Προς το περιεχόμενο

bmw 316 /116 και m6


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 381
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Tι μου ήρθε τώρα...

Μια αρχαία BMW 1600 του έτους 1968 κόστιζε τότε 165.000 δρχ (χωρίς εξτρα που μαλλον δεν υπήρχαν τότε :-D). Τόσο την αγορασε θειος μου και την κρατησε 30 χρόνια.

Ξερει κανεις πόσος ήταν τότε ενας καλος μισθός; (απο καμμια ελληνική ταινία;; :lol:)

Ετσι για να κανουμε μια σύγκριση αν τοτε ήταν πιο εύκολο να αγοράσεις μια bmw ή τώρα.

Να σας πω ότι ελεγε οτι τότε ήταν σαν να αγοραζες κανενα kia ... (δεν ήταν πολύ φιρμα η bmw τότε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Avensis ευχαριστώ δεν θα πάρω.

 

Λόγω εμφάνισης ή έχεις κάποιον πιο αντικειμενικό λόγο;

 

H lexus είναι η ιαπωνικη bmw!

 

Πιο σωστά θα έλεγα ότι η Lexus είναι η αμερικανική Toyota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω εμφάνισης ή έχεις κάποιον πιο αντικειμενικό λόγο;

 

 

 

Πιο σωστά θα έλεγα ότι η Lexus είναι η αμερικανική Toyota.

 

Λόγω εμφάνισης. Ειδικα τα πίσω φώτα ετσι οπως γυρίζουν προς τα πανω μου τη δίνουν!

Η Lexus ξεκίνησε από την toyota δεν είναι αμερικάνικη νομίζω. Δες

http://www.lexus.gr/about_lexus/story_of_lexus.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...λογικό είναι αφού φορτώθηκαν αυτοκίνητα και τώρα δεν μπορούν να τα ξεφορτωθούν γιατί για μεταχειρισμένο Απω Ανατολής να μην μιλήσουμε

 

Toyota και Honda εχουν πολλυ καλη μεταπωλητικη αξια. Αν πουλησω το δικο μου (Civic ESi του 94) θα παει 3000? +, που ειναι πολυ καλα λεφτα για μεταχειρισμενο 13 ετων. Ασχημη μεταπωλητικη αξια εχουν τα κορεατικα, και αυτο λογω hype και μονο (το ιδιο hype αυξανει και την μεταπωλητικη αξια BMW/Mercedes χωρις αντικρισμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το χρώμα ειναι απαραδεκτο

 

Δεν είναι το χρώμα. Ο πισινός της Ε90 είναι για εμένα απαράδεκτος, πολύ χειρότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Στο κουπέ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα μια και είναι όμορφο αλλά πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο η BMW έχει υιοθετήσει τα διπλά σπαστά πίσω φώτα που χαλάνε την αρμονία του συνόλου.

 

Πάντως βλέπω ότι το αίσθημα κατωτερώτητας που έχουν οι κάτοχοι ιαπωνικών, κινέζικων, κορεάτικών και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων βγαίνει συνήθως με οργή και προσπάθεια χλευασμού των Ευρωπαικών αυτοκινήτων.

(λογικό είναι αφού φορτώθηκαν αυτοκίνητα και τώρα δεν μπορούν να τα ξεφορτωθούν γιατί για μεταχειρισμένο Απω Ανατολής να μην μιλήσουμε)

 

Σα χρήστης ιαπωνικού ΚΑΙ γερμανικού (μεγάλα και τα δύο για Ελλάδα, μεσαία στον υπόλοιπο κόσμο) μπορώ να σου πω ότι μια χαρά μου αρέσουν τα γερμανικά. Τα γερμανικά με ασθενικούς κινητήρες όμως όχι.

 

Λόγω εμφάνισης ή έχεις κάποιον πιο αντικειμενικό λόγο;

 

Καλοφτιαγμένο, καλό αυτοκίνητο γενικά, συμπαθητικό εσωτερικό, ΑΣΧΗΜΟ εξωτερικό. Αδύναμοι κινητήρες.

 

Πιο σωστά θα έλεγα ότι η Lexus είναι η αμερικανική Toyota.

