Προς το περιεχόμενο

αγορά laptop μεταξύ των toshiba, HP και ACER!


odimido

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

odimido μην το σκέφτεσαι πάρε τον Acer 5920 είναι πολύ καλός για τα λεφτά του .Απλώς καλού κακού πάρε μαζί και μια επέκταση εγγύησης και θα είσαι μια χαρά.

Δημοσ.
odimido μην το σκέφτεσαι πάρε τον Acer 5920 είναι πολύ καλός για τα λεφτά του .Απλώς καλού κακού πάρε μαζί και μια επέκταση εγγύησης και θα είσαι μια χαρά.

 

+1 στο 5920. Το έχω από την πρώτη εβδομάδα που βγήκε, από αρχές Ιουλίου, και κανένα πρόβλημα. Και πολύ καλή απόδοση, και δεδομένου οτί είναι laptop, καλά πάει και στα παιχνίδια

Δημοσ.

Το 1Μ8 εχει 2 γιγκα σε διαταξη dual channel οποτε θα σε ικανοποιησει βαση των χρηματων που θα δωσεις..

Δημοσ.
Το 1Μ8 εχει 2 γιγκα σε διαταξη dual channel οποτε θα σε ικανοποιησει βαση των χρηματων που θα δωσεις..

 

Kαι το 5920 το ίδιο, ανάλογα την έκδοση βέβαια. Όσα έχουν 2Gb RAM dual channel είναι.

Δημοσ.

Oso pio makria eisai apo ena hp toso kalitera.Gia ta acer dn tha po tpt giati apla einai san na min iparxoun.fisika i lisi einai monodromos...TOSHIBA me kleista ta matia.Gia pollous logous....blepe teleia ipostiriksi kai poiotita kataskeuis...

Δημοσ.

Στον εργασιακό μου χώρο άλλοι 3 συνάδελφοι έχουν laptop. Όλοι τα βασανίζουμε ανελέητα (πολλές ώρες λειτουργίας εννοώ). Όταν πήρα toshiba και τους είπα τα χαρακτηριστηκά του και πόσο το πλήρωσα με μούτζωναν. Αρκετό καιρό μετα:

α) Ο συνάδελφος με τον acer ψάχνει μεντεσέδες γιατί ο ένας ράγισε κι ο άλλος έσπασε. Χρειάζεται υποστήλωμα για να μείνει όρθια η οθόνη του. Χώρια που θέλει να κάνει format και ούτε καν τους drivers δεν του έχουν δώσει. (Για windows ούτε κουβέντα να γίνεται)!

β) Ο συνάδελφος με το fujitsu τον πουλάει άρων-άρων γιατί μάλλον κάτι δεν πάει καλά με τον controller του dvd στη mobo και αφού άλλαξε δυο dvd-r μέχρι τώρα, καταφέρνει μία στις 10 (και άν) να κάνει επιτυχημένη εγγραφή cd-dvd. Επιπλέον το πλαστικά του μοιάζουν σα να τα έτριψες με γυαλόχαρτο.

γ) Ο συνάδελφος με το multirama laptop καυχιεται (όποτε το χει στα χέρια του) ότι έχει το best value for money κι ότι χαλάλι που το έχει πάει 3 φορές σε 1,5 χρόνο μια για το dvd, μια για μεντεσέδες και μια για σκληρό. Που και να μην είχε και εξωτερικό δηλαδή! Επιπλέον στην οθόνη του σε κανονικά φωτισμένο δωμάτιο με φως ημέρας δεν διακρίνεις το παραμικρό.

Κοινό χαρακτηριστικό όλων: Μετά από ώρα, κάνουν θόρυβο περισσότερο σαν desktop pc παρά σαν laptop!

