KWSN_Men Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Η πλάκα είναι ότι γι αυτό το οποίο με κατηγορείς KWSN_Men το κάνεις εσύ.Λες ότι δε τραβάει, δε κάνει…απορώ το έχεις οδηγήσει το εργαλίο. Με συγχωρείς αλλά αυτά για τους τράκτωρες και τις ανηφόρες με 80Km/h που έγραφες είναι γελοιότητες. Τα 80 τα βγάζει με την τρίτη και βγαίνεις στην προσπέραση με 100 στις 5000σαλ., σε ανηφόρα, χωρίς να διαμαρτύρεται. πέστα χρυσόστομε : Μου αρέσει που κάνεις quote τα λεγόμενα κάποιου που πιστεύει ότι έπιασε 220 με την 316. Τώρα για το αν λέω γελοιότητες τι να σου πω. Εγώ έχω και τους αριθμούς μαζί μου, εσύ εκτός από την (ομολογημένη από εσένα τον ίδιο) ασχετοσύνη σου τι άλλο; Μεγάλο αυτοκίνητο με 0-100 11,6 από το εργοστάσιο (και στα 12,5 στις μετρήσεις των περιοδικών), με πολύστροφο κινητήρα που η ροπή δεν είναι το φόρτε του είναι ΑΡΓΟ. Ξέρεις τι έιναι η ροπή άραγε; Αν πιάσεις και το συγκρίνεις με το Smart και εσένα σου φαίνεται γρήγορο είναι άλλο θέμα. Σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου είναι αργό. Στην Ελλάδα αν έβγαινε 312 στα 1300 κυβικά με 75 καθαρόαιμα στις 7500 στροφές και 18.000 ευρώ θα έτρεχε η μισή Ελλάδα να την πάρει. Θα έβγαζε και το σηματάκι από πίσω, θα έβαζε και λάστιχα 245 σε 17άρες ζάντες και κομπλέ ο χάρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fan Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Μου αρέσει που κάνεις quote τα λεγόμενα κάποιου που πιστεύει ότι έπιασε 220 με την 316. Καλά εντάξει. Δεν αξίζει να κάνω συζήτηση μαζί σου. Σε αφήνω στην άγνοια σου και στον πληγωμένο εγωισμό σου. Απορρώ δηλαδή πως μιλάς ενώ δεν έχεις οδηγησεί το αυτοκίνητο να δεις μέχρι πόσο μπορεί να πάει. Και φυσικά δεν μιλάω σε καμιά κατηφόρα αλλά σε ευθεία. Γενικά πάντως βλέπω ότι είσαι αρκετά στενόμυαλος και δεν μπορείς να αποδεχθείς ότι μπορεί και να κάνεις λάθος. Και ένα πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με την BMW πας με 150χλμ/ω και έχεις 3.500 στροφές!! Και μιλάμε για 1.600 (Τώρα εάν εσύ εννοείς ότι τα χιλιόμετρα που δείχνουν τα αυτοκίνητα είναι πλασματικά αυτό φαντάζομαι θα ισχύει για όλα.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
horsepower Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Με 316 του 2003, 3 άτομα στο αμάξι και έγραψε 215....τώρα το αν ήταν αληθινά, ξέρετε περισσότερο να μου πείτε εσείς.. πραγματικά πάντως νόμιζες πως πήγαινες με 130.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Πληγωμένος εγωισμός από τι; Άγνοια; Άγνοια είναι να βλέπεις στο κοντέρ 220 και να νομίζεις ότι με τόσα πηγαίνεις ενώ ο κατασκευαστής λέει τελική 206. Εγώ σε Α4 TQ έχω δει 255++. Να το πιστέψω; Ή μήπως να βάλω το μυαλό μου να δουλέψει λίγο και να σκεφτώ ότι ο κατασκευαστής ανακοινώνει λιγότερα, ότι εκτός εξαιρέσεων δεν υπάρχει γερμανικό αυτοκίνητο με τελική πάνω από 250 και πολλά άλλα; Όοοοοχι, φταίει ο KWSN_Men που είναι στενόμυαλος, όχι η δική μου άγνοια. Με 316 του 2003, 3 άτομα στο αμάξι και έγραψε 215....τώρα το αν ήταν αληθινά, ξέρετε περισσότερο να μου πείτε εσείς..