Ailuros Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2007 1) oxi den uposthrizei... Το βασικότερο προτέρημα του 10.1 είναι ότι διευκολύνει περαιτέρω τον συδυασμό deferred shadowing + MSAA και αφορά μια πλειάδα παιχνιδιών βασιζόμενη στην Unreal 3 engine μεταξύ άλλων. Το θέμα είναι αν θα μπορεί να γίνει ο ως άνω συνδυασμός και κάτω από D3D10. Στις GeForce 8+ γίνεται ο συνδυασμός ακόμα και κάτω από D3D9.0. Απλά χτύπησε το driver team το σωστό buffer αυτό είναι όλο. 2) apolyta swstos...oi HD3800 mporei na uposthrizoun alla den 8a "zoun" gia na doun dx10.1 games To βασικό ερώτημα που μέχρι στιγμής κανείς δεν μου έχει απαντήσει (πράγμα εξαιρετικό περίεργο μπορώ να πω) είναι αν σε μηχανές όπως το UE3 δύναται χωρίς μικροπροβλήματα να συνδυαστεί το DS+MSAA σε όλα εκτός από D3D10.1. Aν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε η χρησιμότητα του 10.1 θα είναι μεγαλύτερη από ότι θα ευχόταν η NVIDIA ή οποιοσδήποτε άλλος και αναμένεται να δούμε τι ακριβώς χρειάζονται τα παιχνίδια. ΄Οπως προείπα ναι μεν ενεργοποιείτε το ΑΑ στις σημερινές GeForce αλλά και αργό είναι και δίνει και μερικά ανεπαίσθητα λαθάκια. to 8ema omws einai oti h Nvidia den prokeitai na katsei me stauromena ta xeria... Αυτό να λέγεται. Θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν με τόσο προβάδισμα που έχει με τις G8x/9x επιτρέψει το τμήμα marketing της AMD να αμαυρώσει την επιτυχία και την καλή φήμη του τελευταίου. ΄Η όντως όλα τα παραπάνω γίνονται μόνο με D3D10 ή η NVIDIA μάλλον την πάτησε την κουράδα.
Ailuros Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2007 Παιδιά παιδιά σοβαρά? Θέλω Dx 10.1 γιατί αλλιώς δεν θα μου παίζει κάνενα παιχνίδι. Όλα τα παιχνίδια θέλουν dx 10.1 πλέον. Που θα την βρούμε γιατί δεν αντέχω άλλο χωρίς να μπορώ να παίξω στο Pc μου. Το βαρέθηκα το xbox360. Kανένα παιχνίδι δεν προυποθέτει D3D10.1 ακόμα και αν θα χρειαστεί θα πάρει αρκετά μεγάλο χρόνο για να φτάσουμε εκεί. Η λεπτομέρεια της εξομάλυνσης που προανέφερα στο προηγούμενο post μου έχει αρκετές άγνωστες ακόμα παραμέτρους και αφορά αποκλειστικά την σωστή ενεργοποίηση της εξομάλυνσης σε μια σειρά D3D9.0 παιχνιδιών με αναμενόμενα μελλοντικά D3D10 paths. Βλαμμένοι σαν εμένα θα επαναστατήσουν αν κάτι δεν γίνει όπως πρέπει να γίνει. Ο μέσος χρήστης δεν θα καταλάβει ποτέ 5-6 κόκκινες κουκιδούλες στις άκρες μιας σκηνής εκτός αν κάποιος τραβήξει την προσοχή του σε αυτό. Και για να μην παρεξηγηθώ είμαι τρίχας σε αυτά και δεν διαννοούμε να δικαιολογήσω κανένα IHV για πιθανά workarounds με μικροελαττώματα. ΄Η κάτα 100% σωστά ή καθόλου. Στις AMD από την άλλη θα πρέπει πρώτα να υπάρξουν πολύ μικρότερες απώλειες με εξομάλυνση για να μπορέσουμε να μιλήσουμε για πιθανό D3D10.1 πρωτέρημα.
