KWSN_Men Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 μπα, λάθος. γιατί ενώ όντως το abs είναι σπαστικότατο ώρες ώρες σε χαμηλές ταχύτητες και πάντα σε στεγνό οδόστρωμα, είναι τεράστιος βοηθός εκεί που πραγματικά χρειάζεται, σε βρεγμένο οδόστρωμα οπού θες τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε φρενάρισμα. οπότε καλύτερα μια light υλική ζημιά σε στεγνό παρά τα χειρότερα σε βρεγμένο.και στο φινάλε αν είσαι έμπειρος οδηγός μάθε να μην τσαρουχώνεις το φρένο Συμφωνώ απόλυτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Ήταν για τό πρώτο μοντέλο και με ανοιχτή την κουκούλα. Θα ξανακοιτάξω αυριο,τώρα δεν μπόρεσα. Πάντως ή 5000 ή 6000 τρίχες κατσαρές είναι.Πέρα από εκεί παίζουν πολλοί άλλοι λόγοι.Ελαστικά,αναρτήσεις,μετατρόχια,βάρος κτλ.Και ότι είναι ψηλότερο στις τιμές δεν σημαίνει και πάντα καλύτερο Βάζεις και μια μπάρα θόλων μπρος ή και πίσω και αλλάζουν πάλι οι τιμές.Για μένα δεν μετράνε οι μικρές διαφορές.Να είχαν μεγάλη διαφορά ναι Οκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 μπα, λάθος. γιατί ενώ όντως το abs είναι σπαστικότατο ώρες ώρες σε χαμηλές ταχύτητες και πάντα σε στεγνό οδόστρωμα, είναι τεράστιος βοηθός εκεί που πραγματικά χρειάζεται, σε βρεγμένο οδόστρωμα οπού θες τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε φρενάρισμα. οπότε καλύτερα μια light υλική ζημιά σε στεγνό παρά τα χειρότερα σε βρεγμένο. και στο φινάλε αν είσαι έμπειρος οδηγός μάθε να μην τσαρουχώνεις το φρένο Προσωπικα, εμαθα οδηγηση στο τωρινο μου αμαξι το οποιο δεν εχει ABS. Εχω αντιμετωπισει πολλες καταστασεις στη βροχη, καθως το αμαξι το εχω για δουλεια (τριγυρναω απο πελατη σε πελατη) κανοντας απο 20 μεχρι 80 χιλιομετρα τη μερα, μερικες φορες και παραπανω (αν παω Χαλκιδα η Κορινθο η Ασπροπυργο) και μπορω να σου πω οτι με την εμπειρια που εχω αποκτησει ως τωρα δεν εχω προβλημα με το φρεναρισμα στη βροχη. Να υπολογισεις οτι εχω και δυνατοτερο απο το εργοστασιακο συστημα φρεναρισματος. Εφοσον χωρις ABS δεν μπορεις να αντιμετωπισεις καταστασεις πανικου στη βροχη, δεν θεωρεισαι εμπειρος οδηγος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Προσωπικα, εμαθα οδηγηση στο τωρινο μου αμαξι το οποιο δεν εχει ABS. Εχω αντιμετωπισει πολλες καταστασεις στη βροχη, καθως το αμαξι το εχω για δουλεια (τριγυρναω απο πελατη σε πελατη) κανοντας απο 20 μεχρι 80 χιλιομετρα τη μερα, μερικες φορες και παραπανω (αν παω Χαλκιδα η Κορινθο η Ασπροπυργο) και μπορω να σου πω οτι με την εμπειρια που εχω αποκτησει ως τωρα δεν εχω προβλημα με το φρεναρισμα στη βροχη. Να υπολογισεις οτι εχω και δυνατοτερο απο το εργοστασιακο συστημα φρεναρισματος. Εφοσον χωρις ABS δεν μπορεις να αντιμετωπισεις καταστασεις πανικου στη βροχη, δεν θεωρεισαι εμπειρος οδηγος. ναι, οκ, ούτε εγώ είχα πρόβλημα μέχρι τώρα. αλλά μάλλον πιστεύεις ότι η εμπειρία σου (που λογικά είναι αντίστοιχη με τη δική μου) θα σε σώζει πάντα, ε? και επίσης οκ, είναι έμπειρος κάποιος που "μπορει να αντιμετωπισει καταστασεις πανικου στη βροχη". το abs όμως γιατί να το βγάλει? λόγω εμπειρίας? ή για ν'αποφύγει μικροτρακαρίσματα σε στενάκια? εκτός αν σου'χει ενεργοποιηθεί ποτέ το abs με πραγματικά πολλά χιλιόμετρα σε στεγνό οδόστρωμα. αν ναι μάλλον πάμε για αναθεώρηση της "εμπειρίας" ή για near-chuck-norris-experience οπού το abs σ'έσωσε. btw στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η εξυπνάδα με τη βγαλμένη ασφάλεια του abs, στέλνει στον αγύριστο και το esp. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Πάντως από εμπειρία μου με 318is (Ε36) που φίλος μου κόλλησε πάνω στον μπροστινό που ξεκίνησε χωρίς να κοιτάξει καθρεύτες, και μετά δικές μου εμπειρίες σε Α4 TQ, μπορώ να πω ότι δεν είναι όλα τα ABS ίδια. Το Α4 κοκκαλώνει μια χαρά και σε στενά. Οπότε μάλλον θα πρέπει να λέμε ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα το ABS δεν έχει πλέον τέτοια προβλήματα. Και φυσικά, αν φρενάρεις σε επιφάνειες με διαφορετικούς συντελεστές τριβής δεξιά και αριστερά, χωρίς ABS, ούτε ο Chuck... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 ^^ λογικό αυτό. τα σπαστικά του abs που'χω στο μυαλό μου, μου συνέβησαν με αμάξι του 96. προφανώς κι έχουν γίνει άλματα από τότε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lighter122 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Μεσα στον πρωτο μηνα που πηρα αμαξι με ABS τρακαρα σε "στενακι" τον μπροστινο μου επειδη δεν το ειχα συνηθισει και εβριζα που επιασε ενω πηγαινα με 40 χλμ... Λιγες μερες αργοτερα σε μια ηλιθια κατηφορα, ενω εβρεχε και πηγαινα με ακομα λιγοτερα, τσιμπισα το φρενο, και το ABS με εσωσε απο τα χειροτερα (λογικα ακομα θα γλιστραγα με το παλιο μου αμαξι ) Οποτε, ναι, προτιμω να πιανει με το παραμικρο και ας κανω και κανα χαζο τρακαρισμα, απο την στιγμη που καποια στιγμη ισως να μου σωσει την ζωη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 αν φρενάρεις σε επιφάνειες με διαφορετικούς συντελεστές τριβής δεξιά και αριστερά, χωρίς ABS, ούτε ο Chuck... Αν εχεις μαθει το αμαξι, και μπορεις να φρεναρεις στα ορια του μπλοκαρισματος, μπορεις με το καταληλο τιμονιασμα να ισιωσεις το αμαξι. Φυσικα προυποθεση ειναι να μην εχεις μπλοκαρει τους τροχους. Τωρα, στα πολλα χιλιομετρα, απλως το μπλοκαρισμα δεν συνισταται γενικα. Προσωπικα, εδω και ενα χρονο, τους τροχους δεν τους εχω πλοκαρει ποτε ακουσια σε κατασταση πανικου. Παιζει μεγαλο ρολο, εκτος απο την γενικη εμπειρια, και η εμπειρια που εχεις στο αμαξι και στα ελαστικα που φοραει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Όταν βλέπεις το μπροστινό αμάξι να πλησιάζει, τι να αφήσεις το φρένο για να ξεμπλοκάρουν ενώ έχεις αρχίσει να φεύγεις μονόπαντα... Προσωπικά μία φορά την έχω πάθει μόνο και έχω τρακάρει (γενικά, κατά τα άλλα ούτε γρατσουνιά), με Ibiza του 1992, πατημένος σε στενό δρόμο, άλλος μπροστά μου που αποφάσισε να φρενάρει απότομα. Από τη μια είχε ποτίσει η θείτσα για να δροσιστεί. Ούτε τα Potenza με έσωσαν, ούτε οι χαρακτοί-τρυπητοί δίσκοι με δαγκάνες από Uno Turbo, ούτε το επιδέξιό μου πόδι. Έφυγα στο τρακαρισμένο. Στο Α4, σε φρενάρισμα σε στενάκι, σε έχει πετάξει στο παρμπριζ έτσι και δε φοράς ζώνη. Τρομερά φρένα και το ABS δεν παρεμβένει άσκοπα στα λίγα χιλιόμετρα. Στην τελική, 5 φορές να πέσεις κάπου και να έχεις χαζοτρακάρισμα επειδή μπήκε το ABS παρά τη μία που αν και Ραϊκόνεν, δεν τα κατάφερες όπως θα τα κατάφερνε το μηχάνημα (που είναι απλά αδύνατον). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_e34 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 kwsn men απορω με την υπομονη σου εγω δεν θα αντεχα αγαπητε φιλε χιουστον, καταλαβαινω το παθος σου με τις βαυαρικες μηχανες αλλα δεν ειναι λογος αυτος να γινεσαι ερειστικος και να προσπαθεις να επιβαλεις τη γνωμη σου..ενας υγειης διαλογος ειναι αυτος που σεβεσαι τον συνομιλητη σου και ενα απο αυτα τα στοιχεια σεβασμου ειναι να δεχεσαι τη γνωμη του...εγω ημουν ,ειμαι και θα ειμαι φαν της βμβ...ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ειναι οτι το μπροστα μερος ειναι ωραιο αλλα δεν φτανει το χαρακτηρισμο φοβερο...