πραγματικά πάντως νόμιζες πως πήγαινες με 130.. Όχι, σε κανένα αυτοκίνητο δεν είναι αληθινά. Αφαίρεσε 15-20 και μέσα είσαι. Σε πολλά περιοδικά αναφέρουν το σφάλμα ταχυμέτρου στα 100 χμ/ω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fan Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Άγνοια είναι να βλέπεις στο κοντέρ 220 και να νομίζεις ότι με τόσα πηγαίνεις ενώ ο κατασκευαστής λέει τελική 206. Ξαναδιάβασε το πόστ μου. Εννοείτε ότι ξέρω ότι όλα τα κοντερ των αυτοκινήτων δεν δείχνουν τα πραγματικά χιλιομετρα. Αλλά αυτό ισχύει για όλα. Εγώ απλώς το έγραψα σαν απάντηση σε κάτι άσχετους ρητοροδιδάσκαλους του κώλου που έγραφαν ότι η 316i σέρνεται! Και ότι δεν είναι καλό αυτοκίνητο!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 η τελική ταχύτητα ποτέ δεν ήταν πρόβλημα καμίας bmw λόγω πολύ καλού cd. αλλά η ανθρωπότητα ενδιαφέρεται κυρίως για το πώς/πόσο/πότε επιταχύνει ένα αυτοκίνητο και κυρίως εν κινήσει. οι bmw fanboys μάλλον πηγαίνουν μόνο με τελικές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Στο πρώτο σου post καθόλου δεν αναφέρεις ότι το ξέρεις. Σα ρητοδισάσκαλος να σε ρωτήσω λοιπόν αν θεωρείς τα 12,5 δευτερόλεπτα καλή τιμή για μεγάλο αυτοκίνητο. Για περισσότερες επιδόσεις δε μπόρεσα να βρω, σε ελληνικό site δεν υπάρχουν ρεπρίζ ενώ σε ξένα δεν υπάρχει η 316, δεν ασχολείται κανένας. Φυσικά οι ρεπριζ είναι πολύ πιο σημαντικές γιατί συνήθως δε στήνουμε αμάξι στο φανάρι (και προσωπικά ποτέ). Κάτι μου λέει όμως ότι με 15,3 κιλά ροπής ψηλά (στις 4300) με βάρος 1415 κιλά, μάλλον χρειάζεται χαμήλωμα. Σέρνεται που σέρνεται, ας είναι και σαύρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 μακάρι να το πουλήσεις όσο θέλεις. Απλά για να διώξω το δικό μου που ήταν μαμήσιο (σπάνιο να βρεις 16βαλβ μαμησιο ραλλυε) και μπορεις να το πας και 200 αλογακια αν είσαι ψυχασθενης, δυσκολεύτηκα να το διώξω. Πρέπει ο άλλος να είναι τρελαμένος για να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τα εξτρά που αναφέρεις αυξάνουν την τιμή του αλλά δε συγκινούν πάντα τον αγοραστή ειδικά αν θέλει ένα μαμήσιο για να το στρώσει οπως αυτός θέλει. Χμμμ... η χωρα προελευσης του Peugeot 206 Rallye ειναι... Γαλλια. Να γιατι δυσκολευτηκες να το διωξεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Absinthe Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Ο KWSN και ο the end εχουν δικιο. Το ποσο γρηγορο ειναι ενα αμαξι δεν φαινεται απο την τελικη του. Τετοιο τροπο μετρησης του ποσο γρηγορο ειναι ενα αμαξι, ακολουθουσα στην πρωτη λυκειου που νομιζα οτι συμπλεκτης και ντεμπραγιαζ ειναι διαφορετικες εννοιες. Και hyundai getz να εχεις, αν βρεθεις σε ελαφρια κατηφορα και εχεις pedal to the metal για 2-3 λεπτα, τα 200 θα τα πιασεις. Αυτο σημαινει οτι ειναι και γρηγορο αμαξι? Το παν ειναι οι ρεπριζ, το οποιο εχει αμεση σχεση με την ροπη των τουτου μας και απο το ποσο χαμηλα σε στροφες ειναι αυτη διαθεσιμη. Αν χρειαστει να φτασω δηλαδη 5000 στροφες για να ροπιασει το αμαξι και να κανω προσπεραση, την εχω ηδη στρουμφισει. Εκτος αν εχω vtec κινητηρα που εχει ροπη σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων του. Γιαυτο αλλωστε το vag λανσαρε το διδυμο κομπρεσορα-τουρμπο, για να εξαλειψει τα αδυνατα σημεια των 2 τεχνολογιων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2007 Χμμμ... η χωρα προελευσης του Peugeot 206 Rallye ειναι... Γαλλια. Να γιατι δυσκολευτηκες να το διωξεις. Όχι μόνο. Peugeot Rallye στο μυαλό του κόσμου = πιτσιρικάς που το σκίζεικαι όταν πάει στο περίπτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 ...