Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε όχι και καλύτερο το εσωτερικό της audi από της bmw….εχουμε χάσει το μέτρο μου φαίνεται

 

 

όσο για το εξωτερικό:

 

bmw_audi_subaru_1.jpg

 

2007_BMW_335_480x360.jpg

 

06_BMW_3Series_exfrdrvr34.jpg

 

image.php?u=7143&type=sigpic&dateline=1170277458

 

και ασ' τον ιάπωνα να έχει άλογα looooOOOOOOOOOOOoooooooool

λες και η bmw δεν έχει...τεσπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Οντως τα πισω φωτα της νεας σειρας 3 ειναι σχεδιαστικη αποτυχια.

 

Αλλα η μουρη,το εσωτερικο,απλα δεν παιζονται.Σαφως πιο ομορφο απο το Audi κατα τη γνωμη μου.

 

Η 320 ci ειναι απο τα πιο ομορφα μοντελα που εχει βγαλει ποτε η BMW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι και καλύτερο το εσωτερικό της audi από της bmw….εχουμε χάσει το μέτρο μου φαίνεται

 

Ο παγκόσμιος ειδικός τύπος πάντως λέει ότι η Audi βγάζει τα καλύτερα εσωτερικά.

 

Η γνώμη του Houston πάντως φαντάζομαι ότι έχει πιο μεγάλη σημασία για το παγκόσμιο αγοραστικό κοινό.

 

Πολύ καλο και αυτό (λίφτινγκ Α4 ειναι ή Α6; ) αλλά προσωπικα η μασκα της bmw μου αρεσει περισσότερο. Από την άλλη ίσως το εσωτερικο του audi ειναι καλύτερο, πολυ απλο ταμπλo εχει η bmw.

Αυτο που συνδεουν την κενρικη κονσολα με το ταμπλο του οδηγου μου φαινεται πολυ old fashion.

Οταν βγω στο ψαξιμο θα τα δω όλα :-)

 

Είναι το επόμενο Α4, αναμένεται αρχές 2008. Μικρότερος κινητήρας αναμένεται 1.8 TFSi με 160 άλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και λίγο καθυστερημένα!

 

Όσον αφορά την εσωτερική διακόσμηση πιστεύω πως τα λόγια είναι περιττά!

 

yzen3nwm2zwynm302qyi.jpg

μιλάμε για την Α4

 

η σύγκριση με την BMW, σε κάθε περίπτωση, είναι περιττή

bolands3Mon366.jpg

bmw_320si_2007_03.jpg bmw_320si_2007_05.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλάμε για την Α4

 

η σύγκριση με την BMW, σε κάθε περίπτωση, είναι περιττή

 

Έχεις δίκιο, οποιοσδήποτε αντικειμενικός βλέπει τη διαφορά.

 

Κατά τα άλλα, για άνθρωπος που δε γνωρίζει (όπως παραδέχεται ο ίδιος αλλά πολύ περισσότερο προκύπτει από τα γραφόμενά του), πολύ απόλυτος είσαι στις απόψεις σου για "ούγιες" και ιστορίες για αγρίους.

 

ΥΓ: Δε διορθώνεις το #153 που ξεχυλώνει το thread;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

KWSN_Men το λες κ το ξαναλες αυτό. Ο Ηouston αναφέρεται σε θέματα τα οποία γνωρίζει, ένας απλός οδηγός….οδηγική συμπεριφορά, ασφάλεια, άνεση, πολυτέλεια. Δεν μίλησα για μηχανικά μέρη που προφανώς εσύ και λόγω της δουλειά σου γνωρίζεις σαφώς περισσότερα.

 

ΥΓ: Δε διορθώνεις το #1523 που ξεχυλώνει το thread;

για μένα είναι αυτό

 

#1523 ????

 

την νύχτα τα φώτα ακόμη ωραιότερα

attachment.php?attachmentid=9413&stc=1&d=1194896117

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι ότι γι αυτό το οποίο με κατηγορείς KWSN_Men το κάνεις εσύ.

