιότητα, κινητήρα κτλ. Τα ίδια έχει και η 528 αλλά στο πιο λιτό, ακόμα και η καινούρια. Ειδικά η καινούρια 5άρα είναι από τα πιο όμορφα αμάξια που έχω δει. Μπράβο στον ιταλό σχεδιαστή. 6) Γενικά και mercedes kai bmw με άλογα πάνω από 160 είναι αμάξια που πρέπει να έχει κάποιος που κάνει ταξίδια συχνά. Δεν είναι θέμα πολυτέλειας. Είναι ασφάλειας. Υπάρχουν πολλά ασφαλή αμάξια με πενήντα αστέρια αλλά εγώ προσωπικά για την ασφάλεια θέλω το καλύτερο. Γιαυτό και το γεγονός ότι η bmw, αν και λιτή ,καλά κρατεί, αλλά ρε φίλε όχι 316. Πούλα τη γυναίκα σου μια νύχτα και δώσε άλλα 4000 και πάρε την 318. 30000 δίνεις....βάλε κάτι παραπάνω. Για την πόλη δε ξέρω γιατί μετράνε και άλλα πράγματα, αλλά για ταξίδια δεν υπάρχει κάτι άλλο. Άντε και το audi. 7) Όλες οι άλλες ευρωπαικές μάρκες είναι να τις αγοράσεις και να παρακαλάς μη σου βγάλει κάτι. Βέβαια και οι τιμές είναι διαφορετικές αλλά αφήνω το ρίσκο και τη στατιστική σε άλλους πιο τολμηρούς, δεν έχω τόσα λεφτά για΄δοκιμές.Ίσως κάποιος πιο ψαχμένος να γνωρίζει το καλύτερο συνδυασμό αλλά εγώ όχι. Δεν υπάρχει λάθος ή σωστό, όλα εξαρτώνται από το τι θέλει να γνωρίζει ο καθένας. Πάντα μιλάω για καινούριο αμάξι και ΟΧΙ μεταχειρισμένο.
xrest Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2008 καταρχην φυσικα και η 316 δεν πιανει τελικη 230χλμ που ειδα σε ενα ποστ.Γω εχω στην κατοχη μου ενα m3 46αρακι του 03,και στα 250 περιπου κοβει.Τεσπα δεν ειναι το θεμα μας αυτο,που σηκωνει πολυ συζητηση. Προσωπικα ειμαι fanboy της μαμας bmw,εχουν περασει απο τα χερια μου καμποσα μπεμπακια μαζι και 316αρακια 36αρι/46αρι.Απο πλευρας υποδυναμης σαφως δεν περιμενουμε πολλα και ειναι δεδομενο αυτο απο τα χαραχτηριστικα του.Σε καμμια περιπτωση δε θεωρω οτι ειναι δυσφημιση στην bmw μιας και απευθυνεται σε αλλο κοινο.Και ποτε δε θα με χαλαγε μια exclusive 316/m pack,αλλο αν αξιζει αρκετα.Κατε'με το αμαξι μπορει να δωσει μακρυπροθεσμα πολλα περισσοτερα απο οτι δειχνει αρχικα σε μοντες τουλαχιστον.Αν καποιος θελει τρεχαντιρια σαφως με τα ιδια λεφτα περνει θηριο αλλης εταιρειας η και κανα μχτ bmw. Παρολαυτα στην 316 προσεχουμε την αστεια μεγαλη καταναλωση που εχει καθως φορτος του αμαξιου ειναι δυσαναλογος στην δυναμη του.Επισης οντως καποιες στιγμες η οδηγηση της ειναι σαφως κουραστικη.Ομως ελπιζω οτι τα πραγματα με τις 316 /92αρες θα εχουν αλλαξει καπως με τα 122 αλογα Οσο για το εσωτερικο αυτα ειναι γουστα.γω γουσταρω την γερμανικη λιτοτητα του εσωτερικου.Αποψεις ειναι αυτες. Τεσπα στα ενδοτερα δεν θα μπω μιας και πολλα εχουν αναφερθει ειδη οποτε μην επαναλαμβανομαι.Εχω και γενικα αλλη αποψη
jimarass Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2008 καταρχην φυσικα και η 316 δεν πιανει τελικη 230χλμ που ειδα σε ενα ποστ.Γω εχω στην κατοχη μου ενα m3 46αρακι του 03,και στα 250 περιπου κοβει.Τεσπα δεν ειναι το θεμα μας αυτο,που σηκωνει πολυ συζητηση.Προσωπικα ειμαι fanboy της μαμας bmw,εχουν περασει απο τα χερια μου καμποσα μπεμπακια μαζι και 316αρακια 36αρι/46αρι.Απο πλευρας υποδυναμης σαφως δεν περιμενουμε πολλα και ειναι δεδομενο αυτο απο τα χαραχτηριστικα του.Σε καμμια περιπτωση δε θεωρω οτι ειναι δυσφημιση στην bmw μιας και απευθυνεται σε αλλο κοινο.Και ποτε δε θα με χαλαγε μια exclusive 316/m pack,αλλο αν αξιζει αρκετα.Κατε'με το αμαξι μπορει να δωσει μακρυπροθεσμα πολλα περισσοτερα απο οτι δειχνει αρχικα σε μοντες τουλαχιστον.Αν καποιος θελει τρεχαντιρια σαφως με τα ιδια λεφτα περνει θηριο αλλης εταιρειας η και κανα μχτ bmw. Παρολαυτα στην 316 προσεχουμε την αστεια μεγαλη καταναλωση που εχει καθως φορτος του αμαξιου ειναι δυσαναλογος στην δυναμη του.Επισης οντως καποιες στιγμες η οδηγηση της ειναι σαφως κουραστικη.Ομως ελπιζω οτι τα πραγματα με τις 316 /92αρες θα εχουν αλλαξει καπως με τα 122 αλογα Οσο για το εσωτερικο αυτα ειναι γουστα.γω γουσταρω την γερμανικη λιτοτητα του εσωτερικου.Αποψεις ειναι αυτες. Τεσπα στα ενδοτερα δεν θα μπω μιας και πολλα εχουν αναφερθει ειδη οποτε μην επαναλαμβανομαι.Εχω και γενικα αλλη αποψη Το εκνευριστικό είναι πως η bmw βγάζει μια 316 με 115 άλογα όταν θα μπορούσε να είχε δώσει 140 άλογα, όπως κάποτε έβγαλε το απόλυτο αυτοκίνητο, το 318is με 135 άλογα αρχές 90-91 νομίζω. Μόνο και μόνο από αυτό μου τη σπάει σαν εταιρία. Την ιπποδύναμη δεν τη θες για να τρέχεις, την θες για να προσπερνας φορτηγά στην εθνική με ασφάλεια. Δεν θέλω την ασφάλεια μόνο όταν τρακάρω του θανάτου, τη θέλω και για να ταξιδέυω με την καρδιά μου στη θέση της. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω γιατί λέτε ότι στη χώρα μας οι πολιτικοί είναι οπισθωδρομικοί σε θέματα κινητήρα? πχ 316? Δεν καταλαβαίνω....μπορεί κάποιος να μου πει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.