 

Είναι premium brand της Toyota. Εκεί πουλάει περισσότερο, αλλά δεν είναι η αμερικάνικη Toyota. Η Toyota πουλάει κανονικά στην Αμερική.

 

+100000 @the_end

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toyota και Honda εχουν πολλυ καλη μεταπωλητικη αξια. Αν πουλησω το δικο μου (Civic ESi του 94) θα παει 3000? +, που ειναι πολυ καλα λεφτα για μεταχειρισμενο 13 ετων. Ασχημη μεταπωλητικη αξια εχουν τα κορεατικα, και αυτο λογω hype και μονο (το ιδιο hype αυξανει και την μεταπωλητικη αξια BMW/Mercedes χωρις αντικρισμα).

 

Κυρίως αναφέρομαι στην μη μεγάλη ύπαρξη αγοραστών και όχι τόσο στην κατακόρυφη πτώση της τιμής (και είναι λογικό αφού βρίσκεις ευρωπαικά της ίδιας κατηγορίας ποιότητας όπως opel, vw, renault, peugeot κτλ στην ίδια περίπου τιμή).

Βέβαια το ίδιο πρόβλημα έχουν και μερικά ευρωπαικά τύπου skoda και seat.

 

ΥΓ. Ηonda 13 ετών 3000+ πρέπει να είναι λίγο τραβηγμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά ακούω μεταπώληση μετά απο 15 χρόνια ή 13 χρόνων αυτοκίνητο 3000..μα υπάρχει κόσμος που αγοράζει αυτοκίνητο 15 χρόνων??εγώ έδωσα το ραλλάκι μου με 35000χλμ 6ετιας 6χιλιάρικα και με τα χίλια ζόρια.

Πάντως επειδή στην οικογένεια έχουμε και γερμανικά και ιαπωνικά δε συγκρίνονται. Τα ιαπωνικά είναι τίγκα στην πλαστικούρα παντού!Βέβαια συγκρίνω corolla/yaris με α4/astra twintop που είναι σε διαφορετική κατηγορία. Επειδή το α4 και το αστρα είναι 1.6 μπορώ να πω οτι τα μοντέλα αυτά όπως και η 316 είναι γερά αυτοκίνητα σε συσκευασία δώρου, ούτε για ταχύτητες είναι ούτε για προσπεράσεις.Απλά έχουν πολύ καλή αίσθηση και δυστυχώς είναι η λύση για το μικρομεσαίο που θέλει να έχει -και ενίοτε να λέει- ότι έχει καλό αμάξι. Το δικό μου (αστρα) μέχρι να προσπεράσει με έχει πάρει ο ύπνος. (125 άλογα). Οσον αφορά τις μπεμπες, η καινούργια είναι άσχημη, το προηγούμενο μοντέλο ήταν πιο όμορφο υποκειμενικά βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω εμφάνισης. Ειδικα τα πίσω φώτα ετσι οπως γυρίζουν προς τα πανω μου τη δίνουν!

Η Lexus ξεκίνησε από την toyota δεν είναι αμερικάνικη νομίζω. Δες

http://www.lexus.gr/about_lexus/story_of_lexus.asp

 

Δεν είμαι και σίγουρος αλλά νομίζω ότι η toyota έβγαλε τη lexus για να προωθήσει στην Αμερική τ ακριβά της μοντέλα. Αν και στην πορεία ανεξαρτητοποιήθηκε. Ομοίως πριν μερικά χρόνια έβγαλε και τη scion (νομίζω έτσι γράφεται) για πιο νεανικά μοντέλα. Anyway, το σημαντικό είναι να είναι ο καθένας ικανοποιημένος από το όχημά του.

 

PS> Παρόλαυτά Skyline R33 ακόμα δεν έχουμε δει από Ευρωπαίο! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι και σίγουρος αλλά νομίζω ότι η toyota έβγαλε τη lexus για να προωθήσει στην Αμερική τ ακριβά της μοντέλα. Αν και στην πορεία ανεξαρτητοποιήθηκε. Ομοίως πριν μερικά χρόνια έβγαλε και τη scion (νομίζω έτσι γράφεται) για πιο νεανικά μοντέλα. Anyway, το σημαντικό είναι να είναι ο καθένας ικανοποιημένος από το όχημά του.

