Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@fan: ειδικά στο τελευταίο ποστ "χτυπιέμαι" με το ποστ του houston. μου το χάρισε απλόχερα το δικαίωμα.

για την 316, ότι λέει ο από πάνω μου.

καλύτερα αμάξια μέχρι 28 χιλιάρικα μπορώ να βρω πάρα πολλά. και από διάφορες κατηγορίες. αυτά.

κατά τ'άλλα, μακάρι να'χαν οδηγήσει κι άλλοι τις bmw που'χω οδηγήσει. τότε θα καταλάβαιναν προς τι το μένος για την 316. ειδικά την 316. α, και τη z3 που λέω στο άλλο τόπικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εγω θυμαμαι μια BMW που μας προσφερε αρκετα mg αδρεναλινης...

Αφου ζησαμε για να το λεμε και στα παιδια μας, τι να πω...

Απλα ποτε ξανα...

Καπου τοτε πρεπει να ηταν που αρχισα να πηγαινω ηρεμα στους δρομους...

 

Αλλα 316 ----> 28.000 δεν θα επαιρνα ακομα και αν μου περισσευανε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 000 έχει η comfort η οποία δεν κυκλοφορεί Ελλάδα (ή γενικά) και αν κάποιος την πάρει είναι πολύ μ@λάκας.

Fan λογικά με 3.500 στροφές θα έπιασες τα 140 χ/ω, όχι 150…(?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α, και τη z3 που λέω στο άλλο τόπικ.

Για θύμισέ μου τι λες στο άλλο τόπικ;

 

αστείο πλαίσιο της z3? στρεπτική ακαμψία 5600Nm/μοίρα

Μήπως αυτό;Ε;

Μάλιστα

Aston Martin DB9 Coupe 27,000 Nm/deg

Aston Martin DB9 Convertible 15,500 Nm/deg

Audi TT Coupe 19,000 Nm/deg

BMW E36 Touring 10,900 Nm/deg

BMW E36 Z3 5,600 Nm/deg

BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg

BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg

BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg

BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg

BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg

Chrysler Crossfire 20,140 Nm/deg

Chrysler Durango 6,800 Nm/deg

Dodge Viper Coupe 7,600 Nm/deg

Ferrari 360 Spider 8,500 Nm/deg

Ford GT40 MkI 17,000 Nm/deg

Ford Mustang 2003 16,000 Nm/deg

Ford Mustang 2005 21,000 Nm/deg

Ford Mustang Convertible (2003) 4,800 Nm/deg

Ford Mustang Convertible (2005) 9,500 Nm/deg

Jaguar X-Type Sedan 22,000 Nm/deg

Jaguar X-Type Estate 16,319 Nm/deg

Lambo Murcielago 20,000 Nm/deg

Lotus Elan 7,900 Nm/deg

Lotus Elan GRP body 8,900 Nm/deg

Lotus Elise 10,000 Nm/deg

Lotus Elise 111s 11,000 Nm/deg

Lotus Esprit SE Turbo 5,850 Nm/deg

McLaren F1 13,500 Nm/deg

Mini (2003) 24,500 Nm/deg

Pagani Zonda C12 S 26,300 Nm/deg

Porsche 911 Turbo (2000) 13,500 Nm/deg

Porsche 959 12,900 Nm/deg

Volvo S60 20,000 Nm/deg

MX-5: 5210

 

Τι σου λεν τα νούμερα;

Ειδικά το 5210 του MX-5 και το 5600 του Ζ3 μιας και για αυτά γινόταν λόγος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλύτερα αμάξια μέχρι 28 χιλιάρικα μπορώ να βρω πάρα πολλά. και από διάφορες κατηγορίες. αυτά.

Οπως;;; Ομως απο κατηγορία παρόμοιων διαστασεων.

Φίλε τα αυτοκίνητα μεχρι 30000 που μου αρεσουν (εκτός suv) μετριουνται στα δαχτυλα

του μισου χεριού, δηλ. εκτός από την 316 ίσως η B class ή το Passat (φτωχό εσωτερικό - το είδα - φωτα ετσι κι ετσι)...

Όλα τα αλλα πχ octavia (τετραγωνο - poor quality) , mondeo (κωμωδία πισω φωτα - ταμπλο απο φωτο μάλλον δεν φαίνεται καλής ποιότητας), avensis (για γερους - χαλια design) , volvo (το ίδιο), 406(σχεδιαστική μαλακια) το ίδιο και το saab βλεπε εικόνα...