φοβερο για μενα ειναι το νεο αουντι Α4 και Α6...δικια μου γνωμη αυτη ! η δικη σου ειναι αντιθετη,το σεβομαι αυτο και δεν αντιλεγω... το πισω μερος μου θυμιζει χιουνται...το τελευτεο πανεμορφο τριαρι ηταν η Ε46 για μενα... το εσωτερικο πολυ σπαρτιατικο...ενα μαους που ελεγχει τα παντα πραγμα που θεωρειται πολυ αβολο για μενα και για πλειοψηφεια αγοραστων...το νεο Α4 και το βολβο επισης εχουν εσωτερικα που μου αρεσουν περισσοτερο...επισης και η Ε46 και Ε36...δεν βοηθαει το γεγονος να χαρακτηριζεις "μ@λακα" ή ηλιθιο κλπ ή ακομα περισσοτερο να επιτιθεσαι τον συνομιλητη σου με ερειστικο τροπο και γλωσσα που αποδεικνυουν στους περισσοτερους εδω μεσα οτι εισαι ενας απο τους πολλους γραφικους,μεροκαματιαρηδες με δοσεις εως το 2015 που ξεκινησαν να εχουν αμφιβολιες οσον αφορα την αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου και να προσπαθουν να πεισουν τον εαυτο τους και τους τριγυρω στο οτι το "σκατο ειναι κρεμ καραμελε και τρωγεται"...ηλιθιο παραδειγμα? επηρεασμενο απο τα λεγομενα σου μεχρι στιγμης....γραφικος με "αναπηρια" στο δεικτη ευφυιας διοτι ενω στην αρχη λες για την ιπποδυναμη κλπ μετα αλλαζεις λες οτι οχι δεν με ενδιαφερει...φασκεις και αντιφασκεις...αποφασισε.. ή μαλλον μην μας λες την αποφαση σου διοτι δεν με ενδιαφερει προσωπικα...για μενα θα εισαι ενας ,απο τους πολλους, γραφικους σουβλακοφερτες που πηραν ενα "λιγο" αμαξι με δοσεις και μετρανε τα εβροσεντ για να βαλουν βενζινη και μενουν με την απορια πως με "220 χλμ/ωρα στην 9τη ταχυτητα " με προσπερασε ενα φιατακι μπραβο με σκουπα/προγραμμα/εξατμιση.... επισης να πω στον προηγουμενο χρηστη που μετρησε τα κοντερισια 220 θα του ελεγα να το μετρησει με GPS εχουν τετοια δυνατοτητα...και θα δεις οτι πανω απο 200 δεν ειναι...οπως ελεγε ο φιλος με τον κοφτη στα 206 εμενα το δικο μου εβγαζε κοντερισια 260 αλλα ποσα εβγαζε στην αληθεια δεν ξερω και δεν με ενδιεφερε... εν κατακλειδι, το αν αρεσει καθενος ενα αυτοκινητο ας το κρατησει για τον εαυτο του και να μην γινεται γελοιος...και ναι με 1000 ευρω μπορεις να βγαλεις καμποσα αλογα απο τουρμπατο αμαξι..με το ντεσεβω του συγγενη σου πολυ δυσκολα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Houston Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2007 Μια γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και δη η BMW έχει ανάγκη από φτηνιάρικη προπαγάνδα μέσω κοντέρ nikos_e34 ??? Fan 3500σαλ βγάζεις 140 και 4000σαλ 160 ακριβώς !…τεσπα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Σώθηκες με το GPS,αυτό είναι που θα σε κατακλέψει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Σώθηκες με το GPS,αυτό είναι που θα σε κατακλέψει Γνωρίζεις ότι το GPS χρησιμοποιείται για την τερματική καθοδήγηση πυραύλων με άφεση από τα 300 και 400 χιλιόμετρα με ακρίβεια 1 μέτρου, έτσι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SGP Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 kwsn αυτή η ακρίβεια είναι reserved για τον στρατό όμως, το commercial version είναι πολύ λιγότερο ακριβές από όσο έχω διαβάσει. α, και πλέον τα συστήματα abs ΔΕΝ πρέπει να απενεργοποιούνται, σε πολύ παλιά μαάξια με abs 1ης γενιάς ίσως. Σε περίπτωση πανικού όσο σουμάχερ και να είσαι δεν έχεις την ψυχραιμία με την καμία να κάνεις υπολογισμό της πίεσης του ποδιού στο φρένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2007 Πια υπάρχουν εμπορικά gps με ακρίβεια εκατοστών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.