 

Σίγουρα τα πράγματα έχουν αλλάξει και συνεχώς αλλάζουν, όλοι οι κατασκευαστές βελτιώνονται. Αυτό όμως σημαίνει και ότι οι καλοί γίνονται καλύτεροι! Γνώμη μου είναι φίλε μου να πας για toshiba μιας που δεν εχεις και απαιτησεις γραφικών. Για το μόνο πράγμα που τους μέμφομαι είναι ότι ακόμη και σε συστήματα των 1000Ε βάζουν shared vga intel 9xx. Κατά τα άλλα όμως είναι εταιρία με προϊόντα επαγγελματικού χαρακτήρα, και στις όσες φορές τους χρειάστηκα (τηλεφωνικά) επέδειξαν άψογο επαγγελματισμό. Ούτε καθυστερήσεις, ούτε πάσες από τον Άννα στον Καϊάφα... Πρόσφατα διάβασα ότι σύμφωνα με στατιστικές, είναι τελευταία σε βλάβες. Επιπλέον στο 98% των περιπτώσεων βλάβης η αποκατάσταση έγινε αυθημερών και έως 24 ώρες, ενώ το υπόλοιπο 2% δεν ξεπέρασε τις 4 ημέρες. Πίστεψέ με πριν αγοράσεις laptop σε απασχολούν τα χαρακτηριτικά και η τιμή, μετά όμως σε απασχολεί περισσότερο η υποστήριξη! Σκέψου-σύγκρινε-αποφάσισε!

Δημοσ.

Να κοιτάξει ο φίλος και το εξής ενδεχόμενο....μήπως μετά την αγορά τον απασχολούν περισσσότερο τα χαρακτηριστικά και το χρήμα που δαπάνησε και όχι το service και η υποστήριξη και βαράει το κεφάλι του. Δεν αγοράζουμε κάτι μόνο και μόνο επειδή έχει καλό service γιατί έτσι είναι σαν να περιμένουμε πότε θα μας χαλάσει για να βγάλουμε ασπροπρόσωπη την εταιρεία. Έχω φίλους με διάφορες μάρκες φορητών χωρίς κανένας τους να έχει χρειαστεί service..εντάξει τα στατιστικά δείχνουν άλλο, αλλά ποιος θα μου εγγυηθεί ότι θα χρειαστώ service και πρέπει να αγοράσω το τάδε επειδή έχει καλή υποστήριξη? Εγώ αγόρασα φορητό με βάση τις ανάγκες μου σε χαρακτηριστικά, τιμή και ονόματος..γιατί όνομα δεν έχει μόνο η τοσίμπα..έξάλλου και η αγορά φορητού είναι πλέον λαχείο και ο καθένας εκθειάζει την επιλογή του

Δημοσ.

Επειδή ψάχνομαι και εγώ να πάρω αυτό το laptop (Toshiba Satellite A210-183) μπορεί κάποιος να μου πει αν έχει κάποια εμπειρία μαζί του (καλή ή κακή) και αν έχει δοκιμάσει να βάλει Xp αντί των Vista που είναι προεγκατεστημένα? Το ρωτάω αυτό γιατί στο site της toshiba δε βρίσκω drivers (σαν να μην υπάρχει το συγκεκριμένο μοντέλο) ούτε στο http://www.driverguide.com

 

Επίσης άμα γνωρίζει κάποιος για δυο θεματάκια.

1) Άμα πω να μου βάλουν extra ram θα χάσω την εγγύηση? Στο e-shop μου είπαν ότι αν το παραγγείλω και τους πω ταυτόχρονα να μου αναβαθμίσουν την μνήμη ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

2) Αν αντί για τα Vista βάλω τα XP χάνω την εγγύηση? Στο e-shop που έχω ρωτήσει τρεις φορές έχω πάρει τρεις διαφορετικές απαντήσεις....

Δημοσ.
Επειδή ψάχνομαι και εγώ να πάρω αυτό το laptop (Toshiba Satellite A210-183) μπορεί κάποιος να μου πει αν έχει κάποια εμπειρία μαζί του (καλή ή κακή) και αν έχει δοκιμάσει να βάλει Xp αντί των Vista που είναι προεγκατεστημένα? Το ρωτάω αυτό γιατί στο site της toshiba δε βρίσκω drivers (σαν να μην υπάρχει το συγκεκριμένο μοντέλο) ούτε στο http://www.driverguide.com

 

Επίσης άμα γνωρίζει κάποιος για δυο θεματάκια.