Moυ ξεφεύγει κανενα; Vectra μπα.. Νεο mazda 6; θα δόυμε

Υπάρχει κρίση. Δεν υπαρχουν καλοί σχεδιαστες μικρομεσαίων αυτοκινήτων :-D

post-53022-129062955655_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινε σε μία έκθεση να δεις το Passat με πλούσιο εξοπλισμό, το είχα δει στην Διεθνή Έκθεση και μου είχε φανεί πολύ ωραίο. Και αν δεν ήρθε, έρχεται σύντομα το 1.8 TSi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa Romeo 159 SPORTWAGON 1.8

Honda Accord 1.8

Saab 9-3 1.8t

Volvo S60 2.0t

Toyota Avensis 2.0

Audi A4 2.0

Ford Mondeo 2.0 (παίρνεις και το 2.5, αλλά ας μείνουμε κάτω από το όριο των 2.0l)

Mazda 6 2.0 (Ομοίως παίρνεις και το 2.3)

Opel Vectra 2.0t

Subaru Impreza 2.0

VolksWagen Passat 2.0 TFSI

 

Και σε όλα αυτά δεν υπάρχει κάποιο που να θεωρείς καλύτερη αγορά από την 316? Ούτε ένα? Ok, γούστα είναι και το δέχομαι, αλλά σίγουρα δεν είναι αντικειμένικα καλύτερη σε αυτή την κατηγορία η 316...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fan λογικά με 3.500 στροφές θα έπιασες τα 140 χ/ω, όχι 150…(?)

 

Όταν πας με 150χλμ/ω έχεις σίγουρα 3.500 με 3.600. Αυτό σίγουρα το έχω δει εγώ και δεν λέω αμπελοσοφίες σαν κάτι άλλους που τους είπαν, άκουσαν, υποθέτουν για κάτι....

 

καλύτερα αμάξια μέχρι 28 χιλιάρικα μπορώ να βρω πάρα πολλά. και από διάφορες κατηγορίες. αυτά.

 

Πρώτον εάν υπήρχε BMW σειρά 3 με 28 χιλιαρικα θα είχες πάρει και εσύ και εγώ και όλη η Ελλάδα. Δεν θυμάμαι ποσο έχει ακριβώς αλλά πιστεύω ότι τελική τιμή δεν πιστεύω να βγαίνει κάτω από 31 με 32 χιλιάρικα.

 

Δεν σε είδα να γράφεις κανένα όμως; Για γράψε τι προτείνεις ότι είναι καλύτερο από τη BMW και θα σου απαντήσω

 

κατά τ'άλλα, μακάρι να'χαν οδηγήσει κι άλλοι τις bmw που'χω οδηγήσει. τότε θα καταλάβαιναν προς τι το μένος για την 316. ειδικά την 316. α, και τη z3 που λέω στο άλλο τόπικ.

 

Εντάξει φίλε μη σφίγγεσαι και πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa Romeo 159 SPORTWAGON 1.8

Honda Accord 1.8

Saab 9-3 1.8t

Volvo S60 2.0t

Toyota Avensis 2.0

Audi A4 2.0

Ford Mondeo 2.0 (παίρνεις και το 2.5, αλλά ας μείνουμε κάτω από το όριο των 2.0l)

Mazda 6 2.0 (Ομοίως παίρνεις και το 2.3)

Opel Vectra 2.0t

Subaru Impreza 2.0

VolksWagen Passat 2.0 TFSI

Αυτα τα 2 μονο παιζουν όπως ανεφερα

Mazda 6 2.0

VolksWagen Passat 2.0 TFSI

Το

Honda Accord 1.8 τωρα το είδα. Βλ. εικονα εξωτερικα φαίνεται συνηθισμενο ενω εσωτερικα πολυ καλο. Αλλα, πολλοι λενε οτι το ευρωπαικο αυτοκινητο ειναι καλυτερο στην οδηγηση απο γιαπωνεζικο. Οποτε...

post-53022-129062955656_thumb.jpg

post-53022-129062955657_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν το ρισκαρουμε :-D

Ενας φίλος που εχει το τωρινο mazda 6 δεν ειναι ευχαριστημενος από το φρεναρισμα Ειδικα σε μικρες ταχυτητες το abs δεν του αρεσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προηγούμενο Accord ήταν πιο όμορφο νομίζω. Αλλά μέσα πολύ όμορφο όντως. Το προηγούμενο ήταν και πολύ καλό στο δρόμο, δεν ξέρω για αυτό.

 

Για το Passat σκέφτεσαι το 2.0 TFSi?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν το ρισκαρουμε :-D

Ενας φίλος που εχει το τωρινο mazda 6 δεν ειναι ευχαριστημενος από το φρεναρισμα Ειδικα σε μικρες ταχυτητες το abs δεν του αρεσει.

 

Εφοσον εχεις μια εμπειρια στην οδηγηση, συνισταται να ξηλωνεται η ασφαλεια του ABS, καθως κανεις κατασκευαστης δεν το ρυθμιζει με βαση το δικο μας χαλι των δρομων.

 

Όταν πας με 150χλμ/ω έχεις σίγουρα 3.500 με 3.600. Αυτό σίγουρα το έχω δει εγώ και δεν λέω αμπελοσοφίες σαν κάτι άλλους που τους είπαν, άκουσαν, υποθέτουν για κάτι....