Λες ότι δε τραβάει, δε κάνει…απορώ το έχεις οδηγήσει το εργαλίο. Με συγχωρείς αλλά αυτά για τους τράκτωρες και τις ανηφόρες με 80Km/h που έγραφες είναι γελοιότητες. Τα 80 τα βγάζει με την τρίτη και βγαίνεις στην προσπέραση με 100 στις 5000σαλ., σε ανηφόρα, χωρίς να διαμαρτύρεται.

 

πέστα χρυσόστομε :

 

Καθήστε ρε παιδιά ας μη λέμε ότι μπαρούφα μας κατεβαίνει;

 

Πως μιλάνε άτομα που δεν έχουν οδηγήσει το αμάξι και έχουν και σοβαρή άποψη κιολας (γιατί εάν το είχαν οδηγήσει δεν θα τα έγραφαν αυτά);

 

Επειδή έχω οδηγήσει πολλές φορές την καινούρια 316, έχω πάει ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ (και όχι μου είπε κάποιος άλλος ή λένε ότι.. κτλ) με 220 χλμ/ω στην Εγνατία μαζί με άλλο άτομο μέσα. Και μάλιστα δεν καταλάβαινες με το πόσο πηγαίνεις.

Και επειδή έχω οδηγήσει και άλλα αμάξια (λόγω δουλειάς) με πάνω από 200 χλμ/ω (Peugeot 407, Skoda Octavia 2.0, Accord, Auris καινούρια αυτά και πολλά άλλα μεταχειρισμένα να μην τα αναφέρω τώρα) τα κρατήματα, κυρίως τα φρένα και η αίσθηση οδήγησης με την 316i δεν έχει καμια σχέση με αυτοκίνητα χαμηλότερης (ποιοτητικά) κατηγορίας. ΚΑΜΙΑ

 

Γι'αυτό εάν δεν έχουμε ιδία άποψη ας μην το ανοίγουμε το ριμάδι.

Εάν τώρα τα 220 χλμ/ω σημαίνει ότι σέρνεται τότε πάω πάσο. Πάρτε το Skoda RS με 10 εκατομύρια!

(για να μην αναφέρω εμπειρία με Yaris που πιάνει τα 160 βολίδα αλλά μετά πρέπει να κάνεις δεήσεις σε όλους τους θεούς του κόσμου να μην το πάρει ο αέρας και αλλάξει λωρίδα από μόνο του)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για να ανακεφαλαιώσουμε (αποφασιζουμε και διατασσουμε :-D:-D):

1) Καλύτερο design εξωτερικό εχει η bmw παρά η audi. Τα πισω φωτα είναι ok, σε 1 δεν αρεσαν :) αρκει να μην παρεις αμαξι με χρωμα ασπρο ή κόκκινο γιατί χανεται η καποια επιφανεια τους (μονο το χρωμα της φωτο που εβαλα για μενα ειναι ΟΚ, ούτε καν μαύρο).

2) Το εσωτερικο του audi εχει πολλά μπιχλιμπίδια από οτι φαίνεται, αλλα νομιζω είναι περασμενης δεκαετιας σχεδίασης (μαυρίλα) και ενωμενη κονσολα με ταμπλο, αλλα από τη φωτο που σας βαζω φαίνεται η διαφορα ποιοτητας :-)

post-53022-129062955573_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά εγώ να σταματήσουμε την αντιπαράθεση για το ποιό είναι το πιο όμορφο.

Είπαμε αυτό είναι τελείως υποκειμενικό.

Γένικα πάντως λένε ότι η καινούρια σειρά 3 έχει ίσως την ομορφότερη μούρη στην κατηγορία της αλλά όχι και τόσο καλό "κώλο".

Όσο για το εσωτερικό όποιος μπει καταλαβαίνει αμέσως το πόσο καλά υλικά έχει και την διαφορά της με άλλα αυτοκίνητα χαμηλότερου κόστους.