raven3x7 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2007 Θεωρω οτι σιγουρα καλη τιμη προς αποδωη θα εχουναι. Τωρα απο κει και περα μενει να δουμε τι βελτιωσεις εχει κανει η ΑΜD και ποσο θα περιοριζει την αποδωση ο διαυλος μνημης. Οσο γα το DX10 Το σκοτωσε η ΜΣ οταν δεν εβγαλε εκδωση γα τα XP. Δεν νομιζω να δουμε DX10(.1) only παιχνιδια τουλαχιστων για κανα χρονο ακομη.
takos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 I ati-amd bgazi nees kartes gia upostiri3i DX10.1 pou erxnete me to SP1 twn (σ)VistA, Opos ixe kani sto parelon I Nvidia me tis DX10 GPU 8800series prin akrivos 1 xrono. Oi epidoseis tis hd3870 & hd3850 einai meta3i 8600gts kai 8800(gt)s, Episis exi poli mikroteri katanalosi logo 55nm kai 666M:devil: transistors. Timi meta3i 150?-230?. Πηγή: perisotera edw
lalanis Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Και πότε βγαίνουν ρε παιδιά; Μετά τα Χριστούγεννα;
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2007 ΕΑΝ, λεω εαν ειδες την εικονα λεει Availability 15/11/07...
raven3x7 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2007 http://www.iax-tech.com/ Τα πρωτα δωκιμαστικα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 apogohteush gia allh mia fora apo AMD/ATI imho... kata meso oro einai 22% pio argh apo thn 8800 GT... http://www.legionhardware.com/document.php?id=703&p=0
Sadamiraq Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 apogohteush gia allh mia fora apo AMD/ATI imho...kata meso oro einai 22% pio argh apo thn 8800 GT... http://www.legionhardware.com/document.php?id=703&p=0 Ρε παλικαρι για πες μου ξερεις να διαβαζεις αγγλικα?Που διαβασες οτι ειναι 22% πιο αργη απο 8800 GT?
EKTELESTES Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Το 22% που είπε είναι μάλλον λίγο. Μη κοιτάτε ποσοστά %, κοιτάξτε καρέ. Και σε πολλά χάνει με πάνω απο 20 καρέ. Το χειρότερο είναι το τελικό συμπέρασμα for the most part there was little to no performance difference between the 2900XT and the new 3870 graphics card. Άρε Amd.... !!
takos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Perimenete 1a mera akoma avrio vgenoun ta epsisima Benchies apo polla sites. Ta apotelesmata einai gnosta...
raven3x7 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Παιδια το review ειναι μουφα. Χρησημοποιει τους Catalyst 7.9 και οχ τους drivers που δινει η AMD .Δεν περιμενω να βγει και καλητερη απο τη GT αλλα τετοια διαφωρα δεν εχει. */to διόρθωσα sorry
unre@l Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Ade na vgei i atimi kai 8elo na paro karta grafikon! xD Kamia ektimisi pote 8a skasei muth sta rafia tou elladistan?
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Moderators Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 kai oxi toyw δριωερσ poy dinei h ΑΜΔ gia thn karta και οχι τους drivers που δινει η AMD για την καρτα μαλλον ηθελες να πεις Παντως κι εμενα μουφα review μου μυριζει...
takos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2007 Frames per second Gameplay <30 FPS very limited gameplay 30-40 FPS average yet very playable 40-60 FPS good gameplay >60 FPS best possible gameplay aftos o pinakas isxii 100% Ade na vgei i atimi kai 8elo na paro karta grafikon! xD Kamia ektimisi pote 8a skasei muth sta rafia tou elladistan? Mexri to telos tou mina pisteuw 8a er8i kata dw. To 8ema einai a3izi i agora tis? Dx10.1 i Dx10.0 me 20%(kaliteres epidoseis)? to Dx10 einai 8eovaro:eek: Gia 2okartes C/F a3izoun an pianoun px 20.000marks sto 3Dmarks2k6:rolleyes:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.