1) Άμα πω να μου βάλουν extra ram θα χάσω την εγγύηση? Στο e-shop μου είπαν ότι αν το παραγγείλω και τους πω ταυτόχρονα να μου αναβαθμίσουν την μνήμη ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

2) Αν αντί για τα Vista βάλω τα XP χάνω την εγγύηση? Στο e-shop που έχω ρωτήσει τρεις φορές έχω πάρει τρεις διαφορετικές απαντήσεις....

 

1) Να στη βάλει το κατάστημα αγοράς ή η αντιπροσωπεία για να μη λένε μετά τίποτα...

 

2)Ούτε για αστείο... Η εγγύηση είναι για το hardware το οποίο σε καμιά περίπτωση δε μπορεί να πάθει ζημιά από οποιοδήποτε software...

Δημοσ.

Έχω ποστάρει στο thread με τίτλο "πρόβλημα με toshiba" φωτογραφία από τις εξαιρέσεις εγγύησης που περιγράφει ξεκάθαρα το θέμα μνήμης. Σε ερώτησή μου τον Μάρτιο για αλλαγή λειτουργικού από XP home σε XP pro, μου είπαν ότι χάνω την εγγύηση. Αυτό μου είπανε αυτό σας λέω παιδιά. Όσο για την υποστήριξη φίλε argiris77, δεδομένου ότι τα laptop δεν είναι και οι πιο ανθεκτικές συσκευές, καλό είναι να λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ' όψη μας την υποστήριξη. Ακόμη και στα περιοδικά όταν κάνουν συγκριτικά υπάρχει ο "βουβός" παράγοντας υποστήριξη. Άσχετα από ποιον τα "παίρνει" (και αν) το κάθε περιοδικό, λίγο πολύ όλοι συμφωνούν για το επίπεδο service ορισμένων κατασκευαστών. Σίγουρα όσο είναι καινούριο το μηχάνημα αναρωτιέσαι μήπως έπρεπε να πάρεις το άλλο με τα τόσα χρήματα, στην πορεία όμως προκύπτουν και άλλα ζητήματα. Εγώ προσωπικά δεν θα μπορούσα να το αποχωριστώ για 10 (κι έχει ο θεός) μέρες, όπως έπαθε ο φίλος που πόσταρε thread για laptop του e-shop...

Δημοσ.

Ήμουν μεταξύ αυτού και του Sony Vaio VGN-N31Z/W και Sony Vaio VGN-NR11Z/S αλλά η sony δίνει μόνο 1 χρόνο εγγυήση οπότε θα πάω για το Toshiba :)

 

wish me good luck :P

Δημοσ.
Ήμουν μεταξύ αυτού και του Sony Vaio VGN-N31Z/W και Sony Vaio VGN-NR11Z/S αλλά η sony δίνει μόνο 1 χρόνο εγγυήση οπότε θα πάω για το Toshiba :)

 

wish me good luck :P

 

good luck! ;)

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Επειδή ψάχνομαι και εγώ να πάρω αυτό το laptop (Toshiba Satellite A210-183) μπορεί κάποιος να μου πει αν έχει κάποια εμπειρία μαζί του (καλή ή κακή) και αν έχει δοκιμάσει να βάλει Xp αντί των Vista που είναι προεγκατεστημένα? Το ρωτάω αυτό γιατί στο site της toshiba δε βρίσκω drivers (σαν να μην υπάρχει το συγκεκριμένο μοντέλο) ούτε στο http://www.driverguide.com

 

Επίσης άμα γνωρίζει κάποιος για δυο θεματάκια.

1) Άμα πω να μου βάλουν extra ram θα χάσω την εγγύηση? Στο e-shop μου είπαν ότι αν το παραγγείλω και τους πω ταυτόχρονα να μου αναβαθμίσουν την μνήμη ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.

2) Αν αντί για τα Vista βάλω τα XP χάνω την εγγύηση? Στο e-shop που έχω ρωτήσει τρεις φορές έχω πάρει τρεις διαφορετικές απαντήσεις....

 

για οποιαδηποτε απορια σχετικα με τις εγγυησεις καλο ειναι να ερωτουνται τα τμηματα υποστηριξης της καθε εταιριας

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...