 

Και όπως έχω πει στην αρχή του thread μάγκας δεν είναι όποιος έχει ακριβό αυτοκίνητο, η αγορά αυτοκινήτου είναι καθαρα προσωπική επιλογή. Ο καθένας αγοράζει αυτο που τον βολεύει και μέχρι εκεί που του φτάνουν τα λεφτά. Ειδικά στην Ιταλία υπάρχουν άτομα πολύ πλούσια που κυκλοφορούν με fiat γιατί δεν γουστάρουν να δώσουν πολλά λεφτά για αμάξι.

 

ΥΓ. Βέβαι υπάρχουν και οι (κατ' εμε τουλάχιστον) ΜΕΓΑΛΟΙ λαμάκες που πάνε και δίνουν 30 και 35 χιλιάδες ευρώ για χαμηλού κόστους αυτοκίνητα μόνο και μόνο γιατί έχουν 5000κ.ε. και 800αλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fan,στην ιταλία έχει πλούσια άτομα και με φιατάκια.

Στην ελλάδα έχει άλλα κόλπα.

Αυτοί συνήθως έχουν κανα ιμπιζάκι ή τι άλλο και του βάζουνε μπλε και κόκκινα φωτάκια,μπρος πίσω πάνω κάτω και μια απλώστρα μεγάλη από πίσω και συνωστίζονται ποιος θα το παρκάρει στην είσοδο της καφετέριας για να δείξουν περήφανοι το καμάρι τους.

Αυτό είναι το γούστο του έλληνα πάνω στο αμάξι.Τίποτε άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι. Καθως στην ουσια το αυτοκινητο δεν εχει αλλαξει χερια (το αγορασε καινουργι ο πατερας μου καποτε) και λογω της αριστης καταστασης του (βαφη ολο πριν 4 χρονια + συχνα service) ναι, τοσο πωλειται. Να μην ξεχναμε οτι αυτο ειναι το Vtec 125 αλογων μοτερ της Honda, και εκτος απο την αριστη λειτουργια του, μπορει με μικρες μετατροπες (εγκεφαλος, εκκεντροφορους, ρυθμιση Vtec) να φτασει σε παρα πολλα αλογα.

 

Επισης, οι αναρτησεις (αμορτισερ, ελατηρια, αντιστρεπτικες) ειναι aftermarket, ενω τα φρενα ειναι set με τετραπιστονες brempo και μεγαλυτερους δισκους, ενω πισω υπαρχουν δισκοι χαρακτοι/τρυπητοι brempo με ferodo τακακια. το συστημα της εξατμισης ειναι αλλαγμενο, (χταποδια, καταλυτης, σιλανσιε) ενω στην εισαγωγη υπαρχει σκουπα και βαρελακι bmc, και για γαρνιτουρα και καλυτερο κρατημα ζαντες 17" BBS RX.

 

Και φυσικα πωλειται ανετα το συγκεκριμενο αμαξι, στην καασταση που ειναι. Οπως πωλουνται και BMW 25ετιας (στρογγυλοφαναρες) σε χαλια κατασταση με μοτερ που το καιει το λαδακι του. Αλλα.... αυτες ειναι BMW. Και εχεις αμαξι τοτε. ;)

 

μακάρι να το πουλήσεις όσο θέλεις. Απλά για να διώξω το δικό μου που ήταν μαμήσιο (σπάνιο να βρεις 16βαλβ μαμησιο ραλλυε) και μπορεις να το πας και 200 αλογακια αν είσαι ψυχασθενης, δυσκολεύτηκα να το διώξω. Πρέπει ο άλλος να είναι τρελαμένος για να πάρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τα εξτρά που αναφέρεις αυξάνουν την τιμή του αλλά δε συγκινούν πάντα τον αγοραστή ειδικά αν θέλει ένα μαμήσιο για να το στρώσει οπως αυτός θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...