ηδη στρουμφισει. Εκτος αν εχω vtec κινητηρα που εχει ροπη σχεδον σε ολο το φασμα των στροφων του... Πιστευω εις ενα Vtec εκ Γιαπωνεζου παντοκρατορα ποιητη αλογων και ροπης βρυχηθμων τε ηχων και ροπιασματων Και εις ενα συστημα μεταβολης γεωμετριας βαλβιδων που μεγαλουργει, Του εκ του Ιαπωνα γεννηθεντα προ παντων των αλογων Ισχυς εκ Ισχυος, ροπη ιδανικη εκ ροπης ιδανικης, δημιουργηθεντα ου μαγειρευθεντα, ομουσιο τω κινητηρ, δι ου τα παντα εξεσχισε. Το δι ημας τους οδηγους και δια την ημετεραν ευχαριστησην, εισαχθεν εκ Ιαπωνιας και εγκατεστηθεντα εκ Χοντας Ιαπωνιας και σχιστοματη μηχανικου και δημιουργηθησασα. Σταυρωθεντα τε υπερ ημων εκ φανμπου κολλημενου, και εβρισθεντα και ξεχασθεντα. Και αναστα την τριτη ημερα κατα τας ιδιοκτητας Και βρυχωντας ως τους ουρανους και επιταχυνομενον εκ δεξιων του εργοστασιου. Και παλι ερχομενον μετα βρυχηθμων κερδιζαι Γαλλους και Γερμανους, ου της κυριαρχιας ουκ εσται τελος. Εις το Vtec το Αγιο, το ισχυρο, το αλογοποιον το εκ του αμαξωματος εκπορευομενον, το συν Honda και HRC συμπροσκυνουμενον και συνδοξαζομενον, το πανηγυρησαν δια των περιοδικων. Εις μιαν αγιαν, προφητικη και καινοτομα εταιριαν. Ομολογω εν γκαζιου πατημα εις ακουσμα μελωδιων. Προσδοκω γυρισμα βαλβιδων Και τελειοτητα του μελλοντος αιωνος, Αμην Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Houston Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Καλά εντάξει. Δεν αξίζει να κάνω συζήτηση μαζί σου. Σε αφήνω στην άγνοια σου και στον πληγωμένο εγωισμό σου. Απορρώ δηλαδή πως μιλάς ενώ δεν έχεις οδηγησεί το αυτοκίνητο να δεις μέχρι πόσο μπορεί να πάει. Και φυσικά δεν μιλάω σε καμιά κατηφόρα αλλά σε ευθεία. Γενικά πάντως βλέπω ότι είσαι αρκετά στενόμυαλος και δεν μπορείς να αποδεχθείς ότι μπορεί και να κάνεις λάθος. Και ένα πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι ότι με την BMW πας με 150χλμ/ω και έχεις 3.500 στροφές!! Και μιλάμε για 1.600 (Τώρα εάν εσύ εννοείς ότι τα χιλιόμετρα που δείχνουν τα αυτοκίνητα είναι πλασματικά αυτό φαντάζομαι θα ισχύει για όλα.) στις 4οις πόσα πιάνεις??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 στις 4οις πόσα πιάνεις??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fan Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Φίλε the_end σε βλέπω πολύ κολλημένο ενταντίων των BMW. Μηπως έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο; Επίσης μπορείς να μας εξηγήσεις για ποιό λόγο χτυπιέσαι σαν πληγωμένη γκόμενα κάθε φορά που αναφέρεται το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Να απαντήσω εγώ πάντως σαν άλλος πληγωμένος ότι η BMW δεν είναι η αγαπημένη μου μάρκα (ανάλογα το αυτοκίνητο βέβαια) αλλά μου αρέσει αρκετά εώς πολύ, ανάλογα το μοντέλο. Η 316 και η όλη λογική της μου κάθεται στο λαιμό (και ακόμα περισσότερο το Α4 1.6 της Audi την οποία προτιμώ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.