the_end Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 @fan: ειδικά στο τελευταίο ποστ "χτυπιέμαι" με το ποστ του houston. μου το χάρισε απλόχερα το δικαίωμα. για την 316, ότι λέει ο από πάνω μου. καλύτερα αμάξια μέχρι 28 χιλιάρικα μπορώ να βρω πάρα πολλά. και από διάφορες κατηγορίες. αυτά. κατά τ'άλλα, μακάρι να'χαν οδηγήσει κι άλλοι τις bmw που'χω οδηγήσει. τότε θα καταλάβαιναν προς τι το μένος για την 316. ειδικά την 316. α, και τη z3 που λέω στο άλλο τόπικ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lighter122 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Εγω θυμαμαι μια BMW που μας προσφερε αρκετα mg αδρεναλινης... Αφου ζησαμε για να το λεμε και στα παιδια μας, τι να πω... Απλα ποτε ξανα... Καπου τοτε πρεπει να ηταν που αρχισα να πηγαινω ηρεμα στους δρομους... Αλλα 316 ----> 28.000 δεν θα επαιρνα ακομα και αν μου περισσευανε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Houston Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 28 000 έχει η comfort η οποία δεν κυκλοφορεί Ελλάδα (ή γενικά) και αν κάποιος την πάρει είναι πολύ μ@λάκας. Fan λογικά με 3.500 στροφές θα έπιασες τα 140 χ/ω, όχι 150…(?) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 316 Comfort: 29.950 316 Advantage: 30.750 316 Dynamic: 33.150 316 Exclusive: 34.550 Πηγή: http://www.4troxoi.gr (κάτι παραπάνω θα ξέρουν αυτοί, λέω εγώ τώρα...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Typhoon Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Ρε σεις σας κλέβουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 α, και τη z3 που λέω στο άλλο τόπικ. Για θύμισέ μου τι λες στο άλλο τόπικ; αστείο πλαίσιο της z3? στρεπτική ακαμψία 5600Nm/μοίρα Μήπως αυτό;Ε; Μάλιστα Aston Martin DB9 Coupe 27,000 Nm/deg Aston Martin DB9 Convertible 15,500 Nm/deg Audi TT Coupe 19,000 Nm/deg BMW E36 Touring 10,900 Nm/deg BMW E36 Z3 5,600 Nm/deg BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg Chrysler Crossfire 20,140 Nm/deg Chrysler Durango 6,800 Nm/deg Dodge Viper Coupe 7,600 Nm/deg Ferrari 360 Spider 8,500 Nm/deg Ford GT40 MkI 17,000 Nm/deg Ford Mustang 2003 16,000 Nm/deg Ford Mustang 2005 21,000 Nm/deg Ford Mustang Convertible (2003) 4,800 Nm/deg Ford Mustang Convertible (2005) 9,500 Nm/deg Jaguar X-Type Sedan 22,000 Nm/deg Jaguar X-Type Estate 16,319 Nm/deg Lambo Murcielago 20,000 Nm/deg Lotus Elan 7,900 Nm/deg Lotus Elan GRP body 8,900 Nm/deg Lotus Elise 10,000 Nm/deg Lotus Elise 111s 11,000 Nm/deg Lotus Esprit SE Turbo 5,850 Nm/deg McLaren F1 13,500 Nm/deg Mini (2003) 24,500 Nm/deg Pagani Zonda C12 S 26,300 Nm/deg Porsche 911 Turbo (2000) 13,500 Nm/deg Porsche 959 12,900 Nm/deg Volvo S60 20,000 Nm/deg MX-5: 5210 Τι σου λεν τα νούμερα; Ειδικά το 5210 του MX-5 και το 5600 του Ζ3 μιας και για αυτά γινόταν λόγος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SL9S9 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 καλύτερα αμάξια μέχρι 28 χιλιάρικα μπορώ να βρω πάρα πολλά. και από διάφορες κατηγορίες. αυτά. Οπως;;; Ομως απο κατηγορία παρόμοιων διαστασεων. Φίλε τα αυτοκίνητα μεχρι 30000 που μου αρεσουν (εκτός suv) μετριουνται στα δαχτυλα του μισου χεριού, δηλ. εκτός από την 316 ίσως η B class ή το Passat (φτωχό εσωτερικό - το είδα - φωτα ετσι κι ετσι)... Όλα τα αλλα πχ octavia (τετραγωνο - poor quality) , mondeo (κωμωδία πισω φωτα - ταμπλο απο φωτο μάλλον δεν φαίνεται καλής ποιότητας), avensis (για γερους - χαλια design) , volvo (το ίδιο), 406(σχεδιαστική μαλακια) το ίδιο και το saab βλεπε εικόνα... Moυ ξεφεύγει κανενα; Vectra μπα.. Νεο mazda 6; θα δόυμε Υπάρχει κρίση. Δεν υπαρχουν καλοί σχεδιαστες μικρομεσαίων αυτοκινήτων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Πήγαινε σε μία έκθεση να δεις το Passat με πλούσιο εξοπλισμό, το είχα δει στην Διεθνή Έκθεση και μου είχε φανεί πολύ ωραίο. Και αν δεν ήρθε, έρχεται σύντομα το 1.8 TSi. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanocaster Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Alfa Romeo 159 SPORTWAGON 1.8 Honda Accord 1.8 Saab 9-3 1.8t Volvo S60 2.0t Toyota Avensis 2.0 Audi A4 2.0 Ford Mondeo 2.0 (παίρνεις και το 2.5, αλλά ας μείνουμε κάτω από το όριο των 2.0l) Mazda 6 2.0 (Ομοίως παίρνεις και το 2.3) Opel Vectra 2.0t Subaru Impreza 2.0 VolksWagen Passat 2.0 TFSI Και σε όλα αυτά δεν υπάρχει κάποιο που να θεωρείς καλύτερη αγορά από την 316? Ούτε ένα? Ok, γούστα είναι και το δέχομαι, αλλά σίγουρα δεν είναι αντικειμένικα καλύτερη σε αυτή την κατηγορία η 316... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fan Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Fan λογικά με 3.500 στροφές θα έπιασες τα 140 χ/ω, όχι 150…(?) Όταν πας με 150χλμ/ω έχεις σίγουρα 3.500 με 3.600. Αυτό σίγουρα το έχω δει εγώ και δεν λέω αμπελοσοφίες σαν κάτι άλλους που τους είπαν, άκουσαν, υποθέτουν για κάτι.... καλύτερα αμάξια μέχρι 28 χιλιάρικα μπορώ να βρω πάρα πολλά. και από διάφορες κατηγορίες. αυτά. Πρώτον εάν υπήρχε BMW σειρά 3 με 28 χιλιαρικα θα είχες πάρει και εσύ και εγώ και όλη η Ελλάδα. Δεν θυμάμαι ποσο έχει ακριβώς αλλά πιστεύω ότι τελική τιμή δεν πιστεύω να βγαίνει κάτω από 31 με 32 χιλιάρικα. Δεν σε είδα να γράφεις κανένα όμως; Για γράψε τι προτείνεις ότι είναι καλύτερο από τη BMW και θα σου απαντήσω κατά τ'άλλα, μακάρι να'χαν οδηγήσει κι άλλοι τις bmw που'χω οδηγήσει. τότε θα καταλάβαιναν προς τι το μένος για την 316. ειδικά την 316. α, και τη z3 που λέω στο άλλο τόπικ. Εντάξει φίλε μη σφίγγεσαι και πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SL9S9 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Alfa Romeo 159 SPORTWAGON 1.8Honda Accord 1.8 Saab 9-3 1.8t Volvo S60 2.0t Toyota Avensis 2.0 Audi A4 2.0 Ford Mondeo 2.0 (παίρνεις και το 2.5, αλλά ας μείνουμε κάτω από το όριο των 2.0l) Mazda 6 2.0 (Ομοίως παίρνεις και το 2.3) Opel Vectra 2.0t Subaru Impreza 2.0 VolksWagen Passat 2.0 TFSI Αυτα τα 2 μονο παιζουν όπως ανεφερα Mazda 6 2.0 VolksWagen Passat 2.0 TFSI Το Honda Accord 1.8 τωρα το είδα. Βλ. εικονα εξωτερικα φαίνεται συνηθισμενο ενω εσωτερικα πολυ καλο. Αλλα, πολλοι λενε οτι το ευρωπαικο αυτοκινητο ειναι καλυτερο στην οδηγηση απο γιαπωνεζικο. Οποτε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SL9S9 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 δεν το ρισκαρουμε Ενας φίλος που εχει το τωρινο mazda 6 δεν ειναι ευχαριστημενος από το φρεναρισμα Ειδικα σε μικρες ταχυτητες το abs δεν του αρεσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Το προηγούμενο Accord ήταν πιο όμορφο νομίζω. Αλλά μέσα πολύ όμορφο όντως. Το προηγούμενο ήταν και πολύ καλό στο δρόμο, δεν ξέρω για αυτό. Για το Passat σκέφτεσαι το 2.0 TFSi? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 δεν το ρισκαρουμε Ενας φίλος που εχει το τωρινο mazda 6 δεν ειναι ευχαριστημενος από το φρεναρισμα Ειδικα σε μικρες ταχυτητες το abs δεν του αρεσει. Εφοσον εχεις μια εμπειρια στην οδηγηση, συνισταται να ξηλωνεται η ασφαλεια του ABS, καθως κανεις κατασκευαστης δεν το ρυθμιζει με βαση το δικο μας χαλι των δρομων. Όταν πας με 150χλμ/ω έχεις σίγουρα 3.500 με 3.600. Αυτό σίγουρα το έχω δει εγώ και δεν λέω αμπελοσοφίες σαν κάτι άλλους που τους είπαν, άκουσαν, υποθέτουν για κάτι.... Μιλας για κοντερισια φανταζομαι. Βγαλε ενα 10% απο τα σφαλματα του κοντερ και εισαι μεσα (135). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Για θύμισέ μου τι λες στο άλλο τόπικ; αστείο πλαίσιο της z3? στρεπτική ακαμψία 5600Nm/μοίρα Μήπως αυτό;Ε; Μάλιστα Aston Martin DB9 Coupe 27,000 Nm/deg Aston Martin DB9 Convertible 15,500 Nm/deg Audi TT Coupe 19,000 Nm/deg BMW E36 Touring 10,900 Nm/deg BMW E36 Z3 5,600 Nm/deg BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg Chrysler Crossfire 20,140 Nm/deg Chrysler Durango 6,800 Nm/deg Dodge Viper Coupe 7,600 Nm/deg Ferrari 360 Spider 8,500 Nm/deg Ford GT40 MkI 17,000 Nm/deg Ford Mustang 2003 16,000 Nm/deg Ford Mustang 2005 21,000 Nm/deg Ford Mustang Convertible (2003) 4,800 Nm/deg Ford Mustang Convertible (2005) 9,500 Nm/deg Jaguar X-Type Sedan 22,000 Nm/deg Jaguar X-Type Estate 16,319 Nm/deg Lambo Murcielago 20,000 Nm/deg Lotus Elan 7,900 Nm/deg Lotus Elan GRP body 8,900 Nm/deg Lotus Elise 10,000 Nm/deg Lotus Elise 111s 11,000 Nm/deg Lotus Esprit SE Turbo 5,850 Nm/deg McLaren F1 13,500 Nm/deg Mini (2003) 24,500 Nm/deg Pagani Zonda C12 S 26,300 Nm/deg Porsche 911 Turbo (2000) 13,500 Nm/deg Porsche 959 12,900 Nm/deg Volvo S60 20,000 Nm/deg MX-5: 5210 Τι σου λεν τα νούμερα; Ειδικά το 5210 του MX-5 και το 5600 του Ζ3 μιας και για αυτά γινόταν λόγος α) πού βρήκες αυτό το 5210? όσο έψαξα βρήκα τιμή 6000nm/deg για το mk1. και μετά σ'ένα forum για miata κάποιοι έλεγαν ότι η τιμή 6000 είναι και για mk1 και για mk2. . ορίστε και τα link 1 2 λογικά το mk2 είναι αδύνατο να'χει μικρότερη στρεπτική ακαμψία, σωστά? β) η καταπόνηση που θα δεχτεί ένα πλαίσιο εξαρτάται από το ίδιο το βάρος του αυτοκινήτου. Όσο πιο βαρύ είναι, τόσο πιο μεγάλη στρεπτική ακαμψία "χρειάζεται". ακόμα και ίδια τιμή στρεπτικής ακαμψίας να είχαν τα mx-5 με τη z3, η καταπόνηση (βλ. στρέψη) θα'ταν σαφώς μεγαλύτερη για τη bmw. (το mx-5 mk2 του 2001 ζύγιζε 1065 κιλά και η z3 ξεκινάει απ'τα 1200 κιλά). αναμένω... Πρώτον εάν υπήρχε BMW σειρά 3 με 28 χιλιαρικα θα είχες πάρει και εσύ και εγώ και όλη η Ελλάδα. Δεν θυμάμαι ποσο έχει ακριβώς αλλά πιστεύω ότι τελική τιμή δεν πιστεύω να βγαίνει κάτω από 31 με 32 χιλιάρικα. Δεν σε είδα να γράφεις κανένα όμως; Για γράψε τι προτείνεις ότι είναι καλύτερο από τη BMW και θα σου απαντήσω Εντάξει φίλε μη σφίγγεσαι και πολύ. και 25 να έκανε πάλι δε θα την έπαιρνα αυτοκίνητα έγραψαν άλλα παιδιά οπότε μάλλον είστε καλυμμένοι. για το σφίξιμο-> Εφοσον εχεις μια εμπειρια στην οδηγηση, συνισταται να ξηλωνεται η ασφαλεια του ABS, καθως κανεις κατασκευαστης δεν το ρυθμιζει με βαση το δικο μας χαλι των δρομων. μπα, λάθος. γιατί ενώ όντως το abs είναι σπαστικότατο ώρες ώρες σε χαμηλές ταχύτητες και πάντα σε στεγνό οδόστρωμα, είναι τεράστιος βοηθός εκεί που πραγματικά χρειάζεται, σε βρεγμένο οδόστρωμα οπού θες τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε φρενάρισμα. οπότε καλύτερα μια light υλική ζημιά σε στεγνό παρά τα χειρότερα σε βρεγμένο. και στο φινάλε αν είσαι έμπειρος οδηγός μάθε να μην τσαρουχώνεις το φρένο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.