 

Δεν πρόκειται περί ανεξάρτητης εταιρείας αλλά για θυγατρική της που φτιάχνει απλά πιο ακριβά αυτοκίνητα, σε μεγαλύτερες κατηγορίες για να ανταγωνιστεί Mercedes, BMW και Audi. Έτσι απλά.

 

Το ίδιο περίπου έχουν κάνει και η Honda με τη Nissan και τις Acura και Infiniti αντίστοιχα. Αυτές παίζουν μόνο Αμερική όμως.

 

Κανένα μοντέλο της Lexus δεν πωλείται ως Toyota όμως και το ανάποδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ. Ηonda 13 ετών 3000+ πρέπει να είναι λίγο τραβηγμένο.

 

ρε παιδιά ακούω μεταπώληση μετά απο 15 χρόνια ή 13 χρόνων αυτοκίνητο 3000..μα υπάρχει κόσμος που αγοράζει αυτοκίνητο 15 χρόνων??

 

Ναι. Καθως στην ουσια το αυτοκινητο δεν εχει αλλαξει χερια (το αγορασε καινουργι ο πατερας μου καποτε) και λογω της αριστης καταστασης του (βαφη ολο πριν 4 χρονια + συχνα service) ναι, τοσο πωλειται. Να μην ξεχναμε οτι αυτο ειναι το Vtec 125 αλογων μοτερ της Honda, και εκτος απο την αριστη λειτουργια του, μπορει με μικρες μετατροπες (εγκεφαλος, εκκεντροφορους, ρυθμιση Vtec) να φτασει σε παρα πολλα αλογα.

 

Επισης, οι αναρτησεις (αμορτισερ, ελατηρια, αντιστρεπτικες) ειναι aftermarket, ενω τα φρενα ειναι set με τετραπιστονες brempo και μεγαλυτερους δισκους, ενω πισω υπαρχουν δισκοι χαρακτοι/τρυπητοι brempo με ferodo τακακια. το συστημα της εξατμισης ειναι αλλαγμενο, (χταποδια, καταλυτης, σιλανσιε) ενω στην εισαγωγη υπαρχει σκουπα και βαρελακι bmc, και για γαρνιτουρα και καλυτερο κρατημα ζαντες 17" BBS RX.

 

Και φυσικα πωλειται ανετα το συγκεκριμενο αμαξι, στην καασταση που ειναι. Οπως πωλουνται και BMW 25ετιας (στρογγυλοφαναρες) σε χαλια κατασταση με μοτερ που το καιει το λαδακι του. Αλλα.... αυτες ειναι BMW. Και εχεις αμαξι τοτε. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ρίξτε μια ματια και στη μασκα... και οποιος θελει ας ανεβασει καμια γιαπωνεζικου ή άλλου για συγκριση:lol: Νομιζω με 29500 η 316 με 122 αλογα ειναι η καλυτερη επιλογη. Τωρα +5000 για 318 για μερικα αλογακια δεν συμφερει. Βεβαια μπορεις να παρεις με αυτα τα λεφτα 180 αλογα αλλα μονο αλογα. Μετα η 2η επιλογη μου φαινεται οτι ειναι κανενα passat (!!! αλλο φρουτο :-D)

 

Αν και λίγο καθυστερημένα!

 

zmmw3gzefo2myu1wuwmo.jpg

 

xmtyz2zznikzmxtntuzi.jpg

 

 

Όσον αφορά την εσωτερική διακόσμηση πιστεύω πως τα λόγια είναι περιττά!

 

yzen3nwm2zwynm302qyi.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλο και αυτό (λίφτινγκ Α4 ειναι ή Α6; ) αλλά προσωπικα η μασκα της bmw μου αρεσει περισσότερο. Από την άλλη ίσως το εσωτερικο του audi ειναι καλύτερο, πολυ απλο ταμπλo εχει η bmw.

Αυτο που συνδεουν την κενρικη κονσολα με το ταμπλο του οδηγου μου φαινεται πολυ old fashion.

Οταν βγω στο ψαξιμο θα τα δω όλα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...