 

Μιλας για κοντερισια φανταζομαι. Βγαλε ενα 10% απο τα σφαλματα του κοντερ και εισαι μεσα (135).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για θύμισέ μου τι λες στο άλλο τόπικ;

 

αστείο πλαίσιο της z3? στρεπτική ακαμψία 5600Nm/μοίρα

Μήπως αυτό;Ε;

Μάλιστα

Aston Martin DB9 Coupe 27,000 Nm/deg

Aston Martin DB9 Convertible 15,500 Nm/deg

Audi TT Coupe 19,000 Nm/deg

BMW E36 Touring 10,900 Nm/deg

BMW E36 Z3 5,600 Nm/deg

BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg

BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg

BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg

BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg

BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg

Chrysler Crossfire 20,140 Nm/deg

Chrysler Durango 6,800 Nm/deg

Dodge Viper Coupe 7,600 Nm/deg

Ferrari 360 Spider 8,500 Nm/deg

Ford GT40 MkI 17,000 Nm/deg

Ford Mustang 2003 16,000 Nm/deg

Ford Mustang 2005 21,000 Nm/deg

Ford Mustang Convertible (2003) 4,800 Nm/deg

Ford Mustang Convertible (2005) 9,500 Nm/deg

Jaguar X-Type Sedan 22,000 Nm/deg

Jaguar X-Type Estate 16,319 Nm/deg

Lambo Murcielago 20,000 Nm/deg

Lotus Elan 7,900 Nm/deg

Lotus Elan GRP body 8,900 Nm/deg

Lotus Elise 10,000 Nm/deg

Lotus Elise 111s 11,000 Nm/deg

Lotus Esprit SE Turbo 5,850 Nm/deg

McLaren F1 13,500 Nm/deg

Mini (2003) 24,500 Nm/deg

Pagani Zonda C12 S 26,300 Nm/deg

Porsche 911 Turbo (2000) 13,500 Nm/deg

Porsche 959 12,900 Nm/deg

Volvo S60 20,000 Nm/deg

MX-5: 5210

 

Τι σου λεν τα νούμερα;

Ειδικά το 5210 του MX-5 και το 5600 του Ζ3 μιας και για αυτά γινόταν λόγος

 

α) πού βρήκες αυτό το 5210? όσο έψαξα βρήκα τιμή 6000nm/deg για το mk1.

και μετά σ'ένα forum για miata κάποιοι έλεγαν ότι η τιμή 6000 είναι και για mk1 και για mk2. .

ορίστε και τα link 1 2

λογικά το mk2 είναι αδύνατο να'χει μικρότερη στρεπτική ακαμψία, σωστά?

 

β) η καταπόνηση που θα δεχτεί ένα πλαίσιο εξαρτάται από το ίδιο το βάρος του αυτοκινήτου. Όσο πιο βαρύ είναι, τόσο πιο μεγάλη στρεπτική ακαμψία "χρειάζεται".

ακόμα και ίδια τιμή στρεπτικής ακαμψίας να είχαν τα mx-5 με τη z3, η καταπόνηση (βλ. στρέψη) θα'ταν σαφώς μεγαλύτερη για τη bmw. (το mx-5 mk2 του 2001 ζύγιζε 1065 κιλά και η z3 ξεκινάει απ'τα 1200 κιλά).

αναμένω...

 

 

Πρώτον εάν υπήρχε BMW σειρά 3 με 28 χιλιαρικα θα είχες πάρει και εσύ και εγώ και όλη η Ελλάδα. Δεν θυμάμαι ποσο έχει ακριβώς αλλά πιστεύω ότι τελική τιμή δεν πιστεύω να βγαίνει κάτω από 31 με 32 χιλιάρικα.

 

Δεν σε είδα να γράφεις κανένα όμως; Για γράψε τι προτείνεις ότι είναι καλύτερο από τη BMW και θα σου απαντήσω

 

 

 

Εντάξει φίλε μη σφίγγεσαι και πολύ.

 

και 25 να έκανε πάλι δε θα την έπαιρνα:P

αυτοκίνητα έγραψαν άλλα παιδιά οπότε μάλλον είστε καλυμμένοι.

για το σφίξιμο->

b12933606ox4.jpg

 

 

Εφοσον εχεις μια εμπειρια στην οδηγηση, συνισταται να ξηλωνεται η ασφαλεια του ABS, καθως κανεις κατασκευαστης δεν το ρυθμιζει με βαση το δικο μας χαλι των δρομων.

 

μπα, λάθος. γιατί ενώ όντως το abs είναι σπαστικότατο ώρες ώρες σε χαμηλές ταχύτητες και πάντα σε στεγνό οδόστρωμα, είναι τεράστιος βοηθός εκεί που πραγματικά χρειάζεται, σε βρεγμένο οδόστρωμα οπού θες τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε φρενάρισμα. οπότε καλύτερα μια light υλική ζημιά σε στεγνό παρά τα χειρότερα σε βρεγμένο.

και στο φινάλε αν είσαι έμπειρος οδηγός μάθε να μην τσαρουχώνεις το φρένο;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...